10-punktowy Plan łączenia się z influencerami Online (bez zamieniania się w podlizywanie)

To już piąty post z serii “Content Connections”.

Jestem tu, aby powiedzieć Ci straszną prawdę o biznesie online i marketingu.

Podczas gdy możesz, w rzeczywistości, zarabiać pieniądze w bieliźnie, istnieją granice tego, jak antyspołeczny możesz być.

Sieć nie składa się z algorytmów. Składa się z ludzi. W całej ich frustrującej, niedoskonałej i skomplikowanej chwale.

Nie zrozum mnie źle. Systemy są inteligentne. Automatyzacja ma swoje miejsce. Tworzenie procesów funkcjonalnych zrobi wiele dla Twojego projektu lub firmy.

Ale na koniec dnia, nadal musisz radzić sobie z ludźmi.

Jednym z najważniejszych aspektów budowania odbiorców dla Twojej firmy jest nawiązywanie wysokiej jakości kontaktów z innymi wydawcami internetowymi. Od SEO do zarządzania reputacją po rosnący ruch na twojej stronie, połączenia mają znaczenie.

Co prowadzi nas do dzisiejszego tematu. Oto jak możesz nawiązać wysokiej jakości połączenia z blogerami i innymi wydawcami treści, aby znaleźć szerszą grupę odbiorców dla własnych treści.

Nie musisz się podlizywać ani zamieniać w jakiegoś dziwacznego, uzależnionego od sieci, oszusta. Oto, co zamiast tego zrobić:

3 Podstawowe Bloki Konstrukcyjne

Zanim zaczniesz nawiązywać połączenia, musisz budować z miejsca siły. Upewnij się, że masz te elementy na miejscu, zanim zaczniesz docierać, lub przekonasz się, że Twoja sieć prowadzi cię w złym kierunku.

1. Zbuduj coś, o czym warto rozmawiać

Wpływowi ludzie — niezależnie od tego, czy są to Gwiazdy, liderzy biznesu, czy wydawcy internetowi z dużą publicznością-praktycznie zawsze mają jedną wspólną cechę.

Zgłaszają się ludzie, którzy chcieliby zwrócić ich uwagę.

Jeśli jesteś znany z robiąc coś ciekawego i użytecznego, sprawia, że milion razy łatwiej jest nawiązać połączenia, które chcesz nawiązać.

  • Josh Kaufman stworzył Personal MBA, aby umożliwić profesjonalistom kształcenie się skuteczniej, szybciej i taniej niż w przypadku tradycyjnego MBA. To niezwykłe.
  • Amber Rogers stworzyła GoKaleo, aby pomóc kobietom rozpoznać drapieżne taktyki fitness i guru diety, wyjść z mody na nienawiść do siebie i krytycznie myśleć o zdrowiu, odżywianiu i kondycji. To niezwykłe.
  • Adam Baker i Grant Peele wyprodukowali dokument I ‘ m Fine, Thanks, pokazujący życie dziesiątek ludzi, którzy pracowali nad uwolnieniem się od samozadowolenia i tradycyjnych założeń. Film inspiruje i prowokuje widzów do spojrzenia na własne życie. To niezwykłe.

Żadna z tych osób nie ma problemów z nawiązaniem kontaktów z wpływowymi osobami … ponieważ zrobili coś, o czym wiele osób będzie chciało wiedzieć więcej.

Zrób coś epickiego – nawet jeśli jest epickie w skali mikro. Jeden wielki projekt otworzy drzwi, o których istnieniu nawet nie wiedziałeś.

Najprostszy sposób na coś epickiego? Założę się, że znasz odpowiedź. I tak, naprawdę ciekawy blog absolutnie się liczy.

2. Bądź dobrym jajkiem

Każdy może zwrócić uwagę mediów społecznościowych, będąc dupkiem. I, jak widzieliśmy wielokrotnie, wielu to robi.

Ale robienie z siebie dupy tylko przykuwa uwagę … to nic nie robi dla Twojego wpływ.

Wszystkie porady dotyczące sieci w tym poście zależą od tego, czy jesteś dobrym jajkiem.

Bądź pozytywny. Udostępniaj pomocne treści. Pokaż, co potrafisz. Zdobądź więcej przyjaciół niż wrogów.

Dobrze jest mieć kilka kontrowersyjnych opinii. W przyszłym tygodniu porozmawiamy o tym, jak to może być świetny sposób na zdobycie niezwykłej pozycji wśród publiczności.

Ale jeśli wybierzesz walki przez 90% czasu, staniesz się znany jako ktoś, kto tylko powala. Musisz być znany jako ktoś, kto może buduj.

Bądź miły, dopóki nie nadejdzie czas, by nie być miły. ~ Zasada Daltona # 3 od Road House

3. Bądź interesujący

Każdy lubi słuchać ” kocham twoją pracę.”Ale jeśli to jest suma tego, co masz do powiedzenia, rozmowa szybko pęka.

(Jest kilku influencerów, którzy mogą się kręcić Twój miłość do ich praca w godzinnym monologu samooceny. Dzięki Bogu, ci ludzie są dość rzadcy.)

Miej punkt widzenia, krytycznie myśl o swoim temacie, zadawaj interesujące pytania i bądź na bieżąco.

Bez względu na to, jak zatłoczony jest Twój temat, zawsze znajdzie się miejsce dla kogoś, kto może inteligentnie o tym myśleć i mówić.

3 miejsca, w których stworzysz połączenia

Teraz, gdy twoja fundacja jest ustawiona, potrzebujesz miejsc, w których możesz się wydostać i znaleźć swoich influencerów.

4. Uruchom połączenie na Twitterze

Obecnie Twitter jest jednym z najlepszych miejsc do nawiązywania kontaktów z wydawcami treści. Nie jest tak popularny wśród ogółu społeczeństwa jak Facebook … ale często więcej popularny wśród blogerów i twórców treści.

Pamiętaj o swojej fundacji. Bądź pomocny, bądź Czarujący, bądź interesujący i wskaż niezwykłe rzeczy. (W tym niezwykłe rzeczy stworzone przez innych ludzi.)

Twitter działa, ponieważ łatwo jest znaleźć ulubionych wpływowych i jest to środowisko o niskim ryzyku. Stosunkowo łatwo jest zbliżyć się nawet do ludzi z dużą publicznością … po prostu ” @ ” im.

Jest to również hałaśliwe środowisko, więc może zająć trochę czasu, aby się usłyszeć. Nie martw się tym. Wyjdź i zacznij przedstawiać swoją przyjazną, użyteczną twarz.

5. Pogłębić relację na Facebooku lub Google+

Twitter jest świetny, ale znaki 140 to dość znaczące ograniczenie.

W pewnym momencie będziesz chciał pogłębić połączenia, idąc dalej z rozmową na platformie, która to obsługuje. W zależności od tego, z kim rozmawiasz, Facebook i Google+ są teraz dwoma świetnymi miejscami.

(Chociaż dla Twój influencerzy, może to być Tumblr lub Reddit lub konkretne forum online. Skup się na zasadzie, a nie na platformie.)

Platformy o dłuższym formacie pozwalają na większą złożoność i lepszą ciągłość. Przyczynić się do rozmowy warto mieć. Pamiętaj o swojej fundacji.

6. Zrób kilka poważnych transakcji w meatspace

“Meatspace” to cyberpunkowe określenie na to, co nudne normalni ludzie nazywają prawdziwy świat.

Możesz nawiązać niesamowite połączenia online, ale jeśli możesz to zrobić, zawsze staraj się w pewnym momencie stawić czoła rzeczywistości twarzą w twarz.

Konferencje to świetny sposób na utrwalenie wielu kontaktów w ciągu kilku dni. Spotkajmy się na kawę, drinka lub śniadanie. Rozmawiaj na korytarzach.

Kiedy będziesz miał okazję spotkać się twarzą w twarz, skorzystaj z niej. Często tworzy zupełnie nowy poziom zaangażowania, który może trwać latami i przynieść zaskakujące korzyści.

The 3 Don ‘ ts

To nie byłby dobry post, gdybym nie dorzucił kilku ostrzeżeń. Istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby twoje wysiłki w połączeniu były znacznie mniej skuteczne.

Unikaj tych trzech w szczególności:

7. Nie jęcz

Jesteś blogerem? Na co narzekasz? ~ Julien Smith

Tak łatwo wpaść w schemat ciągłego jęczenia i narzekania w mediach społecznościowych.

Oprzyj się. Mocno.

Jęczenie, jak każdy rodzic może powiedzieć, jest głęboko irytujące. I tak często, to, co wydaje się nam “nawiązywać rozmowę”, okazuje się jęczeniem dla biednych frajerów na Facebooku lub Twitterze, którzy nas czytają.

Wszyscy czasem potrzebujemy trochę litości. Zadzwoń do przyjaciółki i poproś ją o kawę (i daj jej uczciwe ostrzeżenie, że jesteś w marudnym nastroju.) Nie rób nawyku wyrzucania swojego złego dnia na wszystkie Twoje połączenia z mediami społecznościowymi.

8. Nie plotkuj

Jeśli nie masz nic miłego do powiedzenia, podejdź tu i usiądź obok mnie.

Mówienie o innych za ich plecami jest tak uwodzicielskie. Większość z nas to robi, a większość z nas potajemnie uważa to za pyszne.

Ale to niebezpieczne.

Kiedy opowiadasz długą, niepochlebną historię o kimś, kogo lubię, niszczysz swoją zdolność do kontaktu ze mną. I możesz nie mieć pojęcia, że to zrobiłeś.

Podjęłaś również bardzo poważne ryzyko, że wrócę i powiem mojemu przyjacielowi, co mówiłeś.

Twoja kariera (i twoja psychika)byłaby lepsza, gdybyś po prostu nigdy nie mówił o nikim, gdy nie było ich tam.

Ten cel jest trochę wzniosły (a ja sam jestem daleko, zaufaj mi), ale spróbuj nabrać nawyku myślenia dwa razy (lub trzy razy), zanim podzielisz się soczystą historią. Reputacja, którą ocalisz, może należeć do ciebie.

9. Nie Piszcz na butach

Ukradłem to zdanie pięknemu i niezwykłemu Pace Smith.

Rzecz w tym, że wiem, skąd pochodzisz. Ja też jestem fanką. Mam własnych bohaterów i muszę walczyć z tą chęcią bełkotu, kiedy ich spotkam.

Ale jeśli twoja bohaterka jest warta twojego podziwu, prawdopodobnie trochę się denerwuje, gdy ludzie traktują ją jako coś lepszego niż człowiek.

Ponownie, wspaniale jest dać ludziom znać, że podoba Ci się ich praca. Entuzjazm to wspaniała cecha. Krok # 3 może być pomocne tutaj. Jeśli jesteś geeking out na temat (a nie o osobie), często można znaleźć jakąś wspólną płaszczyznę.

I jeszcze jeden punkt …

10. Nie zawsze działa tak, jak myślałeś.

Droga wstecz, kiedy zacząłem mój pierwszy blog, potajemnie wyobrażałem sobie, że pewnego dnia będę miał herbatę & crumpets z Sethem Godinem każdego dnia.

Okazuje się, że nie mogę jeść crumpets … cały ten gluten nie jest dla mnie dobry. Co więcej, Seth nie był aż tak zainteresowany. (Żeby było jasne … zawsze był bardzo miły. Po prostu nie codziennie-crumpets-poziom miły.)

Na mojej drodze, jednym z moich celów było, aby pewnego dnia rozwijać dobre relacje robocze z Sethem Godinem. Nie układało się tak, jak sobie wyobrażałem. Ale kilka innych dobrych rzeczy wydarzyło się na tej ścieżce, a ja did koniec z budowaniem wspaniałych relacji roboczych z wieloma innymi niesamowitymi ludźmi.

Musisz podążać ścieżką, na której jesteś. Który czasami ma tylko niewielkie podobieństwo do tego, który był pierwotnie w twojej głowie.

Plan to nic, planowanie to wszystko. ~ Dwight Eisenhower

Masz cele. Masz na myśli ludzi, z którymi chciałbyś nawiązać profesjonalne relacje.

Następnie zrób kilka epickich rzeczy, bądź dobrym jajkiem, Poznaj swój temat i przydaj się na coś i zobacz, dokąd prowadzi prawdziwa ścieżka.

Pójdzie w dobre miejsce. Przygotuj się na kilka ciekawych zwrotów akcji.

Jest to piąta część serii Content Connections

Ten post jest częścią serii o nawiązywaniu połączeń z innymi wydawcami internetowymi — rodzajami połączeń, które będą służyć Twojej firmie.

To druga połowa content marketingu – co dzieje się po stworzeniu czegoś wartego przeczytania.

Aby uzyskać pełną serię, po prostu stay tuned here at Copyblogger. Jeśli jeszcze nie masz, dlaczego nie zapisać się przez e-mail, więc będziesz mieć pewność, że nie przegapisz żadnego z postów.

Pierwsze cztery posty możecie przeczytać tutaj:

  • Czego Michael Phelps ‘ 19th Olympic Medal może cię nauczyć o inteligentniejszym marketingu Online
  • Zdobądź więcej ruchu, subskrybentów i kupujących, odkrywając drugiego klienta
  • Jak wygrać grę o sumie zerowej: co zrobić, jeśli konkurenci nie łączą się z Tobą
  • The Granola-Munching Hippie ‘ s Guide To All-Natural SEO

Awesome Flickr Creative Commons image by clairity

Total
0
Shares
Related Posts

Psychologia Koloru

Kolory i wskazówki wizualne mogą mieć dramatyczny wpływ na współczynniki konwersji. Na przykład na Quick Sprout, Hellobar-czerwony pasek…