Plan to nic, planowanie to wszystko.
~ Dwight D. Eisenhower
Każdy ma swoje zdanie na ten temat.
Powinieneś czy nie powinieneś napisać biznesplanu? Czy są to totalna strata czasu, czy też niezbędny pojazd na drodze do internetowej chwały przedsiębiorczości?
A gdyby było trzecia droga przemyśleć i napisać biznes plan dla biznesu online, znacznie prostszy sposób?
Jeśli nie śpisz i oddychasz, to oczywiste jest, że żyjemy w bezprecedensowych czasach innowacji i dystrybucji. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności lub marketingu, dobre planowanie może być mądrzejszy niż robienie planu.
Kiedy masz szansę, posłuchaj i zobacz, co mamy na myśli.
W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:
- Dlaczego Brian nigdy nie napisał biznes planu
- Pojedynczy klucz, który może określić, czy Twoja firma odnosi sukces, czy nie
- Jak i gdzie znaleźć najlepszych klientów i ewangelistów
- Dlaczego to może być błogosławieństwo, że nie masz pojęcia, co sprzedać
- Prosta (i skuteczna) strategia biznesowa drop-dead
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 31 MB | 25:49
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Content Marketing 101
- Copywriting 101
- SEO Copywriting
- Jakie jest założenie?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.