Uwaga jest rzadkim i cennym zasobem. Prawdopodobnie trudniej niż kiedykolwiek wcześniej domagać się czyjejś uwagi przez dłuższy czas.
Uwaga jest teraz czymś, czego nie można wziąć, tylko dać. Jako marketerzy ważne jest, aby zrozumieć te fakty, aby lepiej wykonywać naszą pracę w cyfrowym świecie. Musimy teraz dokonać optymalizacji na wielu frontach. Musimy być dowcipni, treściwi, chwytliwi, ekscytujący, kontrowersyjny, jasny, nieoczekiwany lub jakaś kombinacja wszystkiego.
I tak dochodzimy do zrozumienia tych prawd, odświeżyć nasze umiejętności pisania, i nurkować na czele do sfery social media marketing. Kształcimy się i śledzimy zasoby takie jak Copyblogger, Problogger i inne. Uważamy, że wiele starych zasad pisania perswazyjnych nadal obowiązuje (np. celem nagłówka jest jeszcze zachęcenie czytelników do przeczytania pierwszego zdania). Po dalszych badaniach znajdujemy mnóstwo porad i wskazówek dotyczących optymalizacji działań w mediach społecznościowych dla Stumble, Digg, RSS itp.
Ale w wyniku SEO-ing, SMO-ing i wszystkich innych rodzajów O – ing stoimy w obliczu niebezpieczeństwa wpadnięcia w pułapkę. Musimy zawsze pamiętać, że jakość treści Jest Najważniejsza i być czujnym, aby nie poświęcać tej jakości na ołtarzu optymalizacji.
Z pewnością nagłówek Twojego posta na blogu ma kluczowe znaczenie i oczywiście istnieją sposoby dostosowania go w celu zwiększenia prawdopodobieństwa sukcesu w różnych kanałach mediów społecznościowych. Zgadzam się również, że podpinanie czytelników potężnymi zdaniami otwierającymi lub obrazami jest nieodłącznym elementem sukcesu w mediach społecznościowych. Ale fundamentalną zasadą mediów społecznościowych jest to, że musisz engage twoi czytelnicy / widzowie/konsumenci. To niefortunne i frustrujące znaleźć wpis na blogu, który jest tylko serią haczyków bez prawdziwego mięsa. Znalazłem więcej niż jeden blog firmowy próbujący zagrać w grę w mediach społecznościowych, w której każdy akapit był tylko zwiastunem następującego akapitu. Na koniec nie było żadnej wypłaty. Podczas metodycznej optymalizacji pisania pod kątem wyszukiwarek, witryn z wiadomościami społecznościowymi, witryn z zakładkami społecznościowymi, skanerów, uczniów wizualnych i czytników diagonalnych możesz zapomnieć o optymalizacji dla najważniejszej osoby: czytelnika.
Zaczerpnięte bezpośrednio ze strony o Copyblogger, copywriting jest:
Proces pisania słów … z ostatecznym zamiarem podjęcia przez czytelnika jakiejś formy działania.
Jeśli celem Twojego bloga jest dostarczenie znaczących treści na dany temat, nie zapominaj, że jednym z głównych działań, które chcesz podjąć, jest Czytaj dalej. Wykorzystaj swoje umiejętności / Porady / sztuczki na początku pisania, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, ale potem nie bój się odłożyć tych sztuczek na bok i zarabiaj ta uwaga z wysokiej jakości treści….z Twoim mięsem. W ten sposób zaangażować konsumentów mediów społecznościowych i zacząć budować z nimi relacje, które doprowadzą do ostatecznego celu, jaki masz.
Skuteczne pisanie dla nowych mediów to coś więcej niż suma wysiłków optymalizacyjnych. Internet nie jest reklamą, broszurą, katalogiem, broszurą, reklamą radiową ani magazynem. Optymalizacja jest z pewnością kluczem do Twoich wysiłków ,ale pamiętaj, że nie zawsze najlepiej jest poświęcić wysokiej jakości treści kapryśnym bogom (Wstaw-swój-ulubiony-kwalifikator-tutaj) optymalizacja.