Jak strategicznie korzystać z ebooków i osiągać cele Content marketingowe

Napisałeś już ebooka?

Niektórzy z najbardziej szanowanych marketerów treści przyjęli ebooki do marketingu swoich firm oraz jako źródło dochodu.

Ich cele są różne, podobnie jak formaty, które preferują. Niektórzy używają e-booków w stylu PDF, które tworzą i sprzedają z własnych stron internetowych, a niektórzy publikują e-booki w stylu EPUB, które przesyłają i oferują na Amazon, Barnes and Noble i iBookstore.

Przejrzyjmy krótko dwa wyróżniające się Style e-booków i dowiedz się, jak jeden z nich (lub oba) może służyć Twoim celom biznesowym …

Następnie czytaj dalej, aby uzyskać inspirację i pomysły bezpośrednio od kilku znakomitych autorów e-booków.

Podstawowe różnice między ebookami PDF i EPUB

Ebooki PDF są łatwo tworzone na dowolnym komputerze, który posiadasz. Po utworzeniu możesz udostępniać je na swojej stronie internetowej, w wiadomościach e-mail i w mediach społecznościowych. Pliki PDF są czytelne na komputerach, tabletach, a nawet smartfonach.

Są doskonałym rozwiązaniem, jeśli twój ebook jest ciężki w grafice. Są również idealnym formatem do użycia, jeśli nigdy wcześniej nie napisałeś e-booka, ponieważ łatwo je złożyć i udostępnić.

Ebooki w stylu EPUB mogą być tworzone na dowolnym komputerze, który posiadasz – ale wymagają kilku dodatkowych kroków. Ten typ ebooka obejmuje pliki MOBI dla Kindle (zastrzeżony Typ pliku Dla Kindle) oraz pliki EPUB dla iPada i Nooka (bardziej uniwersalny typ pliku dla praktycznie każdego urządzenia do czytania z wyjątkiem Kindle).

Są czytelne na komputerach, tabletach i smartfonach, ale różnią się od e-booków PDF sposobem ich czytania.

Ebooki w stylu EPUB zawierają płynny tekst, który może być powiększany lub zmieniany przez czytelnika. Są one tworzone w płynnym i elastycznym formacie, a następnie przesyłane na stronę internetową innej firmy, gdzie można je udostępniać lub sprzedawać. Witryny te obejmują Amazon, Barnes I Noble oraz iBookstore firmy Apple.

Ebooki zobaczą cię w każdym cyklu biznesowym

Ebooki mogą być stałymi towarzyszami marketingowymi, które pobudzają Twoją firmę w każdym cyklu jej rozwoju. Mogą być również potężnymi źródłami dochodów (jak widać poniżej).

Najlepiej będzie, gdy przyjmiesz je na początku, abyś mógł czerpać korzyści z posiadania biblioteki e-booków, które pomagają rozpowszechniać wiadomości na każdym etapie rozwijającej się firmy.

Przyjrzyjmy się miejscom w cyklu życia Twojej firmy, w których e-booki mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Na początku …

Ebooki w stylu PDF są stosunkowo łatwe do złożenia, co czyni je świetnym sposobem na zanurzenie się w wodach ebooka. Gdy książka jest gotowa, to jest zrobione-zapisany plik PDF jest produktem końcowym.

Jak to może pomóc w początkowych etapach marketingu firmy?

  • Użyj go jako wolnego manifestu, aby rozpowszechniać swoje pomysły.
  • Zaoferuj go jako opcję, aby pomóc ci rozwinąć listę e-mail.
  • Stwórz wysokiej jakości “minimalny żywotny produkt”, który pozwala przetestować pomysły na przyszłe (bardziej rozbudowane) produkty.

Kiedy trzeba rozpocząć rozwój …

Po opanowaniu podstawowego e-booka w stylu PDF możesz zacząć przełączać rzeczy, jeśli chodzi o format, który publikujesz.

Może to jeszcze bardziej rozpowszechniać Twoje pomysły, a także potencjalnie stać się ładną linią biznesową samą w sobie.

  • Dodaj arkusze robocze, szkolenia wideo lub wywiady audio do e-booka PDF i Hostuj je w prostej witrynie członkowskiej, aby szybko złożyć produkt multimedialny.
  • Zaprezentuj swoje pomysły szerszej publiczności, konwertując e-booka do formatu EPUB i udostępniając go na Kindle, Nook i iPad.
  • Chcesz się ujawnić? Rozważ, aby twój ebook EPUB był darmowy lub tani.
  • Chcesz dochodu? Droższe ebooki i programy multimedialne mogą stać się znaczącymi źródłami zysku.
  • W celu długoterminowego generowania potencjalnych klientów zaplanuj serię książek w stylu EPUB, które sprzedajesz bezpośrednio w Amazon, Barnes and Noble lub iBookstore.

Gotowy, by podnieść poprzeczkę? Ucz się od mistrzów.

Skontaktowałem się ostatnio z niektórymi “mistrzami ebooków”, aby poprosić ich o podzielenie się wskazówkami z czytelnikami Copyblogger.

Każdy autor podchodzi do e-booków świadomie, z Daleką perspektywą wykorzystania ich do wspierania nadrzędnych celów biznesowych.

Sean D ‘Souza z Psychotaktyki mówi, że” nie miał wyboru ” i zaczął produkować ebooki.

Korzystaliśmy z ebooków, ponieważ tradycyjna trasa wydawnicza była zbyt długa i uciążliwa.

Ebooki również działają, ponieważ są szybkie w produkcji. Mogę wymyślić pomysł i trzy tygodnie później książka może być na stronie sprzedaży i sprzedawane. I w przeciwieństwie do fizycznej książki, jest przenośna. Nasi klienci lubią PDF (a teraz ePub) na swoich urządzeniach i komputerach.

Dla autorki Joanny Penn z Creative Penn stanowią one główne źródło bezpośredniego dochodu.

Ebooki stanowią 50% mojego pełnego dochodu jako autora, mówcy i przedsiębiorcy online. Większość tych sprzedaży to fikcyjne ebooki na Kindle i Kobo, ale sprzedaję również książki non-fiction.

Ebooki są fantastyczną częścią mojej działalności, ponieważ są łatwe i szybkie w publikacji.

Dla Johnny ‘ ego B. Truanta, jego Jak zostać legendą Ebook PDF służy innemu celowi.

Zasadniczo chciałem sposobu na “kamień węgielny”, który byłby bardziej trwały i znaczący niż prosty post na blogu. Chciałem czegoś, co można łatwo przekazać za pośrednictwem załączników e-mail, a nie osób wysyłających linki.

Chciałem zrobić coś dobrego. Ważne manifesty mają sposób pomagania ludziom, i słyszałem, że wiele o moim.

Możliwość rozszerzenia informacji poza postem na blogu przyciąga również Darrena Rowse ‘ a ze szkoły Problogger i fotografii cyfrowej.

Blog Szkoły Fotografii Cyfrowej to blog Typu “Jak”, który zawiera bezpłatne wskazówki dotyczące korzystania z aparatów fotograficznych – ale wiele tematów, o których nasi czytelnicy chcą się dowiedzieć, jest znacznie większych, niż moglibyśmy w pełni omówić w jednym poście.

Na przykład temat taki jak “Fotografia portretowa” jest dość duży — pojedynczy post może obejmować jeden aspekt, ale aby objąć ten temat kompleksowo, ebook słów 20,000+ będzie znacznie lepiej służył czytelnikom.

Jaka jest Twoja historia?

Czy dopiero zaczynasz od produkcji e-booków, aby rozwijać swój biznes?

Jesteś ebookiem ” mistrz?”

Porozmawiajmy o tym, jak korzystasz z e-booków, kliknij w komentarze poniżej, a podzielimy się pomysłami i wskazówkami …

Total
0
Shares
Related Posts

Design to Marketing

Wszędzie, gdzie się zwrócisz, ludzie mówią o designie. Został okrzyknięty głównym składnikiem sukcesu wszystkiego, od kampanii reklamowych po…