Cheater ‘ s Guide to Writing Great Headlines

Wyobraź sobie życie copywritera . . . samotna postać wpatrująca się uważnie w ekran komputera (lub przez okno), napinająca te umysłowe mięśnie, aby stworzyć zabójczy nagłówek z powietrza, który zaowocuje milionami dolarów w sprzedaży.

Może nie.

Bardziej prawdopodobny scenariusz ma copywriter szukający inspiracji w swojej kolekcji zwycięskich reklam kosmicznych, listów sprzedażowych, a nawet najnowszego numeru Cosmo. Będzie również konsultować książki, które składają się tylko ze zbiorów nagłówków, które okazały się skuteczne.

Te Kompilacje nazywane są plikami swipe i są warte swojej wagi w złocie, jeśli chodzi o tworzenie wspaniałych nagłówków.

Dlaczego? Ponieważ świetne nagłówki są konstruowane w określony czas i pieniądze sprawdzone sposoby, które mogą być dostosowane do różnych kontekstów i ponownie używane w kółko. Za każdym razem, gdy promocja zgarnia duże pieniądze, możesz założyć, że copywriterzy i marketerzy bezpośredni będą studiować i oszczędzać ten nagłówek do wykorzystania w przyszłości.

W rzeczywistości przesuwanie plików nie może być nawet uznane za oszustwo. To jest po prostu sposób, w jaki to się robi, jeśli chcesz napisać skuteczną kopię, zwłaszcza gdy zaczynasz. Tylko wtedy, gdy copywriter ma prawdziwe zrozumienie tego, co działa, może przyjąć całkowicie oryginalne podejście, a nawet wtedy dość rzadko pojawia się nagłówek gangstera, który jest w 100% Wyjątkowy.

Dzięki” zrób to sam “charakter marketingu internetowego, znajdziesz ludzi sprzedających nagłówek przesuń pliki, a nawet programy, które obiecują” wypełnić-in-the-blank “rozwiązanie oparte na” największych nagłówków ” kiedykolwiek napisane. Nie daj się nabrać.

Problem z takim podejściem powinien być oczywisty. Jeśli nie rozumiesz, dlaczego dany nagłówek działa, nigdy nie będziesz dobry w pisaniu ich. Ponadto, bez prawdziwego zrozumienia, prawdopodobnie wybierzesz niewłaściwą “formułę” dla danej sytuacji, co może spowodować, że nawet dobrze napisany nagłówek nie powiedzie się.

Począwszy od tych przetestowanych szablonów, możesz natychmiast poprawić tytuły postów na blogu, co z kolei powinno przekładać się na więcej czytelnictwa i ruchu. Zademonstruję kilka z tych zwycięskich formuł nagłówkowych, które są dobrze dostosowane do blogowania i wyjaśnię, dlaczego działają.

Ale najpierw Następny post z tej serii zbada słowa kluczowe i dlaczego są one ważne w nagłówku. Odpowiedź może nie być taka, jak myślisz.

Jest to druga odsłona z serii postów o nazwie Nagłówki Magnetyczne.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts