Czasami, w tych rzadkich szczególnych przypadkach, będziesz miał temat tak urzekający, że wystarczy proste proste stwierdzenie odpowiednich słów.
Tego typu tytuły i nagłówki nie wymagają formuł, szablonów ani językowych sztuczek.
To historie same w sobie.
Jak inaczej można wyjaśnić magię tych czterech prostych słów?
Węże w samolocie
Co naprawdę. zapoczątkował całoroczny szum Internetu i zachęcił ludzi do tworzenia koszulek dla fanów, piosenek i obozowania przez całą noc tylko po to, aby być jednym z pierwszych, którzy usłyszą te magiczne słowa, które wypowiedział Samuel L. Jackson? Odpowiedź ma więcej wspólnego z historią, że publiczność powiedzieli sobie o filmie, a nie o samej historii filmu.
Podczas gdy fraza “węże w samolocie” z pewnością trafia do sedna sprawy, to, co naprawdę urzeka ludzi, to myśl o Jules z Pulp Fiction w samolocie pełnym węży i jak może na to zareagować. Wcześniejsze prace filmowe Jacksona w magiczny sposób wzbogaciły fabułę o przypadkowe doznania.
Ale sam Jackson przyznał, że to sam tytuł to przekonało go do kręcenia tego kampowego filmu. A kiedy New Line bawił się pomysłem zmiany tytułu na coś zupełnie dziwacznego, to właśnie wtedy szum zaczął się w sieci rok temu, dzięki wpisowi na blogu scenarzysty Josha Friedmana.
Te cztery słowa były kluczem do wszystkiego.
Pierwsze recenzje fanów z ostatniej nocy? Ludzie to uwielbiali.
Kto poza mną zobaczy to dziś wieczorem?
Dziś rano natknąłem się na nagłówek wiadomości, który miał te same cechy. Temat mnie nie obchodził, ale i tak musiałem to sprawdzić.
Człowiek jest uwięziony w czekoladzie na 2 godziny
Kto poza mną myślał o Willy ‘ m Wonce?
Stwórz nagłówek, tytuł lub slogan, który opowiada historię, którą ludzie mogą natychmiast rozpoznać i odnieść się do niej, i mogą po prostu zacząć opowiadać Twoją historię za Ciebie.