Jak myślisz, jak długo masz skupioną uwagę? Może minutę, a nawet dwie., prawo? Niestety, twoja koncentracja uwagi wynosi 8 sekund. To o sekundę krócej niż u złotej rybki. Tak więc, kiedy pokazujesz ludziom akapity tekstu, nie oczekuj, że przeczytają wszystko.
Ale czy wiesz, że wizualizacje, takie jak infografiki, są trzydzieści razy bardziej czytelne niż tekst? A jeśli to nie wystarczy, aby przekonać cię do rozpoczęcia korzystania z wizualizacji w marketingu, może ta infografika zmieni Twoje zdanie:
Wniosek
Powinieneś rozważyć tworzenie infografik, ponieważ generują one 250% większy ruch niż zwykłe posty na blogu. Jeśli mi Nie wierzysz, po prostu spójrz na Mashable… dostają trzy razy więcej tweetów, gdy post zawiera infografikę, niż gdy nie. Co więcej, 65% osób to uczniowie wizualni, co oznacza, że wyświetlanie danych w formacie wizualnym ułatwi czytelnikom naukę.
Po utworzeniu infografiki sprawdź ten post, ponieważ nauczy Cię, jak sprawić, by stał się wirusowy.