28 rozszerzeń przeglądarki, które ułatwiają życie SEO

toolbar

Jako ekspert SEO, musisz być jack-of-all-trades.

Musisz zrozumieć budowanie linków, marketing, public relations, psychologię i technologię.

W pewnym momencie, nie ma po prostu wystarczająco dużo czasu w ciągu dnia, aby zrobić wszystko, co chcesz zrobić.

Ale możesz zaoszczędzić sporo czasu i wysiłku na małych rzeczach, korzystając z rozszerzeń przeglądarki.

Możesz je zainstalować jednym lub dwoma kliknięciami myszy i uzyskać do nich dostęp z łatwością po prawej stronie paska adresu.

Pomogą Ci:

  • szybko analizuj wydajność witryny
  • zbadaj kod za stronami internetowymi
  • lepiej buduj linki
  • oszczędzaj czas, zwiększając wydajność zadań

Zebrałem listę 28 rozszerzeń przeglądarki, które uważam za najlepsze. Zachęcam do wypróbowania kilku z nich.

Szybkie Ostrzeżenie: większość z tych rozszerzeń jest przeznaczona dla Chrome, ale wiele z nich ma również wersję Firefoksa. Tylko kilka z nich będzie działać na mniej popularnych przeglądarkach, takich jak Internet Explorer, Safari lub Opera. 

Analizuj strony internetowe i linki zwrotne za pomocą kliknięcia przycisku

SEO muszą stale analizować strony internetowe.

Rozszerzenia w tej sekcji dadzą Ci szybki rzut oka na liczbę linków zwrotnych i akcji społecznościowych, które ma Strona, a także jej podstawowe SEO na stronie.

1. Mozbar. Mozbar był pierwszym tego rodzaju. Mimo że istnieją teraz solidne alternatywy, Mozbar pozostaje popularnym wyborem wśród SEO.

Możesz użyć tego rozszerzenia na dwa główne sposoby.

Pierwszy to wyszukiwanie słowa kluczowego w Google. Wyświetli statystyki pod każdym wynikiem wyszukiwania:

image08

Możesz szybko zobaczyć Urząd strony (PA) i Urząd domeny (DA) stron, aby ocenić konkurencję. Możesz również użyć przycisku obok paska wyszukiwania Google, aby uzyskać wynik trudności słowa kluczowego.

Drugim sposobem, w jaki możesz użyć Mozbar, jest lądowanie na stronie internetowej. Po kliknięciu ikony Mozbar zobaczysz pasek z ogólnymi statystykami strony.

image23

Ponownie daje Ci wyniki PA i DA, a także statystyki udostępniania społecznościowego.

Możesz również kopać głębiej, klikając ikonę szkła powiększającego po lewej stronie paska, która rozszerzy się do nowego panelu.

image24

W panelu możesz zobaczyć stronę:

  • meta text
  • tekst alt
  • pozycje
  • prędkość ładowania strony
  • markup
  • i więcej

Możesz zobaczyć większość z tego z darmowym kontem, ale jeśli chcesz mieć pełny dostęp, będziesz potrzebował konta PRO z Moz.

Jest to piękne i użyteczne rozszerzenie, ale straciło dużą popularność, ponieważ opiera się wyłącznie na danych Open Site Explorer (OSE). W porównaniu z innymi bazami leading link, OSE jest mniejszy (zawiera mniej danych) i aktualizuje się wolniej.

2. Ahrefs SEO Toolbar. To jeden z konkurentów Mozbaru, o którym wspomniałem. Jest wykonany tak, aby spełniać wiele z tych samych funkcji, ale z danymi z doskonałej bazy danych Ahrefs.

Gdy pasek jest aktywny na stronie, jest bardzo cienki u góry i pokazuje zarówno link, jak i informacje społecznościowe tego konkretnego adresu URL, a także ogólne statystyki domeny.

image18

Znajdziesz tu podstawowe informacje, takie jak:

  • linki zwrotne i domeny odsyłające
  • Ahrefs ocena URL i ocena domeny
  • akcje społecznościowe z głównych sieci
  • te same informacje dla domeny głównej

Wszystkie podstawowe funkcje są bezpłatne, ale jeśli masz subskrypcję Ahrefs, możesz kopać głębiej.

Po kliknięciu strzałki w dół w lewym górnym rogu pojawi się panel z większą ilością informacji. Będziesz mógł zobaczyć wykres niedawnego wzrostu (lub spadku) linku wstecznego do strony lub domeny. Istnieje również przydatny link, aby przejść do rzeczywistego Eksploratora witryny Ahrefs, jeśli chcesz się bliżej przyjrzeć.

image26

Wreszcie możesz również aktywować wtyczkę, gdy szukasz czegoś w Google. Pod każdym adresem URL otrzymasz mały pasek z informacjami:

image28

Pokazuje dane łączące i społecznościowe zarówno dla adresu URL, jak i domeny.

3. Majestic SEO Toolbar. Jest to drugi główny konkurent Mozbaru. Ponownie, ma wszystkie niezbędne funkcje paska narzędzi SEO.

Po aktywacji go na stronie internetowej, można zobaczyć:

  • liczba linków
  • liczba domen głównych
  • przepływ zaufania i przepływ cytowań
  • link profile chart
  • i więcej

image12

Wszystkie informacje pochodzą oczywiście z bazy danych Majestic SEO. Informacje w głównej zakładce “PODSUMOWANIE” są bezpłatne. Jeśli chcesz korzystać z innych zakładek, takich jak szczegółowa analiza linków zwrotnych lub anchor text, potrzebujesz płatnego konta.

Jedynym potencjalnym problemem jest to, że w przeciwieństwie do innych rozszerzeń SEO tutaj, nie analizuje wyników wyszukiwania. Jeśli więc szukasz szybkiej analizy konkurencji ze słowem kluczowym, lepszym rozwiązaniem może być jedno z innych narzędzi.

4. SEO & Website Analysis by WooRank. Ta wtyczka jest jedną z najlepszych wtyczek SEO all-in-one. Trzy rozszerzenia, na które patrzyliśmy do tej pory, skupiały się na linkach zwrotnych i autorytecie strony, ale to rozszerzenie koncentruje się bardziej na SEO na stronie i aspektach technicznych.

Kliknij jego ikonę, gdy jesteś na stronie, a panel pojawi się z lewej strony. Niech działa przez około 20-30 sekund (zależy od strony):

image31

Pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest ogólny wynik na 100. Wskazuje to, ile podstawowych najlepszych praktyk stosuje się na stronie.

Prawdziwa moc tego rozszerzenia znajduje się w małych zakładkach u góry. Każda zakładka daje różne informacje o stronie i witrynie:

  • podstawowe SEO: tagi tytułu i meta informacje
  • optymalizacja mobilna: przyjazny dla urządzeń mobilnych wynik i podgląd na różnych urządzeniach
  • usability: metryki ładowania strony i łatwość dostępu do treści
  • technologia: jakie wtyczki i CMS są używane
  • społeczne: podstawowe statystyki udostępniania społecznościowego
  • odwiedzający: oszacowanie poziomu ruchu

Wspaniałą rzeczą w tym pasku narzędzi jest to, że prawie wszystkie te informacje są bezpłatne. Istnieje kilka zaawansowanych opcji, które wymagają konta premium.

5. Sprawdź Moje Linki. Jeśli kiedykolwiek zrobisz zepsute link building, możesz need to rozszerzenie.

Gdy jesteś na stronie, po prostu kliknij ikonę rozszerzenia, aby szybko przetestować wszystkie linki, aby sprawdzić, czy działają.

image21

Działające linki są podświetlone na zielono, a uszkodzone zostaną podświetlone na Czerwono z kodem błędu obok.

Jedyną rzeczą, którą można poprawić, jest posiadanie skrótu do szybkiego kopiowania adresów URL i tekstu zakotwiczenia uszkodzonych linków, które można następnie wkleić do wiadomości e-mail lub arkusza kalkulacyjnego. Mimo to jest to najlepszy program do sprawdzania uszkodzonych linków, którego użyłem.

6. Domain Hunter Plus. To rozszerzenie może być również używane do identyfikacji uszkodzonych linków. Został on jednak stworzony w bardzo konkretnym celu: aby znaleźć wygasłe domeny, które mają już linki zwrotne i uprawnienia.

Jest bardzo prosty w użyciu. Przejdź do strony wysokiego organu z wieloma linkami i kliknij ikonę rozszerzenia, aby zeskanować stronę. Znajdzie wszystkie niedziałające linki na stronie i pokaże je w swoim małym panelu.

Fajne jest to, że pokazuje również, ile linków wskazuje na uszkodzony adres URL, a także ile linków wskazuje na domenę. Na koniec pokazuje, czy domena jest dostępna do rejestracji.

Jeśli szukasz taniej domeny, która ma już przyzwoity autorytet, spędź kilka godzin z Google i tym rozszerzeniem, a prawdopodobnie znajdziesz to, czego szukasz.

7. SEO Quake. Niektóre SEO nie chcą rozszerzenia powiązanego z narzędziem premium link lub potrzebują czegoś bardziej konfigurowalnego.

SEO Quake jest trochę bardziej podstawowy niż inne rozszerzenia, ale nadal daje Ci podstawowe elementy. Jest również jednym z niewielu dostępnych dla wszystkich głównych przeglądarek (w tym Opery i Safari).

Jest zaprojektowany, podobnie jak Mozbar i Ahrefs, do pracy ze stronami wyników wyszukiwania (SERP). Dzięki niemu, gdy szukasz czegoś w Google, otrzymasz pasek pod każdym wynikiem.

image32

To daje szybkie szacunki liczby linków do strony i domeny, wiek strony, Alexa rank, i linki do informacji whois. Jedną z naprawdę fajnych funkcji jest możliwość zapisywania danych SERP i wyników jako pliku CSV (arkusz kalkulacyjny).

Gdy używasz rozszerzenia na stronie internetowej (innej niż wyszukiwarka), otworzy się nowa karta z wynikami. Nie jest ładny, ale zawiera:

  • podstawowe informacje meta
  • podstawowe akcje społeczne
  • gęstość słów kluczowych
  • backlink informacje

image25

Należy pamiętać, że dane łącza pochodzą z publicznie zgłoszonych łączy Google i Bing/Yahoo, które niekoniecznie są najbardziej aktualne lub dokładne.

Na koniec wspomniałem, że możesz dostosować to rozszerzenie. Możliwe jest dodawanie własnych parametrów, jeśli potrzebujesz niestandardowych metryk i nie boisz się dowiedzieć czegoś o wyrażeniach regularnych.

8. Meta SEO Inspektor. To rozszerzenie jest niezwykle proste, ale wyraźnie pokazuje meta informacje na stronie. Po kliknięciu ikony otrzymasz coś takiego:

image14

Informacje te obejmują podstawowe meta tagi (tytuł, opis, słowa kluczowe) i tagi open graph (ważne dla mediów społecznościowych), a także podkreślają, czy brakuje ważnych.

Większość SEO nie będzie tego często potrzebować, ale może być miło mieć, jeśli znajdziesz się w potrzebie znalezienia i skopiowania meta informacji raz na jakiś czas.

9. NoDofollow (Firefox) lub NoFollow (Chrome). Te dwa rozszerzenia nie są tworzone przez tego samego twórcę, ale są wiodącymi opcjami tej funkcji dla odpowiednich przeglądarek. Jak sugerują ich nazwy, gdy rozszerzenia są aktywne, identyfikują wszystkie linki jako” dofollow “lub” nofollow.”

image11

W przypadku NoDofollow (na zdjęciu powyżej) dobre linki (dofollow) są podświetlone na niebiesko, natomiast linki nofollow są podświetlone na Czerwono.

Może być jakaś wartość w posiadaniu linków nofollow w profilu łącza, ale zazwyczaj chcesz skupić swój wysiłek i zasoby na uzyskaniu wysokiej jakości linków dofollow.

Oto, kiedy te narzędzia będą przydatne: (1) gdy próbujesz zdecydować, czy powinieneś skomentować witrynę lub (2) Jeśli zastanawiasz się, czy linki z nowej witryny społecznościowej mają jakąkolwiek wartość SEO. Szybkie kliknięcie przycisku daje łatwą odpowiedź.

Wyciągnij przydatne informacje z sieci

Jeśli chodzi o badania SEO, większość odbywa się w Internecie. Zamiast tracić czas na robienie wszystkiego ręcznie, użyj rozszerzeń w tej sekcji, aby przyspieszyć.

10. Skrobak. Jeśli jesteś SEO, są szanse, że musisz dość regularnie kopiować linki i pisane treści ze stron. Skrobak jest przeznaczony do pracy na większości stron.

Kiedy natkniesz się na wykres lub tabelę, którą chcesz zeskrobać, możesz podświetlić kilka komórek/wierszy, a następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy zaznaczenie i wybrać “zeskrobać podobne.”Narzędzie znajdzie dane w pozostałej części tabeli, co daje możliwość otwarcia go jako arkusza kalkulacyjnego.

Obejrzyj ten krótki film, aby zobaczyć, jak to działa:

Ostatnią uwagą na temat skrobaka jest to, że nie będzie działał w 100% czasu. Został zaprojektowany tak, aby był lekki i intuicyjny, co oznacza, że poświęca złożoność, aby był wystarczająco wytrzymały, aby poradzić sobie w każdej sytuacji.

Biorąc to pod uwagę, myślę, że okaże się to przydatne w dużym odsetku sytuacji, które wymagają szybkiego skrobania.

11. Link Grabber. Pierwszą rzeczą, którą zauważysz w Link Grabber, jest to, że jest niezwykle szybki. Po otwarciu strony internetowej i kliknięciu ikony, prawie natychmiast otworzy się nowa karta z pełną listą linków.

Te linki Można kliknąć, a także skopiować / wkleić je do arkusza kalkulacyjnego:

image29

Niestety, nie ma opcji, aby zobaczyć tylko Linki zewnętrzne. Jeśli chcesz zobaczyć tylko te, kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę i kliknij Opcje. Następnie możesz dodać domenę, na której jesteś, do listy zablokowanych domen, aby się nie pojawiła. Nie jest to najbardziej eleganckie rozwiązanie, ale sprawdzi się w mgnieniu oka.

image16

Ta wtyczka jest przydatna, jeśli próbujesz szybko zebrać listę witryn, do których łączy się dana domena. Możesz analizować wyniki Razem w arkuszu kalkulacyjnym, aby znaleźć Najpopularniejsze witryny powiązane z linkami i sprawdzić, czy możesz opracować strategię, aby również uzyskać linki.

Ponadto czasami wystarczy szybka liczba linków lub chcesz sprawdzić wewnętrzne linkowanie witryny.

Dowiedz się, co kryje się pod powierzchnią strony

Pamiętaj, że Google nie widzi tego, co my widzimy, gdy surfujemy po sieci – jego boty widzą kod. Nie cały kod jest widoczny na samej stronie internetowej. SEO muszą być w stanie zrozumieć podstawy HTML, CSS, a nawet Javascript.

Te rozszerzenia pomogą Ci dowiedzieć się, co kryje się za konkretną stroną.

12. Firebug. To rozszerzenie jest musi dla każdego SEO lub programisty używającego Firefoksa. Pozwala kliknąć prawym przyciskiem myszy element strony, aby zobaczyć jego HTML i CSS.

Dodatkowo możesz edytować HTML / CSS, aby zobaczyć, jak wyglądałaby strona z różnymi parametrami. Programiści mogą używać Firebug do debugowania stron internetowych, ale SEO zazwyczaj nie muszą się tym martwić.

Nie ma sposobu, abym mógł pokazać ci wszystkie funkcje narzędzia w tym poście, więc obejrzyj ten szybki film, jeśli brzmi to jak coś, czego możesz użyć:

Chrome ma już całkiem niezły wbudowany Inspektor kodu. Jeśli jednak lubisz Firebug na Firefoksie, dostępna jest również jego wersja lite dla Chrome. Może zrobić prawie wszystko, co wersja Firefoksa może minus debugowanie Javascript i kilka innych funkcji.

13. User Agent Switcher. Odwiedzający Twoją witrynę używają różnych przeglądarek, urządzeń i oprogramowania. W wielu przypadkach niektórzy użytkownicy mają problemy z wyświetlaniem witryny zgodnie z przeznaczeniem.

Jeśli jesteś inteligentnym SEO, będziesz od czasu do czasu przeglądać swoje analizy, aby sprawdzić, czy pewien podzbiór użytkowników ma rażąco słabe dane użytkownika (Wysoki współczynnik odrzuceń, niski czas na stronie itp.).

O ile nie posiadasz 20 różnych telefonów, laptopów i tabletów, nie jest łatwo zbadać ten problem.

Za pomocą tego rozszerzenia możesz ustawić przeglądarkę tak, aby informowała dowolną witrynę, że jest to określona przeglądarka, urządzenie lub system operacyjny. Możesz nawet udawać pająka z wyszukiwarki.

image04

Jeśli więc masz problem z niską konwersją lub słabym zaangażowaniem, możesz znaleźć przyczynę, a następnie użyć przełącznika agenta użytkownika, aby potwierdzić, że naprawiłeś problem.

14. Browsec. W zależności od stron, na których pracujesz, Twoja witryna może wyświetlać różne treści użytkownikom w różnych krajach. Alternatywnie możesz chcieć uzyskać dostęp do niektórych treści, których nie możesz uzyskać z adresu IP swojego kraju.

Browsec to prosta darmowa sieć VPN, która pozwala sfałszować Twój adres IP i sprawia, że strony internetowe myślą, że znajdujesz się gdzieś indziej. Darmowa wersja Browsec ma ograniczony zestaw opcji, ale wystarczająco dobre dla większości sytuacji:

image03

15. Wappalyzer. Uwielbiam znaleźć nowe narzędzie, które pomaga poprawić współczynnik konwersji lub zaangażowanie, zanim stanie się zbyt popularne. Jednym z najlepszych źródeł nowych narzędzi są inne często odwiedzane strony internetowe.

Jeśli pewnego dnia odwiedzisz stronę internetową i zobaczysz nową wtyczkę, widget lub inną funkcję, którą kochasz, są szanse, że jest to wtyczka WordPress. Czasami będzie na nim Etykieta, ale nie zawsze.

Możesz użyć Wappalyzer, aby znaleźć mnóstwo informacji o stronie internetowej, w tym:

  • używane widżety
  • system operacyjny
  • dowolne czcionki specjalne
  • informacje o serwerze WWW
  • ramy

image09

Wystarczy kliknąć ikonę rozszerzenia, a otrzymasz listę w ciągu kilku sekund.

16. Czas ładowania strony. Posiadanie szybko ładującej się strony internetowej jest niezbędne nie tylko dla rankingów w wyszukiwarkach, ale także dla marketingu w ogóle. Jeśli odwiedzający nie mogą szybko załadować strony, częściej niż nie, opuszczą ją.

To rozszerzenie jest bardzo proste. Pokazuje, jak długo zajęło ci załadowanie strony na pasku narzędzi przeglądarki.

image22

Możesz rozwinąć wyniki, aby zobaczyć bardziej szczegółowy podział:

image06

Możesz między innymi sprawdzić, czy jakiekolwiek przekierowania trwają zbyt długo lub czy Czas odpowiedzi serwera jest zbyt długi. Możesz użyć tego, aby sprawdzić, czy potrzebujesz sieci dostarczania treści (CDN) lub szybszego hosta.

17. Redirect Path Checker. Przekierowania są ważną częścią Internetu. Ponieważ strony i witryny są aktualizowane lub przenoszą własność, przekierowania mogą zapewnić, że przekierowanie jest przekazywane, a odwiedzający nadal mogą cię znaleźć.

To rozszerzenie wyświetli wszystkie przekierowania z podanego adresu URL do ostatniego adresu URL:

image30

To proste rozszerzenie może się przydać na wiele sposobów.

Na przykład, jeśli analizujesz konkurencję, ważne jest, aby dokładnie wiedzieć, z czym masz do czynienia. Możesz wyszukać stronę w Google i odfiltrować wszystkie nowe wyniki, tak aby wszelkie linki do tej strony z tych wyników linkowały do oryginalnego adresu URL (jeśli różni się od obecnego).

Następnie możesz użyć wtyczki, aby śledzić łańcuch przekierowań, a następnie znaleźć wszystkie linki zwrotne wskazujące na każdy adres URL po drodze.

Dodatkowo możesz użyć tego, aby znaleźć wszelkie problemy z przekierowaniem z własną witryną.

18. Ghostery. To rozszerzenie śledzi wszystkie skrypty na stronie i pokazuje je w atrakcyjnym małym wyskakującym panelu (po kliknięciu).

image05

Po pierwsze, to mówi, które widżety, wtyczki i Inne skrypty (takie jak sieci reklamowe) są używane na stronie.

Dodatkowo możesz zablokować dowolny z tych skryptów za pomocą kliknięcia przycisku. Jeśli używasz wielu skryptów na swojej stronie, to narzędzie może pozwolić Ci przetestować wpływ, jaki mają na szybkość strony, a także wygląd twojej witryny dla odwiedzających.

Bądź na bieżąco przy minimalnym wysiłku

Wiele elementów twojej pracy jako SEO wymaga, abyś był na bieżąco. Niezależnie od tego, czy chodzi o informacje na temat SEO, twojej niszy, czy działań w mediach społecznościowych, istnieją rozszerzenia, które mogą pomóc.

Zebrałem je dla Ciebie.

19. Mozcast. Oto kolejne rozszerzenie z Moz. Szybko pokazuje, co obecny Mozcast jest w małej bańce na pasku narzędzi przeglądarki. Może to ostrzegać o wszelkich dużych zmianach w SERP, dzięki czemu można przyjrzeć się wszelkim problemom.

image01

Jeśli regularnie odwiedzasz stronę Mozcast, możesz zamiast tego użyć tego rozszerzenia, aby zaoszczędzić czas. Kiedy go klikniesz, wyskakujące okienko pokaże Ci Wykres temperatur z ostatnich 30 dni.

20. Bufor. Bufor to niesamowite narzędzie do planowania udostępniania w mediach społecznościowych. Możesz ustawić, aby automatycznie udostępniać określoną liczbę postów dziennie o określonych godzinach.

To rozszerzenie pozwala dodawać posty do udostępnienia w osobistej kolejce. Zamiast wracać do głównego bufora, możesz po prostu kliknąć tę ikonę rozszerzenia, gdy natkniesz się na coś, co warto udostępnić i dodać go do kolejki:

image17

Udział zostanie automatycznie wypełniony bieżącym adresem URL i jego tytułem, ale w razie potrzeby możesz go zmienić.

Kolejną wspaniałą cechą tej wtyczki jest to, że dodaje mały przycisk udostępniania obrazu w prawym dolnym rogu wszystkich zdjęć.

image07

Włączenie obrazów do akcji w mediach społecznościowych zazwyczaj zwiększa współczynnik zaangażowania. Po kliknięciu tego przycisku wyświetla się to samo wyskakujące okienko, co wcześniej, ale zawiera również wybrany obraz.

21. Kieszonka. W dziedzinie takiej jak SEO, ty zawsze musisz być na bieżąco, jeśli chcesz być postrzegany jako kompetentny. Oznacza to, że musisz regularnie czytać mnóstwo treści.

image00

Pocket umożliwia zapisywanie artykułów, obrazów i filmów na później. Korzystając z tego rozszerzenia, możesz szybko ” włożyć zawartość do kieszeni.”

image02

Zauważ, że możesz zainstalować Pocket na prawie każdym systemie operacyjnym lub urządzeniu. Oznacza to, że możesz zapisywać zawartość z komputera i czytać ją później na urządzeniu mobilnym, gdy masz wolny czas.

Bądź bardziej efektywnym i skutecznym SEO

Kto nie chce zwolnić trochę czasu?

Te rozszerzenia pomogą Ci szybciej i lepiej wykonywać typowe zadania SEO.

22. Evernote Web Clipper. Evernote to przede wszystkim oprogramowanie do robienia notatek, ale od tego czasu stał się znany ze swojego oprogramowania do edycji obrazu Skitch. Skitch pozwala szybko adnotować obrazy i jest to narzędzie, którego często używam do adnotacji obrazów do postów na blogu.

image27

To rozszerzenie Web clipper jest zasadniczo Skitch dla Twojej przeglądarki. Możesz wybrać pełny zrzut ekranu, wiadomość e-mail lub pełną stronę zawartości lub wybrać określoną część strony internetowej.

Otworzy Twój wybór w nowej karcie i pozwoli edytować go przed zapisaniem na koncie Evernote:

image13

Chociaż istnieje tylko kilka opcji edycji i adnotacji, to wszystko, czego potrzebujesz przez 95% czasu.

23. TechSmith Snagit. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś fanem Evernote, nie martw się—mam Cię na oku.

Snagit jest bardzo podobnym narzędziem, a pod pewnymi względami jest nawet nieco lepszy (a w innych nieco gorszy).

Używam go czasami do tworzenia obrazów do postów na blogu, więc nie sądzę, że możesz pomylić się z którąkolwiek z opcji. Snagit jest często nieco szybszy tylko dlatego, że możesz pobrać obraz bezpośrednio po edycji, zamiast iść do notebooka i pobrać go.

Po dokonaniu wyboru zostanie on wyświetlony w nowej karcie, dzięki czemu można go edytować:

Ma kilka różnych opcji, jeśli chodzi o kształt i kolor, ale nie ma zaawansowanych narzędzi, takich jak znacznik, rozmycie lub podświetlenie.

image15

24. Bit.ly. Duża część twojej pracy jako SEO kręci się wokół linków. Bit.ly jest prawdopodobnie najpopularniejszą usługą skracania linków. Umożliwia szybkie skracanie adresów URL, a nawet śledzenie statystyk, takich jak liczba kliknięć otrzymanych linków.

Inną fajną funkcją jest to, że jeśli podasz adres URL, aby go skrócić, jeśli ktoś już to zrobił z Bit.ly, można zobaczyć, jak wiele osób kliknęło go w przeszłości.

Po kliknięciu tej ikony rozszerzenia automatycznie otrzymasz skrócony adres URL do użycia. Możesz również udostępnić go bezpośrednio z wyskakującego okienka na swoich profilach społecznościowych:

image20

25. LastPass. Ile masz kont na różnych stronach internetowych? Dla większości SEO to śmieszna liczba.

Zamiast niechlujnych i niezabezpieczonych arkuszy kalkulacyjnych lub plików tekstowych nazw użytkowników i haseł, możesz użyć LastPass.

Umożliwia zapisywanie nazw użytkowników, haseł i notatek dla każdej odwiedzanej witryny i automatycznie je wypełni (bezpiecznie) po powrocie w przyszłości.

Zamiast próbować zapamiętać 1,394,293 (lub jednak wiele) haseł, wystarczy zapamiętać tylko jedno hasło do konta LastPass. Możesz uzyskać dostęp do swoich danych z dowolnego komputera / urządzenia.

Oto krótki przegląd darmowego narzędzia:

Mówiłem tylko o wygodzie, ale to też jest dobre dla bezpieczeństwa. Nie musisz ponownie używać haseł, ponieważ możesz utworzyć silne unikalne hasło dla każdego konta, które posiadasz.

26. Momentum. Jeśli znajdziesz się coraz poza toru w ciągu dnia, Momentum może być przydatnym rozszerzeniem dla ciebie. Działa poprzez utworzenie niestandardowego ekranu “nowa karta”, który widzisz za każdym razem, gdy otwierasz nową kartę.

Po pierwsze i najważniejsze Momentum pokazuje Twój główny cel dnia. Pozwala również utworzyć poręczną listę rzeczy do zrobienia.

image10

Ponadto, tła są wspaniałe, i można zobaczyć swoją lokalną pogodę, jak również.

To sprytne, małe narzędzie, które rozjaśni Twój dzień i pozwoli Ci się skupić.

27. ShareMetric. Jeśli nie chcesz korzystać z pełnego paska SEO, jak pokazałem ci wcześniej, ale nadal musisz wiedzieć, jak dana strona działała w mediach społecznościowych, możesz użyć tego rozszerzenia.

Po kliknięciu ikony to narzędzie wyświetli statystyki każdej strony dla wszystkich głównych sieci społecznościowych:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Pinterest

image19

Ponadto pokazuje kilka podstawowych statystyk SEO. Obejmuje ona zarówno Otwórz statystyki Site Explorer i Ahrefs dla adresu URL i rangi domeny, a także łączenie domen Głównych ze stroną.

28. iMacros. Automatyzacja to potężna rzecz. Tak blackhat i greyhat SEO od lat dominują w wynikach wyszukiwarek. Teraz, gdy Google nadrobił zaległości, zautomatyzowane budowanie linków wyginęło w większości. Nie oznacza to jednak, że automatyzacja nie może pomóc w innych aspektach SEO.

Jeśli robisz cokolwiek codziennie lub co tydzień i jest to dokładnie ta sama procedura za każdym razem, może być zautomatyzowany.

Siła automatyzacji polega na tym, że nawet jeśli jest to małe zadanie, regularne oszczędzanie kilku minut pozwoli Ci zaoszczędzić wiele godzin do końca roku.

iMacros oferuje pełnoprawne płatne wersje, ale jego rozszerzenia są bezpłatne i wystarczająco dobre dla większości podstawowych zadań SEO.

Oto przegląd działania rozszerzenia iMacros:

Tak, jest to dość techniczna rzecz do nauczenia się, ale na dłuższą metę warto. Poza tym większość SEO, z którymi rozmawiałem, uważa to za Zabawne.

Jeśli chcesz zacząć uczyć się o automatyzacji zadań z iMacros, zacznij od tego samouczka.

Wniosek

Pokazałem ci rozszerzenia przeglądarki 28, które mogą ułatwić życie każdemu SEO.

Wątpię, że potrzebujesz ich wszystkich, ale mam nadzieję, że znalazłeś co najmniej kilka rozszerzeń, które pomogą Ci w przyszłości.

Podczas gdy wiele z nich ma krzywą uczenia się, polecam wypróbowanie ich przez tydzień, aby dowiedzieć się, które z nich są naprawdę przydatne.

Total
0
Shares
Related Posts