Mówisz, że ludzie nie stosują się do Twojej oferty.
Tak, ale zachowują się tak, jak są.
Mówisz, że nie powinieneś odwoływać się do ludzkich emocji.
Tak, ale inaczej nic się nie stanie.
Mówisz, że chcesz zmienić świat.
Tak, ale szukacie zmiany poprzez rzeczywistość, a nie wbrew niej.
Tao, które można blogować, nie jest prawdziwym Tao. Powiedzmy, że jest to sposób świat działa … i dotyczy to również marketingu internetowego.
Podobnie jak w przypadku mojego Zen i Sztuki niezwykłego blogowania, ten artykuł nie nauczy Cię niczego znaczącego na temat taoizmu (i nadal nic na temat konserwacji motocykla). Ale okazuje się, że taoistyczne zasady mogą pomóc ci stać się lepszym marketerem online, zwłaszcza w mediach społecznościowych.
Wszystko, co musisz zrobić, to podążać ścieżką.
Wu Wei za zwycięstwo
Bijesz głową o ścianę, próbując opowiedzieć ludziom historię, której nie chcą usłyszeć? Przestań.
W taoizmie „wu wei” jest z grubsza tłumaczone jako bezproblemowe działanie. Wu Wei oznacza, że Twoja historia marketingowa jest w harmonii z pragnieniami Twojego rynku. Z drugiej strony, kiedy wywierasz swoją wolę przeciwko swojemu rynkowi, zakłócasz tę harmonię i uderzasz w ścianę.
Odnoszący sukcesy marketer online rozumie przede wszystkim swoich odbiorców. W mniejszym stopniu skupia się na tym, co chce powiedzieć i skupia się na znalezieniu historii, którą chce usłyszeć publiczność.
Ludzie niekoniecznie dbają o Ciebie i o to, co uważasz za autentyczne. Lepiej zapomnieć o swoim self i stworzyć relację, która odzwierciedla to, co oni rozważ autentyczność, zapewniając jednocześnie korzyści oni Szukaj konsekwentnie.
Mikroprzedsiębiorcy i małe firmy są doskonale przygotowani, aby zapewnić spójną, autentyczną relację z marketingiem treści online. Nie ma to nic wspólnego z zostaniem gwiazdą mediów społecznościowych lub reklamowym wstydem i jest wszystkie o opowiedzeniu właściwej historii i jej dostarczeniu.
Jeśli jesteś dostrojony do swoich odbiorców, powiedzą Ci wszystko, co musisz zrobić i powiedzą, aby przynieść im korzyści, a jednocześnie odnieść sukces. Działając w zgodzie z pragnieniami rynku jest przedsiębiorczy bezproblemowe działanie i tak działa marketing w mediach społecznościowych.
Cztery lata temu Seth Godin powiedział to wszystko lepiej niż ja. Sprawdź prowokacyjnie zatytułowany wszyscy marketerzy są kłamcami po więcej.
Trzy klejnoty Tao
Trzy klejnoty są podstawowymi cnotami w taoizmie. Te trzy klejnoty sprawiają, że droga do skutecznego marketingu online jest jasna.
1. Współczucie
Twoja zdolność do dzielenia się wartością przed sprzedażą sprawi, że lub złamie Cię online. Ale w tym sensie współczucie wykracza poza dobroć i hojność.
Chodzi również o empatię i poczucie prawdziwej identyfikacji. Aby znów stać się Godinesque, chodzi o bycie uznanym i cenionym członkiem plemienia, zanim staniesz na jego czele.
2. Moderacja
W taoizmie należy unikać nadmiaru. W marketingu powtarzanie wiadomości zazwyczaj zwiększa konwersję. Jaka jest równowaga?
Niezależna wartość, którą dostarczasz w treści między wiadomościami promocyjnymi, uderza w równowagę. Ale wtedy dzieje się coś niesamowitego … sprzedajesz więcej bo teraz ludzie do troszczysz się o siebie. Lubią cię. Ufają ci. Mówią swoim przyjaciołom.
3. Pokora
Wiele osób czuje się nieswojo z bezwstydną autopromocją. Inni nie mogą tego wyłączyć z pistoletem przy głowie. Czy skromność naprawdę działa w marketingu online?
Pamiętaj, że to, co inni mówią o tobie, jest ważniejsze niż to, co ty mówisz o sobie. Celem jest, aby klienci i perspektywy robi horn-tooting dla ciebie. Zrób to i pozwól temu drugiemu wziąć kulę.
Sprzedająca Siła harmonii
Niektórzy ludzie postrzegają sprzedaż rzeczy w Internecie jako ćwiczenie w ” My przeciwko nim.”Jednak najlepsi sprzedawcy naprawdę sprawiają, że ludzie czują, że wszyscy jesteśmy w tym razem.
Jak powiedziałem na początku Copyblogger, nikt nie lubi czuć się sprzedany. Ale kiedy oferta jest dobra, każdy uwielbia kupować.
Staje się harmonijny z rynku sprawia, że sprzedawca zniknie.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.