Jak korzystać z Planera słów kluczowych Google Ads

Planer słów kluczowych to niezbędne narzędzie do każdej kampanii Google Ads, dzięki czemu możesz znaleźć zyskowne słowa kluczowe.

Dowiesz się, jak dodać “seed keywords”, które pomogą Ci odkryć ukryte skarby, jak zinterpretować informacje, które daje narzędzie, i jak oszacować, ile ruchu otrzymasz od konkretnego słowa kluczowego.

Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na konto Google AdWords. Kliknij ” Narzędzia i analiza “na górnym pasku narzędzi i wybierz” Planer słów kluczowych ” z listy. Na tym ekranie znajdziesz trzy różne narzędzia, które pozwolą Ci znaleźć nowe pomysły na słowa kluczowe lub zobaczyć, jak istniejąca lista słów kluczowych będzie działać w AdWords.

Pierwszy, “Szukaj słów kluczowych i pomysłów na grupy reklam”, jest świetny, jeśli chcesz wziąć udział w burzy mózgów i znaleźć nowe słowa kluczowe do dodania do kampanii. Jest na to kilka sposobów. Pierwszym jest po prostu dodanie słów kluczowych związanych z Twoją niszą. Jeśli więc sprzedawałeś produkty fitness, uwzględniłbyś takie rzeczy, jak fitness, utrata masy ciała i inne słowa kluczowe, które Twoim zdaniem używają Twoi odbiorcy docelowi, gdy wyszukują w Google szukając produktów, które sprzedajesz.

Strona docelowa to po prostu strona, na której ma wylądować ruch AdWords. Jeśli więc masz taką konfigurację, po prostu skopiuj i wklej adres URL w to pole, a jeśli nie, możesz po prostu użyć strony głównej lub strony wewnętrznej w swojej witrynie, a Google odwiedzi stronę, wyodrębni słowa kluczowe i wykorzysta je, aby dać ci nowe pomysły na kampanię AdWords. Możesz również wybrać kategorię produktu. Google ma wbudowane kategorie produktów, więc po prostu kliknij tutaj i możesz wybrać jedną z kategorii produktów, która pasuje do twojej branży. Możesz również kierować słowa kluczowe z wyprzedzeniem.

Więc jeśli chcesz kierować, powiedzmy, tylko ludzi w USA, zostawisz to tak samo, ale jeśli chcesz dodać kraj lub celować w inny kraj, kliknij na to i wybierz inny kraj. Jeśli chcesz kierować reklamy w innym języku, możesz zrobić to samo. Jeśli chcesz kierować reklamy tylko na Google, a nie na ich partnerów wyszukiwania, takich jak AOL, po prostu chcesz to zostawić tak, jak jest.

A jeśli chcesz dołączyć wykluczające słowa kluczowe, które są słowami kluczowymi, których nigdy nie chcesz wyświetlać na swoim koncie Google AdWords, możesz po prostu dołączyć je tutaj. Możesz także użyć filtrów słów kluczowych. Pozwala to odfiltrować słowa kluczowe, które nie spełniają Twoich kryteriów. Więc jeśli masz określony miesięczny wolumen wyszukiwania, który chcesz spełnić lub koszt za kliknięcie, który jest powyżej określonego poziomu, możesz kliknąć to, a następnie ustawić kryteria tutaj.

Teraz opcje słów kluczowych to po prostu ukrywanie słów kluczowych na koncie, więc jeśli masz już aktywne konto AdWords, oczywiście nie chcesz, aby pojawiały się one ponownie, ponieważ szukasz nowych pomysłów, więc chcesz je zostawić tak, jak jest. A jeśli chcesz dołączyć lub wykluczyć niektóre słowa kluczowe, możesz dołączyć je tutaj. A gdy już to wszystko skonfigurujesz, chcesz kliknąć ” zdobądź pomysły.”Ale tak naprawdę przejdziemy do następnego narzędzia. czyli ” wprowadź lub prześlij słowa kluczowe, aby zobaczyć, jak działają.”

I to jest naprawdę proste. To nie jest szukanie pomysłów na słowa kluczowe, to jest, jeśli masz już listę słów kluczowych; na przykład, jeśli reklamowałeś się w bing wcześniej lub w innej sieci, możesz umieścić te słowa kluczowe tutaj lub przesłać je do pliku CSV, a Google poda ci informacje o tym, jak te słowa kluczowe będą działać w AdWords.

Teraz wreszcie mamy funkcję listy słów kluczowych multiply. Pozwala to na Wprowadzanie różnych słów kluczowych na liście pierwszej i drugiej, a Google połączy je ze sobą. Więc gdybyś miał tę stronę fitness, umieściłbyś słowa kluczowe, takie jak fitness, zdrowie, wellness i odchudzanie, a na liście drugiej połączysz zupełnie inne słowo kluczowe i połączą je z tym.

Możesz umieścić takie rzeczy jak porady dotyczące produktów premium i połączy je wszystkie razem. Tak więc, gdy masz już listę, możesz kliknąć “uzyskaj szacunki”, a Google pokaże te same informacje, tak jak pokazałoby to z funkcji wyszukiwania słów kluczowych i pomysłów na grupy reklam. I to właśnie teraz omówimy.

Wpisz kilka słów kluczowych. I ogólnie chcą, aby były dość szerokie, chyba że masz na myśli konkretne słowo kluczowe. Żeby dać Ci jak najwięcej pomysłów. Więc chcesz umieścić fitness, odchudzanie, zdrowie, porady zdrowotne. Więc można umieścić ogólne słowa kluczowe w ten sposób. Jeśli jesteś w fazie burzy mózgów.

Ale jeśli masz określone słowa kluczowe, których chcesz użyć, na przykład słowa kluczowe związane z produktem, takie jak DVD fitness, możesz dołączyć te słowa kluczowe do listy zamiast lub oprócz bardziej ogólnych słów kluczowych. Ale do filmu użyjemy kilku ogólnych słów kluczowych, żeby zobaczyć jak najwięcej pomysłów.

Chcesz umieścić dwa lub trzy ogólne słowa kluczowe lub dołączyć swoją stronę docelową, a następnie ustawić dowolne kryteria, a następnie kliknąć Pobierz pomysły. Teraz, gdy już tu jesteś, automatycznie wyświetla pomysły grup reklam. To jest coś, co możesz chcieć zrobić, jeśli nadal jesteś w fazie burzy mózgów.

Ale nie chcesz po prostu brać udziału w grupie reklam, ponieważ może to nie być odpowiednie dla tego, co sprzedajesz i ruchu, który chcesz uzyskać. Na przykład “plan odchudzania” może być świetny, jeśli utrata masy ciała jest głównym celem twojego produktu. Ale jeśli nie, może zawierać wiele słów kluczowych,których nie chcesz. Tak więc, aby sprawdzić, zawsze możesz na niego kliknąć. I zobacz słowa kluczowe, które sugerują w tej grupie reklam.

Dobrze, a jeśli chcesz dodać wszystkie te słowa kluczowe do grupy reklam, po prostu kliknij “Dodaj wszystko” i doda je wszystkie, w przeciwnym razie wróć kliknij kartę pomysły na słowa kluczowe, a teraz narzędzie wyświetli informacje o konkretnych słowach kluczowych związanych ze słowami kluczowymi, które mu podałeś. Więc na górze pokazuje słowa kluczowe, które wpisałeś.

Więc jeśli uwzględnimy, powiedzmy, pięć słów kluczowych, to pokażemy pięć słów kluczowych tutaj w wyszukiwanych terminach. Pokazuje również słowa kluczowe powiązane ze słowami kluczowymi, które wpisałeś. Są to w zasadzie nowe pomysły na słowa kluczowe. Teraz, jeśli widzisz jeden, który jest dobry, zawsze możesz dodać go do swojego konta lub wyszukać go i uzyskać pomysły na podstawie tego słowa kluczowego i powtórzyć proces, dopóki nie znajdziesz wszystkich słów kluczowych, które wyglądają dobrze.

Teraz przejdę do tego, co Wszystkie kategorie oznaczają obok słowa kluczowego. Pierwszą z nich jest ta mała ikona wykresu, a po najechaniu na nią pokazuje zmiany w wyszukiwaniu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Daje to wyobrażenie o tym, czy popularność słów kluczowych rośnie, czy spada, czy też bardzo się zmienia, na przykład sezonowe słowa kluczowe. A średnie miesięczne wyszukiwania są bardzo proste.

To ilość osób, które szukają tego słowa kluczowego miesięcznie. Konkurencja oznacza liczbę różnych reklamodawców AdWords, którzy kierują reklamy na to słowo kluczowe. Średni koszt kliknięcia to średni koszt kliknięcia, który reklamodawcy płacą, aby uzyskać jedno kliknięcie z tego słowa kluczowego. Udział wyświetleń reklam to odsetek razy, gdy reklama pojawiła się, gdy ktoś szukał słowa kluczowego.

Więc jeśli nie reklamowałeś tego słowa kluczowego wcześniej, to zawsze będzie to zero procent. Więc kiedy widzisz słowo kluczowe, które wygląda dobrze, możesz kliknąć niebieski przycisk tutaj, a to słowo kluczowe zostanie dodane do grupy reklam ” moje pomysły na słowa kluczowe.”Zawsze możesz wrócić i dodać to do określonej grupy reklam, na której chcesz reklamować się później.

Więc to, co robi ta mała funkcja planu, to daje wyobrażenie o tym, ile kliknięć otrzymasz w zależności od tego, ile licytujesz. Więc jeśli licytujesz zero dolarów, oczywiście nie dostaniesz żadnych kliknięć, a jeśli licytujesz 21 dolarów za kliknięcie. dostałbyś 847 kliknięć dziennie. co jest niezwykle wysokie, ponieważ ta oferta jest dziesięciokrotnie wyższa od średniego kosztu za kliknięcie.

Chcemy przesunąć poprzeczkę na bardziej rozsądną ofertę. Jakieś $2.38. I z tym można uzyskać 645 kliknij, który jest nadal rzeczywiście naprawdę bardzo dobry i to będzie kosztować około $543 dziennie, aby reklamować się na tym poziomie stawki i można dostosować go w lewo iw prawo, aby zobaczyć, ile kliknięcia można uzyskać w zależności od swoich ofert.

Więc to wszystko jest do korzystania z Google AdWords planowania słów kluczowych. Tak długo, jak dodasz kilka słów kluczowych do Narzędzia, a następnie podejmiesz niektóre sugestie słów kluczowych i dodasz je z powrotem do Narzędzia, znajdziesz mnóstwo świetnych słów kluczowych, które możesz reklamować, aby uzyskać ukierunkowany ruch na swoją stronę.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts