10 podstawowych składników udanych stron Sprzedaży

Kiedy widzisz dziesiątki formuł copywritingowych obiecujących “idealną stronę sprzedaży”, skąd wiesz, którym z nich zaufać?

W końcu każda formuła wydaje się mieć za sobą udaną supergwiazdę sprzedaży bezpośredniej, a każda z nich wygląda na solidny plan. Co robisz w obliczu tych szalenie różnych stylów list sprzedaży?

Pierwszym krokiem jest uświadomienie sobie, że copywriting to więcej niż jakakolwiek “formuła” — to ćwiczenie w komunikacji i perswazji.

Podobnie jak przepis, Różne formaty dają różne wyniki. Przepis, którego szukasz, zależy od odbiorców — i będziesz musiał przetestować swój, aby dowiedzieć się, na co najlepiej reagują.

Ale bez względu na to, jaki przepis na stronę sprzedaży wybierzesz, ważne jest, aby zrozumieć rozumowanie za “składnikami”, które go dotyczą. Przyjrzyjmy się temu, co powinna mieć każda udana strona sprzedaży-niezależnie od tego, jak mieszany jest Twój przepis.

1. Nagłówki, które składają obietnice i wymagają uwagi

Tutaj w Copyblogger rozmawialiśmy szeroko o pisaniu świetnych nagłówków-i o znaczeniu, jakie solidne wejście ma dla uzyskania odczytu kopii.

Jeśli nie przypiszesz nagłówka (najważniejszej części listu sprzedażowego), nikt nie zostanie na resztę.

Twój nagłówek musi wstępnie zakwalifikować czytelnika w oparciu o jego potrzeby i pragnienia, a także obiecać im intrygujący wynik, jeśli zostaną I przeczytają, co będzie dalej.

Chcesz być dobry w realizacji tego? Ćwicz. Jeśli nie kultywujesz pliku przesunięcia nagłówka i nie doskonalisz swoich umiejętności przyciągania uwagi przy każdym wpisie na blogu, musisz zacząć już teraz.

2. Otwieranie akapitów, które obiecują i przekonują

Zakładając, że Twój nagłówek wzbudza ciekawość czytelników, musisz doprowadzić czytelników do psychologicznego zaangażowania, aby przeczytać każde słowo swojej kopii.

Możesz to zrobić, korzystając z tych początkowych akapitów, aby je narysować, nawiązując kontakt i rozszerzając obietnicę złożoną w nagłówku.

To jest miejsce, w którym dowiesz się więcej o tym, czego dowiedzą się Twoi czytelnicy. Co najważniejsze, daj im znać, jak ta wiedza zbliży ich do pożądanego rezultatu.

Jest powód, dla którego akapity otwierające są często nazywane “zwiastunami” — mają one na celu pokazanie na tyle, aby czytelnik chciał zobaczyć więcej.

Kontynuuj, aby pomóc czytelnikowi zrozumieć, że są we właściwym miejscu (i że można zdobyć soczystą wiedzę, przewijając w dół), a oni będą czytać do samego końca.

3. Historie, które ujawniają przyczyny oferty

Stare wyrażenie “słowa mówią, historie sprzedają” jest nadal w 100% prawdziwe — ludzie stają się bardziej emocjonalnie związani z kopią, która opowiada historię. Zrobisz dobrze, aby stworzyć przekonujące(i prawdziwe, oczywiście!) historia, dlaczego oferta, którą składasz, powstała, ponieważ wciąga to czytelnika do twojej kopii na głębszym poziomie.

Wszyscy chcemy zobaczyć, jak rozwija się historia — i właśnie dlatego tak wiele skutecznych stron sprzedaży zawiera transformujące historie o autorze produktu (lub ludziach, którym autor pomógł). Czytelnik chce rezultatu za pośrednictwem Twojej oferty i zwróci szczególną uwagę na historie, które wiążą się z tym wynikiem.

Jeśli nie jesteś naturalnym gawędziarzem, odwiedź ponownie niektóre strony sprzedaży, które widziałeś w przeszłości i przeczytaj je ponownie z myślą o historii. Będziesz zaskoczony, jak widzisz, że dobrzy pisarze bezproblemowo pracują z nimi w swojej kopii.

4. Szczegóły, które sprzyjają relacji i wiarygodności

Wiele listów sprzedażowych zawiera ” kim jestem i dlaczego powinieneś mnie słuchać?”sekcja miała na celu ustalenie wiarygodności (i więcej historii) o autorze produktu. Zdecydowanie można naśladować tę dostawę od razu do punktu, ale są inne sposoby osiągnięcia tego samego wyniku z większą subtelnością.

Wróćmy do historii-jest to idealne miejsce, aby utkać w tle pisarza-otrzymane wyniki, referencje, które ustanawiają autorytet i powody, które sprawiają, że ta osoba jest idealnym wyborem do zaspokojenia potrzeb czytelnika.

Czytelnicy kupują od tych, którym ufają i lubią. Dopieprz swoją kopię szczegółami, które sprawiają, że autor produktu jest interesującym i autorytatywnym źródłem, a ogólny przekaz staje się znacznie bardziej przekonujący.

5. Podtytuły, które zatrzymują przewijacze i ułatwiają czytanie

Stałe podtytuły służą dwóm potężnym celom w liście sprzedaży o wysokiej konwersji.

Po pierwsze, ułatwiają czytelnikowi zrozumienie, dlaczego muszą przeczytać sekcję tekstu poniżej. Zasadniczo są to mini-nagłówki zaprojektowane w celu złożenia obietnicy i zachęcenia czytelnika do kontynuowania.

Dla każdego bloku tekstu w liście sprzedaży zadaj sobie pytanie ” Dlaczego ktoś miałby to czytać?”i przetłumaczyć odpowiedź na przekonujący sub-head. Odwiedź ponownie posty na blogu, które uwielbiałeś czytać, i zobacz, jak autor trzymał cię zaczepiony solidnymi nagłówkami podrzędnymi.

Drugim celem podtytułów jest przekazanie takiej przyciągającej uwagę obietnicy, że ludzie, którzy “przewijają i skanują” zatrzymują się w swoich śladach i mówią “muszę wrócić i to przeczytać.”

Nie pozwól subhead do swojego listu sprzedaży bez uprzedniego pytania, czy jest ” stop-worthy.”

6. Testimonials redukujące lęk

Większość ludzi traktuje referencje jako ćwiczenie w głaskaniu ego autora produktu.

Ale czytelnicy nie dbają o to. Troszczą się o własne problemy (a konkretnie o ich rozwiązanie) i troszczą się o zastrzeżenia, które mają, gdy rozważają kliknięcie przycisku “Dodaj do koszyka”.

Będą myśleć o takich rzeczach jak:

  • “Czy to zadziała na moją sytuację?”
  • “Czy to będzie zbyt trudne?”
  • “Czy będę miał na to czas?
  • “Co jeśli będę musiał to zwrócić?”
  • “Jak mogę ufać tej osobie?”

Twoim zadaniem jest przewidywanie ich sprzeciwów i zbieranie zeznań, które pokazują antidotum na obawy stojące za nimi. Spójrz na swoje referencje i zapytaj, czy wykonują swoją pracę. Jeśli nie, wiesz, co robić.

7. Dowód, że twój produkt lub usługa faktycznie działa

Jeśli “dowód na budyń jest w jedzeniu”, musisz mieć pełne brzuchy, aby pokazać je swoim przyszłym klientom.

Przedstaw im konkretne przykłady tego, jak produkt lub usługa działały dla ciebie (co nawiasem mówiąc, możesz łatwo zrobić, wplatając te elementy w swoją historię).

Jeśli masz klientów pod ręką z sukcesami, oto, gdzie pracujesz, jak również-szczególną ostrożność, aby ustawić wyniki w sposób, który zmniejsza niepokój klientów.

Poszukaj sposobów, w jakie poprzedni klienci byli w stanie uzyskać wyniki pomimo przeszkód, niepowodzeń lub okoliczności, o które Twoi nowi klienci mogą się martwić. Następnie użyj tych przykładów, aby pokazać, jak nowe perspektywy mogą to zrobić, zbyt.

8. Oferta, której nie mogą odrzucić

Pamiętaj, że sprzedajesz coś więcej niż tylko produkt lub usługę — sprzedajesz rozwiązania, wyniki i doświadczenia.

Przedstaw każdy szczegół tego, co twój produkt dla nich robi (i wpleść to w swoją historię), i uzyskaj bardzo szczegółowe informacje o tym, ile każda korzyść jest warta — finansowo i emocjonalnie.

Namaluj jasny obraz wszystkiego, co dostają. Stosuj wartość po wartości, dopóki czytelnicy nie będą mieli poczucia, że Twoja oferta jest dokładnie tym, czego potrzebują — a ponadto, że cena jest bezmyślną okazją.

Zdjęcia do filmu ” 10x factor.”Jeśli możesz pokazać czytelnikowi, że Twoja oferta jest naprawdę warta dziesięć razy tyle, ile pobierasz, decyzja o zakupie staje się znacznie łatwiejsza. A jeśli można pokazać, jak produkt płaci za siebie (w zasadzie staje się “wolny”), tym lepiej.

9. Środowisko wolne od ryzyka

Ludzie boją się, że zostaną wyprzedani, oszukani i wykorzystani w Internecie — więc ich tarcze są podniesione, jeśli chodzi o zaufanie do tego, co mówisz.

Dlatego tak dobrym pomysłem jest zaoferowanie silnej gwarancji, która zdejmuje z ich barków cały ciężar ryzyka.

To się nazywa “odwrócenie ryzyka” i jest to łatwe do zrobienia. Po prostu zaoferuj gwarancję 100% satysfakcji — jeśli nie podoba im się to, co im dajesz w ciągu 30 lub 60 dni, pozwól im odzyskać pieniądze.

Nigdy nie utrudniaj zwrotów-wartość firmy, którą generujesz, będąc dostawcą bez kłopotów, jest warta wszelkich kosztów zwrotów.

Oczywiście istnieją pewne wyjątki-gdy zwrot jest naprawdę kosztowny dla Ciebie (na przykład dla fizycznego produktu), może być konieczne wprowadzenie pewnych wytycznych dotyczących zwrotów, abyś nie został wykorzystany.

Ale jeśli to, co sprzedajesz, jest Cyfrowe, minusa po prostu nie ma. Niewielki i tymczasowy koszt refundacji będzie więcej niż składa się z poleceń ustnych zadowolonych klientów.

10. Solidne zamknięcie, które powoduje kliknięcie przycisku “Kup”

Wszystkie dobre rzeczy muszą się skończyć, a gdy twoja wiadomość sprzedaży robi to samo, potrzebujesz silnego wezwania do działania.

Przypomnij klientowi, jakie korzyści otrzymają przy zakupie, i przywróć ból i niedogodności, które znikną, gdy w pełni wykorzystają twój produkt lub usługę.

Gdy już to zrobisz, poproś ich wyraźnie o zakup. Nie zrobienie tego będzie kosztować konwersje, i jest to łatwy błąd, ponieważ możemy wahać się prosić o rzeczy.

Nie musisz tutaj robić “twardej sprzedaży” — po prostu zaproś ich do “dołącz do ciebie” lub “uzyskaj dostęp” lub “pobierz” — po prostu klikając i dokonując zakupu.

A to “P. S.” to taki banał sprzedażowy? Działa jak urok.

Kiedy ludzie dotrą do końca twojego listu, wszystkie ich utrzymujące się zastrzeżenia zostaną umieszczone na jednym końcu skali, a twoja metka zostanie umieszczona na drugim. Oto Twoja okazja, aby taktownie dać im znać, że mają szansę uzyskać korzyści, których chcą, i rozwiązać swoje problemy w tym samym czasie.

Twoje wezwanie do działania: powiedz nam, co jeszcze uważasz, że jest niezbędne do wielkiego listu sprzedaży

Jak powiedziałem na początku, istnieją dziesiątki formuł copywritingowych, a wszystkie służą swojemu celowi i mają solidne drogi konwersji. Ta lista nie ma być wyczerpująca, ma dać ci podstawowe ramy dla przekonującej kopii.

Dołącz do nas w komentarzach poniżej, gdzie możesz dodać swoją mądrość i uzyskać dostęp do pomysłów innych. Kliknij w polu komentarza poniżej i powiedz nam, jakie inne istotne “składniki” chcesz dodać do tej listy. Zobaczymy się na miejscu.

P. S.

Nie zapomnij dodać tej strony do zakładek po zostawieniu komentarza, aby za każdym razem, gdy wrócisz do niego w przyszłości, możesz dowiedzieć się jeszcze więcej o pisaniu wspaniałych listów sprzedażowych.

Total
0
Shares
Related Posts