7 sposoby zarządzania komentarzami na swojej stronie (bez utraty rozumu)

Komentarze.

Dla niektórych blogerów są paliwem, dzięki któremu ich silniki tworzenia treści działają. Dla innych są one uciążliwe i kłopotliwe — coś, z czym próbują sobie szybko poradzić, aby dostać się do “prawdziwego” biznesu tworzenia treści.

Jako twórca treści zajmowanie się komentarzami jest częścią twojej pracy. Uważam, że komentarze są niezwykle ważną częścią tworzenia (i rozwoju) zaangażowanej społeczności online.

Ale jak utrzymać zdrowe granice na swojej stronie, jednocześnie zachęcając do żywej i angażującej dyskusji? Jakie są najlepsze sposoby zarządzania komentarzami w dzisiejszym świecie blogowania i o czym musisz myśleć podczas tworzenia własnych zasad komentowania?

1. Moderuj swoje komentarze.

Wszystkie duże platformy blogowe umożliwiają moderowanie komentarzy. Dostosuj ustawienia bloga, aby Komentarze trafiały bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, abyś mógł je zatwierdzić, zanim zostaną opublikowane na stronie. To najprostszy sposób, aby zachować ścisłą kontrolę nad rozmową i upewnić się, że wszystko pozostanie cywilizowane.

Wszyscy widzieliśmy strony, w których komentarze nie są w żaden sposób utrzymywane lub kontrolowane, i widzieliśmy, jak szybko rozmowa może przejść z cywilnego na brak szacunku i niechętny do płaskiego obelżywego.

Moderuj rozmowę społeczności, więc twój blog jest bezpiecznym i pełnym szacunku miejscem, w którym ludzie mogą wyrażać swoje opinie lub zadawać pytania.

2. Użyj silnego filtra antyspamowego.

Ułatw sobie pracę dzięki silnemu filtrowi antyspamowemu. Filtry spamu utrzymują strachy i spamerów z twojego bloga (i skrzynki odbiorczej) i umieszczają je w folderze spamu. Filtry nie wyłapują wszystkiego, ale wyłapują najbardziej oczywiste komentarze spamowe. Użyj jednego, a twoje życie moderacji komentarzy stanie się nieskończenie łatwiejsze.

Akismet to moja ulubiona wtyczka filtra spamu dla WordPressa i jest wbudowana w każdą domyślną instalację.

3. Miej politykę komentarzy.

Zdecyduj, na co chcesz, a na co nie pozwolisz w dyskusji na swojej stronie, i zapisz to. Nawet jeśli dokument jest tylko dla Ciebie, poświęć czas, aby usiąść i napisać swoje myśli przed otwierasz bramy zalewowe.

Rozważ udostępnienie swojej polityki na swoim blogu, jeśli to stosowne. Michael Hyatt i The Huffington Post mają jasne zasady komentowania opublikowane na swoich stronach, a zasady te są egzekwowane.

Mamy również opublikowaną politykę komentarzy tutaj na Copyblogger, a zasady te są egzekwowane przez zespół redakcyjny monitorujący komentarze do każdego postu.

Możesz również wybrać krótką i zwięzłą trasę-tak jak robi to Tim Ferriss – i dodać krótką sekcję “be cool” w stopce każdego postu. Oczywiście musisz dodać linię lub dwie opisujące, co” bycie cool ” oznacza dla Ciebie i Twojej społeczności.

4. Postaraj się odpowiedzieć na pytania odbiorców.

Nadal pracuję nad tym, ale Sonia Simone jest w tym absolutnym profesjonalistą.

Wydaje się, że udaje jej się odpowiedzieć na każde pytanie w odpowiednim czasie i ciekawie, i uwielbiam czytać jej odpowiedzi na komentarze.

Poświęca nawet czas na wyciągnięcie ciekawych i trafnych komentarzy i umieszcza je w samodzielnych postach z pytaniami i odpowiedziami — fantastyczny sposób na obsługę odbiorców nawet więcej treść .

Czy musisz odpowiadać na każdy komentarz? Istnieją różne szkoły myślenia na ten temat. Niektórzy twierdzą, że ważne jest, aby potwierdzić każdy komentarz, który otrzymujesz, nawet jeśli jest to tylko szybkie “dziękuję” w odpowiedzi. Inni mówią, że w porządku jest nie odpowiadać na każdy komentarz, chyba że komentarz zawiera pytanie lub inną uwagę, która naprawdę wymaga odpowiedzi.

Musisz zdecydować, jaka jest twoja polityka, odpowiadając na komentarze. Pamiętaj, że twoje przemyślenia na ten temat mogą się zmieniać wraz ze wzrostem liczby odbiorców bloga — gdy otrzymasz więcej komentarzy, może się okazać, że nie masz wystarczająco dużo czasu, aby odpowiedzieć na każdy z nich.

5. Masz ograniczenia co do porad, które chcesz rozdać za darmo.

Jeśli jesteś trenerem, konsultantem lub innym dostawcą usług, musisz jasno określić, ile porad jesteś gotów udzielić za darmo, gdy ktoś zapyta o pytanie w sekcji komentarzy na twojej stronie.

Możesz zdecydować, że chcesz odpowiedzieć na pytania dotyczące wiedzy Twojego dostawcy usług, o ile pytanie jest istotne i przydatne dla całej grupy odbiorców. Możesz też zdecydować się nie udzielać żadnych porad, za które twoi klienci normalnie by zapłacili.

Ale tak czy inaczej, musisz wymyślić dyplomatyczny sposób, aby skierować ludzi do strony “Kontakt” lub “usługi”, gdy nadejdzie czas, aby zakończyć dyskusję offline (i ewentualnie umówić się na konsultację lub spotkanie coachingowe z Tobą).

Jak w przypadku wszystkiego z moderacją komentarzy (i w życiu) – zdecyduj, jakie są Twoje granice i trzymaj się ich.

6. Nie znoś trolli, łobuzów, obraźliwego języka lub gróźb.

To Twoja strona, a Ty decydujesz, co chcesz i nie pozwolisz komuś publikować na swoich postach. Nie jesteś zobowiązany do publikowania każdego komentarza, który ludzie przesyłają, i nie musisz pozwalać nikomu na zastraszanie, nękanie lub popychanie Cię.

To powiedziawszy, trochę zdrowej dyskusji jest dobrą rzeczą, więc nie powinieneś arbitralnie usuwać żadnego komentatora, który się z tobą nie zgadza. Jeśli wyrażają swój punkt w sposób pełen szacunku, w porządku jest mieć trochę kontrowersji na swojej stronie. To może być nawet dobra rzecz.

Innymi słowy, embrace przemyślana, pełna szacunku krytyka.

Nasz post na temat błędów gramatycznych, 15 gramatycznych głupstw, które sprawiają, że wyglądasz głupio, otrzymał zdrową ilość dyskusji i dyskursu w komentarzach — i jest to również najpopularniejszy post na naszej stronie. Więc nie bój się trochę gorącej dyskusji na swoim blogu.

7. Zadbaj o autorów gości.

Ustaw każdego gościa jako użytkownika w WordPress i otrzymaj e-mail WordPress, że gość za każdym razem, gdy jeden z ich postów otrzyma nowy komentarz. Jest to łatwy sposób na to, aby autorzy gości angażowali się w swoje posty (i śledzili, na które komentarze odpowiedzieli).

Kiedy zapraszasz blogerów gości do publikowania postów w Twojej witrynie, Twoim zadaniem jest również upewnienie się, że nikt ich nie nadużywa. Jedną z rzeczy, które uwielbiam w Copybloggerze (szczególnie w czasach mojego publikowania Gości, kiedy byłem zdenerwowany odpowiadaniem na hiperkrytyczne lub trollowskie Komentarze), Jest to, że Brian i Sonia wskoczyli do rzadkiej okazji, gdy komentator był lekceważący lub niegrzeczny.

Twoja polityka powinna zawsze polegać na militarnej ochronie autorów gości-są oni Twoimi goście w końcu.

Over to you …

Mam nadzieję, że masz kilka pomysłów na wymyślenie własnych zasad i zasad dotyczących zarządzania dyskusją na swojej stronie (i ułatwiłem Ci nieco moderowanie komentarzy w sposób, który działa dla Ciebie i Twojej społeczności.

Niektórzy popularni blogerzy ostatnio zdecydowali się porzucić publiczne komentarze ze swoich postów. Inni utrzymują je otwarte, ale stosują ścisłą politykę umiaru, która nie pozostawia miejsca dla łobuzów i trolli.

Jakie są Twoje zasady dotyczące komentarzy na swojej stronie(i jakie historie musisz udostępniać o komentowaniu?)

Do zobaczenia w komentarzach?

Total
0
Shares
Related Posts