Kiedy nadszedł czas, aby uzyskać wypłatę ze wszystkich działań marketingowych, wysyłasz ludzi na stronę docelową, aby podjąć jakąś formę działania. Jeśli polegasz na reklamie pay per click lub banerze, strony docelowe są tym, co decyduje o tym, czy osiągasz zysk, czy ponosisz stratę.
Im lepiej działają twoje strony docelowe,tym więcej osób podejmuje działania, które chcesz. O jakich działaniach mówimy?
Wszystko od zakupu, przez e-mail opt-in, po telefon. Inne strony docelowe pomagają kierować określony ruch w wyszukiwarkach, prezentować różne opcje cenowe i informować ludzi, co muszą zrobić dalej po podjęciu początkowych działań.
Przyjrzyjmy się formatom stron docelowych, które musisz opanować, aby skutecznie sprzedawać online. Ważne jest również, aby te strony docelowe unikały klasycznych błędów, które niszczą konwersję.
7 Krytycznych Formatów Strony Docelowej
Chociaż istnieje wiele odmian tych podstawowych motywów, oto podstawowe formaty stron docelowych 7, których powinieneś używać, aby zwiększyć konwersję online.
1. Strona Sprzedaży – Jest to stary koń pociągowy, jeśli chodzi o czas, aby przenieść więcej produktu lub usługi. Bez bałaganu, komentarzy i zamieszania – wszystkie działania.
2. Email opt-in strona – Jednym z najważniejszych zadań przed sprzedażą jest umieszczenie ludzi na liście. W rzeczywistości, poza wysoce zoptymalizowanymi kampaniami pay-per-click lub niesamowitymi rankingami w wyszukiwarkach, brak listy oznacza brak sprzedaży.
3. Strona docelowa wideo – Ponieważ wideo staje się jeszcze bardziej zakorzenione w doświadczeniu online, strony docelowe wideo są coraz częściej wykorzystywane do generowania sprzedaży i leadów, zwłaszcza na niektórych z najbardziej lukratywnych rynków konsumenckich.
4. Dziękuję landing page – Po zebraniu adresu e-mail, będziesz chciał wysłać ludzi na inną stronę docelową, dziękując im za subskrypcję i dostarczając cennych informacji, takich jak A) polecenie kliknięcia linku Potwierdzającego w skrzynce odbiorczej, b) podkreślenie znaczenia białej listy adresu e-mail, z którego wysyłasz, C) zapewnienie początkowych zasobów lub samouczków i D) złożenie wstępnej oferty zakupu czegoś.
5. Content (SEO) landing page – Jeśli naprawdę chcesz pozycjonować określone hasło wyszukiwania, jest to strona docelowa, na której znajdziesz swoje podstawowe treści. Wykorzystujemy kilka z nich na Copybloggerze (Patrz Copywriting 101, Content Marketing 101 itp.).
6. Strona z cenami – Kiedy sprzedajesz coś z wieloma planami lub punktami cenowymi, ta strona ma kluczowe znaczenie dla jasności. Dodatkowo jest to świetny sposób na przywrócenie korzyści i odwrócenie ryzyka przy zwiększaniu konwersji dla każdego rodzaju oferty zakupu.
7. Strona przewijania z kartami – Zakładki i boczne przewijanie zawartości jest to, co użyliśmy w trzecim plemieniu. Jest to sposób na dostarczenie dużej ilości kopii bez wyglądania jak długie przyjąłem.
Przedstawiamy System Premise Landing Page
Nieco ponad miesiąc temu uruchomiliśmy oprogramowanie strony docelowej, Premise. Od tego czasu ponad 1000 pierwszych użytkowników przetestowało go i zaoferowało cenne informacje zwrotne. Wydaliśmy już Premise 1.1, który jest jeszcze lepszy niż oryginał.
Premise to pakiet oprogramowania i edukacji, który pozwala szybko i skutecznie tworzyć strony docelowe za pomocą WordPress. Możesz go użyć do tworzenia niestandardowych stron docelowych wraz z dowolnym motywem WordPress lub użyć Premise do budowania całych witryn WordPress.
Całkowity produkt dzieli się na trzy kluczowe aspekty stron docelowych, które działają:
1. Projektowanie stron Point-and-Click
Przede wszystkim musisz być w stanie tworzyć ważne typy stron docelowych poza zwykłym motywem WordPress. Nie chcesz mieszać typowego nagłówka i pasków bocznych i musisz mieć możliwość kontrolowania stylów, kolorów, czcionek i Grafiki specjalnie dla tych stron docelowych.
Premise pozwala łatwo tworzyć te krytyczne style strony docelowej 7 w WordPress, dodawać styl wizualny z dołączoną niestandardową grafiką i kontrolować czcionki, kolory i style bez kodu. Działa z dowolnym motywem WordPress, z którym chcesz go użyć, lub bez motywu.
2. Wbudowane Porady dotyczące copywritingu
Samo tworzenie stron nie zapewni Ci działania i współczynnika konwersji, którego szukasz. To Kopia sprawia, że ludzie robią to, co chcesz, i jest to element, którego brakuje w każdej witrynie lub oprogramowaniu do tworzenia stron. Ale mamy wyjątkowe kwalifikacje, by to nadrobić.
Założenie sprawia, że twoje słowa działają z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej. Dodatkowo otrzymasz przewodnik po skutecznym kopiowaniu i wysokiej jakości seminariach copywritingowych w ramach umowy.
3. Łatwa Optymalizacja
Bez względu na to, jak wielkie są Twoje umiejętności copywritingu, zawsze jest miejsce na poprawę współczynnika konwersji i rankingów wyszukiwania. Potrzebujesz tylko odpowiednich narzędzi i odpowiednich wskazówek.
Premise zapewnia szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, split-testowanie bezpośrednio z poziomu WordPress i narzędzia SEO, które zapewniają, że uzyskujesz absolutne maksimum ze swoich stron docelowych.
Krótko mówiąc, Premise nie sprzedaje Cię krótko dzięki prostym narzędziom do tworzenia stron. Pozwala tworzyć świetne strony, a co najważniejsze, pomaga tworzyć świetne treści dla tych stron — wiesz, naprawdę ważne rzeczy, które prowadzą do wyższej konwersji.
Ponad 1100 Niestandardowych Grafik W Zestawie
Dzięki cudom API Premise możemy dostarczać Ci stale aktualizowane gadżety. Jedną z największych partii gadżetów jest biblioteka Grafiki Premise. 1119 niestandardowych grafik landing page w końcu się liczy, od naszego utalentowanego projektanta Rafała.
Koniec z kiepskimi clipartami. I jest wliczony w cenę. Z czasem będziemy aktualizować bibliotekę graficzną i gromadzić Wasze opinie na temat nowych zasobów. Sama ta funkcja jest warta więcej niż koszty założenia.
Natychmiastowy dostęp do cennej edukacji
Organizujemy seminaria od najlepszych ludzi w branży-takich jak Bryan Eisenberg, Jeff Sexton, Sean D ‘ Seoza, Brian Massey, Geordie Caldwell, ja i nasza własna Sonia Simone i nie tylko. Oto seminaria, do których uzyskujesz natychmiastowy dostęp, gdy tylko kupisz Premise:
Przewodnik po założeniu skutecznego kopiowania
To 69-minutowe seminarium i 23-stronicowy podręcznik (z całego serca) ujawniają moc założenia jako początek każdej skutecznej kampanii na stronie docelowej.
Magnetic Headlines Intensive z Jeffem Sextonem
Intensywne 55-minutowe webinarium na temat pisania tytułów treści, które działają, plus 10-stronicowy podręcznik i slajd.
Anatomia strony docelowej: 10 elementów, które musisz mieć z Bryanem Eisenbergiem
Nadchodzące w tym tygodniu seminarium omawia to, co musisz mieć, aby uzyskać skuteczną stronę docelową i dlaczego, od jednego z najbardziej szanowanych ekspertów od konwersji online.
Akomodacja robi dużo fajnych rzeczy
Poważnie, mogłem iść i dalej (tam, powiedziałem to, zanim mogłeś). Jeśli chcesz uzyskać pełną informację, odwiedź Stronę obiektu i poświęć trochę czasu. Mamy nadzieję, że dołączycie do nas, ponieważ Premise będzie nadal ewoluować i stawać się o wiele lepsze.
I nie pozostanie tak niedrogie na zawsze.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.