Jak sprawić, aby Twój Blog był tak ruchomy, na jaki zasługuje (Zobacz słodki zwiastun)

To musiało się kiedyś stać.

Po trzech wspaniałych latach pisania prawie wyłącznie dla Copyblogger, w końcu rozgałęziam się i uruchamiam własnego bloga.

Ale nie z powodów, o których myślisz.

To nie dlatego, że Brian Clark w końcu ustąpił i odmówił spełnienia moich ekstrawaganckich żądań.

To nie dlatego, że Sonia Simone jest różowowłosym tyranem, który rządzi Copybloggerem żelazną pięścią.

Nie, prawda jest taka, że widzę problem.:

Powiedzmy, że nie jesteś Copyblogger, Problogger lub Huffington Post.

Nie masz już ogromnej publiczności … ale ty do dbaj o swoich czytelników i dbaj o tworzenie naprawdę dobrych treści.

Piszesz świetny post-rodzaj wyjątkowej treści, która buduje relacje z klientami. Publikujesz go na swoim blogu. Czekasz, aż przyjadą Goście, a …

Nic się nie dzieje.

Brak komentarzy. Żadnych tweetów. Żadnych klepnięć po plecach, mówiąc, że robisz dobrą robotę.

W Wielkiej kakofonii, którą nazywamy blogosferą, pozostajesz niezauważony, niedoceniany i niekochany. Nie dlatego, że Twoje pomysły są niegodne, ale dlatego, że jest zbyt tłoczno.

Twój głos zostaje pochłonięty, jakbyś nigdy nic nie powiedział.

I zaczyna mnie to wkurzać.

Sieć jest przepełniona spamerami i trollami pompującymi blogosferę pełną śmieci i coraz nagrodzony za to. Podczas gdy tutaj jesteś, inteligentna, elokwentna Osoba, publikująca pomysły, które mogłyby faktycznie pomoc ludzi i nikt nie wie, kim do cholery jesteś.

To jest złe.

I po latach oglądania z boku, w końcu postanowiłem coś z tym zrobić:

Chcę nauczyć cię wszystkiego, co wiem o budowaniu popularnego bloga.

Tak. Wszystko.

Zacząłem BoostBlogTraffic.com aby nauczyć cię, jak zdobyć więcej czytelników, zbudować listę e-mailową, stać się autorytetem w swojej niszy-wszystko, czego potrzebujesz, aby przyciągnąć uwagę, na którą zasługujesz.

Zanim skończymy, nie będziesz widz w walce o uwagę, piszcząc swoje posty i modląc się o kilka retweetów.

Będziesz wojownikiem, uzbrojonym w marketingowe know-how,piętnującym doskonale spreparowane treści, wysyłającym spamerów oszołamiających przez tysiące, gdy rościsz sobie prawowite miejsce na szczycie sieci.

Brzmi zabawnie?

Cóż, kliknij tutaj, aby sprawdzić słodki nowy zwiastun zapowiadający bloga.

Wkrótce zaczniemy.

Dla jasności, nie mam zamiaru opuszczać Copybloggera. (Mimo że Sonia naprawdę is tyran.) Jeśli już, będziesz mnie więcej widzieć, ponieważ pisanie tutaj jest jedną z najmądrzejszych rzeczy, które mogę zrobić, aby promować mój nowy blog.

Mimo to mam zamiar uczynić Boost blog Traffic jednym z najpopularniejszych blogów na świecie, a to jest Twoja szansa, aby być tam od samego początku.

Więc idź tam, a wkrótce pogadamy.

O autorze: Jon Morrow jest współredaktorem Copyblogger i założycielem Boost Blog Traffic, nadchodzącego bloga o (go figure!) blogowanie.

Total
0
Shares
Related Posts

Jesteś Wannabe?

Wszyscy przez to przechodziliśmy. Rozmawiasz z kimś, komu chciałbyś zaimponować i robisz z siebie głupka. Ciągle próbujesz znaleźć…