Jak korzystać z 3 nowych funkcji Facebooka dla lepszego marketingu w mediach społecznościowych

Facebook lubi nas pilnować, prawda?

Nadal się rozwijają, częściowo dzięki nowej konkurencji od Google+. Facebook wprowadził ostatnio trzy nowe funkcje, w tym ulepszone Zdjęcia, Ticker i najważniejsze wiadomości.

Buzz wokół Google+ zmusza Facebooka do ulepszania swoich funkcji i różnicowania swojej oferty. Konkurencja jest dobra.

Ale nie popełnij błędu, Facebook nadal dominuje na scenie mediów społecznościowych. Niedawno mieli pół miliard ludzie logują się jednego dnia. Z tego rodzaju liczb, Facebook jest nadal duży pies i nadal inteligentne miejsce, aby dotrzeć do klientów.

Jak więc jako marketer nadążasz za wszystkimi zmianami?

A jak śledzić nowe strategie, które dadzą ci najwięcej radości z zainwestowanego czasu?

Oto trzy proste sposoby, które można wykorzystać kilka nowych funkcji Facebooka, aby napędzać Cię przed konkurencją.

1. Prześlij te duże, piękne zdjęcia

Nowe zdjęcia są znacznie większe.

Po przesłaniu albumu możesz stworzyć mini-historię, która przyciąga wzrok i prowokuje. Dodaj więcej zdjęć na swojej stronie na Facebooku i pomyśl, jaką historię możesz opowiedzieć za pomocą zdjęć.

facebook screen shot

Zaprezentuj wydarzenie, swoje produkty lub (interesujące) wydarzenia w swoim biurze.

Inną wspaniałą rzeczą w nowym rozmiarze zdjęcia jest to, że zajmuj więcej miejsca w wiadomościach. Żądasz WIĘCEJ NIERUCHOMOŚCI NIŻ typowy post. Pamiętaj, aby dodać komentarze do zdjęcia głównego w albumie dzięki temu możesz również przekazać swoją wiadomość wraz ze świetnymi obrazami.

Facebook screen shots

2. Śledź Ticker

Ticker był prawdopodobnie najbardziej kontrowersyjną ze zmian wprowadzonych przez Facebooka.

Niektórzy ludzie to lubią, inni nie mogą tego znieść, a niektórzy to ukrywają.

Myślę, że Ticker to świetne narzędzie w czasie rzeczywistym, z którego marketerzy mogą skorzystać, jeśli używasz go mądrze.

Sposób, aby uzyskać jak najwięcej z Ticker jest zachęcanie do interakcji. Kiedy uzyskujesz więcej interakcji w ciągu dnia na swoich postach, inne osoby mogą łatwo kliknąć aktualizację tickera znajomego, aby zobaczyć, co ich przyjaciel komentuje lub lubi.

W tym pokazanym poście kliknąłem interakcję Mari Smith, aby zobaczyć, co komentuje. Komentowała kolejny post na Facebooku, który natychmiast się rozszerzył.

Teraz mogę odkryć nowe strony na Facebooku, które komentują moi znajomi.

Facebook screen shot

Twój post może mieć dłuższe życie, jeśli trwa ciągła rozmowa. Za każdym razem, gdy ktoś komentuje, jego znajomi mają potencjał, aby zobaczyć post i wątek komentarzy, a następnie wskoczyć i dodać do rozmowy.

Publikuj często (jeśli to możliwe, raz lub dwa razy dziennie), abyś mógł częściej wchodzić w ten Ticker.

Upewnij się, że udostępniasz świetne, odpowiednie treści i zadajesz pytania związane z tą treścią w aktualizacji, tak jak AllFacebook.com czy w Ticker pokazany tutaj.

3. Bądź na bieżąco z najważniejszymi historiami

Najważniejsze historie nie są zupełnie nowe.

Kiedyś mieliśmy najlepsze wiadomości i najnowsze na osobnych zakładkach. Ale teraz są one mieszane w jednym strumieniu. Najważniejsze historie są tym, co Facebook myśli, że chcesz zobaczyć, w oparciu o wcześniejsze interakcje. Filtrowanie historii w strumieniu jest czymś, czego (jeszcze) Google+ nie robi.

Jeśli chcesz być Top Story, upewnij się, że otrzymujesz te komentarze i Polubienia.

Facebook screen shot

Więc jak uzyskać więcej komentarzy i polubień?

Ponownie zadawaj pytania i Publikuj dobre treści. Wymieszać, jeśli masz problemy z uzyskaniem interakcji. Opublikuj coś społecznego i zabawnego.

Te strategie nie są nowe. Ale dzięki zmianom na Facebooku stały się one ważniejsze niż kiedykolwiek.

Gdy zaczniesz korzystać z tych strategii, Śledź swoje postępy za pomocą spostrzeżeń. Oglądaj numery interakcji postów, aby zobaczyć, czy otrzymujesz więcej komentarzy i polubień. Dostosuj swoją strategię w zależności od tego, co działa dobrze dla odbiorców.

Gdy zaczniesz korzystać z tych strategii, założę się, że Twoja społeczność polubi cię jeszcze bardziej.

O autorze: Czy jesteś gotowy na picie Kool-aid na Facebooku? Jeśli tak, Andrea Vahl ma wiele przydatnych samouczków na temat tego, jak zacząć i jak skutecznie korzystać z Facebooka, z pomocą swojego alter ego, babci Mary. Więcej od Andrei i Babci tutaj: AndreaVahl.com.

Total
0
Shares
Related Posts