5 kroków, aby zapłacić za kliknięcie reklamy, która działa

W porównaniu z nieskutecznym crapshoot, który jest tradycyjną reklamą, nie ma lepszego sposobu na uzyskanie ukierunkowanego ruchu niż poprzez reklamę słów kluczowych pay-for-performance w wyszukiwarkach. Jeśli nie wiesz, czym są reklamy pay per click, są to linki sponsorowane, które pojawiają się podczas wyszukiwania w Google, Yahoo i innych wyszukiwarkach.

Chociaż bardziej ukierunkowane niż reklamy offline lub banery reklamowe, z pewnością można wyrzucić dużo gotówki z pay per click. Aby to zrobić, nie myśl strategicznie o tym, gdzie wysyłasz osoby, które klikają Twoje reklamy.

Celem reklamy pay per click jest dotarcie do poszukiwaczy, którzy szukają konkretnie tego, co masz do zaoferowania. Wymaga to starannego badania słów kluczowych, strategicznej licytacji i przekonującej kopii reklamy, aby uzyskać kliknięcie.

Problem w tym, że większość ludzi się tam zatrzymuje.

Popełniają błąd wysyłając ten ukierunkowany ruch na stronę główną swojej witryny lub bloga. Co gorsza, nie próbują nawiązać relacji z tymi, którzy nie kupują, aby zwiększyć kursy wymiany dla każdego wydanego dolara.

Tak więc, jeśli sprzedajesz produkty lub usługi, sensowne jest prowadzenie sprzedaży i budowanie swojego fanklubu w tym samym czasie. Oto jak zwiększyć współczynnik konwersji z dowolnej kampanii pay per click, jednocześnie zwiększając liczbę subskrybentów.

  1. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zbudowanie ultra-specyficznej strony do wysyłania ruchu wyszukiwania, zwanej Stroną docelową. W zależności od różnorodności słów kluczowych, na których licytujesz, możesz nawet zbudować kilka stron docelowych, z których każda w wąski sposób odpowiada specyficznym potrzebom tej wyszukiwarki.
  2. Kiedy mówię “poszukiwacze”, mam na myśli poszukiwacze. Nie udział w programach reklamy kontekstowej na stronach wydawców. Myślę, że wszyscy widzieliśmy wystarczająco dużo spamu AdSense, aby zrozumieć część rozumowania tutaj. Ale nawet na renomowanych stronach reklama kontekstowa przynosi zbyt wiele “kliknięć ciekawości”, które zabijają zwrot z inwestycji. Chcesz ludzi, którzy są aktywnie poszukuje za to, co oferujesz. Możesz zrezygnować z ruchu bez Wyszukiwania zarówno w Google, jak i Yahoo.
  3. Strona docelowa nie Sprzedaj swój produkt lub usługę. To jest klucz. Zamiast tego oferujesz wysokiej jakości bezpłatny zasób-mini-kurs, ebook, teleseminar lub inny rodzaj samouczka, który jest bezpośrednio związany z tym, co ostatecznie sprzedajesz. Ucząc ludzi na temat Twojego produktu lub usługi, faktycznie angażujesz się w wysoce skuteczną formę sprzedaży, a jednocześnie nawiązujesz relacje.
  4. Niezależnie od bezpłatnej oferty, musi być dostarczony przez e-mail lub autoresponder RSS, który pozwala pozostać w kontakcie z perspektywą.
  5. Powinieneś wyraźnie poinformować swoich potencjalnych klientów, że oprócz bezpłatnego zasobu, który oferujesz, będą również otrzymywać aktualizacje biuletynu e-mail / bloga. Upewnij się, że ta część oferty jest tak kusząca, jak to możliwe. Regularnie dostarczasz wartościowe, istotne treści, prawda?

I proszę bardzo. Prawdopodobnie od razu dokonasz sprzedaży, ale twoje prawdziwe zyski będą pochodzić od ludzi, którzy rozgrzewają się do Twojej oferty dzięki bieżącej wartości, którą podajesz w treści bloga.

Technika ta nie jest bynajmniej Nowa. Ale to szokujące, jak wiele osób nadal z niego nie korzysta, ponieważ marnują dobre pieniądze, wysyłając ukierunkowany ruch na stronę główną, która nie jest skoncentrowana na laserze, a także nie oferują prawdziwej wartości wyszukiwarce, co skutkuje Związkiem.

Nie oświadczasz się przed pierwszą randką. I podobnie nie należy oczekiwać, że ludzie po prostu automatycznie przeskoczyć szansę dać ci pieniądze po przybyciu na stronie głównej.

Total
0
Shares
Related Posts