Budowanie komercyjnej strony internetowej oznacza znalezienie odpowiedniego stylu, tonu i słów, które przekształcają hity w sprzedaż.
Ten cel nie jest łatwy do osiągnięcia. Jedno słowo-tylko jedno-może oznaczać różnicę między kroplą sprzedaży a całym sukcesem. To jeden z powodów, dla których dzielone testowanie kopii jest ważną częścią procesu biznesowego online.
Kto czyta Twoje treści? Kto przegląda nagłówki Twojej strony? Kto jest Twoim idealnym klientem?
Najprawdopodobniej masz jakiś pomysł. Możesz znać dane demograficzne, zainteresowania i preferencje danej osoby. Idź dalej. Wiesz, na Jakiego kupca celujesz?
Istnieją różne typy klientów i oczywiście ludzie mają różne osobowości. Słowa, których używasz, aby wpłynąć na tych ludzi, mają duże znaczenie dla Twojego sukcesu online.
To nie jest uniwersalna sytuacja. Niektóre słowa dzwonią do niektórych ludzi, ale ruszają na nerwy innych. Niektóre słowa biją i zwiększają sprzedaż, a niektóre po prostu upadają.
Oto cztery kategorie kupujących online do rozważenia:
1. Tania Gospodarka
Pakiety klubowe. Dwa za jednego. Zniżki. Ci ludzie zaliczają się do grupy kupców gospodarczych. Ich głównym zainteresowaniem jest cena, którą zapłacą i wartość, jaką otrzymają za tę cenę. Mogą również skupić się na jakości produktu-w końcu jest to ich ciężko zarobiona gotówka. Chcą więcej za mniej.
Wybierz słowa, które odzwierciedlają niską cenę i wysoką wartość. Upewnij się, że Twoje treści skupiają się na przystępności i lepszej jakości. Pokaż, że dajesz ludziom coś za ich pieniądze, a będą bardziej skłonni się z tym rozstać.
2. I Like You; You Like Me
Tylko dla Ciebie. Rozkoszuj się. Zależy nam. Te słowa są harmonią dla kupujących, którzy chodzi o osobistą interakcję. Lubią czuć, że w zakupach jest osobisty akcent, że sprzedawca dba o nich. Chcą czuć się uznani i uznani. Mogą lubić obsługę klienta i pracowników sprzedaży bardziej niż lubią produkt.
Wybierz słowa, które przekazują poczucie osobistej uwagi. Znajdź sposób, aby dostarczyć wiadomość, że klient właśnie tam jest jedyną osobą, która się liczy. Ich szczęście jest twoim celem. Przekaż, że dbasz o nich i spraw, aby Twoja komunikacja była otwarta i przyjazna, aby stworzyć więź między kupującym a Sprzedawcą.
3. Właściwa droga lub autostrada
Sprawiedliwy handel. Uratuj roślinę. Przyjazny dla środowiska. Nie testowane na zwierzętach. Kupujący, którzy kochają te słowa, są uważani za kupujących etycznych, za ludzi, którzy zwracają nos na nieetyczne produkty lub metody działania. Unikają wielkich łańcuchów i wybierają małych sprzedawców, którzy wykazują postawy filantropijne.
Wybierz słowa, które oddają atmosferę wspólnoty. Powiedz tym ludziom, co robisz dla poprawy świata lub jak pomagasz innym poprzez swój biznes. Zademonstruj sumienie za coś więcej niż pieniądze i pokaż, że ludzie – i świat-mają znaczenie.
4. Ugh. Zakupy.
Szybko. Spokojnie. Wygodne. Szybko. Wszystkie te słowa brzmią całkiem dobrze dla apatycznego kupującego. Ten klient nienawidzi zakupów i po prostu chce wejść i wyjść tak szybko, jak to możliwe. Apatyczni kupujący nie dbają o to, od czego kupują-wybierają najwygodniejszego kupca. Nie tracą czasu, bo zakupy to już wystarczająco dużo.
Wybierz słowa, które pomogą Kupującemu zobaczyć, że jesteś tam, dostępny i łatwy do zakupu. Pomóż im zrobić zakupy tak szybko i bezbolesnie, jak to możliwe. Zachowaj sformułowanie krótkie, proste i trochę optymistyczne, i cały czas przekazuj wygodę.
Laser-Skup Swój Wybór Słów
Dobra kopia, która celuje w indywidualny typ nabywcy, ma większe szanse niż szeroka sieć, która stara się zadowolić wszystkich. Musisz szybko i bezpośrednio dotrzeć do kupującego, używając słów, które chce usłyszeć.
Więc weź osobisty udział w copywritingu i wybierz słowa, które twój idealny klient odnosi się do osobistego poziomu.