Zaczynając od zera: 6 kroków do pierwszego planu Content marketingowego

content marketing

Content marketing jest niesamowity w przyciąganiu docelowych odbiorców i budowaniu z nimi relacji.

Jest jednak tylko jeden problem…

Jak ty to robisz?

Podzielam wiele porady dotyczące content marketingu w moich postach, ale te posty zwykle zakładają, że już robisz content marketing, przynajmniej w pewnym stopniu.

Ale jeśli jeszcze nie zacząłeś lub jesteś w tym bardzo nowy, nie dostaniesz tak wiele z tych postów, jak te z pewnym doświadczeniem.

Tak więc, jeśli uważasz, że moje poprzednie posty na temat content marketingu były dla Ciebie zbyt zaawansowane, ten pomoże.

Dam ci krok po kroku proces do naśladowania, aby stworzyć udany Plan content marketingowy.

Mówię o planie, który jest prosty do zrozumienia i wykonania, ale który może być użyty do przyciągnięcia tysięcy wykwalifikowanych użytkowników do twojej witryny co miesiąc (w mniej niż rok). 

Dlaczego content marketing?

Istnieje kilkadziesiąt rodzajów marketingu.

Wszystkie mogą przynieść dobre wyniki, gdy zostaną zastosowane w odpowiedniej sytuacji.

Ale myślę, że jesteśmy w szczególnym czasie Dla content marketingu.

Firmy i marketerzy zdają sobie sprawę, jak skuteczne jest w nowoczesnym klimacie konsumenckim.

Ludzie zawsze lubili kupować od firm i ludzi, z którymi mają relacje i którym ufają.

Aż do Internetu, trudno było firmom budować te relacje.

Ale teraz łatwiej niż kiedykolwiek dostarczać treści do odbiorców.

Jest to ważne, niezależnie od tego, czy sprzedajesz bezpośrednio konsumentowi, czy firmie. Ostatnie badanie wykazało, że 67% kupujących B2B oprzyj swoje decyzje zakupowe na treści.

I nie zostań po prostu kupujących—duży procent z nich również często Udostępniaj tę zawartość (najczęściej w formie wpisu na blogu – 40%).

Większość marketerów ma tylko rozpoczęty rozpoznając to wszystko.

Obecnie, 80% marketerów B2B mieć strategię content marketingową.

Jednak 48% (ogółem) nie ma pisemnego planu. W 99% przypadków oznacza to, że nie mają pojęcia, co robią.

To dobra wiadomość dla ciebie. Dlaczego? Ponieważ po prostu wkładając trochę wysiłku, aby przejść przez ten post i pisząc kilka rzeczy w dół, będziesz wyprzedzić ponad 50% marketerów online.

Zdradzę ci sekret:

Większość firm jest do bani W content marketingu.

Poważnie, spójrz na blogi dla większości firm—to żart.

Ale wciąż, 30% marketerów znajduje content marketing “skuteczne”, a kolejne 44% otrzymuje niektóre wynika z tego.

image06

Nie bądź w tych trzech grupach…

Nie ma powodu, dla którego nie możesz znaleźć content marketingu bardzo skutecznego do generowania ruchu i, co najważniejsze, kwalifikowanych potencjalnych klientów dla Twojej firmy.

Wykonaj sześć kroków, które omówię w dalszej części tego postu i zapisz swoje notatki w trakcie.

W końcu będziesz miał krótki, jasny i skuteczny plan content marketingowy, na którym oprzesz swoją przyszłą pracę.

Krok 1: Dlaczego to robisz?

Zanim zaczniesz tworzyć treści jakiegokolwiek rodzaju, opłaca się trochę planować.

Jeśli po prostu tworzysz treści dla ogółu odbiorców, są szanse, że nie dostaniesz wiele na drodze do wyników.

Aby naprawdę zobaczyć wspaniałe rezultaty, musisz:

  1. Zidentyfikuj grupę docelową
  2. Tworzenie treści, które rezonuje z tymi konkretnymi czytelnikami

Kiedy tworzysz ogólną treść, nigdy nie będzie ona rezonować z nikim, dlatego nie jest skuteczna.

Ale nie wystarczy tylko kierować reklamy do określonej grupy odbiorców. Musisz zrozumieć ich przekonania, problemy i pragnienia, aby Twoje treści pasowały do nich.

Część # 1-Kim oni są? Utwórz sekcję w pustym dokumencie dla kroku 1. Na górze tej sekcji musisz zdefiniować kto twoja grupa docelowa jest.

Na przykład, jeśli sprzedajesz sprzęt do biegania, twoją publicznością mogą być ” biegacze.”

Ale czy widzisz w tym problem?

Podczas gdy” biegacze ” to technicznie publiczność, nie jest ona dobrze zdefiniowana.

Istnieje wiele różnych rodzajów biegaczy:

  • zawodowi maratończycy
  • profesjonalni sprinterzy
  • biegacze rekreacyjni (do it for fun)
  • biegacze próbują schudnąć
  • biegacze próbują wzmocnić nogi…

… i tak dalej.

Czy myślisz, że mógłbyś stworzyć treści, które przemawiałyby zarówno do profesjonalnego maratończyka, jak i przypadkowego faceta, który próbuje stracić piwne jelita?

Nie ma szans.

Bądź tak konkretny, jak potrafisz. Chcesz zidentyfikować odbiorców, którzy zgodziliby się z Twoją etykietą.

Profesjonalny maratończyk powiedziałby:

Nie jestem tylko biegaczem; jestem zawodowym maratończykiem, który trenuje przez cały rok i startuje sześć razy w roku.

Nie jestem ekspertem od biegania, więc sześć razy może być za dużo, ale rozumiesz o co chodzi…

Po uzyskaniu nazwy odbiorców, zapisz to.

Teraz możesz zacząć budować czytelnik persona.

image07

Nadaj przeciętnemu widzowi fikcyjne imię, zanim przejdziesz do części # 2. Pozwala to pisać do jednej osoby, co jest starą sztuczką copywritingową do pisania w bardziej konwersacyjnym tonie, który częściej rezonuje z czytelnikami.

Część # 2 – z czym się zmagają? Oto, gdzie poważne badania wchodzą w grę.

Musisz zacząć profilować czytelnika.

W tej części zidentyfikujesz jak najwięcej problemów, z którymi boryka się twoja grupa docelowa. Jeśli możesz, sklasyfikuj je według ciężkości.

Kontynuujmy przykład działania.

Jak dowiedzieć się, jakie problemy mają maratończycy?

Najlepszym sposobem na zebranie tych informacji jest po prostu rozmowa z nimi. Wiem, że nie jest to najwygodniejsza rzecz na świecie do zrobienia dla niektórych ludzi, ale jeśli możesz, porozmawiaj z kilkoma przez 10-20 minut.

Zapytaj ich o ich największe problemy i przeszkody.

Jeśli to się nie powiedzie, udaj się na fora internetowe i witryny społecznościowe specjalnie skonfigurowane dla grupy docelowej. Chcesz znaleźć miejsce, gdzie rozmawiają ze sobą o swoich problemach.

Jeśli nie masz pojęcia od czego zacząć, zacznij od Reddit.

Możesz znaleźć subreddit (w zasadzie skategoryzowaną społeczność) dla prawie każdego tematu.

W tym przypadku proste wyszukiwanie w Google ujawnia kilka subredditów “marathon”:

image17

Spędź co najmniej 20-30 minut przeglądając znalezione wątki.

Nagrywaj wszelkie problemy, o których mówią ludzie, a także jak często pojawiają się i jak poważne wydają się być.

Na pierwszych kilku wynikach widzę już dwa problemy:

  • początkujący maratończycy, którzy nie są pewni etykiety podczas wyścigu
  • biegacze cierpiący na bóle stawów podczas stożka (gdy zmniejszają swój przebieg przed wyścigiem)

image14

Najlepiej uzyskać listę ponad 100 problemów.

Brzmi to dużo, ale jest wykonalne i przez jakiś czas będziesz gotowy na pomysły dotyczące treści.

Alternatywnie, wykonaj wyszukiwanie forów w Google.

image08

W tym przypadku Wyniki te są prawdopodobnie lepsze.

Są one skierowane do doświadczonych maratończyków, podczas gdy ten pierwszy subreddit był skoncentrowany na początkujących (chociaż będzie miał również doświadczonych biegaczy).

Robisz dokładnie to samo tutaj-Szukaj problemów.

image09

Znowu widzę kilka problemów od samego początku:

  • Jak ustawić tempo do maratonu?
  • Co zrobić, jeśli zaczniesz odczuwać ból przed maratonem?

Zapisz listę problemów (w dokumencie lub w oddzielnym arkuszu kalkulacyjnym) przed przejściem dalej.

Część # 3-gdzie szukają rozwiązań? Aby zapewnić swoim odbiorcom rozwiązania ich problemów, musisz znaleźć sposób, aby uzyskać te rozwiązania przed nimi.

Większość z tych miejsc jest online, więc na tym powinieneś się skupić.

Musisz sporządzić listę stron internetowych, które odwiedzają.

To zaczyna się od forów i społeczności, które właśnie znalazłeś w części 2.

Poza tym, będziesz musiał po prostu przeszukać okolicę.

Polecam zacząć od:

  • najlepsze (niszowe) strony
  • top (niszowe) blogi

image08

Powinieneś być w stanie skompilować co najmniej 20-30 “popularnych” witryn, które odwiedzają.

Jeśli wygląda na to, że strona ma tylko kilkudziesięciu czytelników, nie trudź się jej nagrywaniem.

Nagraj te strony, ponieważ wrócimy do nich później.

Część # 4 – Jak rozwiążesz ich problemy lepiej niż ktokolwiek inny? Bez względu na to, jaki jest Twój temat, istnieje już co najmniej kilka popularnych witryn, które go obejmują.

Czytelnicy potrzebują bardzo dobrych powodów, aby albo dodać swoją witrynę do tych, które już obserwują, albo zastąpić jedną z nich swoją.

I sposób, w jaki ich do tego przekonujesz, polega na dając więcej wartości.

Jeśli Twoje treści są wyraźnie lepsze niż treści konkurencji, odciągniesz od nich czytelników.

Zacznij od przejścia do najpopularniejszych witryn w swojej niszy.

Przejrzyj ich treść i zanotuj w niej wszelkie słabości.

Na przykład wybrałem pierwszą popularną stronę maratonu, którą znalazłem, która była blog na dużej stronie biegowej.

Treść jest napisana przez prawdziwego eksperta, ale jest dość podstawowa i bardzo anegdotyczna.

image02

Odnotowałbym pod słabościami:

  • Za mało zdjęć, list itp.
  • Przydałoby się więcej punktów wspierających dane
  • Bardzo krótki, nie zanurkuje dokładnie w temat

Potem przejdę do następnego bloga.

Po 5-10, zaczniesz widzieć te same rzeczy wyskakują za każdym razem. To są Twoje możliwości.

Wróć do dokumentu. Twoim celem jest stworzenie zwięzłego opisu tego, w jaki sposób Twoje treści będą bardziej wartościowe dla docelowych odbiorców.

Na przykład:

Nasze treści będą zawierać wiele istotnych treści wizualnych, a także odpowiedzi oparte na danych. Zagłębimy się w tematy, aby spróbować zadowolić naszą grupę docelową.

Posiadanie tego opisu, który poprowadzi cię w przyszłości, zapewni, że skupisz się na właściwych rzeczach.

Krok 2: Oto, jak znaleźć najlepszy rodzaj treści do wyprodukowania

“Treść” W content marketingu może oznaczać wiele różnych rzeczy.

Prawie wszystko, co może zawierać wiadomość, jest uważane za treść. W tym:

  • wpisy na blogu
  • infografiki
  • zdjęcia (rysunki, komiksy, zdjęcia, obrazy)
  • podcasty
  • filmy
  • e-booki
  • pokazy slajdów

i wiele więcej.

Jeśli tworzysz określone rodzaje treści dla odbiorców, uzyskasz lepsze wyniki niż w przypadku innych typów.

Aby dowiedzieć się, jaki jest najlepszy typ, musisz wziąć pod uwagę dwa czynniki.

Jakie są preferencje odbiorców? Niektórzy odbiorcy wolą niektóre rodzaje treści niż inni.

Na przykład dekoratorzy wnętrz szukają głównie treści wizualnych. Zdjęcia i filmy są podstawową formą treści w niszy dekorowania domu.

Z drugiej strony, nisza, taka jak odżywianie, będzie miała standardową treść tekstową ze zdjęciami.

Trudną częścią jest ustalenie, co jest najlepsze dla twojej niszy.

Aby to zrobić, przyjrzymy się kilku różnym wskaźnikom.

Zacznij od pozycji do Buzzsumo. Utwórz darmowe konto, jeśli jeszcze go nie masz, a następnie wyszukaj swoją niszę (możesz wybrać szerszą niszę tutaj).

image01

Prawdopodobnie zobaczysz, że jedna z głównych sieci społecznościowych jest znacznie bardziej popularna niż inne.

Jeśli Pinterest lub Facebook są najbardziej popularne, treści oparte na obrazach będą kluczowe. Pinterest to sieć oparta wyłącznie na obrazach, podczas gdy obrazy są zdecydowanie najczęściej udostępniane treści na Facebooku.

Ale to nie jest doskonały przegląd całej sytuacji.

A co z podcastami?

Tam trzeba szukać indywidualnie. Dwie inne formy treści, które musisz sprawdzić, to podcasty i filmy.

W przypadku podcastów można użyć dwóch metod.

Po pierwsze, można spojrzeć na Stitcher ‘ s top 100 podcasts w odpowiedniej kategorii.

W naszym przykładzie wybrałem “sport”, ponieważ pod tym właśnie upadnie bieganie.

Przejrzałem top 100 i nie mogłem znaleźć ani jednego podcastu o bieganiu. To mi mówi, że nie ma zbyt dużego zainteresowania.:

image12

Idealnie, chciałbyś zobaczyć co najmniej kilka różnych podcastów o swojej niszy jako wskaźnik zainteresowania.

Jeśli widzisz 3-4 w pierwszej dziesiątce, który mówi, że zawartość audio jest ogromny w swojej niszy i zdecydowanie powinieneś włączyć ją do swojej strategii treści, jeśli możesz.

Innym sposobem sprawdzania podcastów jest po prostu Google “top (niszowe) podcasty”.

Znalazłem kilka, prowadzonych przez kilka popularnych stron internetowych. Następnie sprawdziłem je na Stitcherze i okazało się, że prawie nie mają żadnych recenzji. Oznacza to, że nie są zbyt popularne.

image11

W tym przypadku zawartość audio jest wyłączona.

Wreszcie, co z treścią wideo?

Łatwo to sprawdzić. Przejdź do YouTube i wyszukaj swoją niszę. Możesz również wypróbować kilka sugestii z paska wyszukiwania.

image05

To mnie zaskoczyło. Było wiele maratońskich filmów z kilkoma tysiącami wyświetleń.

Nie spodziewałem się tego, dlatego musisz to sprawdzić.

Spójrz na liczbę wyświetleń każdego filmu. Musisz zdecydować, co uznasz za znaczącą liczbę, ale szukałbym co najmniej 10 filmów, które mają co najmniej 20 000 wyświetleń, aby wskazać poważne zainteresowanie.

Jeśli jest tylko jeden film z mnóstwem wyświetleń, jest to prawdopodobnie jednorazowy wirusowy Fuks i powinien zostać zdyskontowany.

Jakie są Twoje mocne strony i / lub budżet? Drugi główny czynnik zależy od Twojego zestawu umiejętności. Jeśli nie jesteś dobrym pisarzem, prawdopodobnie chcesz pochylić się nad innym rodzajem treści.

Często przekonasz się, że wiele form treści jest równie popularnych w twojej niszy. Daje to dużą elastyczność. Możesz użyć dowolnej ich kombinacji.

Ale co, jeśli tylko jeden rodzaj treści jest popularny? Więc nie masz wyboru.

Jeśli nie czujesz się komfortowo, tworząc tę treść, musisz podjąć decyzję:

  • dowiedz się, jak go stworzyć
  • zatrudnij kogoś, kto zrobi to za Ciebie

Jeśli masz zdrowy budżet na content marketing, zatrudnianie jest zawsze dobrym rozwiązaniem.

Jeśli nie, musisz rozwijać te umiejętności na własną rękę.

Teraz połącz te dwa: Teraz szukasz przecięcia tych dwóch obszarów:

rodzaj treści pożądanej przez grupę docelową i rodzaj treści, które możesz faktycznie wyprodukować.

Typy treści, które należą do obu obszarów, to te, które powinieneś wyprodukować dla odbiorców docelowych.

image16

Krok 3: kluczowy krok do sukcesu content marketingu

Zwolnijmy na chwilę.

Teraz znasz swoje publiczność.

Znasz też rodzaj treści, które będziesz produkować.

Więc teraz możemy zacząć patrzeć na tworzenie i publikowanie treści.

Ale jest jedna rzecz, jedna kluczowa koncepcja, którą musisz zrozumieć, jeśli chcesz odnieść sukces:

Twój sukces zależy od jednego – konsekwencja.

Content marketing nie przyniesie rezultatów z dnia na dzień.

It takes miesiące tworzenia wysokiej jakości treści, aby zacząć uzyskiwać prawdziwą trakcję.

Wiele firm zaczyna się na dobrej drodze, ale kiedy nie widzą ogromnych wyników w pierwszych miesiącach, co jest oczekiwane, zniechęcają się. 

Następnie, gdy napotykają swoją pierwszą dużą przeszkodę, kończą porzucając content marketing. Może ich budżet jest napięty, lub mają dużo innej pracy do zrobienia. Content marketing zostaje najpierw wycięty.

Jeśli masz zamiar to zrobić, poświęć pewną ilość czasu, którą wiedzieć możesz zaangażować się w content marketing przez co najmniej rok.

Jak często należy publikować? Nie ma magicznej liczby na częstotliwości publikowania treści.

Ale ogólnie rzecz biorąc, im więcej opublikujesz treści, tym szybciej uzyskasz wyniki (i większe wyniki).

Zakłada to, że jakość treści pozostaje taka sama niezależnie od częstotliwości.

Jedno z badań wykazało, że 91% najlepszych blogerów blog raz w tygodniu lub więcej.

Ale to bardziej korelacja niż związek przyczynowy.

Istnieje wiele odstających, np. Brian Dean w Backlinko który publikuje najwyżej raz lub dwa razy w miesiącu. W krótkim czasie poradził sobie bardzo dobrze z tą strategią.

Chodzi o to, że nie ilość, ale jakość.

Zawsze staraj się tworzyć treści najwyższej jakości, nawet jeśli oznacza to zmniejszenie ilości publikowanych treści.

Więc odpowiedź na to, jak często powinieneś publikować, to:

Publikuj tak często, jak to tylko możliwe, zachowując najwyższą możliwą jakość.

Pamiętaj jednak, że musisz być konsekwentny.

Nie wybieraj częstotliwości, której nie możesz utrzymać przez długi czas.

Mogę zrobić trzy długie posty tygodniowo na Quick Sprout bez większego problemu, ponieważ ćwiczyłem przez lata. Jeśli nie masz jeszcze umiejętności lub zasobów, aby to zrobić, bądź mniej ambitny, aby rozpocząć.

Jak długo potrwa tworzenie treści? Kolejne pytanie, które jest bardzo związane z ostatnim, brzmi: jak długo można się spodziewać, że zajmie ci wyprodukowanie treści?

W zależności od rodzaju tworzonej zawartości tworzenie pojedynczego jej fragmentu może zająć od 2 do 20 godzin.

Oczywiście nie możesz publikować więcej niż raz lub dwa razy w miesiącu, jeśli tworzenie czegoś zajmuje ci 20 godzin.

Musisz również wziąć pod uwagę czas Promocji (który omówię w kroku 6). Powinieneś wydać co najmniej tyle samo czasu na promowanie treści, ile czasu na ich tworzenie.

Oznacza to, że jeśli masz 20 godzin czasu dostępnego na content marketing w tygodniu, a tworzenie postu zajmuje 5 godzin, możesz publikować tylko dwa razy w tygodniu maksimum.

Możesz nawet na razie pozostać po bezpiecznej stronie i wybrać jedną zawartość tygodniowo.

Krok 4: Jak będziesz zarządzać swoimi treściami?

Chcesz być konsekwentny, prawda?

Mam nadzieję, że kiwasz głową.

Aby być konsekwentnym, musisz plan.

Jeśli nie planujesz z wyprzedzeniem, zbyt łatwo jest zapomnieć o pisaniu, publikowaniu lub promowaniu treści, gdy jesteś zajęty.

Kluczem do planowania z wyprzedzeniem jest posiadanie harmonogramu, Zwykle nazywanego ” kalendarzem treści.”

Jak utworzyć kalendarz treści? Chociaż termin ten może brzmieć fantazyjnie dla niektórych, jest naprawdę prosty. Wszystko, czego potrzebujesz, to jakiś kalendarz, który pozwala przypisać pomysły na posty do konkretnych dni.

Istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci to zrobić, ale omówię trzy solidne opcje.

Pierwszym z nich jest Trello—narzędzie do zarządzania projektami.

Możesz tworzyć listy dla każdego tygodnia w miesiącu (lub całego miesiąca), a następnie dodawać “karty” dla każdego fragmentu treści, który chcesz zaplanować:

image15

Jedną z wspaniałych rzeczy w Trello jest to,że możesz dać każdemu kawałkowi treści termin.

Możesz dostosować swoje ustawienia, aby otrzymywać przypomnienia o treści, która ma zostać wysłana w ciągu najbliższych kilku dni lub która jest spóźniona.

Drugą opcją jest użycie tego WordPressa wtyczka kalendarza redakcyjnego.

Dodaje zakładkę kalendarz do Pulpitu nawigacyjnego witryny i w każdej chwili możesz zobaczyć zaplanowane wydarzenia w typowym formacie kalendarza:

image10

Wtyczka łączy się z Twoimi postami, dzięki czemu możesz robić takie rzeczy, jak zmiana zaplanowanego czasu i daty, a także edytować tytuły postów z samego kalendarza.

Ostatnią opcją, o której powinieneś wiedzieć, jest prosty arkusz kalkulacyjny w arkuszach Excel lub Google.

Wszystko, czego potrzebujesz, to arkusz kalkulacyjny z kolumną dla dat publikacji i kolumną dla tytułów postów:

image13

Największą zaletą tej opcji, oprócz tego, jak prosta jest, jest to, że można go łatwo dostosować.

Możesz dodać kolumny dla terminów (aby upewnić się, że zakończysz post z wyprzedzeniem), kategorii lub wskaźników, takich jak ruch i akcje społecznościowe.

Nie ma znaczenia, którą opcję wybierzesz. Po prostu wybierz coś, co jest dla Ciebie proste i pomoże Ci zachować prosty harmonogram tworzenia treści.

Krok 5: gdzie będziesz rozpowszechniać swoje treści?

Kolejnym ogromnym błędem, który popełnia wielu początkujących marketerów treści, jest blogowanie bez publiczności.

Jeśli nikt nie widzi Twoich treści, nie ma znaczenia, jak dobre są—twój blog nie będzie się rozwijał.

Zasadniczo istnieją dwa różne sposoby rozwiązania tego problemu na początku:

  1. Publikuj swoje treści na innych stronach, pozostawiając link do swojego bloga.
  2. Promuj swoje treści.

Powinieneś robić obie te rzeczy.

Wraz z rozwojem odbiorców możesz publikować wyłącznie na własnej stronie, jeśli chcesz.

W przeszłości kilka razy omawiałem, jak promować Twoje treści. Oto kilka zasobów na początek:

  • Promowanie treści w celu zwiększenia ruchu, zaangażowania i sprzedaży
  • Dzień po: 11 rzeczy Do zrobienia po opublikowaniu postu
  • 17 zaawansowanych metod promowania nowej zawartości

Najważniejszą częścią do zrozumienia w tym momencie jest pierwsza.

Pamiętasz te miejsca, które wcześniej zidentyfikowałeś? Te, w których Twoja grupa docelowa otrzymuje swoje rozwiązania?

Teraz określisz, w jaki sposób możesz uzyskać ruch z tych witryn do swojej.

Ważne: Nie wysyłaj tylko odwiedzających do swojego bloga. Wyślij je na stronę docelową w swojej witrynie. Zaoferuj im magnes ołowiowy ich adresów e-mail. W ten sposób możesz kierować tych czytelników do swoich przyszłych postów.

Kategoria # 1-Blogi: To będą blogi na twojej liście.

Aby uzyskać rozwiązania przed publicznością bloga, musisz publikować posty gościnne na odpowiednim blogu.

Oczywiście nie wszystkie blogi zezwalają na posty gości.

Aby sprawdzić, po prostu Google: “(Nazwa witryny) post gościa ” i zobacz, czy coś się pojawi. Idealnie, znajdziesz kilka wskazówek dotyczących publikowania gości lub wcześniej opublikowanych postów gości.

image00

Jeśli blog nie akceptuje postów gości, usuń go z listy.

Jeśli tak, wykonaj kroki, które przedstawiłem w mój poradnik na temat zamieszczania gości aby zmaksymalizować swoje szanse na sukces.

Kategoria # 2-Wyszukiwarki: Czy wiesz, że wyszukiwarki mogą przyciągać ruch do twojej witryny? Powinni to nazwać SEO czy coś-żartowałem…

SEO to świetny sposób na dostarczenie treści do grupy docelowej.

Jednak prawdopodobnie zajmie to co najmniej 4-6 miesięcy solidnej pracy, zanim zaczniesz uzyskiwać prawdziwy ruch.

Skup się na pierwszym pozyskiwaniu ruchu z innych źródeł i SEO jako ostatnim.

Oto niektóre z moich najlepszych zasobów na temat SEO, chociaż oczywiście jest mnóstwo do omówienia:

  • Zaawansowany Przewodnik po SEO
  • Przewodnik dla początkujących do technicznego SEO
  • On-Page SEO Cheat Sheet

Kategoria # 3-Social media: Innym doskonałym źródłem ruchu są media społecznościowe. Prawie każda publiczność jest aktywna na jednej lub drugiej platformie mediów społecznościowych.

Ponadto większość sieci społecznościowych oferuje łatwy sposób na przekierowanie odwiedzających do twojej witryny.

Pamiętasz to przeszukanie Buzzsumo, które zrobiliśmy wcześniej? To powie Ci, gdzie powinieneś publikować swoje treści:

image01

Zazwyczaj publikujesz tylko fragmenty swoich treści, ale możesz to zrobić, aby zwiększyć liczbę obserwowanych i przyciągnąć ruch do swoich treści.

Powinieneś połączyć tę strategię publikowania treści z strategia promocji w mediach społecznościowych.

Kategoria # 4-fora / społeczności: Na koniec możesz publikować swoje treści na forach i innych społecznościach online.

Możesz tworzyć treści na własnej stronie internetowej, ale następnie sformatować je na forum. Zostaw link gdzieś przed lub po treści z powrotem do własnej witryny (mam nadzieję, że strona docelowa):

image03

Publikuj treści w dowolnym miejscu, w którym może je zobaczyć znaczna część odbiorców docelowych.

Podczas gdy będziesz potrzebował szczegółowej strategii (korzystając z zasobów, z którymi się połączyłem w tej sekcji), na razie Zapisz główne miejsca, w których chcesz opublikować swoje treści w planie content marketingowym.

Krok 6: Druga strona monety

Wreszcie, żaden dobry plan content marketingowy nie jest kompletny bez promocji treści, która jest drugą stroną medalu twojego content marketingu.

Publikowanie treści w innych witrynach jest jedną z opcji, ale istnieją inne taktyki promocyjne, których możesz użyć.

Oto dwie główne opcje, które warto rozważyć.

Wybierz jedną lub obie i zapisz ją na swoim dokumencie jako metodę(metody) promocji treści.

Opcja # 1-Zasięg e-mail: E-mail pozostaje najskuteczniejszym sposobem budowania relacji z ludźmi online.

W szczególności chcesz korzystać z zasięgu poczty e-mail, aby uzyskać treści przed wpływowymi osobami w swojej niszy i powiązanych niszach.

Po opublikowaniu treści będziesz chciał utworzyć listę co najmniej blogerów 100, pisarzy i innych influencerów, którzy dbają o ten konkretny temat.

Następnie wyślesz im wiadomość e-mail, aby poinformowali ich o treści.

Twoim celem końcowym jest uzyskanie od nich linków lub udziałów społecznościowych, które będą napędzać ruch i przyczyniać się do ogólnych wysiłków SEO.

Oto kilka świetnych postów na e-mail outreach:

  • Przewodnik Link Builder po dotarciu do poczty e-mail
  • Jak stworzyć zabójczą wiadomość e-mail z szybkimi krokami 4 i prostymi wskazówkami 3
  • 6 sposobów na zwiększenie skuteczności działania w zakresie budowania linków

Opcja # 2-Reklama: Ta druga opcja zajmuje dużo mniej czasu niż ręczny zasięg poczty e-mail, ale oczywiście kosztuje więcej.

To tradycyjna reklama: płacisz, aby ludzie odwiedzili Twoje treści.

Istnieją trzy główne obszary, w których można reklamować:

  1. Social media – reklamy na Facebooku są dobrą inwestycją dla większości marketerów
  2. Wyszukiwarki-możesz skonfigurować reklamy PPC (pay per click) w Adwords lub Bing
  3. Natywne reklamy – Możesz również zapłacić, aby witryny linkowały do Twoich treści w ich treści (nie wygląda to jak typowa Reklama)

Ty nie need aby korzystać z płatnej reklamy, aby odnieść sukces. Może jednak przyspieszyć twój wzrost, co czyni go dobrym rozwiązaniem, jeśli masz resztki środków w budżecie.

Wniosek

Bycie skutecznym sprzedawcą treści nie jest skomplikowane, ale wymaga to dużej wiedzy i wysiłku.

Musisz dowiedzieć się więcej o obszarach, o których krótko wspomniałem tutaj.

Ponadto musisz poćwiczyć. Gdy zaczniesz tworzyć treści, nauczysz się wiele metodą prób i błędów.

Mając to na uwadze, jeśli wykonasz sześć kroków w tym poście, powinieneś mieć jasny plan content marketingowy, który możesz wykorzystać do kształtowania marketingu treści w nadchodzących miesiącach.

Total
0
Shares
Related Posts