The Ultimate Guide to Generation Z Marketing

Firmy muszą patrzeć w przyszłość, aby przetrwać i rozwijać się.

Jestem pewien, że masz skuteczną strategię, która ma na celu Milenium lub Baby Boomers.

Ale nadszedł czas, aby skupić się na młodszym pokoleniu.

Termin GeneracjaZ opisuje pokolenie urodzone po Milenium.

Mogą być również określane jako:

  • Po Tysiącleciu
  • Homeland Generation
  • igeneracja

Chociaż nie ma dokładnego zakresu dat, zwykle odnosi się do osób urodzonych po połowie i pod koniec lat 90.

Oznacza to, że najstarsi członkowie tego pokolenia są na studiach lub dopiero kończą studia.

Powodem, dla którego te informacje są tak ważne, jest to, że zaczynają one wchodzić na rynek pracy.

Dzięki stałej rocznej pensji Gen Z będzie miał teraz większą siłę nabywczą.

Dodatkowe pieniądze w kieszeniach oznaczają, że eksperci od marketingu muszą kierować reklamy na tę grupę.

Jest tu duża szansa na wzrost i zrównoważony rozwój Twojej firmy, niezależnie od branży.

Dlatego Generation z marketing zrobił moją listę najważniejsze trendy marketingowe w 2018 roku.

Jeśli nigdy wcześniej nie celowałeś w Gen Z i nie wiesz, jak zacząć, mogę ci pomóc.

Użyłem danych popartych badaniami, aby zidentyfikować niektóre z najlepszych cech i nawyków tego pokolenia.

Wyjaśnię również szczegółowo, w jaki sposób możesz wykorzystać te informacje na swoją korzyść jako marketer.

Oto, co musisz wiedzieć.

Zrozumieć kluczowe różnice między generacją z a Milenium

Po pierwsze, musisz być w stanie odróżnić różnicę między generacją Z i Milenium.

Chociaż z pozoru te dwie grupy mogą mieć pewne podobieństwa, musiały być ukierunkowane inaczej z perspektywy marketingowej.

Na przykład, spójrz, ile młodsza była przeciętna osoba Gen Z, gdy dostał swój pierwszy smartfon w porównaniu do Milenium:

image3 2

Nie jest tajemnicą, że nasz świat rozwija się w kierunku mobilnym. Marketerzy muszą dostosuj się do potrzeb użytkowników mobilnych.

Ale Gen Z jest pierwszą grupą, która ma smartfona przez całe swoje nastoletnie lata.

Oznacza to, że są one uzależnione od tych urządzeń bardziej niż ktokolwiek inny, w tym Milenium.

Pokolenie Z jest niecierpliwe, a ich koncentracja uwagi odzwierciedla to.

Na średni zakres uwagi Millennial to 12 sekund, ale to tylko 8 sekund dla genu Z.

Dlatego używają więcej platform cyfrowych jednocześnie.

Milenialsi zwykle używają trzech ekranów w tym samym czasie, podczas gdy generacja Z odbija się między pięć ekranów w tym samym czasie.

Gen Z nie dba również o programy lojalnościowe klientów w taki sam sposób, jak robią to Millenialsi.

Więcej szczegółów na ten temat omówię później.

Pokolenie Z obejmuje również influencer marketing więcej niż Milenium:

image1 2

Ich zaangażowanie z twórcami YouTube pokazuje, jak bardzo cenią opinie zwykłych ludzi w przeciwieństwie do celebrytów.

Twoja firma może rozważyć współpracę z większą liczbą mikro-influencerów w mediach społecznościowych, aby promować swoją markę.

Dowiedz się, jak promować swoją firmę na Snapchacie

Jeśli chcesz celować w Gen Z,nie możesz sobie pozwolić na ignorowanie Snapchata.

O firmie 71% Gen Z używaj Snapchata codziennie.

Ponadto 51% tej grupy używa go około 11 razy dziennie.

Spójrz na niektóre z najlepszych firm, które promują treść sponsorowana na stronie Discover Snapchat:

image6 2

Jestem pewien, że rozpoznajesz te logo.

Fakt, że te duże firmy już zidentyfikowały i dostosowały się do tego trendu, powinien pokazać, w jaki sposób rynek przeniósł się na tę platformę.

Możesz użyć Snapchata do ekspozycji marki.

Jak widzieliśmy wcześniej, Gen Z nie ma długiego czasu uwagi.

Wystarczy zobaczyć logo Twojej firmy, aby przypomnieć im o Twojej marce.

Oprócz korzystania z reklam sponsorowanych, Twoja firma powinna również posiadać konto.

Dodawaj zdjęcia i filmy do swojej historii na co dzień.

Oto przykład.

Sour Patch Kids wymyślili Kampania Snapchat po nawiązaniu współpracy z Loganem Paulem, osobowością YouTube.

Kampania zrealizowana:

  • 120,000 nowych obserwujących
  • 26 000 zrzutów ekranu
  • 583 000 wyświetleń pierwszego dnia
  • 6,8 miliona wyświetleń ostatniej historii tygodnia

Gdy zdobędziesz tych pierwszych obserwujących, Kontynuuj promowanie swojej marki za pomocą Snapchata jako platformy.

Użyj Instagram stories

Jednym z powodów Instagram stories są tak popularne ze względu na ich podobieństwo do Snapchata.

Instagram zdał sobie sprawę, jak udany był pomysł “znikającej treści” i dodał go do swojej platformy.

Możesz dodawać zdjęcia i filmy do swojej historii na Instagramie, a znikną po 24 godzinach.

Na mniej niż dwa lata, Instagram stories wydmuchały Snapchata z wody:

image7 2

Użyj swojej historii na Instagramie, aby udostępniać ekskluzywne treści swoim obserwującym.

Nawet jeśli nie publikujesz zdjęcia lub filmu na swoim profilu na Instagramie każdego dnia, powinieneś przynajmniej wykorzystać swoją historię.

Jak powiedziałem wcześniej, Gen Z uwielbia mikro-influencerów.

Postaraj się, aby ci wpływowi ludzie przejęli Twoje konto.

Alternatywnie możesz poprosić ich o promowanie Twojej marki w swoich osobistych historiach.

Zabierz swoich obserwatorów za kulisy codziennych operacji.

Zaprezentuj swoje zakłady produkcyjne i przedstaw swoich pracowników.

Łączy się to z ludźmi i pokazuje im ludzką stronę Twojej firmy.

Możliwości marketingowe są nieograniczone dzięki historiom na Instagramie.

Po prostu musisz być kreatywny i myśleć nieszablonowo, aby uzyskać ekspozycję.

Wspieranie przedsiębiorczości

Część bycia wielkim marketerem oznacza, że musisz zrozumieć, jak myślą Twoi odbiorcy docelowi.

Pokolenie Z ma ducha przedsiębiorczości.

W rzeczywistości, 72% nastolatków w Stanach Zjednoczonych mówią, że chcą kiedyś założyć własną firmę.

Jeśli ta grupa zrealizuje swoje cele, drastycznie zmieni przyszłość siły roboczej naszego kraju.

To dlatego, że 61% z tej grupy chce rozpocząć działalność bezpośrednio po studiach.

Ale Gen Z nie ceni edukacji tak bardzo jak inne pokolenia.

Tylko 64% generacji Z planuj ukończyć studia w porównaniu do 71% Milenium-różnica siedem procent.

Możliwe, że nie myślą, że potrzebują wykształcenia, by odnieść sukces.

Może to być oparte na rosnące koszty czesnego na studiach.

image10 1

Te liczby rosną wyżej niż stopa inflacji w kraju.

Wysokie koszty mogą mieć wpływ na stosunek Gen Z do szkolnictwa wyższego.

Ale przy tak wielu zasobach dostępnych w Internecie, Gen Z czuje, że nie potrzebują college ‘ u, aby odnieść sukces lub rozpocząć własną działalność.

Co to oznacza dla Twojej firmy?

Spróbuj wymyślić sprytne sposoby na zaangażowanie tych przedsiębiorczych umysłów.

Rozważ współpracę z odnoszącymi sukcesy przedsiębiorcami, którzy nie poszli na studia jako ambasadorzy marki Twojej firmy.

Można również spróbować utworzyć propozycja wartości to przemawia do młodych przedsiębiorców.

Pokolenie Z ma wpływ na zakupy dokonywane przez rodziców

Sprzedawaj produkty i usługi Generacji Z, nawet jeśli nie są one konsumowane przez nastolatków.

Oto wykres aby pokazać ci, co mam na myśli:

image4 2

Większość marketerów nie pomyślałaby, aby zorganizować rodzinne wakacje, telefon komórkowy lub samochód 11-latkowi.

Ale badania pokazują, że pokolenie Z ma wpływ na zakupy gospodarstw domowych.

To pokolenie jest zaradne.

Mogą być bardziej skłonni do badania produktów i czytania recenzji niż ich rodzice.

Tylko dlatego, że mogą nie mieć osobistych funduszy lub środków na zakup wyposażenia domu lub biletu lotniczego, nie oznacza, że Twoja firma nie może kierować tych dzieci.

Ich opinie mogą być decydującym czynnikiem między zakupem od Twojej firmy lub konkurenta.

Facebook nie powinien być twoim priorytetem

Facebook zawsze wydaje się być królem pod względem platform marketingowych w mediach społecznościowych.

Ale pokolenie Z nie czuje się tak samo jak inne pokolenia na Facebooku.

W rzeczywistości Facebook stracił powyżej 25 lat% użytkowników w wieku od 13 do 17 lat na swojej platformie przez okres trzech lat.

image9 1

Nie zrozum mnie źle.

Nie mówię, że musisz porzucić swoją strategię marketingową na Facebooku.

Jak widać na tym wykresie, tempo wzrostu rośnie w każdej innej grupie wiekowej.

Jest jeszcze mnóstwo użytkowników tam dla Ciebie.

Ale to nie powinno być twoją podstawową strategią, jeśli celujesz tylko w pokolenie Z.

Kampanie przeznaczone wyłącznie dla Gen Z powinny być wykorzystywane na innych platformach społecznościowych, takich jak Snapchat, Instagram i YouTube.

Pokolenie Z chce mieć pozytywny wpływ na świat

Twoja firma musi być świadoma środowiska, planety i społeczeństwa.

Według ostatnich badań, 60% Gen Z chcą pozytywnie zmienić przyszłość naszego świata.

Tylko 39% millenialsów czuje to samo.

Co więcej, około 25% nastolatków jest już zaangażowanych w Wolontariat.

To wspaniała wiadomość dla przyszłości naszego świata.

Wydaje się, że za każdym razem, gdy włączasz telewizor lub czytasz gazetę, słyszysz tylko negatywne historie.

Ale Gen Z chce coś zmienić:

image5 2

Spójrz na te liczby.

Aby pozostać zaangażowanym w tę grupę, Twoja firma musi również wykonać swoją część.

Porozmawiaj o każdym pozytywnym wpływie, jaki wywierasz na społeczność.

Pracujesz dla organizacji charytatywnych?

Czy Twoi pracownicy są wolontariuszami?

Wymyśl misję, która przyczynia się do większego dobra społeczeństwa.

Przyjmij to.

Buty TOMS jest doskonałym przykładem tej strategii marketingowej.

Za każdą parę butów kupioną na ich stronie internetowej TOMS przekazuje parę butów potrzebującemu dziecku.

To potężna kampania, która przemawia do pokoleń, którym zależy na przyszłości naszego świata.

Jakość jest ważniejsza niż lojalność wobec marki

Czy to brzmi jak twoja obecna strategia marketingowa?

Pozyskuj nowych klientów za jak najniższe ceny i utrzymuj ich poprzez programy lojalnościowe.

To nie jest zły pomysł i pewnie działa już od jakiegoś czasu.

Gdy klient stanie się lojalny wobec Twojej marki, będzie nadal wspierać cię przez wiele lat.

Mogą zacząć kupować różne linie produktów w Twojej firmie, wydawać więcej pieniędzy przy każdym zakupie, a nawet być gotowi zapłacić za droższe produkty.

Ale możesz nie mieć tyle szczęścia w tej strategii, jeśli celujesz w generację Z.

Zobacz jak wygląda Gen Z lojalność wobec marki w porównaniu do Milenium:

image2 2

Oznacza to, że być może będziesz musiał włożyć więcej wysiłku w swoje obecne strategie przechowywania dla Gen Z.

Znajdź sposób, by byli lojalni.

Jest inny sposób interpretacji tych informacji.

Możesz zaoszczędzić pieniądze marketingowe i nie wyrzucać pieniędzy na programy lojalnościowe dla Gen Z.

Decyzja należy do ciebie.

To zależy od Twojego aktualnego tempa zatrzymywania i pozyskiwania.

Jednym z najlepszych sposobów utrzymania klientów Gen Z są znaczące interakcje.

Ostatnie badania wykazały, że 44% Gen Z są zainteresowani w tworzeniu pomysłów na produkty i projekty dla swoich ulubionych marek.

Wykorzystaj to.

Korzystaj z ankiet, wywiadów i grup fokusowych ze swoimi klientami, aby wymyślać nowe pomysły.

Jeśli twoi klienci przyczynili się do projektu, są bardziej skłonni czuć połączenie z Twoją marką i pozostać lojalni.

Inną interesującą statystyką jest to, że 61% konsumentów Generacji Z przyciąga nowe marki.

Start-upy muszą od razu zacząć kierować reklamy na to pokolenie w celu budowania lojalności wobec marki.

Prześlij zawartość na swój kanał YouTube

Pokolenie z kocha YouTube.

Omawiałem to wcześniej, kiedy mówiłem o mikro-influencerach.

Pokazałem ci również sukces, jaki dzieci Sour Patch odniosły używając twórcy YouTube w jednej z ich kampanii marketingowych.

Średnio zegarki Gen Z dwie do czterech godzin treści YouTube każdego dnia.

Korzystają z tego znacznie więcej niż telewizja kablowa, która stanowi tylko około 30 minut ich codziennego zużycia wideo.

Więc jeśli polegasz na reklamach telewizyjnych, aby dotrzeć do genu Z, marnujesz swoje pieniądze.

Zamiast tego musisz zwiększyć swoją obecność w YouTube.

Uwielbiam używać YouTube jako kanału promocyjnego, ponieważ tak łatwo jest zmienić przeznaczenie tych filmów.

Łatwo jest dodawać filmy z YouTube do swojej witryny lub wiadomości e-mail i włączać je do ogólnej strategii content marketingowej.

Skup się na ich miłości do gier wideo

66% dzieci w wieku od 6 do 11 mówią, że gry są ich głównym źródłem rozrywki.

Ponadto Gen Z posiada więcej systemów gier wideo niż co drugie pokolenie.

image8 1

Ale Twoja firma nie produkuje gier wideo.

Możesz nawet nie być w branży technologicznej lub rozrywkowej.

Co to oznacza dla ciebie?

Bądź kreatywny.

To jest zabawna część marketingu.

Wymyśl sprytne sposoby wykorzystania tych informacji na swoją korzyść.

Na przykład możesz spróbować użyć lokowania produktu w grach wideo.

Możesz również współpracować z konkretnymi grami lub systemami gier.

Sponsoruj wydarzenie lub wydanie nowej gry.

Jeśli sprzedajesz pewną elektronikę, reklamuj ją do użytku w grach wideo.

Mikrofony, Zestawy słuchawkowe, routery, przedłużacze Wi-Fi są ważne dla młodych graczy.

Wniosek

Obecnie generacja Z to wciąż niewykorzystany rynek.

Chociaż firmy zaczęły kierować reklamy na tę grupę, nadal istnieje ogromna szansa dla Twojej marki, aby uzyskać część akcji.

Musisz tylko zrozumieć, jak to nowe pokolenie zachowuje się, myśli i konsumuje.

Nie podchodź do nich tak samo jak do millenialsów. Jak widzieliśmy, te dwie grupy są różne.

Użyj snapchat i Instagram stories, aby promować swoją markę.

Uznaj, że pokolenie Z ceni przedsiębiorczość i chce mieć pozytywny wpływ na świat.

Mają nawet wpływ na zakupy dokonywane przez rodziców.

Gen Z jest mniej aktywny na Facebooku i bardziej niż lojalność wobec marki dbają o jakość interakcji z firmami.

Uwielbiają oglądać treści na YouTube i grać w gry wideo.

Jeśli zastosujesz się do tego przewodnika, Twoja firma może skorzystać z nowego strumienia dochodów.

Jakich platform marketingowych używasz, aby kierować reklamy na generację z?

Total
0
Shares
Related Posts