Dawno, dawno temu, było coś, co nazywa się SEO copywriting.
Ci copywriterzy SEO wydawali się mieć magiczne umiejętności słowne, które pozwoliły im umieszczać właściwe słowa kluczowe w odpowiednich miejscach i ilościach, a nawet w gęstość to były just right za cudowne Top rankingi. I to wszystko, czego potrzebowałeś … a przynajmniej to było (i nadal jest) reklamowane.
Nie ma wątpliwości, że słowa kluczowe nadal mają znaczenie, zwłaszcza w tytułach. Wyszukiwarki zazwyczaj wolą wpisywać słowa, których szukają ludzie. Ale jak SEO Pro Rand Fishkin powie: “pomiary takie jak gęstość słów kluczowych są bezużyteczne, chociaż ogólna częstotliwość może pomóc w rankingach.”
Oto sprawa … większość tego, co decyduje o pozycji w rankingu danej strony, wynika z tego, co się dzieje off the page, w postaci linków z innych stron. Pozyskiwanie tych linków w naturalny sposób stało się najtrudniejszą częścią SEO, dlatego w 2006 r.pojawiło się silne pojawienie się marketingu w mediach społecznościowych jako sposobu na przyciągnięcie linków z atrakcyjnymi treściami.
Dlatego każdy prawdziwy copywriter SEO jest po prostu pisarzem, który ma talent do dostosowywania się do potrzeb i pragnień grupy docelowej. A ze względu na pogoń za linkami, te potrzeby i pragnienia muszą być dobrze przybite, zanim kiedykolwiek pojawisz się w wyszukiwarkach.
Jak już mówiłem, te same siły emocjonalne, które skłaniają nas do kup może również spowodować link, zakładki, głosowanie i retweet. Kontekst jest inny, podobnie jak niuanse, ale nadal jest to kwestia zapewnienia atrakcyjnych korzyści w postaci treści.
“Zadaj sobie pytanie, co tworzy wartość dla Twoich użytkowników” – mówi Google. Ponieważ ci mądrzy inżynierowie nadal pilnie tworzą lepsze algorytmy, w połączeniu z udostępnianiem mediów społecznościowych i linkami napędzanymi blogami, copywriterzy z talentem do podpowiadania odpowiedzi na linki oraz konwersje staną się istotnymi członkami wszelkich działań marketingowych w wyszukiwarkach.
Dla mnie optymalizacja (przynajmniej odmiany white hat) To dostosowanie strony, które można zrobić po tym, jak udało ci się przyciągnąć zdrową ilość wysokiej jakości linków, które pokazują wartość treści. Małe rzeczy mogą mieć duże znaczenie, gdy próbujesz przenieść się z trzeciej strony wyników Google na pierwszą lub z pozycji 7 na 3, 2 lub 1.
Oczywiście kluczowe elementy witryny przyjaznej wyszukiwarce powinny być na miejscu. Ale poza tym, dostosowanie strony do wyższych rankingów, zanim ustalisz, że treść jest atrakcyjna dla ludzi, jest trochę jak założenie sukienki na studniówkę, aby zostać samemu w domu i oglądać Gotowe Na Wszystko.
Jest to fragment darmowego 28-stronicowego raportu o nazwie Jak tworzyć treści dobrze pozycjonujące się w wyszukiwarkach. Aby uzyskać całą historię, udaj się na stronę SEO Copywriting Made Simple, aby natychmiast pobrać pełny zaktualizowany plik PDF.