Tylko dwa powody, dla których nie możesz odnieść sukcesu z Partnerstwem

Wyobraź to sobie.

Istnieje wiele małych firm w Twojej okolicy. Prawdziwe firmy z realnymi przychodami, pracownikami i powierzchnią biurową. A właściciele tych firm są przerażeni.

Nie wiedzą, co się stanie z gospodarką. Czy będzie jeszcze gorzej? Nikt nie wie na pewno.

Pierwszą rzeczą, którą robią właściciele firm, jest cięcie budżetów marketingowych i reklamowych. Zazwyczaj jest to gorsza rzecz, jaką mogą zrobić, ale w tym przypadku tradycyjne metody marketingowe nie przynoszą tak dużo biznesu, jak wcześniej, i nie ma sposobu, aby zmierzyć, co naprawdę działa.

Ci ludzie wiedzą, że ich perspektywy i klienci idą online, aby znaleźć to, czego potrzebują. Problem polega na tym, że większość małych ludzi biznesu są nadal całkowicie bez pojęcia o marketingu online. Oczywiście, mają stronę internetową, ale nigdy nie wydaje się niczego produkować, a przeciętny właściciel małej firmy jest zbyt zajęty, aby dowiedzieć się, dlaczego i co należy zrobić.

Ty, z drugiej strony, jesteś ekspertem marketingu internetowego w porównaniu do przeciętnego właściciela małej firmy. Nie musisz być “guru” lub najlepszym blogerem, aby przynosić wyniki, jeśli faktycznie masz coś, co ludzie chcą kupić i małą organizację, która cię wesprze.

Dlaczego nie zwrócić się do jednego z tych właścicieli firm i zaoferować pomocy? Nie będą chcieli zapłacić ci opłaty za konsultację, co jest błogosławieństwem w przebraniu.

Dlaczego?

Ponieważ możesz zarobić znacznie więcej pieniędzy, przenosząc ryzyko na siebie i negocjując cięcie biznesu, który przynosisz z marketingu online. Zrobiłem to i może to być naprawdę lukratywne.

“Ale dlaczego miałbym podejmować całe ryzyko i pracować za darmo?”pytasz.

Jeśli blogujesz teraz i nie zarabiasz pieniędzy, nie pracujesz już za darmo?

Potrzebujesz partnera z czymś wyjątkowym, co możesz promować i o to właśnie chodzi w tym konkretnym podejściu partnerskim.

Pierwszy powód, dla którego możesz nie odnieść sukcesu z Partnerstwem

Istnieją co najmniej cztery szersze modele partnerskie inne niż ten jeden i niezliczone różnice w każdym modelu. Te pomysły sprawiają, że twój mózg kręci się na wysokim biegu, ale potem pojawiają się nieuniknione pytania.

  • Jak rozpoznać te możliwości?
  • Jak podejść do potencjalnych partnerów?
  • Co muszę im zapewnić, aby mi zaufali?
  • Jak negocjować?
  • Czego potrzebuję, aby się prawnie chronić?
  • A jeśli coś pójdzie nie tak?
  • And on and on…

Więc pierwszą rzeczą, która może powstrzymać cię od sukcesu jest brak wiedzy. Musisz zrozumieć taktyki, strategie i wskaźniki, które decydują o udanym partnerstwie i zmarnowanym czasie i pieniądzach. I musisz wiedzieć, jak ich używać.

To jest łatwe do naprawienia … tak długo, jak zwracasz się do właściwych ludzi po wskazówki.

Jedyny inny powód, dla którego nie uda Ci się współpracować

Jedynym powodem, dla którego ci się nie uda jest brak działania.

Wiem, bo przez lata odkryłem niezliczone powody, dla których nie mogłem robić rzeczy, o których wiedziałem, że są potrzebne. Założyłem nawet udane firmy, których nienawidziłem, bo nie sądziłem, że mogę robić to, czego chcę.

Przebolałem to, ale pozwól, że opowiem ci historię o Współredaktorze Copyblogger Jonie Morrow, która gwarantuje, że nie pozwolę, by to się powtórzyło.

Jon założył grupy inwestycyjne w zakresie nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie tej dekady. Grupy te są zasadniczo joint venture pomiędzy jednym lub więcej deweloperów i różnych inwestorów prywatnych, i obejmują miliony dolarów.

To nie dla słabych, ale zasady współpracy Jon są uniwersalne. Można je stosować w dowolnym kontekście, o ile oczywiście rozumiesz, jak je stosować.

Począwszy od 2006 roku, boom na rynku nieruchomości zaczął bić, co spowodowało globalny bałagan finansowy, z którym mamy do czynienia dzisiaj. Pod koniec 2007 roku Jon widział setki tysięcy dolarów z jego kapitału uwięzionych w nieruchomościach, które nie sprzedadzą się, dopóki nie zwrócimy się ku ożywieniu.

Zamiast płakać nad rozlanym mlekiem, Jon zwrócił swoją uwagę w Internecie. Po zabawie z kilkoma dość udanymi blogami, Jon postanowił przyspieszyć swoje zarobki, wykorzystując swoje umiejętności partnerskie … głównie na mnie. Oprócz pisania dla Copybloggera, Jon współpracował ze mną przy różnych projektach za kulisami.

Ale to nie jest niezwykła część tej historii.

Jak Jon Morrow udowadnia, że można to zrobić

Niesamowite w Jonie jest to, że jest sparaliżowany od szyi w dół. Jon ma rdzeniowy zanik mięśni, chorobę neuronu ruchowego, która osłabia mięśnie bliższe, które pozwalają nam się poruszać.

W pewnym sensie Jon ma szczęście. Typ I SMA zazwyczaj powoduje śmierć jako Małe niemowlę. Jon MA SMA typu II, ale już przeżył swoją średnią długość życia … i uwierz mi, nadal jest silny.

Niesamowite jest to, że Jon jest płodnym pisarzem. Cała treść, którą tworzy, jest wytwarzana za pomocą oprogramowania do rozpoznawania głosu (kiedy usłyszysz, jak Jon mówi, zrozumiesz, dlaczego jest zachrypnięty). Wszystko, co robimy z komputerami, takie jak komunikatory, Twitter, otwieranie i zamykanie aplikacji… wszystko, co uważamy za oczywiste… robi bez możliwości poruszania się.

A potem jest reszta życia. Nawet spotkanie z kimś na lunch lub kawę jest wyzwaniem.

Nie powiedziałam ci tego, żebyś mogła współczuć Jonowi. Nie chce ani nie potrzebuje litości. Jon zrobił w swoim młodym życiu więcej,niż wielu zdolnych ludzi kiedykolwiek osiągnęło.

Historia Jona dostarcza mi cennej lekcji i silnej motywacji. Jeśli powiem, że nie mogę czegoś zrobić, to mam dobry powód.

Ciężko było znaleźć taką.

Oto co ostatnio robił Jon…

Latem, podczas pracy nad innym projektem, Jon i ja zaczęliśmy porównywać historie partnerów. Oczywiście oboje uważamy, że partnerstwo jest kluczową umiejętnością biznesową online i oboje wiemy, że gdybyś dziś odebrał nam wszystko, wrócilibyśmy do biznesu w ciągu kilku tygodni dzięki partnerstwu.

Nasze rozmowy przerodziły się w obszerny zarys, ale nie byliśmy pewni, co z nim zrobić. Istnieje zdecydowana potrzeba tego typu szkoleń, zwłaszcza, że tak wiele bzdur “wzbogacić się JVs” było tak często kompletnym śmieciem.

Jon wziął zarys i zaczął pisać we wrześniu. Dwa miesiące później miał 150-stronicową instrukcję obsługi. W międzyczasie zacząłem tworzyć program nauczania teleklasy, który ożywia podstawowe informacje zawarte w podręczniku.

Nazywamy to partnerstwem.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts