Czy Twoja Kopia Jest Mniej Świeża?

Elastyczność w dzisiejszym klimacie biznesowym jest niezbędna. Potrzeby rynku docelowego zmieniają się cały czas, każdego dnia. To, co było dla nich gorące wczoraj, może nie być tak ważne dzisiaj, a to, co było tylko interesujące w zeszłym tygodniu, może być jutrzejszym płonącym sukcesem.

Możesz wpływać na te potrzeby. Możesz dać impuls do usługi lub produktu, którym ludzie pozornie stracili zainteresowanie, i możesz stworzyć tego sprzedawcę sukcesu. Wszystko, co musisz zrobić, to wrócić do wiadomości.

The Times They Are A-Changin’

Kiedy zaczynałeś swoją działalność, prawdopodobnie przeprowadziłeś badania rynku docelowego. Wiedziałeś, że jest popyt, domyśliłeś się, kto kupi to, co sprzedajesz, i zdecydowałeś się na taktykę marketingową, która działa z potencjalnymi klientami.

Jednak po dwóch latach rynek docelowy się zmienił. Są trochę starsi, trochę mądrzejsi, technologia jest inna … świat się zmienia i ludzie zmieniają się wraz z nią. Strategie sprzedaży, z którymi rozpocząłeś swoją działalność, mogą już nie być tak skuteczne.

Twój przekaz marketingowy przekonuje potencjalnych klientów, że Twoja firma jest właściwym wyborem. Ale przestarzała wiadomość lub przesadna taktyka, której używasz od roku lub dwóch, może już nie działać, aby przekonać potencjalnych klientów do zakupu.

To normalne i nie oznacza, że ludzie nie chcą już tego, co sprzedajesz. Oznacza to po prostu, że ich potrzeby się zmieniły, a twoja wiadomość nie rezonuje z nimi. Twój biznes nie ewoluował tak jak oni. Z czasem Zamarło.

Odśwież swoją kopię, aby zaspokoić bieżące potrzeby i pragnienia

Więc rozmrozić. Odpal go nowym Komunikatem marketingowym i ponownie zwróć uwagę ludzi.
Zapoznaj się ze swoimi treściami i kopiami, których używasz na swojej stronie internetowej i broszurach. Czy twoje przesłanie naprawdę odnosi się do tego, czego ludzie chcą dzisiaj? A może passé? Czy korzyści, które wtedy wypchnąłeś, nadal działają z tym, czego ludzie szukają teraz rozwiązań? Czy jesteś zorientowany na to, co kręci Twoich klientów?

Ludzie nie podniecają się, gdy firmy przekazują sobie ważne wiadomości. Jest nowe pokolenie kupujących, młodsi ludzie wchodzą na rynki konsumenckie i mają różne wartości pokoleniowe. Stają się Twoimi potencjalnymi klientami, a ty musisz być przygotowany na ich potrzeby.

Są też inni potencjalni klienci, baby boomers, którzy żyją własnym życiem, zmienia się, gdy opuszczają karierę i przechodzą na emeryturę. Ich zainteresowania się zmieniają, ich potrzeby, a w rezultacie ich pragnienia dostosowują się do nowego stylu życia. Elastyczny biznes dostosowuje się do zmieniających się potrzeb.

Jak więc upewnić się, że Twoja firma jest elastyczna i dostosowuje się do potrzeb klientów?

Stracić zmęczone fałszywe korzyści

Spójrz na niektóre wiadomości, które muszą być z czasem:

“Oferujemy kompleksową obsługę…” Cóż, to miłe, ale kupujący szukający konkretnego rezultatu może nie dbać o wygodę. Co powiesz na zmianę tej wiadomości z wielką korzyścią? – “Nasza wygoda w pełnym zakresie usług pozwala uzyskać wyniki bez marnowania czasu na ich ściganie.”

“Nasze standardy jakości wykraczają poza konkurencję…” Świetnie. I co z tego? Wszyscy mówią, że są najlepsi. To stwierdzenie nie rezonuje już z wieloma ludźmi. Dlaczego więc nie przekazać wiadomości, która mówi, dlaczego liczy się Twoja jakość? “Nasza wysoka jakość sprawia, że czytelnicy są pod wrażeniem Twojej firmy-i stają się Twoimi klientami.”

“Jesteśmy Twoim głównym źródłem…” Większość ludzi może mniej dbać o to, czy źródło jest fantastyczne, cudowne czy premier, o ile działa. Zmień tę wiadomość, aby odnieść się do kupujących bardziej osobiście. “Dbamy o to, aby Twoja firma wyprzedziła konkurencję i przewodziła grupie.”

Jak często należy ponownie odwiedzać wiadomości marketingowe lub remontować kopię? Tak często, jak trzeba, aby pozostać z duchem czasu, utrzymać sprzedaż przy życiu i reagować na to, czego ludzie chcą dzisiaj, a nie na to, czego chcieli w zeszłym roku.

Total
0
Shares
Related Posts