Czy Twoje treści powinny mieć na celu ruch lub konwersję?

Które artykuły przyciągają uwagę czytelników, przynosząc większy ruch, więcej tweetów i potknięć, więcej gałek ocznych na stronie?

Które artykuły konwertują, przynoszą więcej subskrybentów i sprzedaży?

A jak wdrożyć strategię, która maksymalizuje bliźniaczy wpływ przyciągania i konwersji?

Udaj się do lokalnego kiosku. Najlepsze techniki przyciągania i konwersji są ukryte między stronami dwóch bardzo różnych czasopism: Cosmopolitan oraz The New Yorker.

Cosmopolitan artykuły przyciągają

Dlaczego artykuł typu Cosmo przyciąga większą uwagę?

  • 77 pozycji seksualnych w 77 dni
  • 75 Crazy-Hot Sex Moves
  • 10 Tanich Pomysłów Na Randkę
  • 117 pomysłów na styl już w Twojej szafie

Poważnie … 77 pozycji seksualnych w 77 dni?

To dużo codziennej praktyki – ale seks nie jest tym, co tak naprawdę przyciąga czytelników.

Uważamy, że nie można przejść obok niczego, co daje nam siedem, siedemnaście czy siedemset sposobów na osiągnięcie czegoś. Jesteśmy chciwi i przyciągają nas artykuły, które karmią naszą żądzę nadmiaru – nawet nadmiaru informacji.

Większość z nas to frajerzy dla postów na liście.

Głównie artykuły są po prostu punktorami ułożonymi przeciwko sobie, które trwają wiecznie. Czasami jest trochę mięsa w punktach, ale często (zwłaszcza w Cosmo) to tylko punkty.

To oczywiście daje Ci poczucie, że czegoś się uczysz – i jesteś-ale nie ma głębi w wiedzy.

Artykuły typu Cosmo to lekka lektura. I my jak lekkie czytanie.

Gazety plotkarskie sprzedają się jak ciepłe bułeczki nie bez powodu. I na wypadek, gdybyś myślał, że przyciąganie jest strategią magazynu dla kobiet, znajdziesz magazyny dla mężczyzn, które również to robią.

Zdrowie mężczyzn oraz Pieniądze zawsze zawiera lekkie artykuły na okładkach, takie jak “Jak uzyskać twardy Abs” i ” 7 sekretów bogatszej emerytury.”

W rzeczywistości od lat Zdrowie mężczyzn prowadził zasadniczo te same cztery okładki w kółko. Zorientowali się, nagłówki i formaty, które były najbardziej skuteczne i po prostu nadal działa te same.

Dodaj lekkie czytanie i ogromną listę razem i CO OTRZYMASZ? Obietnica wielu informacji bez wkładania wiele pracy, aby je zdobyć.

Nic dziwnego, że są tak atrakcyjne.

Treści w stylu Cosmo są częściej przesyłane dalej, udostępniane na Facebooku i wysyłane do wszystkich innych kanałów mediów społecznościowych — ponieważ wszyscy wiedzą, że inni ludzie są przyciągani do tego rodzaju formatu. A wysyłając go, sprawia, że osoba, która go opublikowała, wydaje się bardziej atrakcyjna przez skojarzenie.

Jeśli stworzysz artykuły, które oferują Cosmopolitan stylu nagłówki i lekki, czytelny body copy, otrzymasz te same wyniki, które Cosmo ma już od dziesięcioleci. I te wyniki są naprawdę bardzo dobre. (To jeden z powodów, dla których Copyblogger polecił Cosmo jako świetne źródło inspiracji nagłówkowej.)

New Yorker artykuły Konwertuj

The New Yorker tworzy dogłębne, dobrze napisane artykuły, które prowadzą do konkretnego punktu.

Kiedy piszesz artykuły w tym samym stylu, imponujesz czytelnikowi. Widzą, że jesteś mądry. Widzą, że wiesz, co się dzieje. I widzą, że możesz im powiedzieć coś, czego jeszcze nie wiedzą.

Wrażenie to jest tak potężne, że czytelnik jest zmuszony do dalszego zbadania, aby zobaczyć, co jeszcze można im powiedzieć. Im więcej dogłębnych artykułów znajdą, tym bardziej uważają, że jesteś mądrą osobą, z którą można się często kontaktować — i tym trudniej im oprzeć się przyciskowi Subskrybuj.

Dotyczy to nie tylko artykułów tekstowych, ale także wideo i audio. Dogłębny fragment tekstu, audio lub wideo wciąga cię. Im więcej czasu spędzasz na czytaniu, słuchaniu lub oglądaniu czegoś,tym bardziej chętnie śledzisz źródło.

Ci z Was, którzy przeczytali artykuły z zaplecza magazynu w The New Yorker może się martwić, oznacza to, że musisz pisać niezwykle długie artykuły. Nie wiesz.

Bycie interesującym jest o wiele ważniejsze niż toczenie się na dany temat, a nawet The New Yorker ma mnóstwo krótkich kawałków, które nadal oferują świetny wgląd.

Do artykułu typu New Yorker potrzebujesz głębi, szczegółów i analizy. Te trzy rzeczy wzmacniają czytelnika o wiele bardziej niż puch w stylu Cosmo.

Umieść więcej szczegółowych szczegółów i analiz w swoim piśmie, a zobaczysz, że współczynniki konwersji rosną.

Która strategia jest najlepsza?

To zależy od ciebie, oczywiście. Niektóre blogi-podobnie jak niektóre publikacje drukowane-są napędzane prawie całkowicie przez kosmopolityczne nagłówki i kopie. Inni kierują się stylem New Yorkera.

Ale nie musisz wybierać.

Zauważysz, że nawet Cosmo zawiera co najmniej jeden dogłębny artykuł na wydanie. Oraz The New Yorker zawsze ma kilka krótkich, lżejszych przedmiotów z przodu. Heck, even Playboy stworzyła nazwę dla dogłębnych artykułów oraz Uwaga-pin-upy.

Możesz używać obu tych strategii w tym samym czasie. I powinieneś.

Strategiczna mieszanka obu rodzajów artykułów nie tylko przyciągnie większą liczbę klientów, ale także zapewni większą konwersję.

Możesz również łączyć artykuły, dzięki czemu krótki artykuł w stylu Cosmo prowadzi do bardziej dogłębnego artykułu w stylu New Yorkera. Lub pod wpływem Cosmo nagłówek może wciągnąć czytelnika w kawałek o większej głębi niż Cosmopolitan nigdy o tym nie marzyłem.

W druku czasopisma Zwykle oddzielają te dwa style. Z przodu magazynka znajdują się głównie krótkie, lekkie kawałki, z tyłu dłuższe, bardziej dogłębne.

W Internecie będziesz bardziej elastyczny. Możesz przenieść je z lekkiego materiału do głębszej, bardziej szczegółowej treści, dzięki czemu uzyskają genialną mieszankę obu rodzajów elementów (otrzymasz również świetne korzyści SEO). Będą bardziej przyciągane do Ciebie w tym samym czasie są skłonni do konwersji i zameldowania się u Ciebie codziennie.

Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę (oznacza to większy ruch, więcej czytelników i więcej udostępniania w mediach społecznościowych), Wybierz artykuły w stylu Cosmo. Przynajmniej upewnij się, że stworzyłeś przyciągający uwagę nagłówek.

Jeśli chcesz konwersji (oznacza to subskrybentów i płacących klientów), pochyl się na artykuły inspirowane New Yorkerem, z dużą głębią, szczegółami i przemyślaną analizą.

A jeśli chcesz obu, daj swoim czytelnikom oba. Copyblogger nie zadowala się tylko jednym podejściem, więc dlaczego powinieneś?

O autorze: Sean D ‘Souza oferuje świetny bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Koniecznie zajrzyj też na jego bloga.

P. S.

Jeśli chcesz uzyskać więcej ruchu oraz więcej konwersji na swojej stronie, pamiętaj, aby odebrać bezpłatny biuletyn e-mail Copyblogger, Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi. Rozpoczyna się od 20-częściowej serii z naszymi najlepszymi poradami na temat rozwoju twojego biznesu online.

Total
0
Shares
Related Posts