Wybrzeże Jersey wraca do swoich starych wybryków.
Moim zdaniem-jesteś szanowanym sprzedawcą treści, który uważa, że tego rodzaju wyświetlanie jest prymitywne, nieodpowiedzialne i żenujące — jest to, że nie dostrajasz się.
Hej, słyszę cię. Ale wiesz, kto się tym nie obraża?
Na 8,4 mln osób który w zeszłym miesiącu pojawił się na premierze sezonu, co czyni go najchętniej oglądanym odcinkiem serialu w historii.
Niezależnie od tego, czy jesteś prawdziwym fanem Snooki, czy przypisujesz jej samodzielne wbijanie ostatniego gwoździa kończącego upadek zachodniej cywilizacji, nie ma to znaczenia.
Faktem jest, że każdy członek obsady Jersey Shore stworzył rozpoznawalna i dochodowa marka osobista w ciągu 14 miesięcy serial był na antenie.
Nie za bardzo. A w sukcesie programu są lekcje personal brandingu, z których może skorzystać każdy marketer. Nawet jeśli nie jesteś opalona natryskowo do niepokojącego odcienia pomarańczy.
Weź długopis i papier, ponieważ szkoła personal branding jest w sesji, w stylu Jersey Shore.
Lekcja 1: własne dziwactwa
Jeśli jest jedna zasada marketingowa wzmocniona przez Jersey Shore to, że Twoje dziwactwa są tym, co sprawia, że można cię oglądać.
Pięć minut do sprawdzenia, co dzieje się w Seaside Heights w tym sezonie i zauważysz, że większość obsady Jersey Shore ledwo wygląda na człowieka. Chodzą w kostiumach na Halloween, opalone, naoliwione i na siłowni na maksa.
I to ich dziwność to sprawia, że są interesujące i co napędza miliony ludzi, aby dostroić się w każdym tygodniu.
We wcześniejszym poście Copybloggera na temat brandingu i tańca brzucha mówiłem o znaczeniu tworzenia postaci — takiej, która pozwala Ci pokazać podwyższoną wersję siebie, aby przyciągnąć właściwych ludzi do tego, co sprzedajesz.
Pewnie nie masz 160 cm wzrostu i Bóg wie, że świat nie potrzebuje kolejnego Snooki, ale co w tobie szalonego i wyróżniającego?
Dowiedz się, co to jest i jak możesz sprawić, by działało na Twoją korzyść.
Zidentyfikuj go. Użyj go. Stań się nim.
Lekcja 2: Polaryzacja to dobra rzecz
Nie ma znaczenia, czy jesteś duży, mały, czy gdzieś pomiędzy. Większość z nas boi się być postacią polaryzującą, przyjmując twardą postawę.
Zobacz, co stało się z Grouponem po Super Bowl.
Powstrzymujemy się przed pójściem zbyt daleko w lewo, zbyt daleko w prawo lub zbyt daleko w naszym własnym kierunku w obawie, że będziemy izolować naszą publiczność. I rozumiem to-bo bardzo często będziesz. Ale to nic złego.
Dzieci Z Jersey Shore są tego dobrym przykładem. Albo jesteś zbulwersowany ich wrakiem pociągu, albo jesteś nim zahipnotyzowany. I dlatego to działa.
Post na blogu OK Cupid w zeszłym miesiącu poruszył tę samą koncepcję, poruszając matematykę piękna. W szczególności pokazało, jak granie tego, co niektórym się w tobie nie podoba, pozwala przyciągnąć ludzi, którzy to zrobią.
Dlatego ostry Meaghan Fox jest bardziej atrakcyjny niż zdrowa Kristen Bell, lub dlaczego faceci z tatuażami są oceniani lepiej niż przeciętny prepster.
Jeśli chcesz być niezapomniany, tworzenie kontrastu. Idąc bezpieczną drogą i starając się być wszystkim dla wszystkich, nie zdobędziesz fanów, sprowadzi tylko ludzi, którzy i tak nie mają o Tobie zdania.
Ci ludzie nie kupią Twoich rzeczy i nie zapamiętają Twojego imienia rano.
Lekcja 3: ludzie chcą trochę dramatyzmu
Trzeci sezon Jersey Shore przyszedł z jedną obietnicą – że będzie to najbardziej dramatyczny sezon do tej pory.
Do tej pory film spełnił oczekiwania publiczności-członkowie obsady wdawali się w przerażające fizyczne sprzeczki, zostali aresztowani i nagle zniknęli z gry. Dramat trzyma ludzi w haczyku, ponieważ każdy chce zobaczyć, co będzie dalej i kto zrobi co komu.
Jeśli pracujesz nad zbudowaniem swojej osobistej marki, nie polecam wychodzenia i zostania aresztowanym jutro, ale poszukaj sposobów, aby stworzyć trochę pikanterii.
Może to Groupon wypuszcza kontrowersyjne reklamy lub decydujesz się na niepopularne stanowisko na swoim blogu.
Kojarzenie Twojej marki z odrobina emocji pomoże utrzymać to na uwadze i zawsze aktualne.
Lekcja 4: musisz zbudować swoją platformę
Łatwo nienawidzić Dzieci Z Jersey Shore za to, co reprezentują, ale ostatecznie stworzyli platformę, która wykracza daleko poza program.
Snooki jest New York Times Autor bestsellerów (own your head around that).
Mówi się, że” the Situation ” zarobił 5 milionów dolarów na wyglądzie i produktach (w tym własną linię wódek i torby odzieżowe).
Jenny aka “JWOWW” ma książkę i bronzer, Ronnie popiera popularny lek odchudzający, Angelina ma singiel muzyczny, Sammi ma perfumy, a Vinny i Pauly D mają linie ubrań.
Nieźle jak na 14 miesięcy w centrum uwagi.
Jasne, to śmieszne, ale stworzyli go.
Osobista marka, którą tworzysz, nic nie znaczy, jeśli nie masz modelu biznesowego. Jeśli spędzasz godzinę dziennie na Twitterze, rozmawiając z ludźmi, nie znajdując sposobu, aby sprowadzić ich z powrotem do swojej witryny lub skierować ich gdzieś indziej zrób coś zostawiasz pieniądze na stole i marnujesz czas.
Zdecyduj, co chcesz dać tym kanałom, a następnie stwórz plan, w jaki sposób to osiągniesz.
Podczas gdy Wybrzeże Jersey z pewnością nie robi naszym młodszym pokoleniom żadnych dobrodziejstw kulturowych, oni are dając inteligentnym marketerom lekcje brandingu warte obejrzenia.
A teraz masz wymówkę, żeby następnym razem Cię przyłapali na oglądaniu …
O autorze: Lisa Barone jest pisarką, marketerem treści i strategiem mediów społecznościowych. Jest najbardziej znana z ratowania marek (najczęściej przed nimi) i z żarłocznego tweetowania. Możesz śledzić ją na Twitterze pod adresem @ lisabarone lub znaleźć jej blog o własnych zmaganiach z głosem na VoiceInterrupted.com.