Landing Page Makeover Clinic # 8 :Steve-N-Lee.com

Dzisiejsza metamorfoza to fikcyjny thriller Steve ’ a Lee, Co Jeśli …? Próba sprzedaży powieści direct jest trudnym zadaniem i szczerze mówiąc, niewielu sprzeda wystarczająco dużo kopii, aby przynosić zyski. (Ci, którzy zwykle mieli ogromny ” hak ” i mieli szczęście we właściwym miejscu, właściwym czasie, właściwym dopasowaniu astralnym wiadomości, aby wygenerować dużo szumu.) Kiedy napisał do mnie w zeszłym miesiącu, widział 1% konwersji. Jego pragnieniem jest podwoić, może nawet potroić stawkę.

On jest zadowolony ze swojego projektu strony, ja nie. Kopia – a jest jej dużo-jest wszędzie i brakuje jej ostrości, prostoty i klarowności. Nie czytam zbyt wiele fikcji (chociaż jedną z moich winnych przyjemności są powieści o wampirach), ale Steve napisał sprytny mash-up z szybkim tempie thrillera z chrześcijańskim/Islamskim/buddyjskim przesłaniem przeznaczonym na świecki rynek. To potrójne zagrożenie pierwszego rzędu. Zobaczmy więc, co możemy zrobić dla Stevensa eko-świadomego, duchowego thrillera.

Oto tło:

  • Gol
    Zwiększ konwersje sprzedaży książek z 1% do nawet 3%.
  • Problem
    Witryna odbiera ruch, choć nie dość, że kupuje książki.
  • Bieżąca Strona Docelowa
    http://www.steve-n-lee.com
  • Strona / Reklama generująca kliknięcia
    Na razie nic konkretnego.
  • Koszt książki
    $17.99

10-punktowa krytyka Mavena

What if... BookKliknij obraz, aby powiększyć widok

#1 – twoja książka potrzebuje własnej strony docelowej, nawet jeśli jest steve-n-lee.com/book i wisi na głównej stronie.

Jak zauważyłem w większości makeovers, strona docelowa musi zostać pozbawiona wszystkich nie sprzedających się komponentów, w tym nawigacji, które odwracają uwagę czytelnika od przechodzenia przez kopię. Jeśli to nie pomoże sprzedać, nie powinno tam być.

#2-jesteś nieznanym autorem, więc spróbuj połączyć swój rodzaj historii z lepiej znaną historią w tym samym gatunku, aby Twoi potencjalni klienci wiedzieli, czego się spodziewać.

Robisz to kilka akapitów w. Proponuję przeciągnąć Kod DaVinci Referencja i spraw, aby był to silny subhead w kierunku góry strony. „Jeśli byłeś jednym z 60 milionów czytelników, którzy byli zahipnotyzowani „kodem DaVinci”, pokochasz” co jeśli…”, a następnie wykop ze szczególnie soczystym fragmentem (nie linkiem), a następnie kontynuuj budowanie swojej sprawy z większą liczbą WYJĄTKÓW, referencji/recenzji itp.

#3-Stwórz w głowie konkretny profil „3-D” docelowego czytnika i zrób kopię tej jednej osobie.

60 mln osób mogło przeczytać Kod DaVinci, ale kto był”idealnym” Kod DaVinci czytelniku. Mężczyzna czy kobieta? Religijny czy po prostu duchowy? Stary czy młody? Teoretycy spisku? Anty-kościelni ludzie? (Przekonałem się, że założenie jest intrygujące i przeczytałem jego materiał źródłowy, Święta krew, Święty Graal, kilka lat temu. Myślałem, że prawdziwe pisanie DVC było naprawdę okropne.) Pisząc specjalnie do tego jednego czytelnika docelowego, twoja kopia będzie niemal magicznie bardziej punktualna, bardziej ekscytująca i przekonująca. Pamiętaj, że chcesz, aby ludzie kupili twoją książkę, a nie tylko pamiętali o tym następnym razem, gdy będą w sklepie lub trollując Amazon.

# 4-sprzedajesz historię … nie prowadź z ceną, zwłaszcza z obniżoną ceną. Więc zacznij opowiadać mi swoją historię od razu.

Prowadzenie z rabatem cenowym to dobra oferta, gdy sprzedajesz towary lub chcesz sprzedać je klientom, którzy nie potrzebują wielu wyjaśnień. W przeciwnym razie musisz połączyć się ze swoimi potencjalnymi klientami na zupełnie innym poziomie. Jeśli nikt nie potrzebuje twojej historii, musisz wyjaśnić, dlaczego czytelnik chciałby twojej historii — i chce jej na tyle, aby zapłacić za nią od nieznanego autora. Zrobiłeś to, ale za daleko. Otwórz swoją stronę docelową z pytaniami: „Czy kiedykolwiek myślałeś, że jesteś wyjątkowy? Marzyłeś kiedyś o zmianie świata? Byłeś kiedyś pewien, że jesteś przeznaczony do wielkich rzeczy? A gdyby tak było?„Teraz to jest fascynujące otwarcie!

# 5-napisałeś thriller, więc Pokaż mi solidny, Thriller typu, styl wizualny.

Thrillery z natury są bestiami ciemności. (Spójrz na inne strony sprzedające książki z gatunku thriller.) Dużo cienia, wysoki kontrast, czerń i czerwienie i szarości. Być może Patterson lub Baldacci ujdzie na sucho stronie docelowej, która ma przeciwstawne podejście, ponieważ ich marka jest bardzo rozpoznawalna. W przeciwnym razie spraw, by wyglądało to tak, jak jest. Zamiast banerowego paska zdjęć, który zmusza czytelnika do zastanowienia się, co to za połączenie, pozwól, aby okładka książki była punktem kulminacyjnym strony i użyj mniejszych zdjęć jako akcentów wzdłuż odpowiedniej kopii.

What if... BookKliknij obraz, aby powiększyć widok

# 6-nie pisz, aby być mądrym, pisz, aby być jasnym.

Pisanie mądrego polega na zwróceniu uwagi na pisarza. Z drugiej strony pisanie dla jasności polega na szanowaniu czytelnika. Sprytny w małych dawkach w fragmencie lub pull-quote może dodać miłej radości do kopii reklamy, ale twój czytelnik nie może i nie przetrawi całego posiłku. Zaspokoić ciekawość potencjalnego klienta czymś smacznym i solidnym do żucia. Obiecuję, że będą czytać dalej.

#7-ogólny wygląd strony jest mylący i przemęczony.

Wiem, że podoba Ci się układ strony, ale przynajmniej na moje oko od razu kojarzy ci się z „zrób to sam” i prawdopodobnie szkodzi twojej sprzedaży. Na pierwszy rzut oka nie byłam pewna, gdzie i na co patrzeć. Twoi goście będą mieli natychmiastowe, trzewne uczucie, gdy po raz pierwszy wejdą na Twoją stronę. Mówię o 1-3 sekundach. Jeśli Twoja strona wygląda amatorsko, nie ma wątpliwości, że wydadzą ten sam wyrok-słusznie lub niesłusznie-na temat Twojej książki.

Chcesz ostry, czysty wygląd, który obsługuje kopię, ułatwia perspektywa do poruszania się po stronie, i wykorzystuje znane konwencje strony internetowej. Więc jeśli sprzedajesz książkę, Pokaż mi ją i umieść na pozycji bohatera, powyżej zakładki, najlepiej w lewo. Dodaj pierwszy buttom kupić blisko niego, być może w obszarze podpisu. Pokaż mi swoje zdjęcie, zanim pokażesz mi zdjęcie swojego referenta. (Na pierwszy rzut oka myślałem, że to Ty.)

Mówiąc o referencjach, są świetne, ale obecne leczenie wizualne powoduje, że przytłaczają resztę strony. Usuń granice goth z referencji, a także nawigacji. (I tak ograniczysz nawigację i linki wychodzące.) Zachowaj zdjęcie, pastelowe tło i skopiuj bloki.

Czcionka Arial jest zbyt duża, używa zbyt dużej kursywy, zbyt wielu kolorów i krzyczy ” spójrz na mnie!”ale nie” czytaj więcej o mnie.”Verdana i Georgia to czcionki opracowane specjalnie na potrzeby internetu. Używaj ich do kopiowania treści, powiększania z Arial lub czegoś komplementarnego dla nagłówków i podtytułów. Podtytuły powinny być nie więcej niż 2 punkty większe niż Kopia, nagłówek nie więcej niż 2 punkty większe niż podtytuł.

What if... BookKliknij obraz, aby powiększyć widok

Twój instynkt jest dobry w dostarczaniu rozdziałów. Nazwijmy je tak i upewnijmy się, że linki też tak mówią. Uprość kopiowanie i proces. Zbyt dużo klikania, aby dostać się do czegoś innego. Ponadto, wyeliminować wersję flash. W Firefoksie 2 nie mogłem tego zrobić.X więc zgadnę, że ludzie mają problemy, stają się sfrustrowani i opuszczają Twoją witrynę. (Pamiętaj, że absolutnie nie potrzebują tego, co sprzedajesz.) Iść z prostym replikacji rozdziału.

What if... BookKliknij obraz, aby powiększyć widok

#9 – nie oferuj gratisów niezwiązanych bezpośrednio z produktem, który sprzedajesz.

Oferując swoim czytelnikom Niewygodny Głupek na tej samej powierzchni sprzedaży, co jeśli … dałeś im powód do klikania za darmo. Lepiej użyć tego jako bonusu za zakup głównej książki.

#10-wyeliminuj gwarancję i podkreśl kąt dobroczynności.

Nie zrozum mnie źle, kocham Gwarancje. Ale jak na ofertę fikcyjną, wydaje się to wymuszone i nieco banalne. Jednak oferta przekazania części sprzedaży na cele charytatywne jest dobra. Lepiej być dokładnym z nazwami organizacji charytatywnych, a także, aby twój wysiłek wydawał się bardziej wiarygodny. Może nawet mam mały wskaźnik pokazujący, ile pieniędzy zebrano do tej pory.

Steve z przyjemnością zaoferował bezpłatną kopię niewygodnego Doofusa czytelnikom Copybloggera. Moje dodatkowe podziękowania dla Steve N. Lee za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International.

Oto Twoja szansa na kolejną metamorfozę strony docelowej copywritingu Mavena!

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej „skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena. (Proszę pamiętać, że jestem zarezerwowany na gratis critiques do 1/15/08. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką /metamorfozą [5 dni roboczych], napisz do mnie bezpośrednio.)

Total
0
Shares
Related Posts