The Best of Copyblogger 2011

W Copybloggerze lubimy tradycję. I nie mówię tylko o tym szalonym portorykańskim ajerkoniaku. (Kto by pomyślał, że można dostać tyle rumu do pozornie niewinnego napoju na bazie mleka?)

Co roku, tuż przed świętami, informujemy, że bierzemy resztę roku wolnego. I każdego roku wrzucamy post “Best of Copyblogger” tuż przed Nowym Rokiem, na wypadek, gdybyś przegapił coś soczystego w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Stary, jesteśmy podstępni.

Oto najlepsze artykuły Copybloggera z 2011 roku, oparte na Twoim entuzjazmie i moim nastawieniu do treści, które zapewnią ci to, czego chcesz w 2012 roku.

Oto zwycięzcy, podzieleni na kategorie i przedstawiani w kolejności moich osobistych zachcianek:

Tworzenie zabójczych treści, które budują odbiorców

Content marketing zrobił olbrzymi skok w 2011 roku. 2012 będzie wspaniałym rokiem dla firm, które rozumieją, jak tworzyć treści warte przeczytania, oglądania i słuchania. I smutny, smutny rok dla tych, którzy nadal myślą, że zeskrobane, “spun” lub w inny sposób kiepskie treści, wszędzie ich zaprowadzą.

Jaka jest różnica między Content marketingiem a copywritingiem?
To nie to samo, ale jeśli jesteś mądry, użyjesz ich razem. Zacznij tutaj, aby naprawdę zrozumieć, co treść może (a nie może) zrobić dla ciebie.

Dwa zasadnicze elementy nieodpartej treści
Istnieją tylko dwa elementy, których treść absolutnie potrzebuje, aby odnieść sukces. Zrób to dobrze, a Wszystko inne, co robisz, jest sosem. Zrozum je źle, a będziesz spłukany, samotny i śmiesznie wyglądający.

Dlaczego ludzie nie chcą “prawdziwego” Ciebie
Czego możesz się nauczyć z koszulki Joy Division Briana, co Seth Godin miał na myśli, kiedy powiedział ci, że masz być lepszym kłamcą i dlaczego twoje “dowcipne” pijane tweety sprawiają, że ludzie przestają cię obserwować.

109 sposobów, aby Twoja firma nie mogła się oprzeć mediom
Założę się, że nie wiedziałeś, że tradycyjny PR jest jedną z pierwszych form content marketingu, prawda? Cóż, jest i nadal jest ważne. Oto jak możesz kształtować swoją historię, aby reporter faktycznie z tobą rozmawiał.

Copywriting i konwersja, która zarabia pieniądze

Znasz kogoś z ogromną publicznością, kto wciąż jest spłukany? To dlatego, że treść przyciąga ci miłość i uwagę, ale nadal musisz potrząsnąć swoją kreatorką pieniędzy. Tu pojawia się copywriting i konwersja. Poskładajcie je do kupy, a staniecie się niepowstrzymaną siłą. Podobnie jak Borg, ale z lepszym wyborem przekąsek.

5 błędów strony docelowej, które niszczą współczynniki konwersji
Strony docelowe to strony w Twojej witrynie, które zachęcają czytelników i klientów do robienia tego, co chcesz. Chyba, że je spieprzysz. Oto jak tego nie robić.

Dlaczego podział testów jest jak seks w liceum
Po pierwsze, jeśli nie dostałeś w pełni powyższego postu Briana “Essential Elements of Irresistible Content”, ten nagłówek jest jednym z lepszych przykładów roku. Po drugie, w przeciwieństwie do seksu w liceum, dzielone testy są czymś, co można i należy zrobić. Oto krótki samouczek od Danny Iny.

Strategia redesignu Copybloggera
Lubimy trzymać go na Copybloggerze. Oznacza to, że jeśli chcesz wiedzieć, co odkryliśmy działa najlepiej, aby zwiększyć konwersję, obserwuj, co robimy. Posłuchajcie tego podcastu, w którym wyjaśnimy, dlaczego wprowadziliśmy niektóre zmiany na stronie w tym roku.

Dobra Rada, która zabiła mój Współczynnik konwersji
Chris Garrett opowiada przerażającą historię i pokazuje, jak uniknąć swojego strasznego losu.

E-mail marketing: jak kliknąć “Wyślij” i rozwijać swój biznes

Mobilny, lokalny, społecznościowy, … e-mail?

Tak, e-mail. Nadal jest to najskuteczniejszy sposób, aby skłonić ludzi do podjęcia działań i zakupu czegoś, ale tylko wtedy, gdy zrobisz to we właściwy sposób. Oto kilka myśli.

7 kroków do strony wyboru adresu e-mail, która działa
Jeśli nie otrzymasz zgody, twój e-mail marketing zawiedzie, zanim się zacznie. Oto jak zachęcić ludzi do zapisania się na Twoją listę, abyś mógł wysyłać im genialne rzeczy.

Poznaj najlepszego przyjaciela leniwego marketera: Autoresponder E-mail
Więc co wysyłasz tym uroczym czytelnikom po tym, jak się zgodzą? Wysyłasz im dobrze spreparowany, strategiczny autoresponder wiadomości e-mail. Tak to działa.

Lepszy, mądrzejszy, szybszy marketing w mediach społecznościowych

Czy “Eksperci” Social Media Są Bezwartościowi?
Dlaczego nie uważam, że wszyscy (a nawet większość) eksperci mediów społecznościowych powinni zginąć w pożarze.

Najbardziej niebezpieczne zagrożenie dla działań marketingowych Online
Media społecznościowe to niesamowite narzędzie do budowania Twojej firmy. Ale kiedy budujesz cały program marketingowy na wynajętej ziemi, ryzykujesz bardzo niebezpieczny scenariusz. Oto, co zrobić zamiast tego.

7 szybkie sposoby na przekształcenie profilu LinkedIn w Konia do marketingu w mediach społecznościowych
LinkedIn? Poważnie? Wiem, ja też w to nie wierzyłem, ale Lewis Howes robi dobrą sprawę i dokładnie określa, co robić.

Czy Google+ Jest Najlepszą Platformą Content Marketingową?
Google+ wydawało się, że przeszedł od “rozwiązania do wszystkich ludzkich sporów” do “dead in The water” w ciągu około sześciu tygodni. Obie te oceny są poza zasięgiem. Jeśli nie uwzględniasz Google+ w ramach swojej mieszanki marketingowej, możesz przegapić pewne znaczące korzyści. Brian Clark wyjaśnia, dlaczego powinieneś być w Google+ i co powinieneś tam robić.

Straight Dope na Facebooku, Twitterze i SEO
To był rok, w którym sieci społecznościowe i SEO połączyły się w jedną ogromną, pulsującą masę. Coś jak potwory z oryginalnego Star Treka. Myślę, że to ten, który naprawdę lubi sól. Oto, jak możesz oswoić bestię, a przynajmniej przekonać ją, aby nie zabiła Cię potwornie.

Nie ma zwrotu z inwestycji w Social Media Marketing
W którym Sonia Simone i Dyrektor Finansowy Copyblogger Media Sean Jackson próbują ustalić, czy rozmowa ma sens, czy nie w ogóle o ROI dla marketingu. Spoiler: Sean odmawia, Sonia wciąż jest na ogrodzeniu.

Budowanie firmy, która zaprowadzi cię tam, gdzie chcesz

Mimo ryzyka i stresu związanego z zakładaniem firmy, nadal wybieramy ją zamiast zwolnień i szefów, którzy sprawiają, że Dilbert wygląda na mądrego, oświeconego faceta. Ale zanim zaczniesz działać, musisz się skupić.

Zamieniłbyś nudę na stres, żeby mieć własny biznes?
Może to jest ten rok, w którym idziesz na własną rękę i zaczynasz biznes. A może to jest rok, w którym się namawiasz pobyt w biznesie. Oto moje przemyślenia na temat tego, dlaczego robimy skok i co dzieje się po tym, jak to zrobimy.

Poradnik Tchórzliwego Lwa, jak pokonać swoje przedsiębiorcze lęki
Czy masz kiedykolwiek podejrzenia, że odniosłbyś sukces, gdybyś nie był takim … kurczak? Nieustraszony Jon Morrow pomoże ci podążać żółtą ceglaną drogą i przestać być takim wielkim mięczakiem.

Jedno słowo, które kradnie Twoją przyszłość
I nie, to nie “Snooki.”

Porady dla freelancerów

Chcemy, aby był to rok, w którym twój niezależny biznes staje się szalenie udany, a wszyscy twoi przyjaciele potajemnie cię nienawidzą, ponieważ zaczynasz pić fantazyjną kawę i bierzesz dwa miesiące wakacji na Karaibach.

Wszystkie te są skierowane do pisarzy, ale mogą być bardzo skutecznie wdrażane przez grafików i programistów internetowych. Pamiętaj, że firmy na całym świecie desperacko potrzebują inteligentnych ludzi, którzy pomogą im w marketingu treści, zarówno w pisaniu, jak i projektowaniu. Więc zróbcie krok, wykonajcie świetną robotę i idźcie pomóc tym ludziom. To Twój patriotyczny obowiązek jako obywatela Clue-o-sphere.

5 powodów, dla których wszyscy Niezależni pisarze powinni nauczyć się pisać list sprzedaży
Szczerze mówiąc, nie powinniśmy cię na to namawiać. Sean Platt wyjaśnia, dlaczego warto poświęcić czas na naukę tej techniki, aby w Twoim biznesie działo się wiele naprawdę niesamowitych rzeczy. Tęcze i jednorożce sprzedawane oddzielnie.

5 sytuacji, które wymagają zatrudnienia profesjonalnego copywritera
Hej copywriterzy, czy masz już dość wyjaśniania klientom (ponownie), dlaczego muszą płacić pieniądze za profesjonalnego pisarza, zamiast wykorzystywać swojego siostrzeńca, bezrobotnego angielskiego majora? Oto amunicja dla Ciebie. Używaj tego mądrze.

Chcesz Więcej Klientów Copywritingowych? Oto zaskakujący sposób, aby je znaleźć
To, że piszesz dla sieci, nie oznacza, że internet zawsze będzie najlepszym sposobem na znalezienie klientów. Jednym z powodów, dla których cię potrzebują, jest to, że nie spędzają czasu w sieci społecznościowej, tak jak ty. Oto szybka, łatwa do wdrożenia technika z Lindy Formichelli, która może szybko wypełnić listę klientów.

W 2012 roku będziemy mieli dla Was o wiele więcej. Do zobaczenia na drugiej stronie!

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Śledź ją na Twitterze i daj jej znać o Twój ulubione posty roku.

Total
0
Shares
Related Posts