5 Powodów, Dla Których Powinieneś Zaakceptować Odrzucenie

Są szanse, że przeczytałeś tytuł tego postu i huffed, ” nienawidzę odrzucenia! Odrzucenie, zatańczę na Twoim grobie!”

Dobrą wiadomością jest to, że nigdy nie przestaniesz doświadczać odrzucenia, więc nie będziesz musiał lśnić butów do tańca w najbliższym czasie.

Czekaj-czy powiedziałem, że dobrze. wiadomości?

Tak. W mojej karierze jako magazyniera, autora książek, content marketera, blogera i copywritera, zostałem odrzucony ponad 500 razy. Tak, liczyłem.

Ale zamiast widzieć „Nie dziękuję” jako znak, że powinienem się poddać i znaleźć prawdziwą pracę, widzę je jako narzędzie do boosting mój sukces zawodowy.

Oto pięć powodów, dla których warto rozważyć odrzucenie swojego najlepszego przyjaciela …

#1. Odrzucenie uczy, jak przestać być odrzuconym

Pod koniec lat 90. bezskutecznie próbowałam włamać się do krajowych magazynów kobiecych. Każdy rzut spotkał się z odrzuceniem.

Pewnego dnia otrzymałem maila od redaktora w Dzień Kobiet. Powiedziała, że podoba jej się moje zapytanie — w rzeczywistości chciała mojej zgody na zaprezentowanie go na konferencji pisarzy jako pitch, który był prawie-ale-nie-całkiem — ale że nie zrobiłem wystarczająco dużo badań na ten temat. Dlaczego nie rozwiążę tego pomysłu i nie wyślę jej go ponownie?

Przeprowadziłem więc kilka wywiadów, dodałem kilka cytatów do mojej prezentacji, zamieściłem kilka przykładów tego, co zamieściłbym w artykule i oddałem to.

Patrzcie! Moje pierwsze zadanie dla kobiet.

I zacząłem pisać dla Dzień Kobiet ponownie, a także sprzedał kilkanaście pomysłów do Koło Rodzinne (i stał się ich najlepiej opłacanym pisarzem) za pomocą mojego nowego, dobrze zbadanego podejścia do zapytań.

Oczywiście nie wszystkie odrzucenia będą pełne przyjaznych wskazówek od potencjalnych klientów,ale możesz się nauczyć nawet od odpowiedzi „Nie dziękuję”.

Na przykład, jeśli otrzymujesz wiele tych bezosobowych odrzuceń, jest to znak, że robisz coś złego i musisz ponownie rozważyć swoje podejście. Może brakować czegoś o liście wprowadzającym, skoku, ofercie lub próbkach.

#2. Odrzucenie pozwala wejść do ekskluzywnego, światowej klasy klubu

Ever hear of 4-Godzinny Tydzień Pracy – wiesz, że New York Times bestseller, który stworzył światowy ruch, aby pracować mniej i zarabiać więcej? Autor Tim Ferriss został odrzucony 26 razy, zanim znalazł wydawcę chętnego go przyjąć.

Pierwsza powieść Stephena Kinga, Carrie, został odrzucony 30 razy. King był tak sfrustrowany, że wyrzucił rękopis do śmieci. Jego żona wyłowiła go i zachęciła go do złożenia go jeszcze raz.

JK Rowling doznała niezliczonych odrzuceń, zanim trafiła w Harry Potter seria. Obecnie jest jedną z najbogatszych osób w Wielkiej Brytanii.

Weź sobie do serca, że bogaci i sławni byli tam, gdzie teraz jesteś, nie dziękując na lewo i prawo. Kiedy zostaniesz odrzucony, masz coś wspólnego z najbardziej utytułowanymi pisarzami.

#3. Odrzucenie niszczy konkurencję

Nie mogę nawet powiedzieć, ilu wannabe pisarzy słyszę od kto zrezygnował w obliczu odrzucenia.

To mnie zasmuca, ale daje przewagę dla ty: Im więcej pisarzy, którzy pozwolili” Nie ” ich powstrzymać, tym więcej okazji będzie dla ciebie, aby wylądować na tych koncertach pisania treści.

Innymi słowy: mniej pisarzy = mniejsza konkurencja. Yay, prawda?

#4. Odrzucenie pomaga Ci przebić się przez gówno

Pomyśl o odrzuceniu jako o oczyszczeniu drogi do twoich najlepszych sukcesów.

Wszystkie te perspektywy, które odrzucają twoje oferty pisania treści — są tylko przeszkodami, które musisz ominąć, zanim w końcu dotrzesz do potencjalnych klientów, którzy Cię zatrudnią.

Każde odrzucenie zbliża cię do akceptacji. Pomyśl o tych sławnych porażkach, o których właśnie rozmawialiśmy. Co jeśli Tim Ferriss zatrzymał się na rebuff #26, lub Stephen King poddał się na prawdziwe na # 30?

Byli na ostatnim odrzuceniu, ludzie!

Kto wie, które będzie ostateczne odrzucenie w bieżącej kampanii marketingowej? Jeśli uczysz się od odrzucenia i poprawiasz swoją kopię i oferujesz w odpowiedzi, są szanse, że stajesz się całkiem blisko.

#5. Odrzucenie przynosi lepszych klientów

Moja opinia na temat odrzucenia jest taka, że jeśli ktoś odrzuci mnie, to znaczy, że nie pasowalibyśmy do siebie.

Sayonara, frajerze!

Możesz myśleć-zwłaszcza jeśli jesteś nowym pisarzem-że dowolny klient byłby dobrym klientem, ale uwierz mi (Wiem z doświadczenia), że tam is coś takiego jak zły klient, a ty go nie chcesz.

Więc ci, którzy Cię odrzucają? Oszczędzają Ci od przechodzenia przez zadanie dla klienta, który nie pasuje do Ciebie w stylu pracy, stylu pisania, płacy lub PITA (to ból na poziomie A**).

Nawet lepiej: kiedy otrzymasz odrzucenie z jednej perspektywy, pozostawia to miejsce dla lepszych, aby wejść w twoje życie. (Dlaczego tak, ja do uwierz w tą całą energię woo-woo!)

Over to you …


Dlaczego kochasz (lub nienawidzisz) odrzucenie? Jesteś na skraju poddania się?

Czy widzisz, jak odrzucenie może być używane jako sojusznik w twojej pracy, a nie tylko twardy wybój na drodze?

Dajcie znać w komentarzach!

Total
0
Shares
Related Posts