W tym przewodniku omówimy kilka kluczowych sposobów budowania ruchu na swoim blogu po utworzeniu społeczności mediów społecznościowych.
Większość ludzi zakłada, że udostępnianie w mediach społecznościowych jest łatwe. Jednak wielu właścicieli blogów uważa, że wymaga to sporo wysiłku, aby zrobić więcej niż udostępnić każdy post na blogu w mediach społecznościowych.
Pokażemy Ci taktykę, która pozwoli Ci w pełni wykorzystać swoje wysiłki, aby promować swoje posty na blogu w mediach społecznościowych. Są to taktyki, które pomogły zbudować jedne z największych blogów w Internecie.
Zaczynajmy.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij
Najlepsze Portale Społecznościowe Do Promowania Blogów
Wydaje się, że nowe sieci społecznościowe pojawiają się co miesiąc. Istnieją duże sieci społecznościowe i niszowe sieci społecznościowe. Istnieje mnóstwo możliwości promowania bloga na każdej z sieci społecznościowych, ale dla większości ludzi nie jest rozsądne, aby używać ich wszystkich.
Niektórzy próbowali korzystać z każdej sieci społecznościowej, ale wspólnym rezultatem jest wiele kont z niewielką lub zerową interakcją.
Lepszą strategią jest skupienie się na kilku sieciach społecznościowych lub nawet jednej sieci społecznościowej.
Oto jak możesz określić najlepszą sieć społecznościową do promowania swojego bloga.
Krok 1-Zidentyfikuj Swój Docelowy Czytnik
Niektórzy ludzie korzystają z wielu sieci społecznościowych. Niektórzy używają tylko jednej lub dwóch sieci społecznościowych.
Twoim zadaniem jest zidentyfikowanie docelowego czytelnika, a następnie zidentyfikowanie sieci społecznościowych, które preferuje czytelnik.
Krok 2-Określ Potencjał Ruchu Docelowych Sieci Społecznościowych
Z naszego doświadczenia wynika, że serwisy społecznościowe, które wysyłają najwięcej ruchu do blogów, to:
Wyniki różnią się w zależności od docelowego czytnika.
Jeśli twój post na blogu jest bardziej nastawiony na profesjonalnych czytelników i biznes, możesz mieć większy potencjalny ruch z LinkedIn. Facebook Instagram, Pinterest i Instagram, jeśli twój docelowy czytelnik jest bardziej wizualny, może mieć więcej sensu.
Po uruchomieniu ruchu z sieci społecznościowych będziesz mógł analizować ruch, aby określić, czy twój docelowy czytelnik odwiedza twój blog.
W analityce obserwuj współczynniki odrzuceń na swoich postach. Segmentuj ruch z sieci społecznościowych. Będziesz w stanie określić, czy Ruch z niektórych sieci zapewnia lepszy ruch niż inne.
Zautomatyzuj Udostępnianie Treści
Marketing w mediach społecznościowych może zająć sporo czasu. Omówiliśmy proces budowania społeczności internetowych, które pozwalają Ci sprzedawać je w kółko w innych postach. Budowanie tych społeczności nie jest małym zadaniem. A gdy je zbudujesz, nie jest to łatwe zadanie, aby reklamować swoje posty na blogu.
Na szczęście istnieją narzędzia, które to ułatwiają.
Automatyzacja jest twoim przyjacielem, jeśli chodzi o udostępnianie postów na blogu w mediach społecznościowych. W tej sekcji omówimy kroki związane z automatyzacją jak największej ilości udostępniania treści.
Krok 1-Udostępnianie WordPress
Udostępnianie WordPress jest możliwe, jeśli używasz wtyczki Jetpack for WordPress. Zapewnia kilka usług, w tym statystyki w WordPress i funkcję udostępniania, która automatyzuje udostępnianie w kilku sieciach społecznościowych.
Przejdź do swojej WordPress Dashboard
W nawigacji po lewej stronie najedź kursorem na ustawienia i wybierz Udostępnianie w wyskakującej nawigacji po drugiej stronie.
Połącz swój blog z profilami społecznościowymi, które wybrałeś. Jak już omówiliśmy, najbardziej prawdopodobnymi opcjami są Facebook, Twitter oraz LinkedIn.
Następnie, po uruchomieniu kolejnego posta na blogu zobaczysz ustawienia udostępniania w prawym górnym rogu w pobliżu widżetu planowania w obszarze edycji. Upewnij się, że dla skonfigurowanych profili zaznaczone są zaznaczenia.
Dla każdego nowego postu na blogu tytuł automatycznie stanie się tym, co jest udostępniane wraz z linkiem do Twojego postu. Możesz dostosować to, co jest udostępniane za każdym razem, edytując wiadomość w tym obszarze przy każdym poście.
Po skonfigurowaniu tej automatyzacji nowe posty będą automatycznie udostępniane kilku wybranym profilom społecznościowym, co oznacza, że nie będziesz musiał udostępniać ich ręcznie w tylu miejscach.
Krok 2-Bufor
Bufor to narzędzie do udostępniania społecznościowego freemium. Dzięki bezpłatnej wersji możesz zaplanować do dziesięciu postów w kolejce dla około garstki różnych profili społecznościowych, w tym profili na Twitterze, Facebooku i LinkedIn.
Jeśli zamierzasz korzystać z darmowej wersji bufora, która jest dobrym miejscem na początek, skonfiguruj każdy z dozwolonych profili społecznościowych. Niektóre, takie jak strona firmowa LinkedIn, wymagają wersji premium.
Następnie skonfiguruj swój harmonogram. Otrzymujesz 10 pozycji w kolejce na raz. Konfiguracja, aby mieć 10 przedmiotów udostępnionych każdego dnia przez pięć dni w tygodniu. Ludzie nie korzystają z Internetu tak często w weekendy, więc nie jest tak ważne, aby dzielić się w te dni. Jeśli jednak Twoja branża jest wyjątkowa, może być ważne, aby udostępniać ją w weekendy. Jednym z przykładów może być to, że jesteś reporterem NFL i musisz być aktywny w niedziele.
Chcesz również udostępniać w czasie, gdy twoja grupa docelowa jest online. Dla większości będzie to od około 11: 00 czasu wschodniego w USA do około 21: 00 czasu wschodniego w USA. Ponownie, jeśli twój Klient jest bardziej zlokalizowane niż w USA lub gdzieś indziej na świecie będziesz musiał się dostosować, ale są to ogólne zajęte czasy w sieciach społecznościowych.
Innym sposobem określenia najlepszego czasu na udostępnianie treści w sieciach społecznościowych jest użycie Followerwonk.
Followerwonk integruje się z buforem i identyfikuje, kiedy Obserwujący są najbardziej aktywni na Twitterze. Będzie również skonfigurować aktualizacje do publikowania w tych czasach automatycznie dla ciebie bezpośrednio z Followerwonk.
Każdego dnia zaplanuj nowe posty, aby udostępnić je 5 razy co drugą godzinę w ciągu dnia. Utwórz nowy, unikalny tytuł dla każdego udostępnionego postu.
Na przykład oryginalny tytuł to 10 zaskakujących sposobów na odblokowanie zlewu kuchennego.
To byłby pierwszy tytuł użyty do udostępnienia postu.
Pozostałe cztery to:
- Nie uwierzysz, jak możesz odblokować odpływ
- Sprawdź Tę Genialną Metodę Na Odblokowanie Odpływów
- Wiedziałeś, Że Możesz To Zrobić, Żeby Otworzyć Odpływ?
- Zobacz, Jak Eksperci Odblokowują Odpływy
To sprawia, że Twój nowy post na blogu jest wielokrotnie udostępniany odbiorcom, dzięki czemu większość ludzi ma najwięcej okazji, aby go zobaczyć. Jednak Twoje posty będą wyglądać unikalnie, ponieważ za każdym razem zmieniasz tytuł.
Gdy udostępnisz więcej postów, zobaczysz tytuły, które najlepiej działają z odbiorcami.
W przypadku innych aktualizacji, które możesz zaplanować za pomocą bufora, udostępnisz stare posty przy użyciu tej samej taktyki tytułowej, ale porozmawiamy o tym w następnej sekcji dotyczącej ponownego publikowania treści na blogu.
Jeśli zdecydujesz się na płatną wersję bufora, możesz zaplanować jeszcze więcej treści. Dobrze jest pracować w treściach z innych źródeł, które są komplementarne do Twojego bloga. Nie chcesz cały czas promować własnych treści i dobrze jest nawiązywać kontakty z innymi osobami, które mogą być cennymi członkami twojej społeczności.
Udostępnianie ich treści jest tym, czego chcą i prawdopodobnie odwzajemnią przysługę, jeśli udostępnisz ich wystarczająco dużo razy.
Podczas udostępniania aktualizacji w buforze i mediach społecznościowych Zawsze używaj odpowiednich hashtagów. Te hashtagi będą działać na Twitterze, Facebooku i innych sieciach społecznościowych.
Aby znaleźć najlepsze hashtagi dla swoich blogów, skorzystaj z usług takich jak Hashtags.org. te usługi (bezpłatne i premium) Pokaż trendy hashtagi, tagi, które mają wysokie (i niskie) ruch i sugerowane hashtagi dla konkretnego posta.
Krok 3 – Dlvr.it
Dlvr.it to podobne narzędzie automatyzacji, które pozwala automatycznie udostępniać nowe posty na profilach społecznościowych. Możesz to skonfigurować za pomocą kanału RSS dla swojego bloga, który zwykle jest (jeśli używasz WordPress):
yourblog.com/feed / lub yoursite.com/blog/feed/
Z darmowym planem na dlvr.it dostajesz 3 profile społecznościowe i 5 kanałów. Pozwala to na udostępnianie nie tylko treści z własnego bloga, Ale treści z innych uzupełniających się blogów 4. Ponownie, daje to możliwość, aby pomóc innym, które mogą potencjalnie pomóc w przyszłości.
Ponownie Opublikuj Zawartość Bloga
Ponowne publikowanie treści bloga pozwala uzyskać pełne życie z treści. Gdy będziesz rozwijać bloga, zbudujesz świetną kolekcję artykułów, ale nie wszystkie będą hitami od razu. Możesz dać tym wspaniałym artykułom nowe życie, kontynuując promowanie ich w mediach społecznościowych i za pośrednictwem innych kanałów.
Oto kroki, które należy podjąć, aby ponownie opublikować swoje treści na profilach w mediach społecznościowych, aby zbudować ten organiczny ruch w mediach społecznościowych na swoim blogu.
Krok 1-Zidentyfikuj Stare Posty Do Udostępnienia
Możesz utworzyć arkusz kalkulacyjny, aby to zrobić, ale pójdziemy łatwiejszą drogą.
Otwórz pulpit WordPress i kliknij link posty w nawigacji po lewej stronie. To pokaże Ci poprzednie posty na Twoim blogu. Domyślnie będziesz mógł zobaczyć 20 naraz.
Jeśli klikniesz na Opcje Ekranu w prawym górnym rogu możesz zobaczyć więcej (lub mniej, jeśli chcesz).
W tym ćwiczeniu działa 20, ale więcej może działać w zależności od tego, ile postów chcesz zaplanować jednocześnie.
W nowej karcie otwórz bufor lub jeśli udostępniasz tylko jeden stary post naraz, możesz otworzyć różne profile społecznościowe.
Krok 2-Tworzenie Nowych Tytułów
Zidentyfikuj post, który chcesz udostępnić. Ponieważ wszystkie Twoje posty będą świetne, możesz wybrać dowolny z nich.
Zobaczysz swój oryginalny tytuł postu, który możesz użyć ponownie, jeśli jest chwytliwy. Ale jeśli chcesz podzielić się czymś świeżym, możesz utworzyć nowy tytuł.
Istnieje kilka różnych sposobów na wymyślenie nowych tytułów.
Pierwszy, po prostu zmień tytuł na coś podobnego i równie chwytliwego.
Tytuł oryginalny:
10 Sposobów Na Odblokowanie Odpływu
Nowy tytuł:
Nie uwierzysz, jak ta osoba odblokowuje odpływ
Drugi, możesz pobrać tekst z postu i użyć go jako nowego tytułu. Cytaty i statystyki działają dobrze.
Użyj odmian tych opcji, a nie powinno brakować nowych tytułów dla Twojego postu.
Krok 3-Udostępnianie Starych Postów Za Pomocą Bufora
Wprowadź nowy tytuł do bufora lub do profilu społecznościowego, w którym będziesz udostępniać.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na Zobacz link pod postem, który udostępniasz i wklej go do bufora lub do profilu, w którym udostępnisz stary post jako nową aktualizację.
Ponownie, za pomocą bufora możesz dodać te stare tytuły do kolejki, aby posty były udostępniane w ustalonych godzinach w ciągu dnia i tygodnia. Jest to świetny sposób na wypełnienie profili społecznościowych treściami, aby profile te pozostały aktywne w godzinach szczytu, nawet jeśli jesteś zajęty.
Krok 4-Retweeting Starych Postów Za Pomocą Wtyczek WordPress
Istnieją wtyczki, które automatycznie retweet starych postów na blogu.
Możesz zaplanować te tweety, aby publikować je w odstępach czasu, takich jak co godzinę, dwie godziny itp. przez cały dzień i tydzień.
Jedną wielką wtyczką do wypróbowania jest ta: http://wordpress.org/plugins/tweet-old-post/
Zaimplementuj Przyciski Udostępniania Społecznościowego Na Swoim Blogu
Krok 1-Ogranicz Przyciski Udostępniania Do Podstawowych Źródeł Ruchu Społecznościowego
Ważne jest, aby skupić się tylko na kilku sieciach społecznościowych z kilku powodów. Posiadanie zbyt wielu przycisków na blogu również zmyli czytelników i spowolni szybkość strony.
W przypadku większości blogów, Twitter, Facebook i LinkedIn będą jedynymi przyciskami udostępniania społecznościowego, których potrzebujesz na każdym z postów na blogu. Kuszące jest umieszczanie tam więcej, aby dać czytelnikom możliwość udostępniania w każdej sieci społecznościowej, ale badania pokazują, że gdy ludzie mają zbyt wiele opcji, nie wybierają żadnej z opcji.
Posiadanie co najwyżej trzech przycisków ograniczy wybory i ułatwi ludziom udostępnianie w trzech sieciach, które mają największe znaczenie dla Twojego bloga.
Krok 2-Korzystanie Z Wtyczek WordPress
WordPress ma również wiele wtyczek, które ułatwiają umieszczanie przycisków udostępniania społecznościowego na postach na blogu. Niektórzy ludzie lubią ograniczać liczbę wtyczek, których używają na swoim blogu WordPress, ponieważ może to spowolnić blog i może otworzyć bloga na więcej ataków, ale wtyczka do udostępniania społecznościowego powinna mieć wysoki priorytet, jeśli zdecydujesz się korzystać z wtyczek.
Oto jedna z najlepszych wtyczek do udostępniania społecznościowego dla WordPress: http://wordpress.org/plugins/wp-socializer/
Są to trzy popularne przyciski udostępniania. Jest ich o wiele więcej. Niezależnie od tego, co wybierzesz, upewnij się, że ograniczysz liczbę pojawiających się ikon, a także upewnij się, że wtyczka nie spowalnia znacząco szybkości strony. Jeśli tak, stracisz czytelników.
Udostępnianie Fragmentów Lub Fragmentów Postów Na Blogu Bez Linków
Jest to kolejna strategia, której możesz użyć do promowania treści na blogu bez promowania treści na blogu.
Niektórzy ludzie na stronach takich jak Twitter, Facebook itp. nie lubię, gdy wszystkie akcje profilu to tylko tytuły i linki do ich bloga.
Aby Twoje profile społecznościowe były bardziej atrakcyjne dla większej liczby osób, musisz udostępnić to, co wydaje się być “tylko media społecznościowe” treść.
Oto jak to zrobić.
Krok 1-Znajdź Post i wyciągnij od 3 do 5 fragmentów
Może to być nowy post lub może to być stary post.
Przeczytaj treść i poszukaj kluczowych punktów lub fragmentów, które same stworzą świetne treści społecznościowe. Może to być wszystko, co twój czytelnik uzna za wartościowe lub interesujące.
Jeśli tworzysz 10 Sposobów Na Odblokowanie Odpływu artykuł, jeden z fragmentów, które byś wyciągnął, byłby jednym z punktów, które zostały zawarte w poście.
Cytaty, statystyki i inne elementy sprawiają, że również dobre aktualizacje.
Krok 2-Zaplanuj Fragmenty Za Pomocą Bufora
Weź trzy fragmenty i udostępnij je za pomocą bufora. Pozwoli to na udostępnianie wielu fragmentów na raz, zamiast robić to w ciągu dnia, co nadal możesz zrobić, jeśli masz na to czas.
Krok 3-Podziel się krótkimi wskazówkami, które nie sprawiłyby, że wartościowe posty na blogu
Czasami natkniesz się na pomysły lub wskazówki w swojej pracy, które warto udostępniać za pośrednictwem mediów społecznościowych, ale nie są warte zachodu jako post na blogu.
Dzieje się tak cały czas z pisarzami sportowymi. Piszą całe artykuły o zawodnikach i trenerach, ale w przypadku prostych faktów, takich jak informacje o próbach lub nawet szybkie statystyki, które znajdują podczas badań, bardziej sensowne jest udostępnianie ich w mediach społecznościowych.
Możesz przyjąć to samo podejście. Udostępnij proste, krótkie wskazówki dotyczące mediów społecznościowych, aby zwiększyć wartość aktualizacji w mediach społecznościowych. Twoi obserwatorzy docenią, że nie bombardujesz ich linkami do bloga przez cały czas, a jeśli Twoje fragmenty są dobre, będą chcieli odwiedzić Twojego bloga, aby uzyskać naprawdę dobrą treść.
Hashtagi
Jesteś ekspertem w mediach społecznościowych, więc wiesz, jakie są hashtagi. W tej sekcji podamy szczegółowe zasady i taktyki korzystania z hashtagów w sieciach społecznościowych i innych witrynach, które na to pozwalają.
Krok 1-Zidentyfikuj Odpowiednie I Popularne Hashtagi Dla Swojego Posta Na Blogu
Dla każdego postu omówisz konkretny temat. Zidentyfikuj najlepsze tematy od 5 do 10, które są również hashtagami. Korzystać z usług takich jak Hashtag.org aby zidentyfikować popularne hashtagi, które są istotne dla Twojego postu.
Krok 2-Zaplanuj Aktualizacje Społecznościowe Dla Swojego Posta Na Blogu Za Pomocą Maksymalnie 3 Hashtagów
Korzystając z narzędzi do udostępniania w mediach społecznościowych, Dołącz hashtagi. Dołącz maksymalnie trzy hashtagi na aktualizację. Jeśli uważasz, że możesz dodać więcej hashtagów, utwórz kolejny nowy post z różnymi hashtagami i ponownie Dołącz link do swojego posta.
Promocja Twojego Bloga Na Facebooku
Facebook jest już zaplanowane i przesłać swój post jako podstawową aktualizację na Facebooku na swoim profilu i stronie na Facebooku. Oto więcej kroków do podjęcia, aby promować swój post za pomocą wszystkich funkcji Facebooka.
Krok 1-Udostępnij Swój Post Odpowiednim Grupom Na Facebooku
Identyfikacja 10 aktywnych grup w swojej niszy. Podziel się swoim postem w każdej z tych grup.
Krok 2-Wyślij Wiadomość Do Znajomych I Poproś Ich O Udostępnienie Postu
Wyślij wiadomość do znajomych i współpracowników w swojej sieci na Facebooku. Daj im znać, że stworzyłeś przydatny fragment treści i uważasz, że byłby on interesujący.
Poproś ich o udostępnienie postu na swoim profilu, stronie i grupie. Zobacz także, czy zostawią komentarz do twojego oryginalnego postu na Facebooku, aby rozpocząć rozmowę zaręczynową.
Po rozpoczęciu rozmowy inni są bardziej skłonni do przyłączenia się.
Krok 3-Dołącz Do Grup Na Facebooku I Udostępniaj Swoje Treści
Istnieje wiele grup na Facebooku dla prawie nigdy niszowych. Istnieje również wiele grup zorganizowanych specjalnie dla blogerów, którzy chcą promować swoje nowe posty.
Dołącz do tych grup:
- https://www.facebook.com/groups/406958982731342/
- https://www.facebook.com/groups/iComment/
- https://www.facebook.com/groups/341398889254797/
- https://www.facebook.com/groups/156018101189240/members/
- https://www.facebook.com/groups/sharebloggers/
Po dołączeniu będziesz mógł przesłać swój blog, a inni członkowie społeczności podzielą się nim, zostawią komentarze i pomogą Ci zbudować publiczność do postu.
Promowanie Twojego Bloga Na Twitterze
Udostępnianie postu to podstawowy sposób promowania swoich postów na Twitterze, ale jest coś więcej. Oto kilka taktyk, aby uzyskać większą przyczepność do swojego posta na blogu na Twitterze.
Krok 1-Znajdź Osoby, Które Tweetowały Podobną Treść I Odpowiedz Na Nie
Możesz użyć funkcji wyszukiwania Twittera, aby znaleźć tweety zawierające treści podobne do Twojego posta na blogu. Zidentyfikuj osoby, które udostępniły podobne treści i które również mają co najmniej obserwujących 500.
Odpowiedz na ich tweety dzielące się podobną treścią i powiedz im, że uważasz, że twój post na blogu również byłby przydatny.
Krok 2 – Bezpośrednie Wiadomości Osób, Które Udostępniły Podobną Treść
Jeśli śledzisz osobę, która udostępniła treści podobne do Twojego posta na blogu, a jeśli cię śledzi, możesz wysłać do niej wiadomość z pytaniem, czy udostępni twój nowy post na blogu.
Zacznij od wspomnienia, że wcześniej udostępnili podobną treść i myślisz, że chcieliby Twojego posta. Następnie poproś ich o udostępnienie go na Twitterze, jeśli uznają to za przydatne.
Krok 3-Poproś Osoby, Które Wcześniej Udostępniły Twoje Treści, O Udostępnienie Nowego Posta
Za każdym razem, gdy publikujesz nowy post, przejdź do kolumny wzmianki na Twitterze. Osoby, które udostępniły Twoją zawartość w przeszłości, prawdopodobnie udostępnią twoją nową zawartość.
Odpowiedz na nie lub wyślij im bezpośrednią wiadomość z powiadomieniem o nowym poście. Poproś ich, aby przeczytali i udostępnili, jeśli uznają to za przydatne.
Krok 4-Twórz Listy Twittera Dla Określonej Treści
Wiesz, czym są listy na Twitterze, ale czy używasz ich we właściwy sposób?
Dzięki odpowiednim listom możesz szybko zachęcić innych do tweetowania nowego wpisu na blogu na Twitterze.
Oto różne listy, których potrzebujesz.
Najpierw Utwórz listę wpływowych osób. Umieść je na swojej liście influencerów na Twitterze.
Kiedy publikujesz swój nowy post, skontaktuj się z tymi osobami na Twitterze, przedstawiając swój post i mówiąc, że uważasz, że uznaliby go za interesujący.
Gdy przekonasz ludzi do udostępnienia Twojego postu, dodaj je do nowej Listy o nazwie Sharers. Ta lista będzie Ci dobrze służyć w przyszłości, ponieważ wiesz, że ci ludzie udostępnili Twoje artykuły w przeszłości i prawdopodobnie zrobią to w przyszłości.
Użyj listy influencerów, aby dodać linki do przyszłych postów na blogu. Następnie możesz wrócić i poinformować każdą osobę, że masz nowy post, który łączy się z jego postem.
Promowanie Twojego Bloga Na LinkedIn
Udostępnij swój post na swoim profilu LinkedIn i na swojej stronie, ale nie kończ na tym.
Krok 1-Udostępnij Swój Post W Odpowiednich Grupach LinkedIn
Istnieje grupa dla prawie każdej niszy zawodowej na LinkedIn. Możesz udostępniać swoje posty na blogu w większości grup. Niektóre pozwolą Ci udostępniać swoje posty w głównym kanale, podczas gdy inne mają oddzielne kanały promocji i unikalnych komentarzy i dyskusji.
Udostępniaj swoje posty w grupach odpowiadających twojemu tematowi. Stosuj odpowiednie pasze zgodnie z najlepszymi praktykami grupy. Z czasem określ grupy, które wysyłają największy ruch do Twojego bloga i skup się na udostępnianiu tam swoich treści za każdym razem, gdy publikujesz nowy post.
Krok 2-Wysyłaj Bezpośrednie Wiadomości Do Swoich Kontaktów
Z nowym postem określ kontakty, które byłyby najbardziej zainteresowane. Wyślij im bezpośrednią wiadomość, informując ich, że opublikowałeś nową treść i że uważasz, że może ona być interesująca i przydatna.
Jeśli to możliwe, odwołaj się do poprzedniego postu, który kontakt udostępnił, napisał lub przeczytał. Dzięki temu będzie bardziej prawdopodobne, że dana osoba przeczyta Twój nowy post.
Korzystanie Z Treści Wirusowych Buzz, Aby Uzyskać Ruch I Zbudować Autorytet Społeczny
Viral Content Buzz to usługa, która jest darmowym sposobem na uzyskanie udziałów społecznościowych dla Twoich treści. Dołączasz do społeczności osób, które pomagają sobie nawzajem udostępniać posty na blogu. Udostępniając inne treści, budujesz kredyty, które możesz następnie wykorzystać, aby inne osoby udostępniły twój post na blogu
Krok 1-Zarejestruj się, aby uzyskać Buzz treści wirusowych
Krok 2-Udostępniaj Treści Uzupełniające Swój Post Na Blogu
Krok 3-Zbuduj 100 Kredytów
Krok 4-Prześlij Swój Post Na Blogu I Wykorzystaj Wszystkie Kredyty 100
Wniosek
Udostępnianie treści na blogu w mediach społecznościowych to sztuka. Nie ma na to właściwego sposobu. Ludzie mają sukces dzieląc się treścią bloga na własne, unikalne sposoby. Niektórzy będą udostępniać tylko swoje linki do blogów w mediach społecznościowych. Inni będą dzielić się wysokim odsetkiem unikalnych treści w mediach społecznościowych.
Jak w przypadku większości rzeczy w życiu, czasami najlepsze podejście jest gdzieś w środku. Jeśli zastosujesz się do strategii w tym poście, powinieneś być w stanie zbudować zrównoważony ruch z mediów społecznościowych na swoim blogu, a z czasem dowiesz się, jak dostosować strategię do swojego unikalnego bloga i biznesu.
Chcesz więcej pomocnych wskazówek? Przeczytaj resztę kompletnego przewodnika po budowaniu odbiorców bloga i spraw, aby ruch na blogu wzrósł!
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij