W 2006 roku, kiedy Brian napisał raport o wirusowej kopii, Twitter nawet nie istniał. Teraz Twitter jest siłą, z którą każdy poważny wydawca internetowy musi się liczyć, aby uzyskać maksymalną ekspozycję na treści.
Twitter zmienia sposób rozprzestrzeniania się informacji w Internecie. Linki, które byłyby blogowane kilka lat temu, są teraz częściej udostępniane za pośrednictwem usługi mikro-blogowania, co zasadniczo zmienia strategię podczas próby rozpowszechniania treści.
Wydawcy mogą narzekać i życzyć sobie starych dobrych czasów linków do blogów i Google juice, lub mogą dostosować się do nowej rzeczywistości, którą reprezentuje Twitter. Uzyskanie treści „ReTweeted” na Twitterze (tj. zachęcenie ludzi do powtórzenia tego, co powiedziałeś, zwykle wraz z linkiem) może prowadzić do znacznego ruchu na twojej stronie, co z kolei może zwiększyć liczbę subskrybentów.
Więc, jak to się dzieje ReTweeting, tak w ogóle? Cóż, oto czynniki 5, które musisz wziąć pod uwagę, starając się, aby Twoje treści rozprzestrzeniały się wirusowo na Twitterze.
1. Wezwanie do działania
ReTweeting to działanie, które chcesz podjąć, i jak każde inne działanie, najlepszym sposobem na przekonanie ludzi do tego jest poproszenie ich o to. A kiedy użytkownik Retweetuje Twoje treści, jest bardzo prawdopodobne, że również odświeży twoje wezwanie do działania, nadając mu swoją wiarygodność i wpływ.
Moje badania wykazały, że słowo „proszę” występuje w Retweetach znacznie częściej niż w innych tweetach. Szybkie spojrzenie na tekst najczęściej Retweetowanych tweetów w My ReTweet mapper pokazuje, że wyraźne „proszę ReTweet” jest najczęstszym wezwaniem do działania i występuje w dużej liczbie Retweetowanych wiadomości. W trosce o zwięzłość zazwyczaj występuje w formie „please RT;” ponownie, gdy twoja wiadomość jest przekazywana przez nowego Użytkownika, w rzeczywistości prosi on swoich obserwujących o przesłanie jej za nich.
Inne typowe wezwania do działania, które często występują w najczęściej publikowanych tweetach, obejmują następujące odmiany:
- Zobacz…
- Podążaj za tą osobą
- Proszę zagłosować
- Pomóż mi.
- Pytania, np. ” co myślisz o…”
2. Czas
Moje badania nad Retweetingiem, a także innymi formami udostępniania treści wirusowych wskazują, że istnieje okno czasowe, w którym udostępnianie występuje częściej. Pierwsze dni tygodnia biznesowego, od poniedziałku do środy, zwykle są bardziej Retweetingowe niż czwartek, piątek i weekend.
Pora dnia również wydaje się być ważna; między 9am i 6pm EST ilość ReTweets widzi gwałtowny wzrost. Jeśli więc chcesz, aby Twoje treści były Retweetowane, zaleca się opublikowanie ich w tym oknie.
3. Linki
Dane wykazały również, że prawie 70% wszystkich retweetów zawiera link. Jest to dobra wiadomość dla marketerów, ponieważ pokazuje, że mechanizm Retweetingu jest akceptowalnym sposobem rozpowszechniania treści poza Twitterem i mówi nam, że link jest ważnym składnikiem tweetów do ReTweetable.
4. Dowód Społeczny
Prawie każda forma dzielenia się wirusami, którą przyjrzałem się, zawiera jakąś formę dowodu społecznego. Ludzie mają naturalną tendencję do naśladowania, zwłaszcza tych, którzy zakładają, że mają więcej lub lepsze informacje niż oni sami. Prawdopodobieństwo Retweetowania tweeta wzrasta dramatycznie za każdym razem, gdy jest on Retweetowany.
Tak więc jedną z taktyk zwiększających Twoją ReTweetability może być wysyłanie wiadomości lub w inny sposób przekonywanie innych użytkowników do Retweetowania treści dla Ciebie, w celu stymulowania dalszego organicznego Retweetowania. Może to być szczególnie potężne, jeśli możesz zachęcić znanych użytkowników do udostępniania treści, ponieważ użyczą oni swojego autorytetu i dotrą do twojej wiadomości, a także wezwań do działania.
5. Wartość
Każdy ” ekspert od mediów społecznościowych „mówi ci, że musisz” dodać wartość „w mediach społecznościowych, i chociaż sam byłem tego winny kilka razy,” wartość ” jest zbyt mglistym słowem, aby można było uznać za przydatne porady. W kontekście retweetów wartość występuje w różnych formatach, a patrząc na najbardziej Retweetowane tweety, byłem w stanie wydedukować kilka typowych, konkretnych przykładów:
- Jak Tos i treści instruktażowe
- Wiadomości, zwłaszcza z ostatniej chwili
- Ostrzeżenia (jak oszustwo DM phishing)
- Gratisy i Konkursy
A Ty? Czy znalazłeś jakieś inne czynniki i taktyki, które wydają się Retweetować Twoją wiadomość?