Napisałeś już ebooka?
Niektórzy z najbardziej szanowanych marketerów treści przyjęli ebooki do marketingu swoich firm oraz jako źródło dochodu.
Ich cele są różne, podobnie jak formaty, które preferują. Niektórzy używają e-booków w stylu PDF, które tworzą i sprzedają z własnych stron internetowych, a niektórzy publikują e-booki w stylu EPUB, które przesyłają i oferują na Amazon, Barnes and Noble i iBookstore.
Przejrzyjmy krótko dwa wyróżniające się Style e-booków i dowiedz się, jak jeden z nich (lub oba) może służyć Twoim celom biznesowym …
Następnie czytaj dalej, aby uzyskać inspirację i pomysły bezpośrednio od kilku znakomitych autorów e-booków.
Podstawowe różnice między ebookami PDF i EPUB
Ebooki PDF są łatwo tworzone na dowolnym komputerze, który posiadasz. Po utworzeniu możesz udostępniać je na swojej stronie internetowej, w wiadomościach e-mail i w mediach społecznościowych. Pliki PDF są czytelne na komputerach, tabletach, a nawet smartfonach.
Są doskonałym rozwiązaniem, jeśli twój ebook jest ciężki w grafice. Są również idealnym formatem do użycia, jeśli nigdy wcześniej nie napisałeś e-booka, ponieważ łatwo je złożyć i udostępnić.
Ebooki w stylu EPUB mogą być tworzone na dowolnym komputerze, który posiadasz – ale wymagają kilku dodatkowych kroków. Ten typ ebooka obejmuje pliki MOBI dla Kindle (zastrzeżony Typ pliku Dla Kindle) oraz pliki EPUB dla iPada i Nooka (bardziej uniwersalny typ pliku dla praktycznie każdego urządzenia do czytania z wyjątkiem Kindle).
Są czytelne na komputerach, tabletach i smartfonach, ale różnią się od e-booków PDF sposobem ich czytania.
Ebooki w stylu EPUB zawierają płynny tekst, który może być powiększany lub zmieniany przez czytelnika. Są one tworzone w płynnym i elastycznym formacie, a następnie przesyłane na stronę internetową innej firmy, gdzie można je udostępniać lub sprzedawać. Witryny te obejmują Amazon, Barnes I Noble oraz iBookstore firmy Apple.
Ebooki zobaczą cię w każdym cyklu biznesowym
Ebooki mogą być stałymi towarzyszami marketingowymi, które pobudzają Twoją firmę w każdym cyklu jej rozwoju. Mogą być również potężnymi źródłami dochodów (jak widać poniżej).
Najlepiej będzie, gdy przyjmiesz je na początku, abyś mógł czerpać korzyści z posiadania biblioteki e-booków, które pomagają rozpowszechniać wiadomości na każdym etapie rozwijającej się firmy.
Przyjrzyjmy się miejscom w cyklu życia Twojej firmy, w których e-booki mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.
Na początku …
Ebooki w stylu PDF są stosunkowo łatwe do złożenia, co czyni je świetnym sposobem na zanurzenie się w wodach ebooka. Gdy książka jest gotowa, to jest zrobione-zapisany plik PDF jest produktem końcowym.
Jak to może pomóc w początkowych etapach marketingu firmy?
- Użyj go jako wolnego manifestu, aby rozpowszechniać swoje pomysły.
- Zaoferuj go jako opcję, aby pomóc ci rozwinąć listę e-mail.
- Stwórz wysokiej jakości „minimalny żywotny produkt”, który pozwala przetestować pomysły na przyszłe (bardziej rozbudowane) produkty.
Kiedy trzeba rozpocząć rozwój …
Po opanowaniu podstawowego e-booka w stylu PDF możesz zacząć przełączać rzeczy, jeśli chodzi o format, który publikujesz.
Może to jeszcze bardziej rozpowszechniać Twoje pomysły, a także potencjalnie stać się ładną linią biznesową samą w sobie.
- Dodaj arkusze robocze, szkolenia wideo lub wywiady audio do e-booka PDF i Hostuj je w prostej witrynie członkowskiej, aby szybko złożyć produkt multimedialny.
- Zaprezentuj swoje pomysły szerszej publiczności, konwertując e-booka do formatu EPUB i udostępniając go na Kindle, Nook i iPad.
- Chcesz się ujawnić? Rozważ, aby twój ebook EPUB był darmowy lub tani.
- Chcesz dochodu? Droższe ebooki i programy multimedialne mogą stać się znaczącymi źródłami zysku.
- W celu długoterminowego generowania potencjalnych klientów zaplanuj serię książek w stylu EPUB, które sprzedajesz bezpośrednio w Amazon, Barnes and Noble lub iBookstore.
Gotowy, by podnieść poprzeczkę? Ucz się od mistrzów.
Skontaktowałem się ostatnio z niektórymi „mistrzami ebooków”, aby poprosić ich o podzielenie się wskazówkami z czytelnikami Copyblogger.
Każdy autor podchodzi do e-booków świadomie, z Daleką perspektywą wykorzystania ich do wspierania nadrzędnych celów biznesowych.
Sean D 'Souza z Psychotaktyki mówi, że” nie miał wyboru ” i zaczął produkować ebooki.
Korzystaliśmy z ebooków, ponieważ tradycyjna trasa wydawnicza była zbyt długa i uciążliwa.
Ebooki również działają, ponieważ są szybkie w produkcji. Mogę wymyślić pomysł i trzy tygodnie później książka może być na stronie sprzedaży i sprzedawane. I w przeciwieństwie do fizycznej książki, jest przenośna. Nasi klienci lubią PDF (a teraz ePub) na swoich urządzeniach i komputerach.
Dla autorki Joanny Penn z Creative Penn stanowią one główne źródło bezpośredniego dochodu.
Ebooki stanowią 50% mojego pełnego dochodu jako autora, mówcy i przedsiębiorcy online. Większość tych sprzedaży to fikcyjne ebooki na Kindle i Kobo, ale sprzedaję również książki non-fiction.
Ebooki są fantastyczną częścią mojej działalności, ponieważ są łatwe i szybkie w publikacji.
Dla Johnny ’ ego B. Truanta, jego Jak zostać legendą Ebook PDF służy innemu celowi.
Zasadniczo chciałem sposobu na „kamień węgielny”, który byłby bardziej trwały i znaczący niż prosty post na blogu. Chciałem czegoś, co można łatwo przekazać za pośrednictwem załączników e-mail, a nie osób wysyłających linki.
Chciałem zrobić coś dobrego. Ważne manifesty mają sposób pomagania ludziom, i słyszałem, że wiele o moim.
Możliwość rozszerzenia informacji poza postem na blogu przyciąga również Darrena Rowse ’ a ze szkoły Problogger i fotografii cyfrowej.
Blog Szkoły Fotografii Cyfrowej to blog Typu „Jak”, który zawiera bezpłatne wskazówki dotyczące korzystania z aparatów fotograficznych – ale wiele tematów, o których nasi czytelnicy chcą się dowiedzieć, jest znacznie większych, niż moglibyśmy w pełni omówić w jednym poście.
Na przykład temat taki jak „Fotografia portretowa” jest dość duży — pojedynczy post może obejmować jeden aspekt, ale aby objąć ten temat kompleksowo, ebook słów 20,000+ będzie znacznie lepiej służył czytelnikom.
Jaka jest Twoja historia?
Czy dopiero zaczynasz od produkcji e-booków, aby rozwijać swój biznes?
Jesteś ebookiem ” mistrz?”
Porozmawiajmy o tym, jak korzystasz z e-booków, kliknij w komentarze poniżej, a podzielimy się pomysłami i wskazówkami …