The Best of Copyblogger w 2007 roku

Nadszedł czas na wszechobecne listy “best of 2007”, więc dlaczego nie jeden dla Copyblogger? Zrobię podsumowanie najlepiej odebranych postów w roku, z odrobiną komentarza na temat tego, co było godne uwagi z każdego miesiąca.

Jeśli przegapiłeś coś z 2007 roku, to masz drugą szansę. Podczas gdy ty to zrobisz, będę miał czas, aby wymyślić, co napisać na przyszły rok (nie martw się, Mam już całkiem dobry pomysł).

Zacznijmy od powrotu do stycznia 2007 roku.

Styczeń

Rozpocząłem rok od serii SEO Copywriting 2.0, a następnie złamałem jedno z moich noworocznych postanowień, poddając termin linkbaiting pod publiczne głosowanie. Werdykt można przeczytać tutaj.

Przy okazji, złamałem postanowienia tylko dla zabawy, wszystkie z wyjątkiem jednego. Nigdy nie użyłem tego słowa. kerfuffle na tym blogu w 2007 roku.

UPS.

Inne godne uwagi posty:

  • Przedstawiamy formułę A*I*D * A do blogowania
  • Permission Marketing 2.0
  • P. T. Barnum Przewodnik po internetowej reklamie
  • The David Ogilvy Playbook for Business Blogging

Luty

Luty rozpoczął się z hukiem dzięki niezmiennym prawom perswazyjnego blogowania 5, a następnie przeniósł się do Zbuduj lepki Blog seriale:

  • Wyróżnij swojego bloga lub giń
  • Myślisz, że z kim rozmawiasz?
  • Zostawiasz swoich czytelników z dala od rozmowy?
  • Niech Cicero zbuduje Ci lepkiego bloga
  • Pięć kroków do naprawdę wyjątkowego bloga, który przyciąga czytelników i przychody

Marzec

Po skończeniu Sticky Blog serii, nie miałem pojęcia co dalej napisać. Tak więc, późną nocą na początku marca, postanowiłem napisać post o gramatyce (nudny), a następnie poszedłem spać. Myślę, że nagłówek trochę przyprawił rzeczy, ponieważ kiedy obudziłem się następnego ranka, post stał się ogromny na Digg, Reddit, Delicious, Stumble i kilku blogach z całego świata. Ten post przyniósł więcej ruchu niż cokolwiek innego, co napisałem na Copyblogger do tego momentu.

Inne godne uwagi posty:

  • Headline Remix Madness-Part One and Part Two
  • Dlaczego lista A nie ma znaczenia
  • Zen i Sztuka niezwykłego blogowania

Kwiecień

W kwietniu wybrałem się na późną wycieczkę na narty, a pierwsze w historii posty gościnne pojawiły się na Copyblogger. Chris Garrett i Roberta Rosenberg pozwolili mi zrobić sobie przerwę z rodziną i uświadomili mi, że ten blog jest bardziej interesujący, gdy zaangażowanych jest więcej głosów.

Inne godne uwagi posty:

  • Prosta Czteroetapowa Strategia rozwoju treści, która łączy
  • Benjamin Franklin Przewodnik po marketingu firmy w Internecie
  • Pięć najczęstszych błędów nagłówka i jak ich uniknąć

Maj

W maju, Copyblogger otrzymał ogromną metamorfozę od Chrisa Pearsona, a następnie Chris przerobił stary projekt i udostępnił go społeczności WordPress. Również Muhammad Saleem wszedł na pokład jako regularny pisarz gościnny i zapytał, Czy Można pisać dla Digga?

W międzyczasie zrobiłem całą serię o metaforach:

  • Zostań mistrzem metafory i pomnóż swoją skuteczność blogowania
  • Metafora, podobieństwo i analogia: jaka jest różnica?
  • Magnetyczne blogowanie: jak używać metafor do tworzenia nieodpartych treści
  • Czy Twoje Metafory Wymiatają?

Czerwiec

W czerwcu postanowiłem sprawdzić, czy uda mi się jeszcze raz popracować nad całą gramatyką. Tym razem użyłem nagłówka 60-letniego (czy popełniasz te błędy pisząc? jest lekkim zwrotem w stosunku do klasyki Czy popełniasz te błędy po angielsku?), aby zobaczyć, czy Mogę zwrócić uwagę tych wszystkich nowych użytkowników mediów społecznościowych. The stampede from Digg, et al był większy niż poprzedni, co pokazuje, że niektóre nagłówki zawsze wydają się działać.

Inne godne uwagi posty:

  • Czy piwo jest kluczem do niezwykłego blogowania?
  • Pisanie nagłówków dla stałych czytelników, wyszukiwarek i mediów społecznościowych
  • Plan na genialny Start bloga
  • Go Big or Go Home: dlaczego bycie odważnym ma kluczowe znaczenie dla bycia zauważonym

Lipiec

W lipcu wydałem inny rodzaj postu o pisaniu i stał się moim ulubionym. To był impuls chwili, i choć z pewnością pomija kilka ważnych rzeczy (przede dużo czytania), został zaprojektowany w taki sposób, aby

Mam nadzieję, że tak.

Inne godne uwagi posty:

  • Blogowanie jest martwe (Long Live Value Blogging)
  • Treść IKEA: jak stracić czytelników w dwie minuty lub mniej
  • Dwie Techniki, Które Pomogą Ci Objąć Zwięzłość
  • Czy Jesteś odważnym blogerem?

Sierpień

W sierpniu gościnni pisarze naprawdę zabłysnęli. Mu zaczął to od postu o listach, Ryan Imel zdobył dwa home runs z tym, jak zostać blogerem autorytetu, a jeśli twój Blog zniknie, kto by za tym tęsknił?, a Michael Stelzner badał produktywność pisania.

Oto kilka rzeczy, które napisałem:

  • David Lee Roth Przewodnik po legendarnym marketingu
  • Czy ludzie naprawdę chcą przejrzystości i autentyczności?
  • Jak zdobyć subskrybentów 6,312 na swoim blogu biznesowym w jeden dzień

Wrzesień

Wrzesień był miesiącem, w którym zrobiło się szalenie, w ruchu drogowym. Każdy artykuł skierowany na pierwszą stronę Digg się udało, podobnie jak losowe posty, które nabazgrałem bez myślenia o tym(jak post” kliknij tutaj”). Wyczuwając okazję, Ben Yoskovitz pojawia się w jednym poście gościnnym, który również trafia na pierwszą stronę Digg. W końcu, ostatniego dnia miesiąca, skończyłem 40 lat. Wraz z moją utraconą młodością stało się później jasne, że sukces września zakończył również bieg Copybloggera na Digg.

Oto lista postów, które pomogły zniszczyć wszystkie poprzednie rekordy ruchu Copybloggera:

  • Ostrzeżenie: używaj tych 5 niezawodnych formuł nagłówkowych na własne ryzyko
  • Jak pisać niezwykle kreatywne treści
  • Pisanie dla StumbleUpon: Wysoka zawartość “nad przewijaniem” w czterech prostych krokach
  • Czy mówienie komuś “Kliknij tutaj” ma znaczenie?
  • Czy rozpoznajesz te 10 mentalnych bloków kreatywnego myślenia?
  • Czy korzystasz z pięciu rodzajów linków prawidłowo?
  • Dziesięć Ponadczasowych Perswazyjnych Technik Pisania

Październik

Po wrześniowym korku nadszedł czas na zmianę biegów. Opublikowano raport free Teaching Sells, a w dniu, w którym uruchomiliśmy program szkoleniowy mający na celu odsunięcie ludzi od polegania na Google i reklamach, Google obniżyło PageRank Copybloggera z 6 do 4. Gdy Google uświadomiło sobie, że nie sprzedawałem linków i nie zasługiwałem na karę, mój PageRank został podniesiony do 7. Za późno, jednak, jak Google zrobił punkt lepiej niż mogłem sam. Musisz kontrolować swoje przeznaczenie i nigdy nie polegać na Google jako swoim rynku lub modelu biznesowym.

Inne godne uwagi posty:

  • Jak tworzyć ebooki, które sprzedają
  • Oto Jak przestać się martwić o Google raz na zawsze
  • Efekt motyla i środowisko: jak małe działania mogą uratować świat
  • Sześć typowych błędów interpunkcyjnych, które blogerzy Bedevil

Listopad

Kolejny silny miesiąc dla pisarzy gościnnych, co było dobrą rzeczą, biorąc pod uwagę, że byłem zawalony nauczaniem. Skellie, Anna Goldsmith, Sean D ‘ Souza, Dean Rieck, Jon Morrow i Nathania Johnson pojawili się po raz pierwszy na Copybloggerze. Mam nadzieję, że część z nich wróci w 2008 roku!

Inne godne uwagi posty:

  • Jazz i Sztuka improwizacji blogowanie
  • 7 znaków ostrzegawczych, że jesteś pijany na własnych słowach
  • Paskudne Czteroliterowe Słowo, Które Powstrzymuje Cię Od Pisania

Grudzień

Na zakończenie Roku trochę złamałem charakter, by zart o Facebooku i Diggu. Chodzi o to, że firmy finansowane przez VC są nie po twojej stronie, a jedyne media, którym możesz zaufać i naprawdę czerpać zyski, to to, co posiadasz i kontrolujesz. I szczerze mówiąc, powodem, dla którego zdecydowałem się na Digg rant, był fakt, że podobał mi się nagłówek. Chyba tylko taki kujon jak ja podnieca się aliteracyjnym zestawem czterech słów, każdy z czterema literami, wszystkie zawinięte w odniesienie do Czarnoksiężnika z Krainy Oz. 🙂

Inne godne uwagi posty:

  • Technika Cosmo Headline do blogowania inspiracji
  • 58 najlepszych ofert na świecie
  • Dlaczego pisanie jak student zabije cię w Internecie
  • Jak korzystać z “zasady trzech”, aby tworzyć angażujące treści

Czekamy na rok 2008

Miło jest tak patrzeć wstecz na rok, bo inaczej pamięć o nim jest w większości rozmyta( przynajmniej dla mnie … ale pamiętaj, starzeję się). Jeszcze raz dziękuję wam wszystkim za to, że to wszystko jest możliwe, dostrajając się do Copybloggera. Jasne, że mam najfajniejszych czytelników.

Ciesz się wakacjami, pielęgnuj te, które kochasz i planuj osiągnąć więcej, niż myślisz, że możesz w nadchodzącym roku.

Zapowiada się kolejny interesujący.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts