Jak Doctor Who może pomóc Ci stworzyć ponadczasowo angażujący przekaz marketingowy

Możesz nie myśleć, że wierzchołek chłodu to wielobarwny szalik. Albo muszkę. Albo jedno i drugie.

Chyba, że jesteś Whovian oczywiście.

Lekarz, który jest wymieniony w Księga Rekordów Guinnessa jako najdłużej działający serial telewizyjny science fiction na świecie i jako” najbardziej udany ” serial science fiction wszech czasów (pod względem ogólnej oceny, sprzedaży DVD i książek oraz ruchu na iTunes).

Serial zdobył uznanie za pomysłowe historie, kreatywne niskobudżetowe efekty specjalne (choć z czasem uległy poprawie) i pionierskie wykorzystanie muzyki elektronicznej.

Jak Doctor Who buduje w kierunku jego długo oczekiwany i kulminacyjny rok 50th anniversary (i 14 dużych, przebojowych odcinków filmowych) rzeczy nie może być jaśniejsze. Dlaczego? Bo fani sci-fi są tacy fajni?

Nie. To nie tylko gatunek. To opowiadanie historii.

To triumf dobra nad złem. To intrygi na życie i śmierć. A to dlatego, że płaczące anioły są … fascynująco przerażające.

Oczywiście scenarzyści tego serialu wiedzą, co robią. Oto, czego możesz się od nich nauczyć o opracowywaniu ponadczasowo pysznych treści.

1. Bądź bohaterem swojej publiczności

Doktor jest boskim bohaterem.

I to nie tylko jako metafora, ale jako taka, którą możemy zobaczyć i zrozumieć. Kocha ludzi bardziej niż wszystkie inne istoty we wszechświecie. Zginąłby za nas, gdyby do tego doszło.

Podsumowując? Lekarz jest bardzo pomocny. Zależy mu. I robi wszystko, by uratować sytuację.

Twoje treści muszą być takie same. Twoja publiczność zmaga się z prawdziwymi problemami-czasami mogą one być nawet poważnym rodzajem życia i śmierci.

Pomóż im!

Nie mów komuś, co ma robić. Daj im rzeczywiste kroki, aby to zrobić. Użyj samouczka, szablonu lub filmu; lub przynajmniej upewnij się, że wskażesz im dokładne zasoby, w których mogą uzyskać to, czego potrzebują.

2. Love your TARDIS

TARDIS (co oznacza czas i względne wymiary w przestrzeni) jest super-pojazdem doktora.

Odpowiednio utrzymywana i pilotowana TARDIS może transportować swoich pasażerów do dowolnego punktu w czasie i dowolnego miejsca we wszechświecie.

A gdyby to nie było wystarczająco wyjątkowe, to jest to żywa, organiczna istota-stworzona specjalnie dla samego lekarza.

Bonus? Ponieważ wewnętrzna przestrzeń TARDIS istnieje w innym wymiarze niż zewnętrzna, wydaje się większa w środku.

Twoja strona to twoja TARDIS.

To twój pojazd lub platforma do dostarczania wszystkich soczystych treści w Internecie. Jego wielkość wnętrza jest ograniczona tylko przez wyobraźnię i może mieć tyle pokoi, ile potrzebujesz, aby opowiedzieć swoją historię.

Powinieneś znać swoją witrynę jak z tyłu dłoni i utrzymywać ją odpowiednio utrzymywaną.

3. Bądź ponadczasowy

Władcy Czasu mają nieliniową percepcję czasu, która pozwala im zobaczyć wszystko, co było, jest lub mogło być w tym samym czasie.

Są niezwykle długowieczne, rutynowo liczą swój wiek w kategoriach wieków. Doktor twierdził w co najmniej jednym odcinku, że Władcy Czasu mogą żyć ” praktycznie wiecznie, wykluczając wypadki.”

Utwórz zawartość kamienia węgielnego, która nie jest powiązana z żadną konkretną osią czasu.

Skup się na mówieniu prawdy-nie mówieniu tego, co teraz jest prawdą. To sprawia, że Twoje treści są “wiecznie zielone” i odpowiednie długo po tym, jak inne rodzaje treści przestaną być istotne.

Opowiadaj historie z prawdziwymi postaciami. Nie zapomnij dołączyć szczegółowych portretów złoczyńców i kosmitów, z którymi walczysz w imieniu swoich widzów. Pomóż im znaleźć odwagę, by stawić czoła złu-w jakiejkolwiek formie, jaką przybiera w ich życiu-a wrócisz do domu bezpieczny i szczęśliwy na koniec dnia.

4. Regeneruj i zmieniaj przeznaczenie

Władcy Czasu mają również zdolność regeneracji swoich ciał, gdy ich obecne ciało jest śmiertelnie zranione. Proces ten powoduje, że ich ciało przechodzi transformację, zyskując nową formę fizyczną.

Gdy już wlej swoje serce, umysł i duszę do swojego posta na blogu, szkoda byłoby pozwolić mu osłabnąć w archiwum witryny, zbierając kurz.

Oto sposoby 11, w jakie możesz tchnąć nowe życie w ten pojedynczy post na blogu:

  1. Nagraj podcast – Opisz swój post na blogu w takim stanie, w jakim jest, lub zaproś odpowiedniego gościa, aby omówił bardziej dogłębnie jeden aspekt treści.
  2. Utwórz białą księgę lub raport specjalny – Jeśli sam post nie jest zbyt długi, może być konieczne uzupełnienie danych i / lub zdjęć. Są one świetne jako prezent do pobrania lub kuszące do budowania listy.
  3. Utwórz wideo – Nagraj siebie dostarczając najważniejsze treści na krótki film (2 minuty lub mniej). Jeśli to konieczne, możesz nagrać całą serię i dostarczyć ją jako część Kreatora listy opt-in.
  4. Tworzenie prezentacji slajdów – Znajdź serię mocnych obrazów i wykorzystaj je-z muzyką lub bez-do zaprezentowania swoich pomysłów w prezentacji slajdów. Prześlij slajdy do slideshare.net a następnie umieść na swojej stronie i udostępnij za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych.
  5. Zorganizuj webinarium lub prezentację osobistą – Użyj prezentacji slajdów do tego i dodaj specjalny raport jako jałmużnę.
  6. Artykuł – Zmień post tak, aby przemawiał do innego podzbioru rynku docelowego. Prześlij go do katalogu artykułów, takiego jak eHow, lub do Squidoo.
  7. Posty gości – Zrewiduj post, aby zaspokoić potrzeby odbiorców innego bloga i prześlij post jako gość. Upewnij się, że blog wie, że Twoje zgłoszenie jest oparte na oryginalnym poście.
  8. eBook – Pakiet wraz z 7 do 10 podobnych postów tematycznych, napisz wstęp i podsumowanie podsumowania akapitu i zapisz jako PDF. Ebooki mogą być używane do darmowych promocji lub jako produkty wprowadzające.
  9. Książka Audio – Narrate swój eBook i nagrać jako mp3 lub serii plików mp3.
  10. Inspirujący Cytat – Wyciągnij cytat lub dwa i użyj jako tweeta i / lub innego udziału w mediach społecznościowych. Dołącz link do swojego posta. Możesz również stworzyć jakiś łup (na przykład koszulkę lub naklejkę na zderzak), jeśli cytat uzyska dużo pozytywnej odpowiedzi.
  11. Infografika – Utwórz infografikę, korzystając z danych lub kroków opisanych w Twoim poście. Przypnij do Pinteresta i dołącz kod do osadzenia, aby ułatwić udostępnianie.

Gdy już wyczerpiesz nowe życie swojego posta na blogu, rozważ połączenie wszystkiego w jeden produkt lub klasę informacji o podpisie. Kto powiedział, że masz tylko 11 żyć?

5. Zaprzyjaźnij się z technologią

Doktor ma Gadżet, bez którego nigdy nie wychodzi z domu: soniczny śrubokręt.

Ta złożona technologia-przenośne urządzenie, które pozwala mu robić wszystko, od zamków po skanowanie medyczne i zdalne sterowanie innymi urządzeniami-jest czymś więcej niż tylko fantazyjnym narzędziem. To kolejny pojazd, który ułatwia misję doktora.

Ty też masz. To się nazywa inteligentny telefon. Upewnij się, że rozumiesz wszystkie sprytne rzeczy, które może dla ciebie zrobić i jak twoja treść wygląda i działa, gdy jest wyświetlana na pięknym małym ekranie.

Ludzie odsuwają się od swoich niezdarnych laptopów i komputerów stacjonarnych, aby czytać i angażować się w Internecie. Oznacza to, że Twoja witryna musi działać poprawnie na urządzeniu mobilnym — lub Twoje treści są martwe w wodzie.

To podróż życia

To może być tylko sześćdziesiąt minut szalenie dramatycznej przygody, ale w tym czasie doktorowi Who udaje się przyciągnąć twoją uwagę, zaangażować cię w fabułę i sprawić, że będziesz chciał więcej.

Sekret? Trójwymiarowe spojrzenie na życie i moralność obcych i ludzi-zarówno dobra, jak i zła. Autorzy Doctor Who tworzą entuzjastycznych fanów, ponieważ opowiadają znaczące historie, które bawią nas w tym samym czasie. To, przede wszystkim, jest również twoją misją.

Niezależnie od tego, czy jesteś trzecim fanem doktora, czy dziesiątym fanatykiem doktora, ten przepis ma pewne składniki, które mogą pomóc ci ugotować własną ponadczasowo fascynującą treść.

Najlepszy sposób na rozpoczęcie? Zdecyduj się na cel, Sprawdź swoje instrumenty i startuj!

O autorze: Tea Silvestre to geek sci-fi, trener marketingu i autor książki ” Attract and Feed a Hungry Crowd: How thinking like a Chef can help you build a solid business.”Możesz śledzić jej rozważania na Twitterze pod adresem @teasilvestre. Dowiedz się, jak zregenerowała treść swojego bloga w opublikowaną książkę, biorąc udział w jej bezpłatnym e-kursie: “od bloga do książki w prostych krokach 9”.

Total
0
Shares
Related Posts