Jak korzystać z mikro influencerów, aby zwiększyć wiarygodność produktu

Nie każda firma to nazwa gospodarstwa domowego. Jeśli jesteś małą lub średnią firmą, nie zawsze łatwo jest promować się i konkurować z dużymi markami.

Twoje produkty mogą być świetne, ale jeśli nikt o tobie nie wie, nie będzie łatwo sprzedać. Nawet jeśli ktoś natknie się na Twoją witrynę, produkty lub strony mediów społecznościowych, może się zastanawiać, czy jesteś legalny.

Dlatego musisz wymyślić sprytne sposoby, aby dodać wiarygodności swojej marce i produktom.

Zacznij od włączenia elementy, które dodają wiarygodności twojej stronie. Ale to nie zawsze pomoże.

Korzystanie z micro influencers jest jednym z moich ulubionych sposobów, aby dodać wiarygodności swoim produktom i promować swoją markę. Jestem tak wierzący w tę strategię, że moja lista najważniejsze trendy marketingowe 2018.

Czym dokładnie jest micro influencer? Są one definiowane jako osoby, które mają od 1K do 100K obserwujących w mediach społecznościowych.

W 2016 r. 94% marketerów poinformowano, że ich taktyka marketingu influencer była skuteczna. Przy tak wysokim wskaźniku sukcesu, co powstrzymuje Twoją firmę przed stosowaniem tej strategii?

Jeśli byłeś zainteresowany udziałem mikro influencerów, aby pomóc w kampaniach marketingowych, teraz masz szansę. Powiem Ci wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak skutecznie wykorzystać micro influencers, aby zwiększyć wiarygodność produktu i świadomość marki.

Dlaczego warto współpracować z mikro influencerami

Jednym z głównych powodów, dla których atrakcyjna jest współpraca z mikro influencerami, jest opłacalność.

Spójrz na niektóre ceny, których możesz oczekiwać, aby zapłacić influencerom, aby je mieć opublikuj swoje produkty na różnych platformach:

image7 1

Liczby te będą się różnić w zależności od tego, z kim pracujesz, liczby obserwujących i rodzaju postu, o który pytasz. Jest to jednak nadal dobry wskaźnik cen.

W większości przypadków mikro influencerzy to zwykli ludzie. Nie są sławni. Mają regularną pracę, ale tak się składa, że mają duże obserwacje w mediach społecznościowych.

Powodem, dla którego o tym mówię, jest to, że możesz wykorzystać tę wiedzę na swoją korzyść. Jeśli nie są przyzwyczajeni do marki siebie jako firmy, możesz ujść na sucho, nie płacąc im wcale.

Zamiast wysyłać pieniądze, można rozpocząć wstępne negocjacje oferując darmowe produkty.

Jeśli po raz pierwszy marka skontaktuje się z nimi, może zaakceptować Twoją ofertę i być podekscytowana otrzymaniem darmowych rzeczy. Możesz również wysłać im kartę podarunkową lub coś o podobnej wartości.

Większość mikro influencerów nie będzie miała agenta, więc będziesz komunikować się z nimi bezpośrednio. Powinno to znacznie ułatwić negocjacje.

Negocjacje mogą nie być tak proste, jeśli pracujesz ze średnimi wpływowymi osobami, wpływowymi osobami makro lub celebrytami. Ci ludzie mają odpowiednio między 100k-500K zwolenników, 500K-1 milion zwolenników i ponad 1 milion zwolenników.

Innym powodem, dla którego lepiej jest pracować z mikro influencerami, jest to, że zaangażowanie ze swoimi zwolennikami jest bardzo wysoki.

image1 1

Jak widać z tych liczb, ludzie ufają mikro influencerom. To zaufanie i zaangażowanie dodają wiarygodności Twoim produktom i prowadzą do zakupu konwersji.

To dlatego, że ludzie mogą odnosić się do mikro influencerów. Nie postrzegają ich tak, jak postrzegają celebrytę.

Badania pokazują, że 70% konsumentów sprawdza media społecznościowe przed podjęciem decyzji o zakupie. Warto pracować z ludźmi, którzy już mają silną obecność na tych kanałach.

Znalezienie odpowiednich influencerów dla Twojej marki

Teraz, gdy zdecydowałeś, że chcesz pracować z mikro influencerami, gdzie ich znajdziesz?

Nie wybieraj kogoś losowo. Upewnij się, że influencerzy są dopasowani do wizerunku Twojej firmy.

Jak powiedziałem wcześniej, większość z tych influencerów to zwykli ludzie. Zbadaj je za pośrednictwem ich profili w mediach społecznościowych, zanim będą reprezentować Twoją markę.

Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to pracować z kimś, kto naraża reputację Twojej marki. Chcesz również upewnić się, że nie współpracujesz z mikro influencerami, którzy reprezentują marki w konflikcie z Twoimi produktami.

Załóżmy na przykład, że prowadzisz lokalny biznes, który tworzy produkty wegańskie. Zapobieganie okrucieństwu wobec zwierząt jest częścią misji Twojej marki.

Nie powinieneś pracować z mikro influencerem promującym firmy sprzedające skórzane kurtki lub dostarczające steki do drzwi swoich klientów. To nie pasuje do Twojej marki.

Ponadto, jeśli twoi klienci dowiedzą się, że płacisz komuś w ten sposób, mogą pomyśleć, że Twoja misja jest fałszywa. To dyskredytuje Twoją markę, co jest przeciwieństwem tego, co próbujesz osiągnąć.

Pokażę Ci doskonały przykład mikro influencera, który dobrze pasuje do marki. Sprawdź ten post z Profil na Instagramie Jamesa Tollefsona:

image5 1

Jako entuzjasta fitness z więcej niż obserwatorami 14k, James jest idealnym kandydatem do tego markowego postu z Artykuły sportowe Dick.

Jeśli odnoszący sukcesy Krajowy łańcuch, taki jak Dick ‘ s, wierzy w używanie mikro wpływowych osób, Twoja firma powinna to również robić.

Zacznij od istniejących obserwujących. Łatwiej jest pracować z kimś, kto już zna Twoją markę i może być właścicielem niektórych twoich produktów.

Kto wie, może nawet pisali o Twojej firmie w przeszłości. Poświęć trochę czasu, aby dowiedzieć się, czy ktoś, kto opublikował o Twojej marce w mediach społecznościowych, ma wielu obserwujących.

Jest to logiczne miejsce, aby rozpocząć wyszukiwanie.

Użyj narzędzi, które pomogą Ci analizować potencjalnych wpływowych

Chociaż przeglądanie bieżących obserwujących ręcznie, próba znalezienia osób z największą liczbą obserwujących, może działać dla niektórych firm, nie jest rozsądne, jeśli masz mnóstwo obserwujących.

Zamiast tego musisz użyć narzędzi, które pomogą Ci dopasować się do mikro influencerów. Istnieją platformy, które istnieją wyłącznie po to, aby łączyć mikro influencerów z markami.

Klear to świetne miejsce na początek. System analizuje ponad 500 milionów profili w 60 tysiącach różnych kategorii z ostatnich pięciu lat.

Pozwala zawęzić wyszukiwanie według sieci, takich jak Twitter, Instagram, YouTube lub blogi.

Oto przykład tego, jak wyglądałyby wyniki wyszukiwania, gdybyś szukał kogoś, kto promowałby Twoją markę jogi w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem Instagram:

image3 1

Jeśli chcesz pracować z wpływowymi osobami w tej sieci, możesz połączyć się z nimi bezpośrednio za pośrednictwem tej platformy.

Możesz nawet współpracować z wieloma wpływowymi osobami dla każdej kampanii. Następnie zobaczysz analizy dla każdego z nich z cennymi informacjami, takimi jak:

  • wzmianki
  • zaręczyny
  • reach

Klear pokazuje te informacje dla każdego influencera na wszystkich platformach społecznościowych, których używają do promowania Twoich produktów.

W ten sposób łatwiej jest zmierzyć, którzy influencerzy odnoszą największe sukcesy z Twoją marką. To są ludzie, z którymi będziesz chciał pracować w przyszłości, ale omówię to bardziej szczegółowo później.

Jest jeszcze jeden powód, dla którego powinieneś używać narzędzi do analizy swoich mikro influencerów. Nie można po prostu założyć, że znasz ich grupę docelową.

Na przykład, załóżmy, że Twoja firma jest skierowana do mężczyzn w wieku od 18 do 26 lat, którzy mieszkają w Nowym Jorku lub okolicach.

Znajdziesz potencjalnego wpływowego, który jest 22-letnim mężczyzną mieszkającym na Manhattanie z 20 tysiącami obserwujących na Instagramie. Idealnie, prawda? Nie tak szybko.

Tylko dlatego, że mikro influencer pasuje do Twojego rynku docelowego, nie oznacza to, że ich zwolennicy też. Jeśli 80% zwolenników tej osoby to kobiety mieszkające w Kalifornii, będziesz chciał poszukać innego mikro influencera do reprezentowania swoich produktów.

Jeśli nie chcesz płacić za oprogramowanie, które łączy cię z mikro wpływowymi osobami, nadal możesz uzyskać te dane za darmo.

Mikro influencerzy z kontami biznesowymi na Instagramie mają szczegółową analizę i wgląd w swoich obserwujących. Po prostu poproś ich, aby przesłali Ci zrzuty ekranu z tymi informacjami.

Oto przykład jak te dane wyglądają:

image2 1

Pomoże Ci to upewnić się, że twoi mikro influencerzy mają tych samych obserwujących, którzy pasują do Twojego rynku docelowego dla konkretnych produktów i kampanii.

W rezultacie zobaczysz wyższy wskaźnik zaangażowania, co zwiększa wiarygodność tego, co sprzedajesz.

Oceny i recenzje Online

Kiedy ludzie szukają Twoich produktów za pomocą Google, szukają jak najwięcej informacji o Twojej marce i produkcie.

Badania pokazują, że 81% konsumentów zbadaj produkty online przed dokonaniem zakupu. Ale czego dokładnie szukają?

Więcej niż 67% konsumentów powiedzmy, że są pod wpływem recenzji online.

image4 1

Co więcej, ponad 50% osób prowadzących wyszukiwanie online nie będzie patrzeć poza pierwszą stronę stron wyników wyszukiwania Google (SERP).

Ludzie nie będą automatycznie przejść bezpośrednio do twojej witryny. Wiedzą, że nie będziesz wyświetlał żadnych negatywnych opinii.

Dlatego prowadzą własne badania. Oprócz pracy z mikro influencerami w mediach społecznościowych, musisz zapełnić SERP recenzjami i pozytywnymi komentarzami na temat swojego produktu.

Poproś mikro influencerów, aby ocenili i ocenili twój produkt online, aby zwiększyć wiarygodność swoich produktów. Możesz nawet poprosić wpływowych z aktywnym blogiem, aby dali krzyk Twojemu produktowi w poście.

Im więcej pozytywnych recenzji, ocen i komentarzy na temat Twojej marki znajduje się na pierwszej stronie zapytania, tym większa wiarygodność będą miały Twoje produkty.

Niech twoi influencerzy podzielą się historią

Posiadanie przez mikro influencerów wiadomości o Twojej marce to skuteczna strategia marketingowa. Ale musisz wymyślić sposoby, aby zmaksymalizować zaangażowanie.

Mówienie ludziom, że produkt jest świetny, nie jest tak skuteczne, jak pokazywanie im, że jest świetny. Nic nie dodaje wiarygodności produktowi bardziej niż wyniki.

Jednym z najlepszych sposobów na osiągnięcie tego celu jest opanowanie sztuki opowiadania historii.

Niech twoi mikro influencerzy wyjaśnią, w jaki sposób twój produkt poprawił ich życie. Mogą to zrobić, publikując w mediach społecznościowych lub udostępniając te historie w swoich recenzjach online, które właśnie omówiłem.

Ale to nie musi się na tym kończyć. Możesz również utworzyć stronę na swojej stronie, na której mikro influencerzy mogą dzielić się historiami ze społecznością Twojej marki.

Lululemon wykorzystuje tę strategię na swojej stronie internetowej z kampanią o nazwie ” The Sweat Life.”

image6 1

Ta strona poświęcona jest mikro influencerom dzielącym się historiami o swoich podróżach jogi i fitnessu.

Służy jako dowód na to, że te produkty działają. Ostatecznie dodaje to wiarygodności ich marce i produktom.

Włącz tę samą strategię w swojej witrynie, gdy pracujesz z mikro influencerami.

Buduj długoterminowe relacje z mikro influencerami

Kiedy szukasz mikro influencera do reprezentowania swojej marki i zwiększania wiarygodności swoich produktów, rozważ znalezienie kogoś, z kim możesz zbudować długą relację roboczą.

Łatwiej jest pracować z tymi samymi wpływowymi osobami w kółko, w przeciwieństwie do znajdowania nowego za każdym razem, gdy chcesz prowadzić kampanię.

Nie zrozum mnie źle. Tylko dlatego, że użyłeś kogoś raz lub dwa razy, nie oznacza, że powinieneś automatycznie go używać. Wróć do tego, co omówiłem wcześniej w zakresie narzędzi i analityki.

Jeśli ich zaangażowanie jest niskie, a ich zwolennicy nie reagują, możesz zerwać więzi.

Ale jeśli wszystko pójdzie dobrze w pierwszych kilku kampaniach, zobacz, co jeszcze możesz osiągnąć dzięki temu influencerowi.

Załóżmy, że zaczynasz od opublikowania ich na Instagramie. Następnie możesz zdecydować, aby opublikowali je na Twitterze lub udostępnili swoją historię sukcesu w swojej witrynie.

Następnie niech piszą recenzje Twoich produktów na różnych stronach internetowych stron trzecich.

Powtarzanie jest kluczem. Im więcej twoich mikro influencerów będzie publikować i konsekwentnie mówić o Twojej marce, tym skuteczniejsza będzie Twoja strategia marketingowa.

Wniosek

Mikro influencerzy to świetny sposób na zdobycie ekspozycji dla Twojej marki i zwiększenie wiarygodności Twoich produktów.

Praca z influencerami jest świetna, ponieważ mają tak wysokie wskaźniki zaangażowania ze swoimi obserwatorami w mediach społecznościowych. Dodatkowo stawki za wynajęcie influencera są bardzo rozsądne.

Wykonaj badania, aby upewnić się, że osoby, z którymi zdecydujesz się współpracować, pasują do wizerunku Twojej marki.

Chcesz również mieć pewność, że ich odbiorcy są tacy sami jak twój rynek docelowy. Skorzystaj z różnych narzędzi analitycznych, aby określić to i zmierzyć sukces kampanii.

Spróbuj znaleźć mikro influencerów, z którymi możesz budować długoterminowe relacje.

Oprócz korzystania z mediów społecznościowych do promowania swoich produktów za pomocą mikro influencerów, niech wypełniają strony wyników wyszukiwania Google według oceny i przeglądu produktów online.

Pozwól mikro influencerom dzielić się swoimi sukcesami na swojej stronie internetowej, aby zwiększyć wiarygodność Twoich produktów.

Jak Twoja marka wykorzystuje mikro influencerów, aby zwiększyć wiarygodność Twoich produktów?

Total
0
Shares
Related Posts