W czasie mojej pracy z kościołami, głównie w obszarze marketingu / designu, jedna fraza zawsze wyróżniała mnie jako szczególnie inspirująca. Gdyby twój kościół zniknął z sąsiedztwa, a w istocie nie istniał w Twojej społeczności, kto by to zauważył? Ta myśl, naprawdę to medytacja, okazał się bardzo przydatny, pomagając prowadzić wiele kościołów w tym, co (miejmy nadzieję) jest właściwym kierunkiem. Ale wierzę, że ta koncepcja może odnosić się do innych obszarów, jak również; powiedzmy, na przykład, blogi.
Kto Tęskniłby Za Twoim Blogiem?
To proste pytanie, ale prowokujące do ciekawych przemyśleń. Jeśli naprawdę obsługujesz niszę na swoim blogu, powinni za tobą tęsknić, jeśli cię tam nie ma. Wyobraź sobie, że przestałeś blogować-czy otrzymałbyś e-maile z pytaniem o co chodzi?
Twój blog jest częścią dzielnicy, niezależnie od tego, czy zdajesz sobie z tego sprawę, czy nie. Każdy czytelnik, który zyskujesz, stawia dom na swoim bloku, a każdy link, który otrzymujesz, przypomina budowę mostu lub czteropasmowej autostrady. Wiesz o co chodzi.
I podobnie jak w każdej okolicy Cena sprzedaży domu nie jest określona przez liczbę domów w okolicy lub liczbę samochodów, które przechodzą obok. W rzeczywistości te rzeczy mogą wystarczyć, aby całkowicie odwrócić niektórych kupujących.
Co powiesz na chwilę przerwy od metafor?
Nie da się łatwo wymienić
Jakość Twojego bloga zależy ostatecznie od stopnia, w jakim twoja dzielnica blogowa opiera się na tobie. Jeśli twój blog jest częścią tłumu, który spełnia podobne potrzeby, na Twoim blogu może nie polegać tak bardzo, jak myślisz.
Łatwość wymiany nie jest dobrą rzeczą. Na szczęście istnieje kilka sposobów, aby tego uniknąć.
- Kieruj swoją publiczność. Chcesz oczywiście wybrać coś, co kochasz, ale także coś, czego nie robi wielu innych. Blog o zwierzętach jest lepszy niż blog o zwierzętach, ale jeden o opiece nad kotem jest jeszcze lepszy. I ta część gry jest bardziej o czego się nie robi niż o nadmiernej specjalizacji pisania.
- Bądź wyjątkowy. Czytasz CopyBlogger, ponieważ (miejmy nadzieję) zdajesz sobie sprawę, że Twoje pisanie ma wiele wspólnego z blogowaniem. W rzeczywistości, to naprawdę najważniejsza część. Głupi mały człowiek, na przykład, ma dość kiepski design i głupi system nawigacyjny. Ale pisanie to jakość, a styl jest wyjątkowy. Im bardziej jesteś wyjątkowy, tym większa szansa, że zostaniesz pominięty, jeśli znikniesz.
- Interakcja z czytelnikami na poziomie osobistym. Najprostszym sposobem na rozpoczęcie tego jest zdobycie informacji kontaktowych tych czytelników i / lub komentatorów, których uważasz za swoich kolegów. Weź godzinę i porozmawiaj z nimi. Dowiedz się, co robią, jakie są ich upodobania i czego nie lubią, a może nawet dlaczego przyszli na twój blog. Ale pamiętaj – już czytają Twojego bloga. Nie Duś ich. Mów o nich. Nakarm ich ego. Później zapamiętają Twojego bloga i jak dobrze czuli się rozmawiając z tobą. Gratulacje, masz czytelnika, który tęskniłby za tobą, gdyby cię nie było.
- Twórz treści, których nie można powielić. Sama definicja wymiennego bloga to taka, która tylko zwraca to, o czym piszą inni. Stwórz swój blog o czymś więcej niż komentarzu. Witryny takie jak Smashing Magazine bardzo szybko stworzyły sobie nazwę, publikując treści, których nie można łatwo powielić. Tworzą ogromne listy witryn i zasobów, które zajmują dużo czasu. Te się wyróżniają. Rozważ te pomysły podczas tworzenia unikalnych treści. Chciałbym również rozważyć takie rzeczy jak ekskluzywne wywiady, aby przyciągnąć publiczność, której nikt inny nie dostaje.
Jeśli zastosujesz się do tych zasad (uwaga, nie kroki—nie ma sprawdzonej formuły; relacje ich nie mają), na pewno zobaczysz pewne wyniki.
Czas Reakcji Czytelnika
Interesują mnie Twoje historie.
- Czy kiedykolwiek był czas, kiedy czytelnicy zauważyli Twoją nieobecność i skontaktowali się z Tobą w tej sprawie?
- Czy kiedykolwiek byłeś zaskoczony wdzięcznością czytelników lub odpowiedzią na konkretny artykuł?
- Co powiesz na to-czy naprawdę piszesz wysokiej jakości treści, czy po prostu komentujesz to, co już zostało powiedziane?
Czekam na Wasze opinie.