Chociaż moja seria copywritingu SEO się skończyła, chciałem wskazać kilka innych świetnych postów, które mogą Ci pomóc w tej dziedzinie, zanim przejdę do następnej serii.
Słowa kluczowe: Roberta ma świetny post na temat określania odpowiednich fraz kluczowych, a Jordan wskazuje na bezpłatną białą księgę badań nad słowami kluczowymi, którą uważa za wartą obejrzenia.
Tagi Tytułu: Doskonały post od Rand na title tag best practices.
Zawartość: Odwiedź ponownie Post Chrisa Garretta Performancing na flagship content.
Promocja: Aaron zwraca uwagę, że ukierunkowane e-maile są nadal kluczem do budowania linków, Scott patrzy na korzystanie z mediów społecznościowych zamiast komunikatów prasowych, a Chris Anderson również.
Ogólne SEO: To, że linki mają największe znaczenie, nie oznacza, że ogólne zasady optymalizacji witryny nie mają już znaczenia. W rzeczywistości Neil Patel z ACS pomógł mi w kilku rzeczach na Copyblogger pod koniec ubiegłego roku, które znacznie poprawiły moje rankingi w wyszukiwarkach. Jeszcze raz dzięki, Neil!
Oto kilka świetnych zasobów SEO:
- Podstawy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek od Phillipa Lennsena.
- Jak zoptymalizować swój Blog pod kątem wyszukiwarek od Darren Rowse.
- Przewodnik dla początkujących do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek od SEOmoz.
- SEO Book ($79 aff) od Aarona Walla.
No i proszę. A jeśli chcecie podpowiedzieć, o czym będzie moja następna seria (od tego tygodnia), odwiedźcie ponownie ten post o gościu, który wykonał Purple Rain w ulewnym deszczu i dostał cały Super Bowl do zaśpiewania.
Musisz kochać You Tube za takie rzeczy. Sprawdź wideo z jego Royal Badness z najlepszego halftime show ever (kanał i czytelnicy e-mail Kliknij tutaj, aby obejrzeć).