Jak znaleźć słowa kluczowe, które działają na Twoje cele Content marketingowe

Podczas badania słów kluczowych pracujesz nad odkryciem rzeczywistych słów, których klienci używają podczas wyszukiwania informacji na temat treści.

Smart badanie słów kluczowych pozwoli Ci odkryć wspaniałe informacje o odbiorcach-jak szukają, jak mówią i jak myślą.

Dokładne badanie słów kluczowych pomaga zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek, a także pozwala kształtować strategię treści. Dlatego niezwykle ważne jest, aby używać inteligentnych taktyk, aby pomóc ci przeprowadzić badania w szybki i skuteczny sposób.

Mam nadzieję, że w tym momencie przeprowadziłeś kilka początkowych sesji odkrywania, korzystając z kroków w moim poprzednim poście na temat badań słów kluczowych. Wybrałeś kilka początkowych słów kluczowych do przejrzenia, zacząłeś sprawdzać szczególne cechy tych słów kluczowych w statystykach wyszukiwania i uruchomiłeś listę blisko powiązanych słów i fraz, które możesz dodać do początkowej listy docelowych słów kluczowych.

Teraz musimy posunąć ten proces o krok dalej.

Po zakończeniu początkowego badania słów kluczowych będziesz musiał zagłębić się nieco dalej w swoich dochodzeniach. Będziesz chciał sprawdzić, czy fraza jest trendy w górę lub w dół (Przez pewien okres czasu) i jak twoje frazy są omawiane w społecznościach mediów społecznościowych.

Ten post obejmuje drugą połowę mojego No-Stress Keyword Research System, w tym wskazówki dotyczące wyszukiwania trendów, przeglądania rozmów w mediach społecznościowych i odkrywania, który z twoich konkurentów jest dobrze oceniany pod kątem docelowych słów kluczowych.

Przejdźmy do interesów.

Narzędzia do wykrywania trendów słów kluczowych

Po zawężeniu listy docelowych słów kluczowych nadszedł czas, aby odkryć szersze informacje na ich temat. Musisz zdobyć informacje o trendach, Aby dowiedzieć się, czy twoje słowo kluczowe jest trendy Początek rozdziału lub trendy w dół z czasem.

Oto dlaczego ważne jest, abyś dowiedział się o tych informacjach — nie chcesz wybierać słowa kluczowego, optymalizować dla niego całej witryny, zawieszać na niej wszystkich swoich nadziei i marzeń-a następnie odkryć, że popularność wyszukiwań tego słowa Spada od dwóch lat (a w obecnym tempie wyszukiwania tego słowa umrą praktycznie w ciągu roku lub dwóch).

Chcesz słów kluczowych, które są nie tylko popularne, ale są stale popularne od miesięcy (lub lat). I chcesz słów kluczowych, które mają dobre perspektywy na nadchodzące miesiące i lata.

Aby dowiedzieć się, czy twoje słowa kluczowe zwiększają lub zmniejszają popularność, możesz użyć Google Trends. To mniej znane narzędzie pozwala sprawdzić, jak często niektóre słowa kluczowe były wyszukiwane w określonym czasie.

Google Trends pozwala nawet umieścić kilka słów kluczowych naraz i przeprowadza porównanie tych słów kluczowych dla ciebie, więc wybierasz ten, który jest najlepiej dopasowany do twojej i Twojej firmy.

Uruchom możliwe słowa kluczowe za pomocą narzędzia Google Trends i dobrze przyjrzyj się danym. Czy twoje słowa kluczowe z czasem rosną? Czy trend w dół? Jeśli są trendy, czy może to być krótki wybuch zainteresowania tematem, czy Temat ma pewną siłę trzymania?

Jeśli jesteś użytkownikiem skryby, dane te są już wbudowane w narzędzie do badania słów kluczowych — wystarczy kliknąć kartę Google Trends, aby wyświetlić dane dotyczące popularności danego słowa kluczowego w czasie.

Użyj informacji o trendach, Aby wyeliminować niektóre słowa kluczowe i zawęzić listę docelową, a następnie przejdź do następnego kroku.

Zbadaj swoje słowa kluczowe w sieciach społecznościowych

Następnym krokiem jest odkrycie, czego potrzebują i czego chcą społeczności oraz jak ludzie mówią na Twój temat podczas rozmów z rodziną i przyjaciółmi.

Będziesz musiał podejść do badania słów kluczowych w sieciach społecznościowych nieco inaczej niż w przypadku wyszukiwania – ponieważ użytkownicy wyszukiwarek i sieci społecznościowych niekoniecznie używają dokładnie tego samego języka.

Kiedy ludzie korzystają z wyszukiwarek, zazwyczaj szukają odpowiedzi na konkretne pytanie. Użytkownicy serwisów społecznościowych są tam, aby rozmawiać, dzielić się pomysłami i wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami.

Możesz użyć narzędzi wyszukiwania w sieciach społecznościowych, aby znaleźć odpowiedzi na palące pytania dotyczące tego, jak ludzie używają twoich słów kluczowych w codziennych rozmowach.

  • W jaki sposób ludzie używają twoich słów kluczowych i fraz w swoich rozmowach?
  • Jakie pytania zadają?
  • Czy mówią negatywnie lub pozytywnie na Twój temat?
  • Czy ludzie używają innego języka w komunikacji sieciowej online, a jeśli tak, czy chcesz zmienić docelowe słowa kluczowe, aby odzwierciedlić nowy język?

Powtarzaj te pytania w kółko w trakcie swoich badań, a zaprowadzą cię dalej na drodze do znalezienia odpowiednich słów kluczowych.

Narzędzia do badania słów kluczowych dla sieci społecznościowych

Dam ci kilka moich ulubionych narzędzi do wyszukiwania społecznościowego tutaj.

Ale świat sieci społecznościowych zmienia się tak szybko, że zachęcam cię do własnych badań i znalezienia narzędzi, które działają najlepiej dla ciebie.

Wbudowane narzędzie wyszukiwania Twittera jest jednym z najlepszych w branży. Możesz użyć ich zaawansowanych narzędzi wyszukiwania, aby wyszukać wszystko, co chcesz (i zawierać/wykluczać takie rzeczy, jak retweety itp. więc widzisz tylko te dane, które są naprawdę przydatne dla ciebie).

Możesz także wypróbować narzędzia takie jak Monitter i Topsy, zarówno znane pomocnicy Wyszukiwania na Twitterze.

Pulpit nawigacyjny narzędzia Twittera, takie jak HootSuite i Tweetdeck, umożliwiają również konfigurowanie strumieni dla poszczególnych słów kluczowych, aby pomóc ci w ciągłym monitorowaniu rozmowy na Twitterze na Twój temat.

Google+ ma również świetną wbudowaną funkcję wyszukiwania. Użyj pola wyszukiwania u góry dowolnego ekranu Google+, aby uruchomić wstępne wyszukiwanie, a następnie filtruj wyniki pod kątem grup osób lub lokalizacji geograficznej za pomocą rozwijanych menu na stronie wyników wyszukiwania.

Wyszukiwanie na Facebooku jest trudniejsze niż w niektórych innych sieciach społecznościowych, ale ma ograniczoną funkcję wyszukiwania. Facebooka (kliknij szkło powiększające, aby uruchomić wyszukiwanie i obejść irytujący nawyk Facebooka polegający na serwowaniu jakiejś losowej strony, którą chcesz zobaczyć.) Na stronie wyników wyszukiwania kliknij “publiczne posty”, aby wyświetlić publiczną rozmowę na Twój temat.

Istnieje kilka świetnych narzędzi wyszukiwania all-in-one dla mediów społecznościowych. Aby zrobić zakupy w jednym miejscu, spróbuj Kurrently lub 48ers.

Oczywiście, Gorąco polecam sprawdzić Scribe. Nasi klienci mają łatwe w użyciu badania sieci społecznościowych wbudowane w narzędzie do badań społecznych, dzięki czemu można spojrzeć na wyszukiwanie i badania sieci społecznościowych na docelowym słowie kluczowym w jednym miejscu.

Sprawdź swoją konkurencję

W tym momencie, po zbadaniu początkowych list za pomocą narzędzi wyszukiwania i sieci społecznościowych, prawdopodobnie masz krótką, dobrze przemyślaną listę słów, które chcesz skierować na swoją stronę.

To nie jest zły pomysł, aby uruchomić swoją ostateczną listę przez największych wyszukiwarek, aby zobaczyć, kto jest w rankingu dla tych terminów. Google jest oczywiście koniecznością, ale spróbuj też Bing i Yahoo.

Sprawdź trzy Najlepsze rankingi dla każdego hasła wyszukiwania i dodaj uwagi na temat tych witryn do listy badań.

Sprawdź mój artykuł z tej serii na temat badań konkurencyjnych, aby uzyskać więcej informacji na temat ustalania konkurencji.

Wybierz zwycięzcę(ów)

To chwila prawdy. Musisz wziąć głęboki oddech i zdecydować się na kilka podstawowych słów kluczowych,które zamierzasz kierować.

Możesz podjąć świadomą decyzję-w oparciu o wszystkie badania słów kluczowych-o tym, jakie słowa kluczowe chcesz, aby Twoja strona była oceniana. Zapisz je, umieść nad biurkiem, a następnie rozpocznij proces optymalizacji witryny pod kątem tych słów kluczowych.

Dla każdego fragmentu treści (post na blogu, artykuł itp.) , chcesz wybrać jedno podstawowe słowo kluczowe do celu.

Dla całej witryny, wybierz trzy lub cztery, które będą docelowymi słowami kluczowymi.

Potrzebujesz pomocy w optymalizacji artykułów i strony pod kątem tych słów kluczowych? Sprawdź nasz darmowy raport, Jak stworzyć atrakcyjną kopię, która dobrze pozycjonuje się w wyszukiwarkach.

Bierz ich, detektywie.

Badanie słów kluczowych nie musi być przytłaczające i nie musi być bolesne.

Jeśli skorzystasz z kroków, które tutaj opisałem, badanie słów kluczowych (zarówno w wyszukiwaniu, jak i w sieciach społecznościowych) jest dość proste.

Jeśli czujesz się przytłoczony w tym momencie, oto załamanie:

  1. Wybierz kilka możliwe słowa kluczowe do rozpoczęcia badań
  2. Określ popularność i wynik konkurencji dla każdego z twoich słów kluczowych
  3. Odkryj (i badania) inne powiązane słowa kluczowe
  4. Sprawdź dane trendów na swoim słowie kluczowym (czy trendy rosną czy spadają z czasem?)
  5. Zrób kilka badań na temat tego, jak twoje słowo kluczowe jest używane w rozmowach, które odbywają się w sieciach społecznościowych
  6. Weź głęboki oddech, spójrz na ostateczne Wyniki badań i wybierz słowa kluczowe, które chcesz skierować do swojej witryny

To jest to!

Teraz twoja kolej, aby przejść przez etapy tego procesu badania słów kluczowych dla konkretnego tematu. Niezależnie od tego, czy piszesz o kickboxingu, opiece świnki morskiej, higienie jamy ustnej, czy profesjonalnym organizowaniu, ten proces badania słów kluczowych może działać dla Ciebie, przy odrobinie pracy, cierpliwości i umiejętności.

Kontynuujemy serię badań nad treścią …

Ten post jest piątą częścią mojej serii o tym, jak skutecznie badać słowa kluczowe jako marketer treści. Jeśli przegapiłeś któryś z poprzednich artykułów z tej serii, możesz je przeczytać tutaj:

  1. Badania nie są łatwe (ale konieczne)
  2. 6-Stopniowy Proces Badań Content Marketingowych
  3. Zostań tajnym agentem Content marketingowym z wywiadem konkurencyjnym
  4. 3-etapowy proces bezbolesnego badania słów kluczowych

Aby uzyskać pełną serię, oglądaj przyszłe posty tutaj na Copyblogger. Jeśli nie jesteś jeszcze subskrybentem, Zarejestruj się, aby otrzymywać nowe posty bezpośrednio na swoją skrzynkę odbiorczą.

Total
0
Shares
Related Posts