Gdybym poprosił Cię o zdefiniowanie, czym właściwie jest bloger z listy A, co byś powiedział?
Jestem pewien, że przychodzą na myśl zwykłe myśli, takie jak “tysiące subskrybentów”, “wiele komentarzy” i “duży wpływ”.
Chociaż mogą to być rzeczy, w których wielu z nas się zgadza, nie są one tak naprawdę o blogger, są o blog.
Jednak to pisarze stojący za blogiem umieszczają go na szczycie branży i zyskują tak zwany status “a-list”.
Teraz, oczywiście, jeśli siedzisz dziś na kanale 400 subskrybentów, nie ma magicznej kuli, która zapewni Ci 4000 subskrybentów jutro. Ale kluczem do budowania tych liczb jest bycie blogerem, który przyciąga wielu subskrybentów i linki.
Dzisiaj chcę zaproponować, aby zamiast skupiać się na wszystkich czynnikach, które definiują blog A-list, przyjrzyjmy się czynnikom, które definiują a-list blogger. Cechy stojące za mężczyznami i kobietami, którzy budują masowo popularne strony internetowe.
Chociaż osobiście nie uważam się za coś wyjątkowego, udało mi się zbudować dwa blogi dla połączonej publiczności subskrybentów 10,000, a ja nazywam kilku blogerów listą a moimi przyjaciółmi. Cztery lata blogowania i interakcji z tysiącami ludzi pomogły mi zobaczyć, co jest w “dużych facetach”, które sprawiają, że odnoszą sukcesy.
Teraz podzielę się tymi odkryciami, abyś naprawdę mógł mieć cechy blogera z listy A, dzisiaj.
Spraw, aby treść była twoim priorytetem NR 1
Jeśli chodzi o blogowanie, istnieje wiele ważnych czynników. Posiadanie unikalnego i profesjonalnego projektu, realnego tematu, znakowalnego logo i jasnych opcji subskrypcji są ważne.
Ale bez jednego czynnika, reszta nie ma znaczenia.
Wszyscy blogerzy z listy a uznają treści za największy czynnik ich wzrostu. Jako szybki scenariusz, wyobraźmy sobie, że Brian Clark posiadał Twój strona internetowa. Czy myślisz, że gdyby napisał wysokiej jakości treści, które zrobił dla Copybloggera i zastosował te same strategie marketingowe, ten blog nigdzie by nie poszedł? Oczywiście, że nie. Doskonała treść copybloggera dobrze by się sprawdziła na każdej odpowiedniej stronie internetowej i jest tym, co sprawiało, że ludzie wracali tutaj od ponad czterech lat.
Jestem kimś, kto ma obsesję na punkcie projektowania i ulepszania witryn w celu maksymalnej konwersji, więc naprawdę Zajęło mi to trochę czasu. W rzeczywistości powiedziałbym, że blogowałem przez prawie dwa lata, nie dając pisaniu ostrości, na którą zasłużył.
To było tylko po W końcu wyjąłem głowę z programów statystycznych, takich jak Crazy Egg i status BLVD (które są fantastyczne, nawiasem mówiąc) i włożyłem swój wysiłek w pisanie, że udało mi się zbudować blog subskrybenta 4,000 w 12 miesięcy.
Treść jest twoim głównym sposobem na zabłysnięcie w coraz bardziej konkurencyjnej dziedzinie. Upewnij się, że przyciąga twoją pełną uwagę.
Trzymaj się własnych wytycznych
Wierzę, że większość blogerów czytających to może wyeliminować wszystkie czytania blogów z ich życia i nadal dobrze sobie radzi w Internecie.
Oczywiście, wspaniale jest czytać historie ludzi, którzy dobrze sobie radzą i zdobywać wiedzę, która pomoże ulepszyć Twoją obecną ofertę.
Ale to poszukiwanie wiedzy staje się problemem, gdy pozwalasz na poszukiwanie wspaniałych informacji, aby zmienić sposób działania.
W przestrzeni mediów społecznościowych zawsze się zmieniam, ponieważ moim zadaniem jest być aktywnym w najnowszej usłudze i zobaczyć, jak najlepiej można ją wykorzystać do łączenia się z innymi w mojej niszy.
Moja strategia blogowania rzadko się jednak zmienia.
Jeśli uważnie przyjrzysz się swojej niszy, różni blogerzy piszą bardzo inaczej. Znajdziesz tu odmiany takich rzeczy jak:
- Częstotliwość wysyłania
- Styl pisania, ton i głos
- Długość artykułu
- Wykorzystanie obrazów
W niszy marketingu internetowego wspólna długość większości postów na blogu wynosi zwykle około słów 500-800. Jeśli jednak spojrzysz na moje własne artykuły, zobaczysz, że regularnie przekraczam słowa 2,000. Jest to zupełnie inne niż ktokolwiek inny w niszy, ale ponieważ dostarczam wiele wartości w jednym miejscu, działa to dla mnie dobrze.
Tak jak prawdopodobnie nigdy nie zobaczysz, jak Brian zaczyna publikować dwa lub trzy posty każdego dnia, rzadko będę pisał mniej niż 1000 słów na mojej własnej stronie internetowej. Tracisz wygraną różnicę w momencie, gdy coś robisz, ponieważ ktoś inny to robi.
Ustaw własne wytyczne, a zbudujesz publiczność, która nie tylko pokocha to, co masz do powiedzenia, ale zostanie, ponieważ oczekuje od ciebie więcej wspaniałych rzeczy w przyszłości.
Rozpoznaj swój wpływ
Każdy ma jakiś wpływ w Internecie, nawet jeśli niektórzy mają więcej niż inni. Wzrost tego wpływu wymaga wiele wysiłku i dużo czasu, ale utrata go może nastąpić z dnia na dzień.
Nawet jeśli masz tylko 10 obserwujących na Twitterze, a twój blog nie otrzymał jeszcze pierwszego komentarza, nadal masz wpływ. A to oznacza, że masz obowiązek dać ludziom najlepszą radę i wartość, jaką możesz.
Jeśli dbasz o swoich odbiorców i stawiasz na pierwszym miejscu wartość, twój wpływ wzrośnie szybciej, niż mogłoby się wydawać.
Spójrz na “kto”, nie”co”
Patrząc na kto jest za blogiem i próba modelowania tego, jak osiągnęli to, co zrobili, zamiast skupiać się na efekcie końcowym, jak zwykle, była dla mnie wielkim przełomem.
Mam nadzieję, że pomogłem wam zobaczyć, że większość z Was jest już blogerami z listy-wystarczy wykorzystać ten talent. Skup się na swoich treściach, trzymaj się własnych wytycznych i wykorzystaj wpływ, jaki masz dzisiaj, aby pomóc odbiorcom.
Te tysiące subskrybentów czekają na ciebie. Musisz być na nie przygotowany.