Najlepsze narzędzia 5, których powinieneś używać do promowania swojej lokalnej firmy

Urządzenia mobilne i lokalne wyszukiwania idą w parze jak masło orzechowe i galaretka.

Jeśli jesteś lokalnym biznesem, Zgadnij, jakiej metody ludzie używają, aby cię znaleźć?

Szukają Twojej firmy na swoich urządzeniach mobilnych. Jeśli nie jesteś tego świadomy lub optymalizujesz go, zostawiasz pieniądze na stole.

Smartfony i Tablety ułatwiły potencjalnym klientom wyszukiwanie firm w ich obszarach i znalezienie wszelkich istotnych informacji, które wpłyną na ich decyzje zakupowe.

W rzeczywistości “60 procent amerykańskich dorosłych używa smartfonów i tabletów do wyszukiwania lokalnych informacji o produktach i usługach.”

Co więcej, ” 50 procent konsumentów, którzy przeprowadzili wyszukiwanie lokalne na smartfonie, odwiedziło sklep w ciągu jednego dnia, a 34 procent, którzy szukali na komputerze/tablecie, zrobiło to samo.”

image03

W ciągu kilku sekund potencjalni klienci mogą zobaczyć, jaki produkt/usługę oferuje firma, uzyskać wskazówki dojazdu i znaleźć informacje kontaktowe.

Robię to sam cały czas. Mieszkam w dużym mieście. Zawsze są wspaniałe nowe miejsca do odkrycia i Wiem, że mogę je znaleźć, sprawdzić, co oferują i odkryć ich oceny za pomocą kilku dotknięć w telefonie.

Ze względu na prostotę i wygodę wyszukiwania lokalnego, jedna rzecz jest prawdziwa dla inteligentnych lokalnych firm, które wykorzystują ją: zwiększona sprzedaż.

Teoretycznie jedna na dwie osoby, które znajdą Twoją firmę za pośrednictwem swoich smartfonów, odwiedzi Twoją firmę tego samego dnia.

Badania wykazały nawet, że ” 18 procent wyszukiwań mobilnych prowadzi do sprzedaży w ciągu jednego dnia.”To imponujące!

image07

Ale musimy zadać pytanie.: jak czy wykorzystujesz ten gotowy do sprzedaży segment populacji? Jak możesz upewnić się, że Twoja firma jest umieszczona na ich oczach?

To nie musi być skomplikowane. W rzeczywistości, jeśli korzystasz z tych czterech narzędzi, masz praktycznie zagwarantowaną pozycję na szczycie.

Widziałem, jak firmy rosną od zerowej obecności w Internecie do dominacji na lokalnych rynkach po prostu za pomocą tych narzędzi. Ty też możesz to zrobić.

Oto narzędzia, których powinieneś używać.

1. Google Moja Firma

Czy wiesz, że 46% wszystkich wyszukiwań w Google to wyszukiwania lokalne?

Zgadza się. Prawie połowa osób sprawdzających Twoją firmę online będzie znajdować się w Twoim najbliższym obszarze geograficznym.

image04

Aby upewnić się, że potencjalni klienci znajdują Twoją firmę, musisz być aktywny w Google Moja Firma.

Osobiście nie mogę nawet policzyć, ile razy w tygodniu używam smartfona do wyszukiwania informacji biznesowych za pośrednictwem Google.

Coraz częściej korzystam z funkcji wyszukiwania głosowego “Ok, Google”. Szybko. To proste. Jest bez użycia rąk. Ogólnie rzecz biorąc, jest to dość dokładne dopasowanie moich poleceń głosowych.

Konfiguracja w Google Moja Firma jest prosta. Najpierw odwiedź Stronę: https://www.google.com/business/

image01

Następnie zarejestruj się i wypełnij wszystkie istotne informacje biznesowe.

Polecam również dołączenie wielu zdjęć (co najmniej pięciu), aby potencjalni potencjalni klienci mogli lepiej zrozumieć, o co chodzi w Twojej firmie.

image00

Po skonfigurowaniu możesz bezboleśnie zarządzać wszystkim z poziomu Pulpitu nawigacyjnego.

Mówiąc dokładniej, możesz:

  • Bądź na bieżąco z opiniami klientów
  • Uzyskaj informacje na temat sposobu, w jaki ludzie wchodzą w interakcję(np. liczba wyświetleń i kliknięć)
  • Sprawdź liczbę zapytań o wskazówki dojazdu do Twojej firmy
  • Zobacz liczbę osób odwiedzających Twoją stronę

Dla mnie Im więcej danych, tym lepiej.

Im więcej informacji mogę zgromadzić, tym łatwiej jest mi dostrzec wzorce i trendy, dzięki czemu mogę dokonać niezbędnych korekt.

Dlatego bardzo lubię to narzędzie. Dostarcza mi wyczerpujących danych, dzięki czemu mogę podejmować świadome decyzje.

Podobnie jak większość platform Google, Google My Business jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika, więc nie powinno być zbyt wiele krzywej uczenia się.

W razie potrzeby możesz również zaktualizować swój profil, aby upewnić się, że Twoje informacje są zawsze aktualne.

2. Yelp

Moim zdaniem Yelp jest drugim najważniejszym narzędziem po Google.

Niektórzy marketerzy posunęli się nawet tak daleko, aby powiedzieć, że posiadanie Twojej firmy na Yelp jest ważniejsze niż posiadanie strony internetowej.

Chociaż nie posuwałbym się tak daleko, uważam, że bycie opisywanym na Yelp jest w dzisiejszych czasach koniecznością.

W marcu 2016 r. Yelp otrzymywało 145 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie i jest jedną z najlepszych stron do wyszukiwania informacji na temat lokalnych firm.

Ludzie używają go, aby znaleźć informacje kontaktowe, godziny pracy, zdjęcia, recenzje i inne.

Jeśli jesteś w stanie uzyskać solidną listę recenzji i silną ocenę, możesz założyć się, że Twoja sprzedaż wzrośnie, a kapitał Twojej marki wzrośnie.

Aby skonfigurować, musisz najpierw zgłosić swoją firmę i odwiedzić witrynę pobierania mobilnego, aby korzystać z aplikacji mobilnej dla właścicieli firm.

image08

Z tej strony Yelp wyśle Ci link, abyś mógł zarządzać swoją stroną z urządzenia mobilnego.

Korzystanie z tej aplikacji jest niesamowite, ponieważ można:

  • Bezproblemowe zarządzanie stroną
  • Kontakt z klientami
  • Śledź zaangażowanie odwiedzających
  • Monitor leads
  • Odpowiadaj na opinie i ogólne opinie

Pamiętaj tylko, że będziesz chciał wypełnić swój profil całkowicie i zawierać wystarczającą ilość informacji, aby odpowiedzieć na wszelkie typowe pytania klientów.

Ponownie polecam w tym dużo zdjęć.

3. Facebook Pages Manager

image02

Fakt, że wspomniałem o Facebooku prawdopodobnie nie jest zaskoczeniem.

Facebook to ogromna sprawa, więc ma sens tylko to, że będziesz chciał użyć menedżera stron na Facebooku. Odwiedź tę stronę, aby pobrać aplikację.

Wystarczy pobrać aplikację na urządzenie z systemem iOS lub Android, aby zarządzać obecnością firmy na Facebooku z najwyższym poziomem kontroli i wydajności.

Użyj go, aby wykonać następujące czynności:

  • Publikuj aktualizacje, zdjęcia i filmy
  • Odpowiadaj na komentarze na swojej stronie
  • Wyświetlanie i odpowiadanie na wiadomości
  • Otrzymuj powiadomienia push o aktywności na stronie, wskazówkach i przypomnieniach
  • Zobacz swoją stronę Insights
  • Zarządzanie ustawieniami i rolami stron

Ta aplikacja służy jako usprawniony sposób zarządzania kontem na Facebooku z urządzenia mobilnego i pozostania w bliskim kontakcie z klientami.

Podoba mi się to, ponieważ mogę być na bieżąco bez względu na to, gdzie jestem—nawet jeśli jestem poza krajem.

Obecność Facebook i reklama na Facebooku ma znaczenie.

Na dobre i na złe, ludzie ufają Facebookowi. Facebook służy jako narzędzie do odkrywania nowych przyjaciół, bycia na bieżąco z nowościami, pozostania w kontakcie z rodziną i odkrywania nowych miejsc do jedzenia, picia, robienia zakupów i zabawy.

Nie bycie na Facebooku jest odpowiednikiem 1980 roku nie będąc w książce telefonicznej. Nie przesadzam, Kiedy mówię Twoja firma musi być na Facebooku.

4. Bing Miejsca dla biznesu

Bing nie jest tak duży jak Google czy Facebook. To prawda.

Ale to nie znaczy, że nadal nie może być realnym źródłem do marketingu lokalnego firmy. Bing opiera się na tym samym podstawowym założeniu, co Google Moja Firma, tylko robi to w wyszukiwarce Bing.

Łatwo jest nienawidzić Binga lub całkowicie go zaniedbywać. Rozumiem. Ale posłuchaj tego: Bing kontroluje 33% wyszukiwania!

Moim zdaniem jedna trzecia wszystkich użytkowników wyszukiwarek to nie mały kawał.

Konfiguracja jest dość prosta. Odwiedź Bing Places for Business.

image09

Musisz najpierw odebrać swoją ofertę. Następnie wypełnij swój profil i zweryfikuj swoją ofertę.

image05

Pomyśl o tym w ten sposób. Wielu z twoich konkurentów może być tak przywiązanych do Google, że całkowicie pomijają Bing. Może ty kusiło ich nawet zaniedbanie Binga.

Korzystanie z usługi Bing zajmuje zaledwie kilka minut, co daje przewagę nad konkurencją. Poświęcając czas na uruchomienie swojego profilu, możesz przyciągnąć większą część rynku docelowego i wygrać swój biznes.

5. YP dla biznesu

Pamiętasz czasy, kiedy ludzie ręcznie przeglądali Katalog Yellow Pages, aby znaleźć informacje o firmach w swojej okolicy?

Cóż, te dni minęły.

Ale jak większość firm z wszelkiego rodzaju długowieczności, Yellow Pages został na tyle inteligentny, aby na nowo się tak, że jest nadal praktyczne w naszej nowoczesnej erze.

Teraz możesz bezpłatnie umieścić swoją firmę na liście w aplikacji YP for Business.

Według jego strony internetowej “60 milionów konsumentów przeszukuje YP każdego miesiąca dla lokalnych firm”, co nie jest niczym do kichania.

Oto kilka innych ciekawych statystyk:

  • Ponad 15 milionów konsumentów pobrało aplikację YP.
  • Aplikacja YP i mobilna sieć co sekundę prowadzą więcej niż trzy połączenia z lokalną firmą.

Jeśli chcesz dopełnić swoje lokalne działania marketingowe i uzyskać ekspozycję na największy procent swojej grupy demograficznej, zdecydowanie polecam umieszczenie tam swojej firmy.

Zajmuje to tylko kilka minut, a twój zasięg może znacznie wzrosnąć.

Niektóre dodatkowe korzyści wynikające z korzystania z Żółtych Stron to możliwość sprawdzenia liczby wyświetleń, kliknięć i potencjalnych klientów, które generujesz.

Możesz również zachować kompleksowy punkt widzenia na obecność w Internecie, recenzje online i aktywność społeczną.

Wyobrażam sobie również, że aplikacja YP for Business byłaby skutecznym sposobem dotarcia do wielu starszych grup demograficznych osób w wieku X i wyżu demograficznego, które mają miłe wspomnienia z oryginalnych Yellow Pages.

Wniosek

Aby Twoja firma przed potencjalnymi klientami, musisz mieć obecność w niektórych kluczowych witrynach.

Ponieważ ludzie korzystają z tych witryn tak często, poświęcenie czasu na rejestrację firmy i wypełnienie profilu w całości może wypłacić dobre dywidendy w dłuższej perspektywie.

Nie zapomnij o kluczowych statystykach, korelujących wyszukiwaniach i sprzedaży.

Pamiętaj: 78% lokalnych wyszukiwań mobilnych skutkuje zakupami offline.

image06

To coś wielkiego! Jeśli jesteś tradycyjnym zakładem stacjonarnym, z pewnością możesz zarobić, prezentując swoją firmę w odpowiednich miejscach online.

Najważniejsze jest to, że istnieje rosnący trend osób korzystających z urządzeń mobilnych do wyszukiwania lokalnych firm.

Aktywność w tych pięciu spotach online nie tylko pozwala Ci być bardziej konkurencyjnym i ubiegać się o kawałek ciasta, ale może również być katalizatorem rozwoju Twojej firmy w dłuższej perspektywie.

Które z tych narzędzi najczęściej wykorzystujesz, aby znaleźć informacje o firmach w Twojej okolicy?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts