Copyblogger “Sekret” do tworzenia lepszych treści

Jeśli jesteś marketerem treści, wysokiej jakości treść jest najsilniejszą formą reklamy.

Możesz być reklamą, aby przyciągnąć więcej klientów do firmy usługowej. Możesz reklamować produkt. Możesz reklamować pomysł.

Ale kiedy publikujesz treści, chcesz, aby ktoś zrób coś.

Kiedy robisz to dobrze, praca, którą wkładasz w swoje treści, zmusza odbiorców do podjęcia określonych działań.

I jest “sekret”, aby ten rodzaj reklamy działał lepiej … sekret, którego najlepsi i najzdolniejsi tradycyjni reklamodawcy używają od ponad wieku.

Większość reklam ignoruje to całkowicie – dlatego większość reklam nie działa zbyt dobrze.

“Sekret” może wydawać się zdrowym rozsądkiem, ale twoi koledzy marketerzy treści nie robią tego dobrze … co jest dla Ciebie świetną okazją.

Sekret Wielkiej reklamy polega na tym, aby nie wyglądała jak reklama

Powodem, dla którego content marketing jest tak potężny w pierwszej kolejności, jest to, że nie wygląda jak reklama — to przydatne informacje, przedstawione w przystępny, ciekawy sposób.

Tradycyjne reklamy (takie jak rzeczy, które widzisz w telewizji) próbują to zrobić, tworząc reklamy, które są kreatywne i zabawne. Mogą być zabawne do oglądania, ale zbyt często publiczność nie ma żadnego konkretnego powodu, aby wyjść i kupić produkt.

Taka” kreatywna ” Reklama przechodzi test rozrywkowy, ale nie przechodzi Reklama test. To nie dostać publiczność zrobić kolejny krok w kierunku staje się klientem.

Niektórzy marketerzy używają sztuczek

Istnieją niekończące się sztuczki, które marketerzy wykorzystali, aby ich reklama wyglądała mniej jak reklama.

Marketerzy Direct mail czasami dołączają notatkę post-it mówiącą coś takiego,

To jest naprawdę fajne, powinieneś to sprawdzić. ~ J

Teoria jest taka, że prawie każdy wie ktoś którego nazwisko zaczyna się na J, więc uwierzymy, że ten śmieciowy mail został nam przesłany przez kogoś, kogo znamy. I ta technika może znacznie poprawić odpowiedź na bezpośrednie kawałki poczty … ale co najmniej jeden marketer został ukarany grzywną za “zwodnicze praktyki” za jej używanie.

Tradycyjny marketer internetowy, którego niedawno poznałem, odniósł duży sukces, wysyłając ruch pay-per-click na stronę docelową, która celowo nie sformatowane zgodnie z najlepszymi praktykami … bez podtytułów, bez białych spacji, bez nagłówka.

Czy to oznacza, że mocne nagłówki, świetne podtytuły i krótkie akapity nie są dobrymi technikami? Wcale nie … oznacza to, że jego publiczność jest tak uczulona na reklamę, że “maskowanie” strony docelowej poprawiło jego reakcję-przynajmniej tymczasowo.

Ale sztuczki nie działają wiecznie. Dobrą rzeczą w tworzeniu wysokiej jakości treści Jest to, że nie musisz oszukiwać ludzi, aby cieszyli się Twoimi treściami.

Jak lubię to powiedzieć, nie idź na skróty, to trwa zbyt długo.

Trzy elementy wysoce efektywnej treści

Jeśli chcesz stworzyć świetnie. treści — takie, które są udostępniane, które przyciągają klientów i potencjalnych partnerów biznesowych oraz które pobudzają odbiorców do działania-musisz zrobić trzy rzeczy.

  1. Musisz napisać coś pożytecznego.
  2. Musisz napisać coś, co jest atrakcyjne i łatwe do strawienia.
  3. Musisz składać okazjonalne oferty, aby podjąć działania, których szukasz.

Teraz dodaj odrobinę copywritingu

Jeśli to, co piszesz, jest przydatne i interesujące, ale nie widzisz pożądanych wyników, prawdopodobnie potrzebujesz odrobiny umiejętności copywritingu.

  • Jak twoje nagłówki?
  • Czy odkrywasz punkty bólu swoich potencjalnych klientów?
  • Czy mówisz o korzyściach płynących z tego, co masz do zaoferowania, czy nadal bełkoczesz o funkcjach?
  • Czy używasz języka swoich odbiorców?
  • Czy rzeczywiście poprosiłeś swoich odbiorców, aby zrobili to, co chcesz, aby zrobili?

Więc w czym tkwi sekret?

W skrócie, oto “tajna formuła Copybloggera” dla treści, które działają dla Twoich odbiorców oraz spełnia Twoje cele biznesowe:

Twórz treści, które są niezwykle przydatne, przyjemne w użyciu i które pozwalają czytelnikowi dokładnie wiedzieć, co robić dalej.

Nie powiedziałem, że to łatwe, ale to is proste.

A jeśli ta” prosta ” formuła sprawia, że pękasz w zimnym pocie, zapisz się na nasz darmowy kurs marketingu internetowego. Da Ci wszystkie podstawy, których potrzebujesz, aby zacząć.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Sonii na Twitterze @ soniasimone

Total
0
Shares
Related Posts