Jako marketer zawsze chcesz być przed krzywą.
Najskuteczniejszą taktyką są zawsze te, których większość marketerów albo jeszcze nie przyjęła, albo jeszcze nie odniosła sukcesu.
Jedną z obecnych taktyk, które należą do tej kategorii, jest wykorzystanie wideo w reklamie.
Bardzo mało marketerzy próbowali tworzyć reklamy wideo, ale to się zmieni w nadchodzących latach.
Konsumpcja wideo w ogóle rośnie w szybkim tempie. Ponad połowa (55 proc.) osób ogląda w co najmniej jeden film dziennie. Niektórzy oglądają kilkadziesiąt.
W celu uzyskania przychodów z filmów, które hostują, witryn wideo (np. YouTube, Dailymotion itp.) mają kilka opcji.
Oni can nakładaj reklamy tekstowe. Nie generuje to dla nich dużych przychodów, więc nie robią tego, jeśli mają lepszą opcję.
Lepszą opcją jest odtworzenie płatnej reklamy wideo przed odtworzeniem filmu, który użytkownik kliknął, aby obejrzeć.
Zgadnij, o ile są lepsze.
Jedna analiza okazało się, że użytkownicy są 27 razy bardziej prawdopodobne aby kliknąć reklamę wideo niż zwykłą reklamę.
Czy muszę mówić więcej?
Chociaż witryny wideo zaczynają otrzymywać szerszy spis reklam wideo do odtwarzania, nie są nawet bliskie nasycenia.
Jest jeszcze mnóstwo reklam tekstowych, ponieważ strony nie mam innego wyjścia.
Co więcej, reklamy wideo, które mają, są często wyświetlane dla niepowiązanych filmów (zła rzecz), ponieważ są najlepsze, jakie mają teraz.
To Twoja okazja, aby dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne reklamy wideo i czerpać korzyści, póki jeszcze możesz.
Stworzyłem pełny przewodnik po tworzeniu reklam wideo w YouTube w przeszłości.
Ale dzisiaj chcę pójść dalej. Jeśli rozumiesz podstawy reklam wideo, nadszedł czas, aby tworzyć reklamy wideo, które działają nawet lepiej niż myślałeś, że mogą.
Przyjrzymy się 6 różnym sposobom, dzięki którym możesz tworzyć reklamy wideo, które konwertują lepiej, niż kiedykolwiek myślałeś.
Szybkie spojrzenie na gdzie reklamy wideo są najskuteczniejsze: Zanim zaczniemy, musisz zrozumieć, gdzie reklamy wideo są najlepiej wykorzystywane.
Największym kluczowym elementem efektywnej sieci reklam wideo jest wielkość jej odbiorców. Niektóre wskazówki w tym poście wymagają dużej potencjalnej publiczności, dzięki czemu możesz zawęzić kierowanie i nadal mieć odbiorców.
Są dwie główne reklamy wideo sieci, które spełniają ten warunek: YouTube i Facebook.
Będę pisać resztę tego postu głównie z reklamą wideo na Facebooku i YouTube, chociaż większość informacji będzie dotyczyć również innych sieci.
Nie bój się wypróbować reklamy wideo w innych sieciach, ale polecam zacząć od jednej z tych dwóch.
Są wystarczająco duże, aby mieć prawie każdą publiczność, jaką możesz sobie wyobrazić, w tym Twoje.
Spójrzmy teraz na 6 wskazówek.
1. Skorzystaj w pełni z opcji niestandardowych odbiorców
Jak wspomniałem wcześniej, wiele reklamy wideo są wyświetlane użytkownikom, którzy nie są aktywnie zainteresowani reklamowanym produktem.
Podczas gdy niektóre z tych reklam mają wyłącznie na celu rozpoznawalność marki, niedopasowanie między reklamą a zainteresowaniem widza podkreśla większy problem.
Powiedzmy, że prowadziłeś reklamę nowego samochodu. W jakiej sytuacji uważasz, że reklama będzie działać lepiej?
Pokazany przed filmem o dekorowaniu domu.
Lub
Pokazany przed wideoklipem z Top Gear (show o samochodach).
Jest całkiem jasne, że druga opcja jest lepsza.
Będziesz miał docelową grupę nabywców samochodów, którzy spodziewają się obejrzeć film o samochodach. To podwójnie dobrze!
Kiedy ktoś planuje obejrzeć film o dekorowaniu domu i pojawia się film o nowym samochodzie, nie jest zadowolony-co zrozumiałe-i pomija go tak szybko, jak to możliwe.
Pierwszą ważną rzeczą, którą możesz zrobić, aby obniżyć ceny reklam i poprawić współczynnik klikalności, jest poprawa celowanie.
Kierowanie reklam powinno nie tylko służyć do wyświetlania reklam rzeczywistym odbiorcom docelowym, ale także do dalszego segmentowania odbiorców, aby różne części odbiorców zobaczyły różne reklamy.
Spójrzmy na kilka typowych skutecznych przykładów segmentacji odbiorców.
Możliwa Grupa # 1-potencjalni klienci, którzy są świadomi marki lub produktu: Twoje najwyższe współczynniki konwersji przy sprzedaży produktu zawsze będą pochodzić od osób, które słyszały o Twojej marce lub produkcie.
Wielu z tej publiczności wystarczy trochę szturchnąć, aby skłonić ich do zakupu.
Możesz kierować reklamy na te osoby, jeśli jesteś aktywny na platformach, na których reklamujesz.
Na przykład możesz kierować reklamy do osób, które już”lubiane“Twoja strona na Facebooku:
Jeśli ktoś to zrobił, prawdopodobnie ma dobry pomysł, jakie są Twoje produkty i dlaczego ktoś może je chcieć.
Aby skutecznie reklamować się w tym segmencie, musisz stworzyć reklamy wideo, które Pokaż swój produkt robiąc coś wspaniałego dla nich.
Jeśli sprzedawałeś narzędzie do finansów osobistych, pokazałbyś w reklamie, jak ktoś zaoszczędził setki dolarów za pomocą tego narzędzia.
To da widzom impuls, którego potrzebują, aby dokonać zakupu.
Możliwa Grupa # 2 – Brak rozpoznawalności marki, ale zainteresowanie twoim rodzajem produktu: Ta grupa odnosi się do osób, które nie znają Ciebie, Twojej marki lub Twoich produktów.
Jednak interesują się Twoją branżą.
Gdybym sprzedawał narzędzie do budowania linków, mógłbym kierować reklamy do osób zainteresowanych SEO.
Facebook i YouTube mają ten rodzaj kierowania, a większość innych platform reklamowych wideo również.
Ale pamiętaj, że kierowanie to tylko część równania. Musisz również wybrać co aby pokazać swoją publiczność.
Ponieważ nie znają ciebie ani twoich produktów, Twoim pierwszym celem w przypadku tego typu reklam nie powinno być zachęcenie widzów do natychmiastowego zakupu Twoich produktów.
Zamiast tego stwórz krótki, interesujący film, który uczy ich czegoś o swojej niszy.
Wracając do mojego przykładu SEO … nie wspominałbym nawet o narzędziu do budowania linków,ale mogłem stworzyć film, który pokazał, że ktoś był w stanie zająć pozycję #1 za pomocą techniki, którą stworzyłem w przeszłości.
Następnie chciałbym link do szczegółowego studium przypadku z filmu.
Zgadnij, co będzie w tym studium przypadku?
Zgadza się, wzmianka o mój produkt—narzędzie link building. Studium przypadku dałoby również czytelnikom możliwość zapisania się na listę e-mailową.
Alternatywnie możesz połączyć się ze Stroną docelową filmu, prosząc widzów o wpisanie się na listę e-mail, aby otrzymać pełny raport. Każda opcja może działać dobrze.
Chodzi o nawiązanie kontaktu, wystawienie potencjalnych klientów na produkt i markę oraz umieszczenie ich na liście e-mailowej. Następnie będziesz kontynuował wysyłanie im darmowych treści, a w końcu możesz kierować do nich reklamy, tak jak pokazałem powyżej w grupie #1.
Possible group # 3-Target by location: Reklamy wideo należy kierować wyłącznie do krajów i lokalizacji, do których faktycznie sprzedajesz. Brzmi to jak zdrowy rozsądek, ale wiele firm zaniedbuje to robić.
Na dodatek, możesz także poprawić swoje wyniki, tworząc filmy dla określonych odbiorców.
Na przykład, powiedzmy, że sprzedajesz narzędzie do pielęgnacji trawnika.
Nie chciałbyś pokazywać tej samej reklamy wideo Australijczykom, którzy mają ciepłą pogodę przez cały rok, i Kanadyjczykom, którzy mają drastycznie różne pory roku.
Dla Australijczyków warto podkreślić takie cechy jak trwałość i przydatność przez cały rok.
Kanadyjczycy chcieliby podkreślić takie funkcje, jak łatwe przechowywanie w chłodniejszych miesiącach.
Poświęć chwilę, aby pomyśleć o swoim produkcie i różnych lokalizacjach swoich klientów (miasta, stany, prowincje, Kraje itp.).
Czy ludzie w tych różnych lokalizacjach różnią się tym, jak bardzo dbają o funkcje, które oferujesz?
Jeśli tak, Utwórz konkretne reklamy wideo dla każdej lokalizacji. Możesz być w stanie ponownie wykorzystać reklamy w różnych lokalizacjach z odrobiną sprytnej edycji.
Możliwa Grupa # 4-sprzedaż do wielu krajów? Cover your languages: Ten rodzaj grupowania odnosi się do ostatniego punktu.
Czy wiesz, że możesz kierować reklamy do użytkowników na podstawie języka?
Jeśli sprzedajesz ludziom w krajach, które używają dwóch lub więcej języków, powinieneś tworzyć reklamy wideo w wielu językach i kierować reklamy według języka.
Jeśli kierujesz tylko główny język, możesz przegapić solidną część swojego potencjalnego rynku.
Rozpoznaj unikalne właściwości swoich produktów: Dwie ostatnie grupy, które wam pokazałem, nie będą miały zastosowania do każdego produktu.
Ale ilustrują ważną koncepcję.
Kierowanie zależy od analizy potencjalnych odbiorców i określenia, jak różne części tej publiczności myślą.
Następnie musisz znaleźć sposób na kierowanie określonych grup docelowych i tworzenie reklam specjalnie dla nich.
Pokazałem wam cztery możliwe grupy, ale są ich dziesiątki dla wszystkich głównych sieci reklamowych. Nie bój się wyjść poza te cztery.
2. Wszystkie dobre reklamy wideo nabierają ciekawego punktu widzenia: zacznij od koncepcji
Niektóre firmy w końcu zaczynają “łapać”.”
Aby reklamy wideo odniosły sukces, muszą być interesujące.
Kiedy są zrobione dobrze, reklamy wideo mogą być udostępniane i stają się wirusowe. Wiele spraw tego dowodzi.
Chociaż możesz nie mieć budżetu żadnej z tych firm, nie oznacza to, że nie możesz dotrzeć do dużej grupy odbiorców z ciekawą reklamą.
Jak zrobić ciekawą reklamę wideo? Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zapomnieć o słowie ” Reklama.”
TAK, płacisz za wyświetlenie, ale poza tym Twoja reklama to tylko wideo.
Z jakiegoś powodu wielu marketerów uważa, że reklama musi wpakować komuś produkt w twarz, co nie jest prawdą.
Zdecydowana większość ludzi na YouTube i Facebooku ogląda filmy dla rozrywki, więc jeśli twój film nie jest zabawny, zignorują go lub pominą tak szybko, jak to możliwe.
I dostawanie produktu nie jest zabawne, więc nie rób tego.
Zamiast tego stwórz lub znajdź interesującą historię do opowiedzenia.
Pozwólcie, że przedstawię wam przykład.
Fanpage.it jest to swego rodzaju włoska Strona informacyjna, więc koncentrują się głównie na bieżących kwestiach.
Byli w stanie stworzyć film, reklamować go, a następnie sprawić, by stał się wirusowy z ponad 2,3 mln wyświetleń:
Zaczęli od koncepcja. W tym przypadku zastanawiali się nad sposobem na nakręcenie filmu o postawach wobec przemocy wobec kobiet interesujące.
To może wydawać się trochę smutne, że nie wystarczy, aby temat był ważny, że musi być interesujący, ale powodem, dla którego powtórzyłem to kilka razy, jest to kluczowe dla Twojego sukcesu.
Istnieje wiele sposobów, aby zrobić coś ciekawego:
- opowiedz historię
- make it funny
- zrób to zaskakujące
- zrób to Nietypowo
W tym przypadku połączyli większość tych elementów.
Przedstawili dziewczynkę kilku chłopcom i zapytali ich o nią. Na koniec poprosili ich, by spoliczkowali dziewczynę. Chłopcy oczywiście niewinnie powiedzieli, że nigdy by tego nie zrobili.
Byłem przyklejony do ekranu przez całe 3 minuty i zajęło mi to od uśmiechu do myślenia o pod ręką.
Największym problemem marketerów jest to, czy takie podejście jest skuteczne, czy nie. Jak wciągająca historia przekłada się na odsłony stron i przychody?
Jeśli jesteś w stanie opowiedzieć historię, a twój produkt jest w centrum tego, ludzie będzie tego chciał i szukał.
Chociaż Fanpage.it nie powtarzał ciągle, “Mamy najlepsze treści na tematy społeczne; Odwiedź nas teraz!”—widzowie nadal nawiązali tę więź.
Rozumieją, że jeśli chcą mądrych, zabawnych i prowokujących do myślenia treści, powinni kliknąć na stronę.
Opowiadanie ciekawej historii nie jest łatwe. Dlatego ludzie, którzy są w tym świetni, są dobrze opłacani.
Jednak jest to umiejętność, jak każda inna, którą można rozwinąć. W przeszłości pisałem o tym obszernie:
- Jak wykorzystać opowiadanie historii, aby zwiększyć konwersje
- Jak angażować i przekonywać ludzi poprzez opowiadanie historii
- Opowiedz historię swojej marki
3. Wiedzieć, kiedy potrzebujesz profesjonalnej pomocy
Rzeczą, która odstrasza większość marketerów od reklam wideo, jest to, że nie mogą tego zrobić sami.
Chociaż możesz spróbować zrobić go za pomocą iPhone ‘a (lub czegokolwiek innego), są szanse, że film będzie do bani.
A to tylko podstawowe wideo. Jeśli rozważasz animację, edycję i lektor, to po prostu zbyt wiele, aby marketer nauczył się tego robić.
To właśnie przeraża marketerów.
Kochamy robić wszystko, w tym marketing, Sprzedaż, rozwój produktów i prawie wszystko, co należy zrobić.
Ale tworzenie wysokiej jakości wideo nie jest czymś, czego można się nauczyć w ciągu kilku dni, a nawet miesięcy.
A jeśli chcesz odnieść sukces z reklamą wideo, jakość musi być pierwsza.
Ludzie oczekują niemal telewizyjnej jakości każdego oglądanego filmu:
Oznacza to, że Twój film musi mieć:
- brak rozmycia
- dobre oświetlenie
- brak szumów w tle i echa
- brak jąkania lub niejasnej mowy
Musisz rozpoznać, kiedy jesteś poza swoją głębią i sprowadzić specjalistów, aby uzupełnić swoją wiedzę marketingową.
Tworzenie wysokiej jakości wideo: Reklama wideo może trwać tylko 15 sekund, ale często może potrwać godziny.
Będzie to oczywiście zależeć od rodzaju tworzonego wideo, ale mnóstwo pracy wkłada się w tworzenie nawet krótkich filmów.
Pierwszym krokiem jest podjęcie decyzji, co Typ wideo, które chcesz stworzyć.
Istnieją dwa główne rodzaje reklam wideo.
Najczęściej jest to standardowy film z aktorami w nim.
Jednakże, filmy animowane są bardzo popularne, szczególnie jeśli tworzysz samouczek lub film edukacyjny:
Następnym krokiem jest zatrudnienie profesjonalisty, który Ci pomoże. Będzie to obejmować:
- animatorzy freelance
- twórcy wideo (videografowie)
- edytory wideo
Jako marketer prawdopodobnie sam możesz poradzić sobie z pisaniem skryptu, ale jest to kolejny obszar, w którym potencjalnie możesz uzyskać pomoc.
Edytory wideo i animatorzy są bardzo łatwe do znalezienia w Internecie. Po prostu przejrzyj je (lub opublikuj ogłoszenie o pracę) na jednej z następujących platform pracy freelance:
- Upwork
- Freelancer
- Videopixie
Jeśli jednak chcesz uwzględnić aktorów w filmie, musisz znaleźć lokalnych kamerzystów.
Niestety, nie można skutecznie zawęzić lokalizacji kamerzystów na tych stronach freelancerów.
Zamiast tego polecam odwiedzenie LinkedIn.
Wyszukaj “kamerzysta” lub “niezależny kamerzysta” na pasku wyszukiwania i zawęź wyniki za pomocą filtru “Ludzie” na pasku bocznym.
Na koniec wybierz “Dodaj” pod filtrem lokalizacji i wpisz swoje miasto:
Nie tylko znajdziesz lokalnych profesjonalistów, ale także ludzi, którzy pracowali z niektórymi z Twoich istniejących kontaktów. To pozwoli Ci zapytać swoje znajomości o ich doświadczenia z profesjonalistami, które rozważasz zatrudnić.
Po znalezieniu kogoś do pracy, trzeba opracować zarys wideo i skrypt. Ponownie, prawdopodobnie możesz sobie z tym poradzić, jeśli masz jakieś doświadczenie z opowiadaniem historii.
Po zapoznaniu się z tymi szczegółami ze swoim freelancerem (- ami) stworzą dla ciebie wideo. Wyjaśnij, że chętnie zaangażujesz się w razie potrzeby i odpowiesz na wszelkie pytania.
Ostatnią rzeczą, którą chcesz, to być niezadowolonym z końcowego filmu, ponieważ ponowne nakręcenie jest bolesne (i drogie).
W większości przypadków, zaufanie twoi wolni strzelcy. Jeśli zatrudniłeś doświadczonych specjalistów, będą wiedzieli, jak urzeczywistnić Twoją wizję.
Idealnie, chcesz nawiązać relację z freelancerami, aby mogli nadal tworzyć dla ciebie filmy w przyszłości. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas na znalezienie kogoś nowego za każdym razem, gdy potrzebujesz stworzonego filmu.
4. Krótszy zwykle lepiej
Musisz być ostrożny, zwłaszcza jeśli korzystasz z wskazówek, które Ci pokazałem do tej pory.
Często ekscytuje się produkcją filmu, dążąc do tego, co najlepsze, i kończy się filmem trwającym 3, 5, a nawet 10 minut.
Pamiętaj, że gdy użytkownicy widzą Twoje reklamy, widzą je przed treści, które naprawdę chcą zobaczyć.
Nawet jeśli twój film jest dość zabawny, większość wybierze “pomiń“opcja, która pojawia się wkrótce po uruchomieniu filmu-zwłaszcza jeśli widzą, że zostały jeszcze 3 minuty.
Ogólnie rzecz biorąc, trzymaj reklamy wideo poniżej 1 minuty. Mniej niż 30 sekund jest lepsze.
Zmusza to do skupienia się na najważniejszych częściach wiadomości.
Według jedna analiza, tylko 36 procent reklam wideo są dłuższe niż 30 sekund.
Co więcej, 13 procent jest krótszy niż 15 sekund, co oznacza, że 51 procent reklam ma długość od 15 do 30 sekund. Celuj w ten zakres, kiedy tylko to możliwe.
Dobrą wiadomością jest to, że jeśli jesteś w stanie utrzymać reklamę w tym zakresie, ludzie zwykle oglądają pełny film.
Te same badania wykazały, że 79% reklam wideo jest oglądanych do środka, a 72% jest oglądanych do samego końca. Oznacza to, że jeśli możesz zaintrygować swoich widzów w pierwszej połowie reklamy, prawie wszystkie z nich będą trzymać się ciebie do końca.
5. Filmy mogą być różne, ale możesz (i powinieneś) podzielić je testować
Aby edytować stronę docelową, musisz kliknąć tylko kilka przycisków.
Aby edytować obraz, musisz zrobić nieco więcej.
Wideo jest znacznie bardziej skomplikowane do edycji niż obrazy lub strony docelowe.
Dlatego większość marketerów produkuje reklamę wideo, umieszcza ją tam i ma nadzieję na najlepsze.
Ale znasz mnie-Lubię mierzyć i poprawiać wszystko. I mam nadzieję, że masz podobne podejście.
Jeśli chodzi o reklamy wszelkiego rodzaju, w tym reklamy wideo, Ty muszę podzielić test.
Co to jest split testing? Szybka odpowiedź: Jeśli nigdy nie robiłeś testów podzielonych, jest to prosta, ale potężna koncepcja.
Większość rzeczy nie jest zoptymalizowana podczas ich tworzenia.
Możesz stworzyć dwie wersje czegoś, a następnie wysłać odwiedzających do obu wersji.
Mierząc wyniki, możesz zobaczyć, która wersja działa lepiej.
Zazwyczaj używasz Testy split A / B, co pomaga dowiedzieć się, które elementy działają, a które nie.
Przy testach A / B obie wersje są dokładnie takie same, z wyjątkiem jedna zmiana.
W ten sposób wiesz, że każda różnica w wynikach jest spowodowana tą jedną zmianą. Następnie zachowujesz lepszą wersję i wykonujesz nowy test z innym elementem.
Napisałam kompletny przewodnik po testach podzielonych jeśli potrzebujesz szczegółowego przewodnika; w przeciwnym razie przejdźmy do tego, jak wykonasz testowanie podzielone dla reklam wideo.
Krok # 1-zidentyfikować główne elementy: Powodem, dla którego większość marketerów nie dzieli testowych reklam wideo, jest to, że wiedzą, że edycja wideo to ból.
Ale większość testów podzielonych nie musi nawet wiązać się z edycją wideo.
Zacznij od sprawdzenia, jak będzie wyglądać Twoja reklama wideo pokaż się:
Następnie zrób listę najważniejszych elementów.
Z powyższego najbardziej widocznymi elementami są:
- opis
- wideo
- Nazwa marki
Nie możesz zmienić nazwy marki i prawdopodobnie nie chcesz edytować filmu (chociaż jest to opcja), ale can zmień opis.
Niech połowa odbiorców zobaczy jedną wersję opisu, a druga połowa wyświetli drugą wersję.
Alternatywnie, można również podzielić test różnych opcji kierowania.
Na przykład możesz pokazać dokładnie tę samą reklamę dwóm różnym grupom osób. Można je podzielić na podstawie zainteresowań, zachowań lub opcje demograficzne.
Dzięki temu dowiesz się, do których odbiorców najlepiej kierować reklamy, a te informacje pomogą Ci tworzyć skuteczniejsze reklamy wideo w przyszłości.
Krok # 2-tworzenie różnych wersji reklamy na podstawie tych elementów: Gdy już wiesz, który element zmienisz (np. opis lub opcje kierowania), wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć dwie różne reklamy i kupić podobną liczbę wyświetleń dla każdej z nich.
Oto przewodnik po testach podzielonych na Facebooku, a drugi dla split testing w Google Adwords (dla YouTube).
Krok # 3-Zdecyduj, które metryki są najważniejsze i porównaj: Na koniec najważniejsze, co musisz zrobić, to zdecydować, jakie są Twoje cele dla reklamy wideo.
Zazwyczaj będzie to koszt za kliknięcie. Czasami musisz zamiast tego użyć procentu klikalności.
Gdy już masz prawidłowy rozmiar próbki, możesz porównać wyniki i określić zwycięzcę.
Schludne małe narzędzie, które pomoże Ci dowiedzieć się, znaczenie testu jest Isvalid.org.
Wprowadź liczbę próbek zarówno oryginalnych, jak i eksperymentalnych filmów, a także konwersje(kliknięcia lub dowolne dane metryczne):
Narzędzie obliczy Współczynnik konwersji każdego testu. Co ważniejsze, da ci wskaźnik istotności (jak często twój wniosek będzie poprawny) i miarę, o ile lepszy jest zwycięski test:
Dążyć do znaczenia co najmniej 95%.
Pamiętaj, że testy podzielone zazwyczaj dają ci niewielkie ulepszenia. Jednak te małe ulepszenia sumują się z czasem, więc powtarzaj i wprowadzaj zmiany, dopóki nie zoptymalizujesz reklamy wideo.
6. Badania wykazały, że muzyka wpływa na emocje—używaj jej mądrze
Ostatnią wskazówką, którą mam dla ciebie, jest użycie muzyki w swoich filmach, ale używaj jej inteligentnie.
Na początek zawsze pamiętaj, że filmy koncentrują się głównie na treściach wizualnych. To powinno pozostać głównym celem Twoich reklam wideo.
Jednak muzyka w tle może sprawić, że Twoja wiadomość będzie mocniejsza.
Wpływ muzyki na nastrój:Jedno badanie rekrutowaliśmy przedmioty, by określić, jaki wpływ ma Muzyka na nasze nastroje.
Odkryli, że zarówno radosna, jak i smutna muzyka wpływa na nasze postrzeganie. Kiedy testerzy usłyszeli wesołą muzykę, a następnie pokazali osobę o neutralnym wyrazie, byli bardziej skłonni powiedzieć, że osoba była szczęśliwa.
I odwrotnie, inni badacze, którzy słyszeli smutną muzykę, myśleli, że dokładnie ta sama osoba było smutno.
Zasadniczo my dopasuj nasze postrzeganie z tonem muzyki, który słyszymy.
Jedzenie na wynos jest proste:
Jeśli chcesz, aby Twoi widzowie czuli się w określony sposób podczas części Twojego filmu, użyj muzyki odpowiadającej temu uczuciu (np. smutna muzyka dla smutnego uczucia).
Możesz użyć tego, aby zachęcić widzów, aby czuli się szczęśliwi, a następnie smutni, aby Twój film miał większy wpływ.
Muzyka poprawia ostrość: Chcesz, aby widzowie byli przyklejeni do ekranu podczas odtwarzania reklamy.
Ale jeśli reklama nie ma dźwięku, bez względu na to, jak dobry jest Twój film, większość widzów znudzi się i zniknie.
Studium przyjrzałem się, jak słuchanie różnych dźwięków wpływa na skupienie.
Naukowcy odkryli, że słuchanie muzyki klasycznej, białego szumu lub ciszy poprawiło się Uwaga wzrokowa. Największy efekt przyniosła jednak muzyka klasyczna, po którym następuje biały szum. Cisza przyniosła najmniejszy efekt.
Na wynos:
Odtwarzaj muzykę w tle w większości reklam,aby pomóc widzom zwrócić uwagę na Twój film. Jeśli Muzyka klasyczna pasuje do tonu twojego filmu, prawdopodobnie jest to optymalny wybór.
Muzyka powinna akcentować, a nie rozpraszać: Wreszcie jest jeszcze jedno studium o muzyce i skup się, o czym musisz wiedzieć.
Badacze zbadali, w jaki sposób muzyka wpływa na wskaźnik błędów jazdy u nastolatków.
Najważniejsze było to, że kiedy kierowcy wybierali własną muzykę, jechali bardziej agresywnie i popełniali więcej błędów. To ma sens, ponieważ byli bardziej skupieni na muzyce niż na swoim otoczeniu.
Z drugiej strony, kiedy słuchali” bezpiecznej ” muzyki, którą wybrali badacze, lepiej jechali.
Na wynos:
Używaj muzyki w reklamach, ale upewnij się, że nie jest ona tak głośna ani chwytliwa, aby widzowie bardziej koncentrowali się na muzyce niż na obrazach wideo.
Wniosek
Reklama wideo jest jedną z najbardziej ekscytujących możliwości reklamowych, które wciąż dojrzewają.
Jeśli podejmiesz działania right now, dowiesz się, jak zarabiać na reklamach wideo, zanim reszta marketerów złapie.
Pokazałem ci 6 kluczowych zasad i wskazówek dotyczących skutecznych reklam wideo, które możesz wykorzystać do szybkiego osiągnięcia rentowności.
Gdy już masz opłacalną kampanię, skaluj ją i ciesz się wynikami.
Rozumiem, że tworzenie reklam wideo nie jest łatwe. Więc, jeśli masz jakieś pytania, zostaw mi komentarz poniżej, a postaram się wyjaśnić rzeczy.