Naked Marketing Guide to przekonująca Kopia, która zamyka sprzedaż

Jak gładka jest twoja kopia?

Czy Twoje pisanie jest potężne, uwodzicielskie i angażujące? Czy można skłonić ludzi do działania, bez konieczności namysłu?

Niektórzy tacy są. Naturals. Oni zawsze dokładnie wiedzą, co powiedzieć i jak to powiedzieć.

Szczęściarze.

Reszta z nas musi nad tym popracować. Musimy się uczyć i to rozgryźć, jedna trudna lekcja na raz.

To tak jak randki i związki — niektórzy ludzie po prostu “dostali to” prosto z bramy, a inni potrzebowali więcej czasu, aby to rozgryźć.

Oto jeden dla nie-naturalnych …

Niektórzy ludzie są naturalnie gładcy … a niektórzy nie

Znasz tego faceta (lub dziewczynę), dla którego to wszystko wydaje się tak łatwo przyjść? Zawsze wiedzą, co powiedzieć, jak i kiedy.

Jestem zazdrosny o tych ludzi.

Reszta z nas zwykłych śmiertelników ma tendencję do włóczenia się po okolicy, zanim znajdziemy swój rowek. Musimy pracować i ciężko pracować, żeby coś wymyślić. I często wymaga to kilku prób.

To jednak w porządku, ponieważ za każdym razem stajemy się lepsi (praktyka czyni mistrza!), a każda okazja do wypróbowania swojej “linii” lub boiska jest kolejną okazją do jej dopracowania.

Ale może to być dłuższa droga, a to normalne, że czujesz się trochę zniechęcony i zaczynasz szukać skrótów.

Wejdź do świata podrywacza

W świecie randek i związków skróty nazywane są” podrywaniem “lub” sztuką uwodzenia.”

Istnieje cała literatura poświęcona temu tematowi, pełna żargonu, takiego jak” test zgodności”,” neg”,” bounce”,” DHV ” i wiele innych.

Zrób sobie monumentalną przysługę nie sprawdzam je.

Wszystkie te fragmenty żargonu odnoszą się do sposobów i metod, które można wykorzystać do zmanipulowania kogoś do łóżka — na jedną noc.

Internet Marketing World odpowiednik jest obietnice magiczne, natychmiastowe, przycisk zyski poprzez jakąś lukę w systemie Google lub Facebooka, że należy spieszyć do wykorzystania.

Nieważne, że wcześniej czy później wszystkie luki się zamykają-prawdziwym problemem jest to, że jest to biznesowy odpowiednik przygody na jedną noc.

Czy chcesz kilka jednonocnych stoisk dla klientów?

Tak myślałem.

Prawdziwe uwodzenie nie polega na impulsywnych zakupach ani jednorazowych przygodach

Przeciwieństwem artyzmu podrywu jest prawdziwe uwodzenie nagiego marketingu. Tu nie chodzi o jednonocne przygody. Ani trochę.

Nagi Marketing jest wręcz przeciwnie-ustawianie wszystkich właściwych kroków i czynników, aby stworzyć potężną atrakcję i pragnienie, które prowadzi do związku, który będzie trwał długo, długo.

Mówimy o bajkach i szczęśliwych małżeństwach, lojalnych klientach i szalonych fanach.

Coś realnego, co trwa wiecznie, ewoluuje w czasie.

I nie rano-po żalu. 😉

Zacznij od bycia seksownym

Podobnie jak w przypadku znalezienia partnera, pierwszym krokiem w potężnym nagim marketingu jest przyciągnięcie uwagi nagłówkiem, który jest tak seksowny, jak możesz to zrobić.

Teraz, oczywiście, jest tak wiele sposobów na bycie seksownym, jak są ludzie, którzy widzą, jak to robisz, więc posiadanie dobrego pojęcia o tym, z kim rozmawiasz i co im się podoba, jest kluczowe. Sexy nie zawsze oznacza “angażowanie seksu” – oznacza to po prostu to, co będzie atrakcyjne dla osoby, którą próbujesz przyciągnąć.

Pamiętaj, że jest to twoje pierwsze wrażenie-Pierwsza ekspozycja na Ciebie i twoją pracę dla zupełnie nowej osoby, może w końcu (jeśli wszystko pójdzie dobrze) stać się dożywotnim klientem.

To, co powinno być pierwsze wrażenie, zależy od Ciebie i Twojego klienta. Może podołasz im z humorem. Może musisz ich czegoś nauczyć. Może masz interesujący ich punkt widzenia lub pomysł do podzielenia się.

Przykład: Potrzebujesz więcej klientów? Nagi Marketing znajdzie ich, przyciągnie i zablokuje w dochodowych relacjach na dłuższą metę.

Cokolwiek to jest, musi to być coś, co przyciągnie ich uwagę przy pierwszej próbie i sprawi, że będą wystarczająco podekscytowani, aby słuchać więcej. Musi to być również coś prawdziwego – możesz spróbować to sfałszować, ale ci się nie uda.

Następnie stwórz pożądanie

Seksowne nagłówki to dopiero początek.

Kiedy już miniesz początkową atrakcję, musisz wprowadzić prawdziwe pragnienie do obrazu.

Jak więc stworzyć to pragnienie?

Nie tylko rozbierając się i prosząc o sprzedaż, to na pewno! (Chyba, że jesteś Barney Stinson, to jest …)

Ogólnie rzecz biorąc, jest kilka rzeczy, które sprawiają, że coś jest pożądane: musi być ciekawe, it ‘ s got to be osiągalny i to musi być warte zachodu of getting it:

  • Ciekawe oznacza to, że na podstawowym poziomie złagodzi to ból, którego dana osoba doświadcza, lub stworzy rodzaj przyjemności, której chce, ale której obecnie nie ma.
  • Osiągalny oznacza to, że jeśli podoba im się to, co widzą na tyle, aby na to zareagować, to działanie jest faktycznie w ich środkach do podjęcia. Supermodelki na okładkach magazynów w kasie supermarketu mogą być strasznie atrakcyjne, ale to nie znaczy, że czekają na Twój telefon!
  • Warte zachodu oznacza to, że kiedy wszystko jest powiedziane i zrobione, wysiłek wymagany do podjęcia tego działania jest znacznie mniejszy niż wartość wyniku, którego chcą.

Albo w prostych słowach, jest to coś, czego chcą i mogą to uzyskać w akceptowalnym koszcie (w pieniądzach, czasie, wysiłku itp.).

Przykład: Nagi Manifest marketingowy uczy marketingu, który naprawdę działa po angielsku, na małych stronach i dużych drukach. Innymi słowy, jest to szybki, łatwy odczyt, który może zmienić twoje życie. I jest do pobrania za darmo — nie wymaga zgody.

Rezultatem jest to, że niezależnie od tego, czy oferujesz produkty, usługi lub cokolwiek pomiędzy, musi być zorganizowany i zapakowany w sposób, który będzie zarówno interesujący, jak i osiągalny dla docelowego klienta.

Jeśli zrobisz to wszystko i zrobisz to dobrze, wtedy oni też mogą myśleć o rozebraniu się.

Więc wykonaj swój ruch

Więc stworzyłeś intensywne pragnienie ofertą, która jest interesująca, osiągalna i warta zachodu. Jak na razie dobrze, ale jeszcze nie skończyłeś!

Wszystko, co zrobiłeś do tej pory można porównać do fantastycznej pierwszej randki. Wyszedłeś, dogadywałeś się, a chemia jest idealna. Potem dochodzisz do końca wieczoru i albo pochylasz się na pierwszy pocałunek, albo stchórzysz i wszystko się sypie.

Jaki jest pierwszy pocałunek w związku biznesowym?

Może to być zgoda na e-mail lub może to być zakup. Może to być tak proste, jak Udział społeczny, lub tak zaangażowane, jak skakanie przez telefon na rozmowę mentorską.

Kluczem jest zaangażowanie.

Nabierasz odwagi, by prosić o zaangażowanie, a oni to robią. Jest to wezwanie do działania, które każdy copywriter od początku czasu mówi ci, że potrzebujesz. Jeśli chcesz, żeby ktoś coś zrobił, musisz mu dokładnie powiedzieć, czego chcesz i jak to zrobić.

Przykład: Kliknij tutaj, aby pobrać mój nagi Manifest marketingowy już teraz! 😉

Jeśli złożysz ofertę, której naprawdę pragną, na warunkach, które uznają za akceptowalne, i poprosisz ich o zobowiązanie w tak wielu słowach, wtedy szanse są takie, że zrobią dokładnie to, o co poprosisz.

Ale to nie koniec historii-nie, jeśli szukasz poważnego związku, to jest …

Zawsze jest jakiś poranek!

Nie wystarczy namówić kogoś do podjęcia działania-każdy może to zrobić, a większość ludzi to robi. Ostatnim krokiem w naprawdę skutecznym nagim marketingu jest the morning after.

Nie ma nic gorszego niż budzenie się z żalem i możesz upewnić się, że twoi klienci nie doświadczają wyrzutów sumienia kupującego, pamiętając o procesie, przez który je przeprowadzasz, i upewniając się, że są z niego tak samo wygodne i zadowolone, jak ty.

Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, poranek po powinien być wspaniałym czasem świętowania, ponieważ Twój nowy klient jest tak zachwycony swoją interakcją z Tobą-tak bardzo — że nie może się doczekać następnego razu.

I oczywiście tak będzie.

W końcu znałeś swojego klienta na tyle dobrze, aby przyciągnąć jego uwagę prawdziwą seksownością, a następnie stworzyłeś pragnienie dzięki ofercie, która jest dostosowana do indywidualnych potrzeb, aby przyspieszyć bicie serca. Potem poprosiłeś o zobowiązanie, które z radością podjęli, i wielokrotnie przekraczałeś ich oczekiwania i prosiłeś o trochę więcej.

Brzmi jak prawdziwa miłość. 😉

I tyle: nagi Marketing w pigułce.

Teraz oczywiście jest więcej szczegółów. Cały Manifest ich pełen. I możesz dostać to wszystko za darmo-nie wymaga opt-in. Po prostu tweetuj lub udostępnij i jest Twój.

Teraz twoja kolej.

W tym poście użyłem metafory nagiego marketingu, aby pokazać kroki, które podążam w moim marketingu.

Czy metafora Ci odpowiada? Wolisz inny? Zostaw komentarz i daj nam znać!

Total
0
Shares
Related Posts