Czy Twoja Kopia Wygląda Spamowo?

Ciekawe było w tym roku oglądanie skrzyżowania (niektórzy mogą powiedzieć “kolizji”) marketingu internetowego bezpośredniej reakcji i blogosfery.

Zasadniczo masz dostawców listu sprzedażowego, którzy próbują dowiedzieć się, jak żyć w środowisku nietolerancyjnych mediów społecznościowych.

Często nie jest to ładne, a tutaj jestem w samym środku tego wszystkiego z blogiem o copywritingu.

Najnowszy pył pojawił się, gdy WordPress selektywnie egzekwował prawa do znaków towarowych przeciwko dwóm popularnym witrynom, które sprzedają samouczki WordPress. Bez przerysowywania całości tutaj, w istocie można by powiedzieć, że problem sprowadzał się do jak te dwie strony wyglądały.

Tak, używają tych wysoce skutecznych długopisowych listów sprzedażowych, których wielu w blogosferze nienawidzi. A sentyment z WordPress wyglądał na “spam” i ” oszustwo.”

Teraz możemy skakać w górę iw dół i powiedzieć, że liczy się treść (tj. “treść”), a nie format, w którym jest dostarczany, który powinien decydować o tym, czy coś jest “spamem”, czy “oszustwem”.”Dla przypomnienia, żadna z tych dwóch witryn nie jest oszustwem; w rzeczywistości co najmniej jedna jest niezwykle ceniona i wydaje jedne z najlepszych filmów instruktażowych WordPress.

Problem w tym, że pierwsze wrażenia do Materia. I sprawiedliwe, czy nie, jak również te listy sprzedaży pracy z niektórymi, będą zupełnie nie z innymi, często na pierwszy rzut oka.

Jednak lubię wskazywać ludziom sygnały 37, gdy mówią, że długi format kopii nigdy nie działa.

Naprawdę?

Nawet firmy tworzące oprogramowanie Web 2.0 przenoszą się na strony z większą ilością kopii, mniejszą ilością grafiki.

Dlaczego?

Ponieważ przy sprzedaży dowolnego rodzaju produktu informacyjnego – czy to ebook, samouczek wideo, oprogramowanie lub seminarium– długa Kopia działa lepiej, a graficzny puch i nadmiar nawigacji nie.

Ostatecznie wszystko sprowadza się do prezentacji, a to zależy od odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Zarówno blogerzy, jak i tradycyjni marketerzy Internetowi zostawiają pieniądze na stole, trzymając się konwencji i nie ucząc się od siebie nawzajem.

Copywriter Henry Gold wydaje się próbować zrobić coś interesującego z tym. Robi porównywanie stron internetowych na swoim blogu i zaprasza ludzi w komentarzach do zgadywania, który konwertuje lepiej.

Teraz wydał darmowy manuskrypt copywritingowy i organizuje bezpłatną telekonferencję, w której zamierza ujawnić elementy, które zmienił na niektórych z tych stron, aby je lepiej przekonwertować. Myślę, że on będzie dotykać niektórych z tych kwestii prezentacji, że ludzie kłócą się z.

Pobierz darmowy copywriting PDF i zapisz się na telekonferencję na blogu Henry ‘ ego.

W nadchodzących tygodniach napiszę nieco więcej na ten temat, ponieważ przedstawiam własne studium przypadku, korzystając z listu sprzedażowego popularnej strony e-booków.

Total
0
Shares
Related Posts