Jak opanować jedyną cechę, która czyni cię niepowstrzymanym

Nassim Nicholas Taleb napisał o czarnym Łabędziu-niemożliwym do przewidzenia zdarzeniu, które zmienia wszystko. Atak terrorystyczny, trzęsienie ziemi, światowy kryzys gospodarczy.

Ale w świecie, w którym żyjemy, biały łabędź-zwykłe, przewidywalne wydarzenie-staje się rzadkością.

Czarne łabędzie pojawiają się codziennie. Burze i katastrofy … i pozytywne czarne łabędzie, jak zmieniająca Świat Technologia.

Nieprzewidywalność to nowa przewidywalność, a jedyną rzeczą, której możemy być pewni, jest to, że świat będzie wyglądał niemal nierozpoznawalnie inaczej-nawet za kilka lat od dzisiaj.

Możesz pozwolić, żeby to cię przestraszyło. To recepta na zgniecenie się przez chaos i zmiany.

Ale jest inna opcja. Możesz pozwolić sobie na ekscytację możliwościami.

Pomyśl o niektórych rzeczach, które widzieliśmy, ewoluowały — radykalnie-w ciągu ostatnich kilku lat.

  • Zmieniłeś sposób udostępniania zdjęć mamie?
  • Jak oglądasz telewizję lub filmy?
  • Jak decydujesz, gdzie iść na kolację, jak się tam wybierasz, jak zapraszasz przyjaciół do siebie?

Chodzi o to, że nie rozwijasz się w czasach intensywnej ewolucji, będąc najsilniejszym, najpodlejszym, a nawet najmądrzejszym.

Przetrwać (i rozwijać) będąc najbardziej możliwość adaptacji.

Ewolucja marketingu afiliacyjnego

Dziesięć lat temu, można natknąć się na affiliate marketing i zarobić prawdziwe pieniądze. Znajdź program partnerski z dobrą wypłatą, stwórz niezbyt dobrą treść, która będzie pasować do słów kluczowych, które chciałeś, i umieścić wiele, wiele reklam.

Poważny marketing partnerski dziś wygląda zupełnie inaczej.

Doświadczeni marketerzy, tacy jak Rae Hoffman-Dolan, tworzą marki, które stoją same, a nie tylko śmieciowe witryny z domenami takimi jak BuyBlueWidgets.com. Hoffman koncentruje się na tworzeniu punktów różnicowania-a jej ulubionym sposobem na to jest stworzenie doskonałej strony skupionej na kupujących, która jest najlepsza w swojej klasie na wybrany przez nią temat.

Jak napisała w swoim przełomowym artykule na temat affiliate evolution:

Zamiast rozwijać stronę wokół jednego programu partnerskiego lub strumienia przychodów, strona jest rozwijana wokół tematu, w którym możemy stworzyć dużą i bogatą stronę obejmującą wszystko, co kiedykolwiek chciałeś wiedzieć o widżetach i promować bluewidgets.com wraz z redwidgets.com, yellowwidgets.com, widgetgadgets.com, widgetaccessories.com, widgetcovers.com i tam, gdzie wiemy, że istnieje silna obecność reklamodawców licytujących słowa kluczowe widget i robi widget reklam kupuje.

Hoffman zachęca marketerów afiliacyjnych do tworzenia firmy, a nie” mikro-strony ” czy inne tak zwane szybkie systemy, które w końcu są bardziej kłopotliwe niż są warte. Skupia się na długiej grze i ma otwarte oczy.

Marketing afiliacyjny ewoluuje i nadal ewoluuje. Przystosuj się albo giń.

Ewolucja ebooków

Jeszcze kilka lat temu ebooki działały najlepiej dla niszowych tematów z wąsko zdefiniowanymi odbiorcami. Napisałeś i sprzedałeś ebooka, ponieważ nie było wystarczająco dużego rynku, aby napisać i sprzedać “prawdziwą” książkę w “prawdziwej” księgarni. (Być może podobało ci się trzymanie wszystkich pieniędzy zamiast dzielenia się nimi z tradycyjnym wydawcą lub drukarką.)

Dzisiaj ebooki eksplodowały. W maju Amazon poinformował, że po raz pierwszy ich sprzedaż książek dostarczanych cyfrowo przekroczyła sprzedaż papierowych i twardych okładek, sprzedając 105 e-booków na każde 100 drukowanych.

To jest teraz” normalne ” dla książek żyć w telefonie, na lekkim urządzeniu, takim jak Kindle, lub na tablecie. Znam jednego odnoszącego sukcesy pisarza, który szuka cyfrowego publicysty, ponieważ po raz pierwszy jej obszerna lista jest szeroko dostępna dla każdego fana, który chce ją kupić.

Wydawnictwo ewoluuje i nadal ewoluuje. Przystosuj się albo giń.

Ewolucja SEO

Kiedyś było pomocne być trochę złym chłopcem, aby być dobrym SEO.

To było jak Bonnie i Clyde. SEO miał sztuczki, aby pozostać o krok przed wyszukiwarkami, podstępne tajemnice i skomplikowane strategie techniczne.

Ale każdego dnia Google pracuje, aby gra była mniej zabawna dla wyjętych spod prawa.

SEO wymaga dziś prawdziwych treści-czegoś, co ludzie naprawdę chcą przeczytać.

A Ta treść musi żyć na prawdziwej stronie-coś, co sprawia, że czytelnik przegląda stronę na stronę, a nie odlatuje, aby przeczytać LOLCats. Firma, która traktuje się poważnie, czyli ranking w wyszukiwarkach dla cel.

(Rany, czy to brzmi trochę jak Rada Rae Hoffman dla marketerów partnerskich? Interesujące.)

Marketing w wyszukiwarkach ewoluuje i nadal ewoluuje. Przystosuj się albo giń.

Ewolucja Twojego modelu biznesowego

Jak dziś zarabiać pieniądze? Jak zarabiałeś 10 lat temu?

Czy myślisz, że to możliwe, że sposób zarabiania pieniędzy w przyszłym roku, lub rok później, może być zupełnie inny?

Myślisz, że zmiany, przed którymi stoją inni, mogą cię dotknąć? Osobiście? Zawodowo?

Czy te zmiany mogą dotknąć twoich klientów?

Jeśli masz jeden model przychodów — jeden sposób, w jaki pieniądze przychodzą do drzwi — zrób to w tym roku, aby zbudować drugi. A potem trzecia. I 4.

Nasz ulubiony model biznesowy XXI wieku

Nasz ulubiony model biznesowy dzisiaj nie jest technologia lub zielony biznes lub którykolwiek z innych top-10 tematów w czasopismach biznesowych.

To edukacja online — nauczanie inni jak surfować po tych potężnych falach zmian.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, chcielibyśmy wysłać Ci nasze przemyślenia na:

  • Zachowanie zwinności w szybko zmieniającej się gospodarce
  • Trzy czynniki, które pomogą Ci zawęzić odpowiedni temat dla Twojej firmy
  • Jak znaleźć własny zakątek soczystego rynku
  • Lekcja biznesowa z Best Buy i Apple Store
  • Pięć elementów biznesu XXI wieku, który działa

Zorganizujemy również seminarium edukacyjne na temat trzech możliwości dzikiego rozwoju biznesu, które nie wykazują oznak zatrzymania. A my damy wam darmową mapę drogową, żebyście mogli zacząć samodzielnie atakować, jeśli tego chcecie.

Później tej jesieni poinformujemy Cię o ponownym otwarciu naszego flagowego kursu Teaching Sells, zaprojektowanego dla tych, którzy chcą dogłębnej pomocy w tworzeniu biznesu opartego na edukacji.

Ale bez względu na to, czy dołączysz do nas w Teaching Sells, z przyjemnością zdobędziemy dla ciebie wszystkie bezpłatne treści.

Jesteś jedyną osobą, która może podjąć decyzję, aby dostosować się-uczyć się i rozwijać, aby rozwijać się w atmosferze chaotycznych zmian. Chcielibyśmy dać ci kilka narzędzi, które mogą pomóc.

Zarejestruj się tutaj, aby otrzymać seminarium, mapę drogową i wszystkie inne bezpłatne treści.

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copyblogger i CMO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Sonii na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts