Przewodnik Optymalizacji Konwersji Płatnego Ruchu

Najlepiej zaprojektowana strona docelowa na świecie nie przyniesie ci nic dobrego bez docelowych użytkowników, którzy z niej skorzystają.

Jak do nich dotrzeć?

Istnieje wiele różnych metod ruchu — niektóre, takie jak optymalizacja na stronie, są prawie tak stare jak sama sieć. Inne są nowsze. Nie musisz używać wszystkich tych metod, ale przeczytaj opisy i studia przypadków, aby wybrać ten, który Twoim zdaniem najlepiej pasuje do Twoich celów biznesowych.

Przyjrzyjmy się bliżej niektórym z najlepszych źródeł ruchu i jak je wykorzystać, aby przynieść korzyści stronom docelowym.

PPC / płatne reklamy

Reklamy Pay Per Click były ogromnie popularne przez Google-ale nie byli pierwszymi pionierami takiego systemu — OpenText był już w 1996 roku. Szybko przetasował swoje PŁATNE OFERTY po oburzeniu użytkowników, że płacenie za reklamy online przekraczało granicę. OpenText nawet podświetlał swoje płatne reklamy, aby wyszukiwacze mogli zobaczyć różnicę między nimi (brzmi znajomo?)

Krótka Historia

Pod koniec 1990 roku do początku 2000 roku, główne wyszukiwarki (w tym czasie) podobnie jak Yahoo zdecydowało się pobrać opłatę ekspresową, aby przejrzeć i opcjonalnie zaakceptować lub odrzucić witrynę do umieszczenia w wyszukiwarce. W tej chwili nadal możesz przesłać swoją witrynę za darmo, ale paid-to-review spróbuje skrócić proces, nakłaniając człowieka do faktycznego ustalenia, czy Twoja witryna “qualified”.

Co sprawiło, że strona się kwalifikuje? To była w najlepszym razie szara strefa. Nie było ustalonych standardów ani rozumowania, dlaczego jedna strona byłaby wymieniona, a inna Nie. wielu właścicieli firm, których witryny zostały odrzucone, uważało, że ich konkurenci mieli wewnętrzny tor lub w jakiś sposób spowodowali wypaczenie orzeczenia redaktora na ich korzyść.

Nie trzeba dodawać, że wiele doskonale dobrej jakości stron zostało odrzuconych, co doprowadziło do znaczącej negatywnej prasy online dla witryn takich jak Yahoo-więc zarabianie na wyszukiwarce w ten sposób wyraźnie nie działało.

Google Wprowadza Punktację Jakości

Google był pierwszą wyszukiwarką, która to wszystko zmieniła-dzięki punktacji jakości. Witryny nie były już na szczycie rankingów tylko dlatego, że miały najwięcej linków.

Adwords został pierwotnie uruchomiony jako opłacalne rozwiązanie reklamowe w tym czasie, a najlepszym oferentem jest nie tylko strona, która rzuciła najwięcej pieniędzy w Google, ale także ta, która miała kilka innych czynników trafności.

Google nie powie dokładnie, jakie są te czynniki, ale jego własne algorytmy składają się z “secret sauce” kombinacji, które określają, jak dobrze strona będzie w rankingu. Czynniki oceny jakości zmieniały się z czasem, ale nadal jest to znaczący wskaźnik sukcesu lub porażki kampanii reklamowej witryny.

Po krótkim pobycie jako pay-per-impression, Google zorientowało się, że ludzie wolą płacić więcej, aby kliknąć reklamę, a nie po prostu oglądać. Ze średnią reklamą kosztującą 60 centów za kliknięcie i milionami wyszukiwań dziennie-policzysz.

Nic dziwnego, że Yahoo i Bing również poszły w ślady własnych sieci reklamowych.

Więc Jak Uzyskać Korki?

Całe książki mogą (i mieć) zostało napisane, aby uzyskać jak najwięcej z pay per click – ale pomysł wszystko sprowadza się do jednego prostego pytania:

Ile jest dla ciebie warte każde kliknięcie?

Nikt nie może odpowiedzieć na to za Ciebie, z wyjątkiem ciebie-więc weź pod uwagę takie rzeczy, jak:

  • Twoja średnia wartość zamówienia
  • Twój zysk
  • Twój Współczynnik konwersji (ile kliknięć ostatecznie staje się klientami).

Pierwsze kroki z Google Adwords, który ma obecnie lwią część rynku, jeśli chodzi o reklamy pay-Per-click, oznacza, że będziesz musiał również zrozumieć i monitorować takie rzeczy, jak:

  • Najlepsze możliwe słowa kluczowe do wykorzystania w reklamie (więcej na ten temat poniżej)
  • Jak podzielić swoje reklamy i określić, które z nich działają najlepiej
  • Jak określić prawdopodobieństwo kliknięcia reklamy (pierwsze miejsce nie zawsze jest najlepsze!)
  • Jak dobrze konwertuje twoja kopia reklamy i tak dalej…

Warto zauważyć, że możesz również wybrać wyświetlanie reklam Google w sieci reklamowej Google, która będzie wyświetlać reklamy nie tylko w samej Google, ale także w sieci witryn partnerskich — co oznacza większą ekspozycję dla stron docelowych.

Co więcej, Adwords stał się czymś więcej niż tylko zwykłymi reklamami tekstowymi — ewoluował, aby objąć reklamy graficzne, wideo i mobilne, dając Ci szeroki wybór opcji do wyboru.

Starannie Dobierając Słowa Kluczowe

Twoje słowa kluczowe stanowią podstawę Twojej kampanii reklamowej PPC – więc ich mądre wybranie wymaga pewnych badań z twojej strony. Na szczęście Google jest gotowy z sugestiami słów kluczowych, w tym jak często są one wyszukiwane i jak bardzo przybliżona konkurencja będziesz musiał stawić czoła.

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania o słowach kluczowych jest to, że im bardziej szczegółowe wyszukiwanie, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik jest gotowy do zakupu. Będą wpisywać dłuższe słowa i zwroty (znane jako słowa kluczowe “long tail”). Krótsze słowa kluczowe są często tymi, które mają większą konkurencję, więc kierowanie na dłuższe słowa i frazy jest okazją do wydawania mniej, sięgania więcej i pracy mądrzejszej, a nie ciężej.

Przykład wyszukiwania długiego ogona

Teraz bardziej szczegółowe wyszukiwania będą również oznaczać, że uzyskasz ogólnie mniej kliknięć (bo spójrzmy prawdzie w oczy, ile osób szuka mężczyzn czerwone buty do biegania Nike prawo w tej chwili?), ale te, które otrzymasz, będą wysoce ukierunkowane i w stanie zakupu.

I nawet po stworzeniu wysokiej jakości, atrakcyjnej reklamy, aby zachęcić użytkownika do kliknięcia — nadal nie skończyłeś, ponieważ w tym miejscu pojawią się Twoje strony docelowe. Jak więc stworzyć przekonującą reklamę, która otrzymuje kliknięcia i jak upewnić się, że wszystko płynnie przechodzi od reklamy do strony docelowej?

Pierwsze kroki z PPC

Pierwszym krokiem jest utworzenie konta w Adwords, Bing Adcenter lub wybranej sieci PPC. Po utworzeniu konta musisz zdecydować, w której części sieci chcesz wyświetlać reklamy-po prostu wyszukaj, czy witryny stron trzecich, czy oba?

Google niedawno wydał “Display Select” możliwość zastąpienia całej sieci reklamowej jako całości, ponieważ reklamodawcy zdecydowali się zrezygnować z sieci reklamowej ze względu na wątpliwą jakość stron w niej zawartych. Pozwala to reklamodawcy dokładniej określić typy witryn, które bardziej pasują do docelowych odbiorców.

Według Google wstępne testy z siecią display Select wykazały, że “reklamodawcy, średnio, może zobaczyć 35% wyższy wskaźnik klikalności i 35% niższy koszt na zakup klienta”.

W każdym razie absolutnie kluczowe jest włączenie śledzenia konwersji Adwords. Pozwala to zobaczyć dane konwersji dla wszystkich witryn, które wysyłają ci ruch.

Następnie możesz użyć tych informacji, aby wykluczyć źle działające witryny (podobnie jak w przypadku wykluczenia określonych słów kluczowych z wyświetlania reklam). W Obszarze Sieć Reklamowa > Miejsca Docelowe, znajdziesz zakładkę, w której możesz wykluczyć określone witryny:

Rozmiary Reklam

Ważne jest również włączenie różnych rozmiarów banerów reklamowych do użytku w sieci reklamowej Adwords. Najczęstsze z nich to:

Grupy Reklam

W tym miejscu możesz tworzyć określone grupy reklam kierowane do każdego motywu lub grupy słów kluczowych, których chcesz użyć do kierowania ruchu na strony docelowe. Możesz także podzielić różne grupy reklam, aby sprawdzić, które reklamy działają najlepiej. W ramach tych grup reklam możesz również wybrać wyświetlanie adresu, ocen użytkowników twojej firmy lub obrazu określonego produktu.

Wskazówki, jak uzyskać jak najwięcej z PPC

Istnieje kilka sposobów, dzięki którym możesz wycisnąć każdą uncję soku promocyjnego z budżetu Adwords:

  • Ustaw budżet dzienny, a nie całkowity (w przeciwnym razie możesz zobaczyć swój budżet PPC wyczerpany w ciągu kilku dni w zależności od ustawień!)
  • Używaj dokładnie dopasowanych fraz [w nawiasach], gdzie to możliwe, aby przyciągnąć osoby szukające tego konkretnego przedmiotu. Na przykład, [Nike Męskie Buty Do Biegania] versus nike Męskie Buty Do Biegania.
  • Jeśli masz fizyczną witrynę sklepową, Dodaj rozszerzenia połączeń i Map do swoich reklam, aby włączyć zaawansowane Multimedia za pośrednictwem map mobilnych i Google, aby umożliwić ludziom dostęp do wskazówek dojazdu i innych funkcji jednym kliknięciem.
  • Poświęć konkretny czas, w którym twoja grupa docelowa najprawdopodobniej będzie online, i wykorzystaj ten czas na wyświetlanie reklam.
  • Jeśli nie masz jeszcze konta Google Plus, utwórz je i włącz przycisk Google Plus do reklamy PPC.
  • Wykorzystaj własne narzędzie remarketingowe Google, aby poprawić współczynniki konwersji. Pozwala to na wyświetlanie reklam w witrynach sieciowych (aż do konkretnego oglądanego produktu), nawet długo po tym, jak klient opuścił Twoją witrynę. To świetny sposób, aby przyciągnąć ich z powrotem do ofert, delikatne przypomnienie tego, co oglądali, i więcej.

Nie wiesz, co przetestować na nowych stronach docelowych PPC? Oto kilka studiów przypadków i przykładów, z których możesz się nauczyć.

Formularze Inline a Samosegmentacja

Jeśli użytkownik przyszedł na Twoją stronę docelową i miał wybór, który przycisk kliknąć, a nie wypełnić formularz-jak myślisz, na co zareagowałby? Takie pytanie stawiał Iomega podczas tworzenia stron docelowych.

W pierwszej odmianie chcieli przetestować i sprawdzić, czy użytkownicy dobrowolnie sami się segmentują w oparciu o swoje potrzeby związane z pamięcią sieciową (small business vs. enterprise). Strona docelowa była krótsza i powyżej zakładki.

Samosegmentacja pozwala wybrać własną potencjalną ścieżkę sprzedaży

Następnie przetestowali to w stosunku do innej, bardziej ogólnej wersji z wbudowaną formą catch-all, która obiecała bezpłatny przewodnik po rozwiązaniu sieciowej pamięci masowej. Tego typu landing page był bardziej lead-Gen oriented:

Bardziej ogólna forma inline napędza potencjalną generację leadów

Być może najbardziej zaskakujące, wariacja z formą inline wygrał przez zwiększenie wysiłków lead Gen przez 110% – pomimo faktu, że w wielu testach samosegmentacja Zwykle konwertuje lepiej. Różnica polegała na tym, że Iomega kierowała ruch PPC, a ci odwiedzający zazwyczaj są w “natychmiastowa satysfakcja” Moda. Co więcej, starannie wybierając najlepsze możliwe słowa kluczowe dla każdej grupy, Iomega byłby w stanie precyzyjniej ukierunkować odpowiednio swoje strony docelowe.

Byłoby interesujące zobaczyć test, w którym strony docelowe skierowane do użytkowników korporacyjnych vs. małych firm (i oba zawierające postać lead gen) miałyby lepsze wyniki.

Targetowanie Geograficzne

Oprócz samosegmentacji możesz również wybrać kierowanie użytkowników według lokalizacji geograficznej. Nationwide Insurance postanowiło kierować strony docelowe na podstawie lokalizacji użytkownika. Wyniki były rozstrzygającym i znaczącym wzrostem konwersji.

Jeśli kiedykolwiek chciałeś uzyskać wycenę ubezpieczenia, prawdopodobnie widziałeś takie strony:

Proste, prawda? Ale jeśli mieszkasz w chłodnej okolicy – czy ta reklama bardziej Ci się spodoba?

Na szczęście możesz kierować reklamy w Google Adwords według kraju, określonych obszarów w danym kraju,a nawet w określonym promieniu. W zależności od tego, co sprzedajesz, bardziej spersonalizowane podejście pokazuje, że rozumiesz swoich klientów i ich specyficzne potrzeby.

Mówię do”Ciebie”

Mówiąc o personalizacji – jak daleko powinna się posunąć? Co jeśli możesz kierować reklamy na strony docelowe do osób z określonymi tytułami pracy? To właśnie Marketo chciał się dowiedzieć, kiedy przeprowadzał ten test. Stworzyła dwie wersje reklamy-o tytule

“Dlaczego Warto Dbać O Inbound Marketing”.

Kontra “Dlaczego CMOs Powinien Dbać O Inbound Marketing”:

Czy ludzie bardziej przychylnie reagowali na tytuł czy na “Ty” aspekt? Jak się okazuje – “Ty” wersja wzrosła click-through o 7% – co służy tylko do wykazania, że, nawet jeśli oprogramowanie do e-mail marketingu się pomyliło, a ty nie jesteś CMO — nadal możesz korzystać z nauki o inbound marketingu, więc staje się korzystny zarówno dla firmy, jak i dla osoby klikającej reklamę.

Lewa vs prawa

Nawet najmniejsza rzecz może zrobić największe wrażenie, jeśli chodzi o reklamy landing page. Oto jeden z Hyland, który testował dokładnie tę samą treść – ale tylko zmienił rozmieszczenie obrazu.

Pierwsza wersja pokazała tekst/obraz po lewej stronie, z polem Pobierz raport po prawej, podczas gdy druga strona docelowa odwróciła położenie:

Jeśli uważasz, że “najlepsze praktyki” dyktuj, że formularze opt-in powinny zawsze znajdować się po prawej stronie — w tym przypadku mylisz się — ponieważ pole formularza wyrównane do lewej zwiększyło opt-in O 11%-bez żadnych innych opcji zmienionych na stronie.

Czy to oznacza, że powinieneś teraz nagle zmienić pola formularza opt-in, aby wszystkie były wyrównane do lewej? Nie – odpowiedzią jest przetestowanie i sprawdzenie, co sprawdza się najlepiej w Twojej wyjątkowej sytuacji. Najlepsze praktyki są właśnie tym-najlepszymi praktykami w tym konkretnym przypadku, dla tej konkretnej firmy.

Teraz, gdy już wiesz, jak lepiej tworzyć nieprzerwany przepływ między reklamami A stronami docelowymi — co możesz zrobić, aby zoptymalizować same strony docelowe? Wiesz już, jak strona docelowa powinna być idealnie skonstruowana, ale czy są jakieś wskazówki i sztuczki w wyszukiwarkach, aby poprawić ogólną pozycję w rankingu i poprawić wynik jakości?

Jak się okazuje-zdecydowanie.

Czynniki Optymalizacji Na Stronie

Aby pomóc lepiej konwertować reklamy, należy wziąć pod uwagę kilka czynników optymalizacji na stronie. Weźmy na przykład tę hipotetyczną stronę O pączkach czekoladowych:

Co zauważyłeś?

  • Istnieje silny nagłówek H1 za pomocą docelowego słowa kluczowego
  • Jest odpowiedni obraz z towarzyszącym tekstem alt, aby go opisać.
  • Nazwa pliku obrazu zawiera słowa kluczowe, dla których strona ma nadzieję ocenić
  • Treść tekstu zawiera ukierunkowane słowo kluczowe i zamknij wariacje

Teraz należy pamiętać, że powyższy przykład nie jest Stroną docelową w najściślejszym znaczeniu (na przykład nie ma wezwania do działania), ale nadal zawiera rodzaj czynników optymalizacji na stronie, których szukają Google i inne wyszukiwarki.

Strony docelowe zawierają wiele z tych funkcji, ale mają również kilka innych punktów, które mogą wzmocnić ich rankingi:

Dawno minęły czasy długich, brzydkich ciągów kodu w adresach URL. Dlaczego ktoś miałby odwiedzać www.yoursite.com/shoes/0098838d9rrxbl3492/0080472342188 / gdy URL jak www.yoursite.com/shoes/nike/mens/running / wydaje się lepiej pasować do ich potrzeb?

Jeśli używasz systemu zarządzania treścią, takiego jak WordPress, możesz automatycznie tworzyć nazwy stron bogatych w słowa kluczowe za pośrednictwem systemu Permalinks. Są to po prostu różne sposoby, że program do zarządzania treścią będzie linkować do poszczególnych postów lub stron treści.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz bloga, czy sklep e-commerce, posiadanie adresów URL ze słowami kluczowymi w nich z pewnością pozycjonuje Twoją stronę wyżej niż przypadkowy bełkot adresu URL komputera, który rozumie tylko twoja baza danych zapasów:

Przykład adresu URL przyjaznego wyszukiwarkom w Zappos

Niezbyt przyjazny URL do tego samego wyszukiwania w Dick ‘ s Sporting Goods

Bogate Multimedia

Włączenie bogatych multimediów-takich jak filmy lub nawet kolorowe wykresy i wykresy może znacznie poprawić czynniki optymalizacji strony docelowej. Oczy ludzi są magnetycznie przyciągane pięknymi obrazami-więc profesjonalna Wideografia lub wyraźna, łatwa do skanowania grafika mogą wydłużyć czas, który użytkownik spędza na stronie, wchodząc w interakcję z materiałami promocyjnymi.

Prędkość Ładowania Strony

Prędkość ładowania to kolejny problem, który wpływa na ranking. Im szybciej Strona się ładuje, tym bardziej prawdopodobne jest, że użytkownicy pozostaną i zaangażują się w nią. Wolniejsze ładowanie strony spowoduje, że odwiedzający odejdą z powodu konieczności oczekiwania.

Jeśli obsługujesz wiele obrazów, multimediów lub innych ciężkich, wolniejszych elementów ładujących na swojej stronie, może opłacić się zainwestować w CDN lub sieć dostarczania treści. Zamiast mieć jeden zestaw stron na jednym serwerze, z którym ludzie łączą się i czekają na pobranie na własnych komputerach, CDN sprawia, że wiele zsynchronizowanych wersji treści jest dostępnych na różnych serwerach danych na całym świecie, obsługując ten, który jest geograficznie najbliższy żądającemu (gość) tak więc czas ładowania strony jest szybszy. Ponieważ koszt przepustowości jest również czynnikiem, CDN zazwyczaj wybierają opcję, która jest zarówno geograficznie blisko, jak i stosunkowo niedroga do dostarczenia.

Long Tail Słowa Kluczowe

Tutaj znowu, długi ogon, konkretne słowa kluczowe są czynnikiem, jak dobrze strona może rank. Używając tych słów kluczowych w tekście w sposób, który wygląda i czyta naturalnie dla człowieka, wysyłasz sygnały Wyszukiwarki, że te informacje są zarówno konkretne, jak i cenne.

Poprzez włączenie powiązanych słów kluczowych, takich jak rok, “recenzje”, “Przewodniki”, “walkthroughs” oraz “tutorial”, będziesz również informować Wyszukiwarki, że Twoja witryna jest wiarygodnym, bogatym w informacje źródłem informacji dla odwiedzających. A ponieważ wyszukiwarki rozwijają się na trafności, im dłużej użytkownicy pozostają na twojej stronie, tym bardziej liczy się jako “głosuj” w kierunku twojej witryny jako legalnego źródła informacji dla tego zapytania. Wygrana-wygrana zarówno dla Ciebie, jak i dla wyszukiwarki!

Długość Zawartości Strony

Wreszcie, długość treści strony jest kolejnym czynnikiem — chociaż idealnie, im dłuższa Strona, tym bardziej informacyjne Wyszukiwarki widzą, że strony docelowe nie zawsze mają ten luksus. Dlatego, jako kolejny krok w witrynie, a tym samym w lejku sprzedaży, możesz podać dłuższy, bardziej szczegółowy opis tego, co klient otrzymuje po przejściu przez samą stronę docelową.

Inne rodzaje reklamy

Do tej pory omówiliśmy strony docelowe pay-per-click I czynniki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, które mogą pomóc w uzyskaniu ruchu na stronach docelowych-ale co z innymi formami reklamy? W przypadku nowszych stron internetowych, które dopiero zaczynają z optymalizacją strony docelowej, należy wziąć pod uwagę, które metody spowodują najbardziej ukierunkowany ruch przy najmniejszej wydanej kwocie budżetu?

Dwie z lepszych metod, które pomogą Ci uruchomić strony docelowe od samego początku poza wyszukiwarkami, to Solo / Native reklamy i Reklamy na Facebooku.

Ogłoszenia Solo / Natywne

W tym przypadku reklamy Solo i natywne są zestawiane ze sobą, ponieważ mają wiele podobieństw. Ogłoszenia Solo, po prostu, są samodzielnymi reklamami, które zazwyczaj pojawiają się w e-zinach lub biuletynach. Tego typu reklamy najlepiej wykonywać w biuletynach, które sam otrzymujesz i którym ufasz, a nie w jednej z wielu sieci reklamowych online. Zazwyczaj witryny te oferują zarówno bezpłatne, jak i płatne zmiany w zależności od kosztów wyświetlenia, aby udostępnić reklamę solo w swoich sieciach — ale wyniki mogą się różnić (szczególnie jeśli zdecydujesz się na bezpłatną trasę).

Dlatego lepiej jest skontaktować się z wydawcami ezine i biuletynów z małymi i średnimi (ale wysoce ukierunkowane) listy z zapytaniem o umieszczenie reklamy. Jak sama nazwa wskazuje, “solo” część reklamy oznacza, że Twoja reklama będzie jedyną wyświetlaną, dzięki czemu umieszczenie jest nieco droższe niż typowy sponsorowany biuletyn, ale także pomaga zapewnić, że reflektor jest wyłącznie na Twojej firmie.

W tym samym duchu są natywne reklamy – które są reklamami, które są genialnie Ukryte jako część elementu, w którym są osadzone. W świecie wydawniczym czasopisma są one znane jako advertorials i trudno je odróżnić od bezpośrednio publikowanych utworów.

Jedna strona znana z rodzimych reklam to ulubiony niszczyciel czasu, Buzzfeed. Jak zobaczysz na poniższym przykładzie, Buzzfeed prezentuje Instagrammerów, których powinieneś całkowicie śledzić. Podkreśla również hashtag # LIFEASPHOTO na Tumblrze. Co może nie zdawać sobie sprawy, że cała strona główna w sponsorowane przez Samsung i Samsung Galaxy aparatu.

Na swoje uznanie Buzzfeed wspomina o tym w pierwszym akapicie, a także uzasadnienie wyboru fotografów (którzy otrzymali aparaty Samsung).

Kolejny przykład natywnej reklamy pojawił się w brytyjskim magazynie zdrowia:

Jak widać, jedynym prezentem na ten temat “artykuł” na dzikiej róży w leczeniu uszkodzenia stawów jest notatka w prawym górnym rogu o “aby reklamować się w tym dziale”. Wygląda i czyta jak prawdziwy artykuł w magazynie, prawda?

W rezultacie zyskasz ludzi, którzy są zafascynowani tym pomysłem (ponieważ reklama, która nie wygląda jak reklama jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby uzyskać więcej zainteresowania i dyskusji) lub którzy czują się przez to oszukani.

Pierwsze kroki z natywnymi reklamami

Istnieje kilka sieci reklamowych specjalizujących się w natywnych wyświetlaczach reklamowych – przede wszystkim:

  • Taboola
  • OutBrain

Jakie typy reklam są najlepsze?

Istnieje kilka rodzajów natywnych reklam — od postów na blogu po filmy. Przeprowadzono badanie mające na celu określenie, które typy natywnych reklam są najbardziej skuteczne według wydawców — takie były wyniki:

Jeśli zdecydujesz się promować za pośrednictwem natywnych reklam, należy pamiętać o kilku kwestiach, aby uczynić to tak skutecznym, jak to możliwe, bez pozostawiania potencjalnych klientów, którzy czują się zdradzeni przez sprytną promocję-ukrytą jako treść:

  • Skoncentruj Swoje Treści
    Pamiętaj, piszesz, aby być naprawdę pomocnym i skupionym na odbiorcach. Myśl więcej w kategoriach treści, które zapewniają wartość, a nie reklamy, która dostarcza treści.
  • Zapamiętaj Swojego Reklamodawcę
    Twoje treści powinny łatwo wtopić się w reklamodawcę, na którego Stronie się pojawiają. Podobnie jak w przypadku innych celów content marketingu, Twoim zadaniem jest rozrywka, oświecenie, Edukacja i zaangażowanie. Dowiedz się, jakie są cele reklamodawcy dla własnej witryny i dostosuj swoją, aby pasowała do tych celów, a jednocześnie Promuj siebie.
  • Bądź Transparentny
    Granica między natywną reklamą a rzeczywistymi artykułami może być co najwyżej rozmyta. Dla niektórych konsumentów przekracza to linię zaufania, którą nawiązali z czasopismem lub witryną, na której reklamujesz. Zapytaj reklamodawcę, co robi (i co można zrobić) aby upewnić się, że nie przekraczasz tej granicy w umysłach ich czytelników.

Natywne Reklamy I Współczynniki Konwersji

The Telegraph prowadził reklamę banerową w stylu gazety z dwoma różnymi stylami układu. Jak myślisz, który ma najwyższy wskaźnik klikalności?

Całostronicowa reklama promująca konkurs na wygranie wycieczki do San Diego

A “Funkcje Sponsorowane” daily deals split ad

Pojedynczy element reklamy w stylu pokazu slajdów znacznie przewyższył reklamę w stylu podziału (dokładne liczby zostały wstrzymane, ale obiecano, że są bardzo imponujące!). Nie tylko zmusza to Użytkownika do zwrócenia uwagi na pojedynczy obszar, ale także czyta mniej jak reklama, a bardziej jak polecana historia osadzona w codziennych wiadomościach.

Sprytne, prawda?

Reklamy Na Facebooku

Zdecydowanie obszar Facebooka, który przyciąga największą uwagę, to kanał informacyjny. W przypadku Facebooka mobilnego nie ma nawet paska bocznego po prawej stronie, więc wszelkie reklamy, które zwykle pojawiają się, nie mają miłości od użytkowników mobilnych — a biorąc pod uwagę, że reklamy mobilne zarabiają do 2,5 razy więcej niż standardowe reklamy na pulpicie — to duży potencjał, który idzie w dół.

Pierwszym krokiem do reklamy na Facebooku jest posiadanie konta u nich. Utworzenie konta firmowego różni się od konta osobistego tym, że nie ma indywidualnych profili, a Konta firmowe mogą zarządzać oddzielnymi stronami. Możesz mieć konto firmowe na Facebooku z oddzielnym kontem osobistym lub bez niego.

Twoje nowe konto firmowe może zmieścić jedną z sześciu opcji. Wybierz ten, który najlepiej reprezentuje Twoją firmę:

Następnie kliknij Utwórz reklamy, aby zacząć korzystać z narzędzi reklamowych Facebooka.

Rozpoczęcie kampanii reklamowej

Przed utworzeniem kampanii należy najpierw wybrać format reklamy. Na “Co chciałbyś zrobić?” sekcja oferuje kilka opcji, w tym:

  • Coraz więcej polubień strony
  • Promowanie postów na stronie
  • Przyciąganie nowych użytkowników
  • Zwiększenie frekwencji (na imprezę)
  • Niestandardowe opcje reklam (zaawansowany)

Obecnie na Facebooku dostępne są różne rodzaje reklam 24 na szczęście witryna wykonuje dobrą robotę, przeprowadzając Cię przez różne typy, pozwalając ci dokonywać wyborów, które mają sens dla Twoich celów reklamowych. Pierwszym wyborem, którego musisz dokonać, jest decyzja, czy Twoja reklama powinna być wyświetlana jako “głos firmy” lub poprzez “głos przyjaciela”.

Reklamy można dostosować tak, aby wyświetlały konkretną wiadomość, a jednocześnie przyciągały odbiorców, których szukasz, a sponsorowane historie to wiadomości od znajomych i fanów, które pokazują, w jaki sposób angażują się w firmę. Możesz promować tego typu historie, zwiększając w ten sposób szanse, że inni je zobaczą.

Stąd masz kilka opcji-niektóre z nich są zilustrowane poniżej (źródło zdjęć: SocialBakers)

Rodzaje reklam na Facebooku-Voice Of Business

Dla firm, które wybierają typowe “ad” styl reklamy na Facebooku kontra sponsorowane historie, istnieje wiele podkategorii do wyboru. Spójrzmy na korzyści i rodzaje każdego z nich.

Proste Reklamy Strona Dodaj Reklamę Tekstową

Prawdopodobnie jeden z najprostszych rodzajów reklam-mogą one pojawić się na pasku bocznym (reklamy na pulpicie) lub w wiadomościach (reklamy mobilne) z różnym skutkiem. Reklamy na pasku bocznym są ograniczone do 90 znaków, a reklamy w wiadomościach mają do 500. Podobnie reklamodawcy mogą używać tego typu formatu do promowania filmów, obrazów lub linków, a nie tylko tekstu.

Najlepiej Używany Do: pozyskiwanie klientów, świadomość marki, zwiększanie polubień stron.

Strona Jak Reklama

Inny standardowy styl reklamy na Facebooku, ten styl jest najczęściej używany do zwiększenia polubień strony. Należy pamiętać, że tekst reklamy jest ograniczony do 90 znaków, więc posiadanie silnego wezwania do działania, co zwiększa prawdopodobieństwo “like” to bardzo ważne.

Najlepiej Używany Do: Pozyskiwanie klientów, Polubienia stron.

Reklama Domeny

Podobne do strony jak reklama, z wyjątkiem kliknięcia, które przenosi cię do domeny witryny, a nie Strony na Facebooku. Tytuły są ograniczone do 20 znaków, a tekst do 90 znaków. Na szczęście możesz przeprowadzić różne testy podziału A / B za pomocą kombinacji obrazów, tytułów i tekstu, aby określić, który typ reklamy domeny najlepiej pasuje do docelowych odbiorców.

Reklama Oferty

Bardzo popularny wybór na prezenty, oferta jest ograniczona do 9 znaków i jest idealna do dotarcia do grupy docelowej z kuponem lub zniżką, które mogą nie być dostępne nigdzie indziej.

Najlepiej Używany Do: pozyskiwanie klientów, branding i lojalność, utrzymanie klientów.

Pytanie Reklamowe

Prosta reklama w stylu ankiety, która pozwala firmom przeprowadzić podstawowe badania rynku z grupą docelową. Ankiety pokażą tylko trzy pierwsze odpowiedzi, chyba że są w kanale informacyjnym, który pokaże najwyżej cztery. Reklamy na pasku bocznym będą wyświetlać dwa lub trzy pytania w zależności od zakresu odpowiedzi.

Najlepiej Używany Do: Badania rynku, spostrzeżenia klientów.

Reklama Wydarzenia

Reklamy zdarzeń są najlepiej zarezerwowane dla prawego paska bocznego, w przeciwieństwie do kanału informacyjnego, ponieważ masz 90 znaków tekstu, w porównaniu do prostych informacji o tytule / dacie wydarzenia / lokalizacji / czasie, które pojawiłyby się w kanale wiadomości.

Najlepiej Używany Do: Świadomość zdarzeń, pozyskiwanie klientów.

Reklama Aplikacji

Ten rodzaj reklamy jest idealny, jeśli promujesz aplikację na Facebooku i chcesz zachęcić użytkowników do jej pobrania i zainstalowania (klikając na “Use Now” link). Ten rodzaj reklamy jest również ograniczony do 90 znaków.

Najlepiej Używany Do: Zwiększenie zaangażowania, lojalności klientów.

Aplikacja Mobilna Install Ad

Jeśli chcesz promować swoją aplikację mobilną (inna niż Aplikacja na Facebooku), Reklama instalacji aplikacji mobilnej jest idealna. Obraz pochodzi bezpośrednio ze sklepu app store i ma limit 160 znaków-więc mądrze dobieraj słowa!

Najlepiej Używany Do: Mobilne zaangażowanie klientów.

Wyniki Sponsorowane

Sponsorowane wyniki pomagają umieścić stronę na pierwszym planie i w centrum wszelkich zapytań, które użytkownik wpisuje w polu wyszukiwania Facebooka.

Najlepiej Używany Do: Świadomość marki, pozyskiwanie klientów, Polubienia stron.

Rodzaje reklam na Facebooku: “głos przyjaciela” lub sponsorowane historie

Sponsorowane historie wykorzystują dźwignię znajomych, aby wykonać ciężką pracę, jeśli chodzi o zwiększenie zaangażowania. Wiele stylów reklam jest podobnych do wyżej wymienionych reklam w stylu biznesowym, z wyjątkiem interakcji znajomych, jeśli są dostępne. (Źródło zdjęć: SocialBakers)

Strona Jak Sponsorowana Historia

Podobnie jak strona jak reklama, każdy znajomy, który lubi tę konkretną stronę, sprawi, że będzie ona również wyświetlana w Twoim kanale wiadomości lub pasku bocznym.

Najlepiej Używany Do: Polubienia stron, pozyskiwanie klientów, lojalność wobec marki.

Strona Post Sponsorowany Historia

Ten rodzaj reklamy pokazuje, gdy znajomy lubi konkretny post na stronie firmy na Facebooku. W tym ilustrowanym przykładzie post jest w rzeczywistości albumem ze zdjęciami.

Najlepiej Używany Do: Zaangażowanie klientów, świadomość zdarzeń.

Pytanie Ankiety Sponsorowana Historia

Podobnie jak w przypadku pytania ankietowego, ta sponsorowana historia zawiera odpowiedzi twoich znajomych w prezentowaniu odpowiedzi.

Najlepiej Używany Do: Badania rynku, zaangażowanie klientów, pozyskiwanie klientów.

Oferta Reklamacja Historia Sponsorowana

Ten rodzaj reklamy jest idealny dla lokalnych wydarzeń i festiwali i powiadomi znajomych, że ktoś, kogo znają, będzie uczestniczyć. Użytkownicy, którzy zobaczą tę reklamę mogą ją obejrzeć, zostawić (jeśli pierwotnie napisali, że będą uczestniczyć) albo zaproś swoich przyjaciół.

Najlepiej Używany Do: Badania rynku, świadomość wydarzeń, branding i lojalność.

Wydarzenie Sponsorowane Historia

Ten rodzaj reklamy jest idealny dla lokalnych wydarzeń i festiwali i powiadomi znajomych, że ktoś, kogo znają, będzie uczestniczyć. Użytkownicy, którzy zobaczą tę reklamę mogą ją obejrzeć, zostawić (jeśli pierwotnie napisali, że będą uczestniczyć) albo zaproś swoich przyjaciół.

Najlepiej Używany Do: Badania rynku, świadomość wydarzeń, branding i lojalność.

Historia Sponsorowana Check-In

Podobnie jak w przypadku powiadomienia o zdarzeniu, historia sponsorowana odprawy umożliwia Klientom zameldowanie się w danej lokalizacji (podobne do Foursquare) i zostaw komentarz o ich doświadczeniach. Inni niż wtedy lubią lub komentują zameldowanie.

Najlepiej Używany Do: Udział w wydarzeniach, pozyskiwanie klientów, zaangażowanie klientów.

Gra Grana Sponsorowana Historia

Jeśli promujesz grę na Facebooku, możesz użyć tego typu sponsorowanej historii, aby poinformować znajomych graczy, że grali, a nawet do konkretnej akcji, którą podjęli w grze.

Najlepiej Używany Do: świadomość marki, pozyskiwanie klientów.

Aplikacja Używana Sponsorowana Historia

Podobnie jak w przypadku reklamy na Facebooku w aplikacji mobilnej, ten rodzaj sponsorowanej historii zawiera opinie znajomego na temat aplikacji, zachęcając innych do przyłączenia się i zobaczenia, o co chodzi.

Najlepiej Używany Do: pozyskiwanie klientów, zaangażowanie klientów.

Domenowa Historia Sponsorowana

Ten rodzaj reklamy jest używany do zachęcania znajomych do odwiedzenia i polubienia strony na stronie internetowej poza Facebookiem.

Najlepiej Używany Do: Promocja stron internetowych, promocja bloga.

Kolejne Kroki: Wybór Grupy Demograficznej, Ustalanie Cen I Planowanie Reklamy

Kolejne kroki w przygotowaniu reklamy do prime time to wybór idealnej grupy demograficznej. Możesz kierować reklamy według krajów, przedziału wiekowego, płci, dokładnych zainteresowań, szerokich kategorii zainteresowań, powiązań danej osoby i jej przyjaciół:

Facebook da Ci również oszacowanie, ile osób (w przybliżeniu) dopasuj pożądane cechy kampanii.

Po wykonaniu tego kroku zostaniesz poproszony o zaplanowanie i opłacenie reklamy:

Możesz nadać kampanii nazwę lub użyć istniejącej kampanii, jeśli chcesz podzielić test na dwie kampanie, aby sprawdzić, która z nich działa lepiej. Możesz także ustawić budżet i zaplanować datę rozpoczęcia/zakończenia lub stale uruchamiać reklamę.

Wskazówki dotyczące tworzenia pierwszej reklamy na Facebooku

Tworząc swoją pierwszą reklamę, najlepiej zacząć od istniejących fanów i stworzyć prostą bezpłatną ofertę, która da im coś cennego w zamian za ich imię i adres e-mail. Nie tylko pokaże, ile osób skorzystało z oferty, ale możesz także przekształcić ofertę w promowany post za pomocą ustawień ściany strony i przypiąć ją do górnej części ściany, aby uzyskać dodatkową ekspozycję:

Należy pamiętać, że należy starannie dobierać tekst-każda reklama oparta na obrazach może mieć nakładkę tekstową, ale tekst nie może zajmować więcej niż 20% całego samego obrazu reklamy. Przekroczenie tego limitu oznacza, że Twoja reklama nie zostanie zatwierdzona do wyświetlania w kanale wiadomości.

Co jeśli nie mam jeszcze żadnych fanów?

Jeśli dopiero zaczynasz budować swoją stronę na Facebooku – możesz umieścić prosty “Like” ad. W przypadku tych reklam, wydają się działać dobrze na prawym pasku bocznym, a nie tylko kanał informacyjny.

Te reklamy pozwolą ludziom polubić Twoją stronę i pomogą Ci zbudować społeczność przyjaciół i obserwujących. To świetna okazja, aby wykorzystać ten profesjonalny film, który trzymasz, ponieważ nowi fani chcą szybkiego wprowadzenia i zawsze będą mieli “kim jesteś i dlaczego mam zwracać na ciebie uwagę” nastawienie na wszystko inne.

Tworzenie Reklamy Na Facebooku

Podczas tworzenia reklamy należy dokładnie rozważyć używany obraz i wiadomość, którą próbujesz przekazać. JEDEN program bezpieczna szkoła przetestował dwie różne wersje reklamy na Facebooku, aby zobaczyć, która z nich uzyska większą odpowiedź:

Druga reklama powiększyła klikalność by aupping 2,666% (nie, to nie jest błąd!) – a oto prawdopodobnie powód, dla którego:

Zachęca rodziców i społeczność do udziału w rozwiązaniu, jednocześnie informując ich, w jaki sposób ich zaangażowanie przynosi korzyści uczniom. Dodatkowo wezwanie do działania na rzecz “Dowiedz Się Więcej” zaprasza na zaręczyny od samego początku. Pamiętaj, że masz ograniczoną przestrzeń do dodawania tekstu, więc starannie dobieraj słowa!

Zwiększenie konwersji dzięki reklamom na Facebooku

Masz skonfigurowany Post promowany, sponsorowaną historię lub podobne reklamy — i jesteś gotowy, aby zacząć przyciągać potencjalnych klientów do swoich stron docelowych. Jednym ze sposobów szybkiego zwiększania ruchu jest kierowanie reklam za pomocą funkcji Facebook o nazwie Custom Audiences. Pozwala to przesłać listę e-mail lub listę numerów telefonów komórkowych klientów, a następnie precyzyjnie kierować reklamy do tych klientów za pośrednictwem Facebooka.

Dodatkową korzyścią jest to, że po wybraniu niestandardowych odbiorców w panelu zarządzania reklamami Facebooka możesz również wybrać podobnych odbiorców, co pomoże Ci dotrzeć do osób podobnych do niestandardowych odbiorców pod względem takich rzeczy, jak ich wiedza o marce, ich lokalizacja geograficzna, podobne oferty, o które zgłaszali itp.

Po zbudowaniu solidnej bazy fanów 5,000 lub więcej obserwujących, powinieneś zacząć widzieć, że koszt kliknięcia spada, a współczynniki konwersji rosną, gdy precyzyjnie kierujesz reklamy do fanów.

Ale jak stworzyć to zaangażowanie na początku? Oto kilka sposobów na budowanie społeczności:

  • Cytaty liderów branży
    potężne cytaty od ludzi, którzy przewodzą paczce w Twojej branży, są zawsze hitem. Dodatkowo zapewniają bardzo potrzebną inspirację lub motywację dla obserwujących.
  • Użyj obrazów, aby opowiedzieć historię
    Może masz zwariowaną historię klienta, która rozpoczęła się prawdziwym koszmarem, a zakończyła się szalonym sukcesem? Za ich zgodą możesz oczywiście podzielić się tą historią i zaprosić swoich obserwujących do dzielenia się własnymi doświadczeniami.
  • Wypełnij puste / podpis zdjęcie
    Jest to zawsze zabawny sposób na spędzenie czasu (a użytkownicy Facebooka to przede wszystkim zabawa!) zachęcanie ich do podpisywania ciekawego lub zabawnego zdjęcia lub wypełniania pustego z pewnością uzyska większą liczbę odpowiedzi.
  • Uzyskaj Opinię
    Właśnie skończyłeś pierwszy szkic swojego nowego ebooka lub filmu? Zapytaj klientów, czy chcieliby kopię podglądu w zamian za polubienie! Jest to również cenny sposób, aby uzyskać informacje zwrotne od osób, do których próbujesz dotrzeć.
  • Zawsze zadawaj sobie pytanie: “co z tego mają moi fani?”
    Innymi słowy, dlaczego mają zwracać uwagę, nie mówiąc już o uczestnictwie w tym, czym się dzielisz? Jeśli nie znasz odpowiedzi — oni też nie!

Wniosek

Więc masz to — najszybsze sposoby, aby rozpocząć kierowanie ruchu na strony docelowe.

Dostępnych jest wiele opcji.

Zacznij od testowania różnych źródeł płatnego ruchu, aby znaleźć najlepszy dla Ciebie ruch konwertujący.

Po prostu upewnij się, że budżet prawidłowo i upewnij się, że nie wydać więcej niż zrobić w zamian.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts