Ludzie nie lubią być sprzedawani. Ale oni miłość kupić.
Tak, chcą kupić od ty. Naprawdę!
Jeśli odwiedzający zatrzymuje się na Twoim blogu z odpowiednią potrzebą lub potrzebą,szuka rozwiązania.
Inny gość może nawet chcieć lub potrzebować utworzony przez coś, co powiedziałeś na swoim blogu.
Ludzie chcą kupić. Musisz to ustalić. w porządku. aby to zrobić!
Pozwól mi wyjaśnić.
Sprzedaż z blogiem nie polega na przekonywaniu kogoś do zakupu czegoś, czego nie chce lub nie potrzebuje. Chodzi raczej o przezwyciężenie zastrzeżeń do kupowania od ty.
Albo jak to ujął Seth Godin… ludzie chcą, żebyś opowiedział im historię, która chcą wierzyć.
W umyśle perspektywa czai się naturalny niepokój. Czy to jest właściwe rozwiązanie mojego problemu czy pragnienia? Jeśli tak, to czy jest to właściwe źródło tego rozwiązania?
Nikt nie lubi popełniać błędów.
Poza twoimi bezpośrednimi próbami przezwyciężenia postrzeganych i rzeczywistych sprzeciwów, ludzie używają wielu psychologicznych skróty pozwolić sobie na działanie. Biorąc pod uwagę złożoność naszego świata i ogrom przekazów skierowanych do nas każdego dnia, te skróty są niezbędne do skutecznego funkcjonowania człowieka.
Bez skrótów wszyscy bylibyśmy w zasadzie zamknięci z powodu ” paraliżu analizy.”Dobry copywriting umiejętnie pociąga psychologiczne “wyzwalacze”, aby zachęcić czytelnika do działania.
Na szczęście blogi z natury oddają wiele z tych wyzwalaczy w twoje ręce. Wykorzystaj je właściwie i jesteś w połowie drogi do domu.
Oto niektóre ze sposobów, w jakie Twój blog może ustawić scenę dla idealnego środowiska zakupowego:
- Władza – ludzie szanują innych, którzy są autorytetami w określonym temacie i częściej robią z nimi interesy w tej dziedzinie.
- Uczciwość – masz forum, aby zademonstrować swoje niezachwiane wysokie standardy.
- Wiarygodność – Twoje posty są konkretne i wiarygodne, co pomaga wygrać z wahającymi się perspektywami.
- Znajomość – z czasem twoi czytelnicy poczują się tak, jakby cię osobiście znali, a decyzja o zakupie staje się łatwiejsza.
- Zaangażowanie – interaktywny charakter blogów pozwala czytelnikom uczestniczyć i czuć poczucie własności, które może być kluczowe dla rozszerzenia relacji.
- Dowód Społeczny – komentarze do Twoich postów i poziomów subskrybentów kanału pozwalają odwiedzającym zobaczyć, jak inni czytają, więc może powinni być też.
- Szczerość – jest to najważniejszy aspekt udanej sprzedaży, a blog pozwala to zademonstrować.
Są to niektóre z psychologicznych podstaw zaufania, które perspektywy muszą wyczuć, zanim rozważą zakup produktu lub utrzymanie usług. Istnieje cała masa innych, które zdziałają cuda, aby zwiększyć współczynniki konwersji, gdy idziesz off road do bardziej skoncentrowanej sprzedaży.
Mamy dużo więcej do przebycia. Dlaczego nie zapisz się już dziś i pojedziesz na przejażdżkę?