Jak przemówienie Króla może pomóc Ci zbudować niezwykły biznes Online?

Tegorocznym wielkim laureatem Oscara został Przemówienie Króla, zdobywając nagrody za najlepszy film, Najlepszy Aktor, najlepszą reżyserię i Najlepszy scenariusz (scenariusz oryginalny).

Kiedy kilka tygodni temu obejrzałem ten film, z pewnością zainspirowała mnie wzruszająca opowieść o człowieku z wadą wymowy, który odnalazł swój prawdziwy głos.

Ale, jako samodzielny przedsiębiorca, poruszył mnie również sposób, w jaki Lionel Logue (Geoffrey Rush) prowadzi swój biznes.

Ta postać dość wyraźnie wykonuje pracę, którą kocha na własnych warunkach, zapewniając nieocenioną obsługę swoim klientom i odnosząc przy tym wielki sukces. Jednym z głównych powodów, dla których założyłem biznes internetowy, było właśnie to. Jeśli prowadzisz biznes online i czytasz Copyblogger, założę się, że masz te same pragnienia.

Czego możemy się nauczyć od Lionela Logue?

Zapewnij jakość bez kompromisów

Podczas pracy z przyszłym królem (znanym jako Bertie), Lionel wykazuje absolutne zaufanie do swoich podejść, mimo że jego metody są niekonwencjonalne i nieustannie kwestionowane. Nie chce iść na kompromis, bo wie, że oferuje skuteczne, najwyższej klasy usługi.

Jako przedsiębiorcy online łatwo dać się złapać w chwytaniu sprzedaży tylko dla sprzedaży. Jeśli to oznacza pogorszenie jakości Twoich ofiar, aby zadowolić masy, dlaczego nie?

Cóż, ponieważ na dłuższą metę ta technika zawiedzie. Brak stałych klientów. Żadnych świecących zaleceń ustnych.

Twoja reputacja jest wszystkim, a to jeszcze bardziej prawdziwe w świecie związanym z mediami społecznościowymi. Więc uzyskaj absolutnie jasne i pewne, że oferujesz coś o niezwykłej wartości i nie idź na kompromis.

Let ’em go

W pierwszym spotkaniu Bertie jest sfrustrowany niezwykłymi technikami Lionela. Tak bardzo, że Bertie w końcu traci panowanie nad sobą i opuszcza spotkanie.

Lionel nie błaga go, żeby został. I nie nęka go kolejnymi ofertami w najbliższych dniach. Wkrótce Bertie zorientuje się, że Lionel oferuje coś wyjątkowego, co może być jedyną odpowiedzią na jego problemy i wraca, aby kontynuować pracę.

Łatwo jest panikować, gdy widzisz wypisanie się z newslettera lub spadek ruchu na blogu. Istnieje pokusa, aby przylgnąć do tych ludzi dla drogiego życia i spróbować zmusić ich z powrotem do swojej owczarni.

Oprzyj się pokusie i pozwól im odejść. Miej wiarę w dobrą pracę, którą wykonujesz. (Jeśli nie wykonujesz dobrej pracy, wróć do pierwszego punktu.)

Dostarczaj niezwykłą wartość i znajdź ludzi, którzy lepiej pasują do tego, co oferujesz. Nie marnuj swojej energii i talentu próbując pracować z niewłaściwymi ludźmi.

Zrób to osobiście

Jednym z najważniejszych aspektów podejścia Lionela do terapii logopedycznej jest łączenie się z klientami na poziomie osobistym, emocjonalnym. Stara się stworzyć środowisko, w którym on i jego klienci są równi, i pracuje nad zrozumieniem emocjonalnej historii problemów jego klienta. Główne przełomy Bertiego wynikają bezpośrednio z tego podejścia.

Kiedy prowadzisz biznes online, Twoi potencjalni klienci nie będą cię znać jako istoty ludzkiej z krwi i kości, chyba że uczynisz to priorytetem.

Znajdź sposoby łączenia się z odbiorcami i klientami na poziomie osobistym. Możesz to zrobić, dzieląc się osobistą historią w poście na blogu lub tworząc film, który prezentuje Twoje dziwactwa. Użyj miejsc takich jak Twitter i Facebook, aby pokazać swoją stronę “po godzinach”.

To jeszcze ważniejsze, że poświęć czas, aby zrozumieć, kto Twój potencjalni nabywcy są na poziomie osobistym.

Co ich kręci? Jakie są ich lęki i pragnienia? Dlaczego chcą tego, co sprzedajesz?

Nie, Nie musisz dzielić się każdym szczegółem swojego życia na Twitterze. (W rzeczywistości, proszę, nie.) ale media społecznościowe dają samotnym przedsiębiorcom i mikro firmom ogromną przewagę — możliwość zaprezentowania osobistego podejścia, które nie jest podobne do zwykłych bzdur, które słyszą od wielkich korporacji.

Wyniki atut referencje

Mały spoiler, ale jedną z moich ulubionych ról w filmie jest odkrycie, że Lionel nie jest wyszkolonym, licencjonowanym lekarzem.

Na początku Bertie jest tym zdenerwowany. Ale kiedy Lionel mówi o swoim doświadczeniu i swojej głębokiej pasji do tego, co robi, Bertie wie, że referencje nie mają znaczenia. Poza tym, widział na własne oczy, co potrafi Lionel. W końcu wyniki są o wiele ważniejsze niż referencje.

Jeśli masz błyskotliwe referencje, to super. Nie są one jednak substytutem jakości oferowanych przez Ciebie towarów i usług.

A jeśli zdarzy ci się brak długiej listy tytułów i certyfikatów, nie pozwól, aby cię to powstrzymało. Twoje doświadczenie i wyniki, które możesz stworzyć dla swoich klientów, są naprawdę ważne.

Postać Bertiego w filmie była z pewnością odważna. Ale dla mnie prawdziwym bohaterem był Lionel-namiętny, opiekuńczy, zdolny biznesmen, który pomógł swojemu klientowi w trudnym czasie.

A Ty? Czy widziałeś te zasady w swoim własnym biznesie? Dajcie nam znać w komentarzach.

P. S.

Szukasz więcej porad na temat tworzenia niezwykłego biznesu online? Zapisz się do newslettera Copyblogger ‘ s Internet Marketing for Smart People. Jest bezpłatny i rozpoczyna się od 20-częściowego samouczka na temat podstaw budowania własnego dochodowego, satysfakcjonującego biznesu online.

Total
0
Shares
Related Posts