3 rzeczy do rozważenia przy podejmowaniu decyzji, jak długo powinny być Twoje posty na blogu

Od czasu, gdy blogowanie stało się powszechne, toczy się debata na temat tego, jak długie powinny być posty na blogu. Wielu blogerów może przeczytać jedną lub dwie dyskusje na ten temat i spróbować się do tego dostosować – nigdy więcej nie powracając do tego problemu tak długo, jak długo blogują. To może być błąd.

Aby uzyskać ostateczną odpowiedź, poniżej znajdują się trzy rzeczy do rozważenia, gdy próbujesz zdecydować, jak długo powinny być Twoje posty na blogu.

1. TON:

Blogerzy Zwykle blogują przez jakiś czas, zanim pomyślą o niematerialności, takiej jak ustawienie tonu na swoim blogu. Jeśli jednak poważnie myślisz o zarabianiu pieniędzy na blogowaniu, będziesz musiał w końcu zwrócić na to uwagę.

Ton jest ważny dla tego, jak długo będą twoje posty na blogu, ponieważ określają one, w jaki sposób rozmawiasz z publicznością, a nie tylko o tym, o czym mówisz.

Kiedy długie posty na blogu są Apropos

Na przykład Christine w Self Made Chick ma tendencję do długich postów. Czasami biegną do kilku tysięcy słów. Rzadko są one nieco przemysł zaakceptowany standard 250-600 słów. Ale ton jej bloga to pomoc, nadzieja i inspiracja dla tych, którzy chcą “porzucić życie w kabinie”, jak to ujęła, i rozpocząć własny biznes w domu.

Moje posty na blogu wydają się być również na dłuższej stronie – 750-1,000. Wiele czerpię z własnego doświadczenia, więc kiedy rozmawiam z moimi czytelnikami, Zwykle opowiadam o tym, co stało się z tym lub tamtym klientem. Rzadko można to osiągnąć w 400 słowach lub mniej.

Kiedy krótkie posty na blogu są Apropos

W przeciwieństwie do tego, jeśli napisałeś blog o zbieraniu zapasów, Twoje posty mogą po prostu dyskutować o tym, co stało się z konkretnym zapasem dnia. Mogą to być krótkie, pouczające posty z linkami do bardziej szczegółowych źródeł. Twoi czytelnicy przyjdą zobaczyć, jaki jest dzień, chwycić swój wgląd, a następnie przejść dalej.

2. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYSYŁANIA:

Luźna, zaakceptowana przez branżę zasada wydaje się być taka, że im częściej publikujesz, tym krótsze powinny być Twoje posty – i odwrotnie.

Wiele osób nie ma czasu na codzienne czytanie mini książek, więc krótsze posty, jeśli publikujesz codziennie, wydają się mieć sens. I masz tendencję do zdobywania więcej soku z wyszukiwarek, ponieważ stale dodajesz nowe treści.

Nie bój się jednak obrócić tej branżowej mądrości na głowę. Ostatecznie czytelnicy doceniają i częstują bloga, ponieważ zapewnia im wartość. Wartość, którą dostarcza czytelnikowi a, może być zupełnie inna niż wartość, którą dostarcza czytelnikowi B. i prawdopodobnie nigdy nie dowiesz się, jaka jest ta wartość. Jest to jeden z powodów, dla których budowanie popularnego bloga jest trudne.

Nigdy nie dowiesz się, jaką potrzebę spełniasz dla każdego z czytelników. Ale zachowując pewne rzeczy spójne(takie jak częstotliwość i ton), możesz – z czasem-zacząć zgadywać.

3. HARMONOGRAM DELEGOWANIA:

To piggybacks na ostatnim punkcie. Czytelnicy lubią konsekwencję. Jeśli zamierzasz publikować tylko trzy razy w tygodniu, poinformuj o tym swoich czytelników.

Co harmonogram postów ma wspólnego z długością postu? Mówiąc najprościej, możesz lepiej samodzielnie edytować. W poście wymienionym tutaj zatytułowanym pytania 10 każdy bloger powinien zadać sobie pytanie przed opublikowaniem, autor pisze: “jeden z moich nauczycieli angielskiego w liceum powiedział mi kiedyś, że pisanie to 10% inspiracji i 90% potu, co sugeruje, że dobry pisarz zaczyna od szybkiego wybuchu kreatywności i spędza resztę czasu na ulepszaniu i edytowaniu tych początkowych pomysłów.”

Gdy masz harmonogram publikowania, możesz rozliczyć się z pisaniem “rutynowych postów” – o określonej długości. Odnosząc się do pierwszego punktu wymienionego tutaj, przepływ twojego “tone/cadence” nie zostanie przerwany, gdy konsekwentnie piszesz posty o określonej długości.

Dowiedziałam się tego przez przypadek. Zwykle jestem słownym pisarzem, głównie dlatego, że piszę z pierwszej ręki. Jeszcze zanim wszystkie te zasady dotyczące długości wysyłania pojawiły się na scenie, moje posty były konsekwentnie dłuższe niż słowa 250-600 najbardziej polecane dzisiaj.

Piszę, dopóki nie przekażę swojej historii. I, to jest zwykle realizowane w 700-1, 200 słów. Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że trzeba się zadomowić i napić dobrego Joe, bo przynajmniej trzy razy w tygodniu będą opowiadać jakąś historię. I większość z nich to doceniła.

Wielu blogerów boi się łamać “zasady”, ponieważ tak bardzo chcą odnieść sukces. Konformizm jest społecznością. wielu boi się przełamać wiele widm. nie tylko w biznesie. Ale czasami sukces przychodzi, gdy łamiesz wszystkie zasady.

Następnym razem, gdy zastanawiasz się, jak długi powinien być twój post na blogu, weź pod uwagę te trzy czynniki – i zrób to, co działa najlepiej dla ciebie.

Total
0
Shares
Related Posts