Dlaczego wydajesz pieniądze na marketing? Aby przyciągnąć odwiedzających do twojej witryny, prawda?
Jeśli o tym pomyślisz, przyciągnięcie odwiedzających do twojej witryny jest świetne, ale to, co naprawdę robisz, to wydawanie pieniędzy, aby je więcej wykorzystać. Z punktu widzenia biznesu nie ma sensu wydawać pieniędzy na marketing, chyba że pomaga generować większe przychody.
Jakie są najlepsze miejsca do wydawania dolarów marketingowych? Może Google AdWords, SEO, czy social media? To wszystkie świetne kanały, które warto wykorzystać, ale są zatłoczone.
Więc, gdzie powinieneś wydawać swoje dolary? Chodzi o niekonwencjonalną taktykę, ponieważ ROI z nich jest zazwyczaj wyższy.
Oto niekonwencjonalne taktyki marketingowe 7, które pomogą Ci zarobić więcej pieniędzy:
Pisz posty gości
Wiesz już o delegowaniu gości, ale czy naprawdę to wykorzystujesz? Działa bardzo dobrze i nie jest konkurencyjny. To działa tak dobrze dla mnie, że jestem gościem-posting mniej więcej pięć razy w tygodniu.
Zgadza się, nie tylko zamieszczam posty na Quick Sprout trzy razy w tygodniu, ale jestem również gościem pięć razy w tygodniu.
Dlaczego warto gościć-post? Nie, Nie dla celów SEO. Zrób to, aby prowadzić więcej biznesu dla siebie.
Tak długo, jak możesz pisać dobre treści, bardzo łatwo będzie ci opublikować swoje treści na autorytatywnych stronach. Nie ma znaczenia, czy masz wcześniej opublikowanych gości, czy nie. Witryny takie jak Forbes, Huffington Post i Entrepreneur Magazine szukają bardziej wysokiej jakości treści, ponieważ pomaga im zwiększyć ruch, co zwiększa ich przychody z reklam.
Sposób, w jaki możesz generować przychody poprzez publikowanie gości, polega na pisaniu na tematy związane z Twoją firmą i oczywiście wspominaniu o Twojej firmie w biografii autora i, być może, w poście.
Dobrym przykładem tej strategii jest Buffer. Publikują gości wiele razy w tygodniu, a to napędza rejestrację w ich usłudze.
Jeśli zastanawiasz się, jak skuteczne jest publikowanie gości, mogę powiedzieć, że każdy post gościa, który publikuję, jest wart około $4,139 w przychodach. Przychody są zbierane w postaci leadów i nowych klientów. Z tego $4,139, mniej więcej $ 385 jest generowane w ciągu pierwszych trzydziestu dni. Reszta jest zbierana przez okres dwóch lat.
Dla mnie kluczem do udanego blogowania gości jest pisanie dla autorytatywnych stron, ponieważ mają one dobrą pozycję w wyszukiwarkach. Poza tym bloguję na tematy, które są wystarczająco szerokie, aby uchwycić przyzwoitą ilość ruchu w wyszukiwarkach, ale nadal istotne dla mojej firmy, aby mogły pomóc w generowaniu przychodów.
Urządzaj wystawne przyjęcia
Czy kiedykolwiek byłeś na imprezie, która jest tak fajna, że wciąż pamiętasz, jak było wspaniale? Albo, jeszcze lepiej, nadal dyskutujesz o tym ze swoimi przyjaciółmi?
Wszyscy byliśmy na takich imprezach, ale założę się, że nie byłeś na imprezie z syrenami.…
Fire breathers…
ludzie chodzą po wodzie…
i fajerwerki.
Przedsiębiorca o imieniu Dan Fleyshman jest dobrze znany z organizowania imprez, takich jak ta przedstawiona powyżej. Co trzy miesiące wyda na imprezę od 25 000 do 100 000 dolarów i zaprosi do udziału swoich przyjaciół i kolegów z pracy.
Może to zabrzmieć szalenie wydać tyle pieniędzy na imprezę, która trwa tylko pięć godzin, ale pomaga mu to stworzyć dużo dobrej woli. Ludzie chcą robić z nim interesy, a dochody, które generuje pośrednio z każdego wydarzenia, więcej niż płaci za koszty wydarzenia.
Może to zabrzmieć śmiesznie, aby urządzić ekstrawagancką imprezę, ale jeśli naprawdę przekroczysz szczyt, ludzie będą o tym mówić i będą chcieli w niej uczestniczyć. Spowoduje to, że ludzie spróbują skojarzyć się z Twoją marką i Twoją firmą, co doprowadzi do większych przychodów.
Personal branding
Czy zauważyłeś, że spędzam dużo czasu na budowaniu mojej osobistej marki? Monitoruję, ile osób wyszukuje moje imię każdego miesiąca za pomocą Google Trends.
Każdego miesiąca staram się, aby coraz więcej osób szukało mojego imienia, co nie jest łatwe.
Zgadniesz, dlaczego to robię?
Nie, Nie dlatego, że chcę być sławny. I nie robię tego, żeby zwiększyć swoje ego. Robię to, ponieważ moja osobista marka pomaga generować miliony dolarów przychodów każdego roku.
Jak to?
Cóż, są szanse, że pierwszy raz dowiedziałeś się o mnie na Twitterze, Facebooku lub moim blogu. Stamtąd dowiedzieliście się nieco więcej o mnie i moich firmach, a w końcu wypróbowaliście moje produkty, które pomogły mi generować przychody.
Jeśli chcesz zbudować osobistą markę, która pomaga generować dochody dla Twojej firmy, musisz skupić się na pomaganiu innym. Konsekwentnie udzielaj ludziom porad i opinii za darmo. Pośrednio spowoduje to rozwój Twojej firmy.
Możesz to zrobić za pośrednictwem blogów, e-maili, konferencji lub wydarzeń sieciowych.
Pokaż się
Ta strategia nie będzie działać dobrze dla wszystkich, ale może działać dla niektórych typów ludzi i firm.
Jedną z osób, która ma zwyczaj popisywania się, jest Timothy Sykes. Ze zdjęć z wakacji…
do swoich fantazyjnych zegarków…
i jego samochody sportowe,
Tim nieustannie stara się pokazać, jak bogaty jest i jak wspaniały jest jego styl życia. Ma nawet aktualizacje statusu na Facebooku, które mówią, ile zarabia lub ile wydaje na podatki.
Jego internetowa osobowość sprawia, że wydaje się nieznośnym facetem, który myśli, że pieniądze są wszystkim, co się liczy na tym świecie. Ale jeśli poznasz prawdziwego Tima Sykesa, zobaczysz, że on wcale taki nie jest. Jest człowiekiem rodzinnym, który spędza czas opiekując się rodzicami, który uwielbia pomagać ludziom w potrzebie, a nawet przekazuje wiele swoich dochodów na cele charytatywne. Po prostu nigdy nie dzieli się tą informacją ze światem.
Ma tylko tę Osobistość online, ponieważ pomaga mu to generować nowych studentów do swojego programu wyzwań handlowych, który przynosi mu miliony dolarów.
Jak widać na powyższym obrazku, jedna osoba jest już w komunikacji z pracownikiem Tima, Ryanem i jest na drodze do zostania płatnym studentem.
Jeśli jesteś w branży pomagania innym ludziom odnieść sukces lub w doradztwie, popisywanie się może pomóc w generowaniu potencjalnych klientów i dochodów. Po prostu trzeba być ostrożnym z tej strategii, ponieważ może również obalić.
Twórz oprogramowanie…i rozdawaj je za darmo
To prawda, powinieneś wydać tysiące dolarów na oprogramowanie i rozdać je za darmo. Może to nie brzmi rozsądnie, ale działa bardzo dobrze.
Wystarczy spojrzeć na Quick Sprout. Jego Strona główna zawiera narzędzie, które pomaga zwiększyć ruch. W sumie wydałem ponad $100,000 na to narzędzie, ale wzrost ruchu to narzędzie pomogło wygenerować więcej dochodów niż kosztowało mnie jego zbudowanie.
W ciągu pierwszych czterech dni od uruchomienia narzędzia, 17,747 osób uruchomiło 22,562 adresy URL. Od tego czasu jego popularność stale rośnie.
Wzrost ruchu doprowadził do dodatkowych przychodów, ponieważ więcej osób zapisało się do mojego pakietu członkostwa premium z tego powodu.
Oprócz tego przetestowałem ładowanie za dodatkowe funkcje w narzędziu, a test był bardzo pozytywny: byłeś skłonny zapłacić za dodatkową analizę.
W końcu zdecydowałem się nie pobierać opłat za funkcje, ponieważ moim celem nie jest korzystanie z Quick Sprout dla przychodów – ma ci pomóc. Ale gdybym chciał zarabiać na Quick Sprout, nie byłoby mi trudno wygenerować kilkaset tysięcy miesięcznie dochodu.
Wzbudzaj ciekawość poprzez design
Czy zauważyłeś, że wiele osób w dzisiejszych czasach tworzy złożone strony internetowe, które szczegółowo opisują swoje produkty i usługi? Sam byłem winny mojej osobistej stronie.
Jak widać, mój projekt idzie w głąb usług, które oferuję. Dla Zabawy postanowiłem wywołać ciekawość, tworząc wersję, która nie wchodzi zbytnio w głąb.
Czy możesz zgadnąć, jaka była różnica w współczynniku konwersji? Projekt, który wywołał ciekawość, spowodował 318% więcej leadów. A najlepsze jest to, że jakość ołowiu się nie zmieniła.
Nie tylko to, ale nowa wersja również napędza 129% większy ruch bezpośredni, co oznacza, że więcej osób odwiedza teraz witrynę.
Jeśli chcesz zwiększyć ruch i zwiększyć współczynnik konwersji, spróbuj zrobić coś niekonwencjonalnego ze swoim projektem. Robienie przeciwieństwa tego, co robią wszyscy inni w Twojej przestrzeni, to świetny sposób na wygenerowanie szumu, ruchu i przychodów.
Praca za darmo
Najlepszą rzeczą, jaką zrobiłem dla mojej kariery, była pomoc gwiazdom sieci A-list za darmo. Kiedy to robiłem, nie miałem znanej marki i nikogo nie obchodziło, kim jestem.
Moja strategia była prosta. Wysłałem e-maila do znanych przedsiębiorców i udzieliłem im bezpłatnych porad. W zamian poprosiłem ich, aby powiedzieli O mnie swoim znajomym i polecili biznes.
Nie tylko moje przychody wzrosły, ale także poprawiła się moja reputacja jako dobrego marketera online.
Jeśli zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać tę strategię dla swojej firmy, możesz po prostu skopiować kroki, które podjąłem.
Dla Zabawy postanowiłem zsumować cały dochód, który ta taktyka pomogła mi wygenerować. Możesz zgadnąć, ile to przyniosło przychodów? Od pierwszej transakcji do ostatniej pomógł wygenerować $2,850,750. To nie jest zbyt nędzne jak na wysyłanie 46 maili.
Wniosek
Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, zacznij myśleć nieszablonowo. Popularne taktyki marketingowe, które już znasz, takie jak Google AdWords, są świetne, ale nie zawsze są opłacalne. Z tego powodu musisz przyzwyczaić się do wypróbowywania nowych taktyk, których inni jeszcze nie używali.
Przetestuj niektóre z powyższych metod. Niektóre mogą pracować dla Twojej firmy, podczas gdy inne mogą nie. Będziesz musiał po prostu przetestować i dostosować różne taktyki do potrzeb Twojej firmy.
Jakie są inne niekonwencjonalne taktyki marketingowe, które działają?