Cztery proste sposoby tworzenia innowacyjnych treści z interaktywnością

Jeśli chodzi o innowacyjne treści, zwykle staramy się wymyślić przekonujące rzeczy do powiedzenia, które zwrócą nam uwagę i zwiększą wiarygodność, być może tak, jakbyśmy pisali serializowaną książkę. Ale to na pewno nie jest książka.

W rzeczywistości treści online w ogóle, a blogowanie w szczególności są bardzo niebotyczne, dzięki interaktywności w czasie rzeczywistym, na którą pozwala medium. Zamiast statycznego monologu, blogi są dwukierunkowym multimedialnym środowiskiem interaktywnym.

Przyjrzyjmy się czterem sposobom, w jaki możesz wywołać interakcję z odbiorcami, która zwiększy zaangażowanie i sprawi, że będziesz bardziej innowacyjnym producentem treści.

1. Zachęcaj Do Komentarzy

Zachęcanie do komentarzy na blogu jest najbardziej oczywistym sposobem interakcji z czytelnikami i nie tylko prosi czytelników o pozostawienie komentarza. Na szczęście niedawno omówiliśmy ten temat jednym prostym sposobem na wygenerowanie większej liczby komentarzy na swoim blogu. Wydaje się, że James wiedział, o czym mówi, ponieważ post zdobył ponad 100 komentarzy.

Ale poza tym, w jaki sposób możesz zakończyć swój post, aby zachęcić do Komentarzy, to, co mówisz w istocie, również zrobi dużą różnicę. Kiedy poświęcisz czas na strategiczne podejście do tematu, będziesz naturalnie zadawać Duże pytania i zajmować się trudnymi tematami, z których oba prowadzą do solidnej dyskusji czytelników.

2. Zamień pytania w treść

Jednym z najprostszych sposobów tworzenia atrakcyjnych treści jest po prostu zaproszenie czytelników do zadawania pytań, a następnie publiczne odpowiadanie na pytania. To jest cała podstawa kultowego statusu ludzi takich jak Dear Abbey i Ann Landers, a technika może być stosowana do prawie każdego przedmiotu.

Dlaczego to działa tak dobrze? Ponieważ format zmusza cię do skupienia się na tym, co najbardziej interesuje Twoich czytelników—na sobie i własnych wyzwaniach. Oto kilka sposobów, w jaki ludzie korzystają z tej strategii online:

  • Kolumna Porad: Maki niedawno uruchomił zapytaj Dosh Dosh i podaje wiele wspaniałych powodów, dla których dodanie kolumny porad do Twojego bloga może przynieść korzyści zarówno Tobie, jak i Twoim czytelnikom.
  • Porady Audio: Format połączenia radiowego ma dziesięciolecia, ale jest łatwiejszy dzięki darmowym usługom, takim jak Blog Talk Radio, które umożliwiają każdemu interakcję z publicznością za pomocą dźwięku.
  • Porady Wideo: Sprawdź, jak Ask Dan & Jennifer przyjmuje to samo podstawowe podejście, ale zamiast tego używają wideo i nieformalnego ustawienia, aby wprowadzić kolumnę porad w wiek You Tube.

3. Działania Czytelników

W przypadku niektórych blogów zachęcanie czytelników do wykonywania zadań, zadań i recenzji może stanowić dużą wartość. Jeśli przyjmujesz edukacyjne podejście do blogowania (tak, prawda?), to dlaczego nie dodać elementów zwykle spotykanych w płatnych programach szkoleniowych?

Na przykład Darren Rowse z Problogger czy grupa pisze projekty i społeczność Blog Consulting. Będę robić ciągłą serię na temat wyzwań związanych z remiksami nagłówków czasopism, a czasami nawet przepisuję nagłówki dla czytelników jako grupowe doświadczenie edukacyjne.

Nie musisz mieć publiczności blogerów, aby to działało. Zastanów się, które indywidualne działania i współpraca grupowa mogą pomóc czytelnikom „uzyskać” to, o czym mówisz na głębszym poziomie.

4. Zaangażowanie Multimedialne

Począwszy od teraz i w przyszłości, zobaczysz coraz więcej treści uzupełnianych o multimedia, z którymi można wchodzić w interakcje w sposób zwiększający zaangażowanie. To niektóre z rzeczy, które pokazujemy ludziom, jak tworzyć w nauczaniu sprzedawanych dla płatnych środowisk treści, ale spodziewam się, że to wpłynie do blogosfery wraz ze wzrostem konkurencji.

Na przykład, powiedzmy, że chcesz odróżnić standardowy model sprzedaży produktów informacyjnych za pomocą podejścia „lejka” w porównaniu do modelu „dostępu” witryn członkowskich. Po pierwsze, chcesz upewnić się, że ludzie rozumieją, na czym polega podejście lejkowe, więc dostarczasz trochę interaktywnych treści multimedialnych (z dźwiękiem), które skłaniają czytelników do „pochylenia się do przodu” i interakcji z danymi w dowolny sposób.

Śmiało, kliknij ten ostatni link powyżej (nie ugryzie, ale jest dźwięk). Będziesz zaskoczony, jak łatwo jest tworzyć tego rodzaju treści, a narzędzia są coraz tańsze i wydajniejsze przez cały czas.

Co Mnie Ominęło?

Te cztery sposoby zwiększenia poziomu interakcji są najbardziej oczywiste, ale założę się, że są inne. Zachęcamy do dzielenia się wszelkimi metodami, które widziałeś lub pomysłami, które masz w sekcji komentarzy.

Total
0
Shares
Related Posts