The Best of Copyblogger 2010

Co roku, 24 grudnia, mówimy wam, że bierzemy resztę roku wolnego. I co roku, zamiast tego wsuwamy post “Best of Copyblogger” przed Nowym Rokiem, na wypadek, gdybyś przegapił coś z ubiegłego roku.

Podstępne, co?

Oto najlepsze artykuły Copyblogger z 2010, oparte na Twoim entuzjazmie poprzez komentarze, linki, retweety i nieprzyzwoite propozycje dla naszych pisarzy dotyczące tworzenia wyjątkowych treści (słyszałem, że tak się dzieje … jak to jest dla zachęty do blogowania gości?).

Zobaczmy więc, kto miał szczęście w zeszłym roku, w porządku chronologicznym:

Jak zrobić 500 razy lepiej niż AdSense

Johnny rozpoczął rok, mówiąc nam, jak pracował miesiące 15-godzinnych dni, aby zarobić $111 ze swoich witryn AdSense. A potem zrobił coś innego, co zaowocowało biznesem, który jest silniejszy niż kiedykolwiek prawie rok później. I żeby było jasne … nie ma prawdy w pogłoskach, że Johnny wciąż jest dilerem mety.

SEO Copywriting: pięć podstawowych elementów, na których należy się skupić

Mój przyjaciel i partner biznesowy Chris Brogan lubi mówić, że bardziej mnie lubił, kiedy byłem blogerem, ale w przeciwieństwie do tego sentymentu, napisałem kilka postów w 2010 roku, a oto jeden z nich. Jest na SEO copywritingu i jest częścią długiej linii treści, która nauczyła Chrisa Brogana wszystkiego, co wie. 😉

11 inteligentnych wskazówek dla genialnego pisania

Dean Rieck udziela 11 bardzo potrzebnych lekcji w błyskotliwym pisaniu, które można podsumować jako “próba mądrego brzmienia sprawia, że głupie pisanie.”Powiązana wskazówka-zamawianie drugiego najtańszego wina na liście zamiast prosić o radę oznacza, że zostajesz oszukany.

Nawyki 8 wysoce skutecznych blogerów

Z lekko zremiksowanym nagłówkiem opartym na słynnej książce Stevena Coveya, już huśtaliśmy się po ogrodzenia. Na szczęście Annabel Candy dostarczyła treści, destylując dla Ciebie wspólne cechy charakteru dzielone przez ludzi, którzy zrobili to w blogowym biznesie.

Cztery kroki do znalezienia idealnego głosu pisarskiego

Ludzie mówią o autentyczność cały czas, jeśli chodzi o treści online, ale co to właściwie oznacza? Chodzi o rozwijanie idealnego głosu, który sprawia, że klikasz z publicznością. Nauczycielka angielskiego Joy Tanksley zabiera nas z powrotem do szkoły, aby odkryć, co naprawdę oznacza autentyczność.

20 Znaki Ostrzegawcze, Że Twoja Treść Jest Do Bani

Jon Morrow jest pisarzem “tough love” Copybloggera i nie robi tu żadnych ciosów. Jeśli Twoje treści są do bani, potrzebujesz kogoś, kto poinformuje cię teraz, abyś mógł to naprawić. To tak jak wtedy, gdy twój tyłek wygląda grubo w tych spodniach — tylko prawdziwy przyjaciel ci powie.

7 sekretów prowadzenia szalenie popularnego bloga

Gdzie jeszcze znajdziesz cytat Meryl Street używany do wyjaśnienia, dlaczego blogowanie jest jak liceum? Tyle, że tym razem nikt nie wkłada Cię do szafki, kiedy zbliżasz się do królowej balu maturalnego, żeby zobaczyć, czy nie chce podwózki do domu w używanym AMC Concord, który dała Ci mama.

101 sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

Sonia Simone trochę zwariowała i spakowała 101 solidnych wskazówek dotyczących konwersji w jeden post. Ponadto istnieje wiele linków do powiązanych treści do głębszej eksploracji. Najdziwniejsza wskazówka-wiedz, kiedy włożyć skarpetę do ust.

60 sposobów na zwiększenie wpływów Online

Sam Rosen zebrał 60 najjaśniejszych umysłów w sieci na bezpłatną konferencję online, zbudował listę e-mailową, podsumował treść dla Copybloggera i zakończył się jednym z najlepszych postów roku. Make that 61 sposoby na zwiększenie wpływów w Internecie.

6 błędów marketingowych Online, które zabiją Twój biznes

Kolejny popularny artykuł, który demonstruje siłę” negatywnego ” nagłówka i naszą chęć unikania błędów (lub zachwycania się błędami innych). Jeden i jedyny Post Copyblogger Melindy Brennan trafia na dużą listę z tymi typowymi błędami marketingowymi online.

Dlaczego Naiwność Może Zbić Fortunę

Kto by pomyślał, że naiwność jest atutem biznesu? Okazuje się, że może być, jak zręcznie udowadnia Sonia własną osobistą ścieżką. Nadchodzący w przyszłym roku: “jak bycie bez jaj może zwiększyć produktywność.”

8 złych nawyków, które niszczą Twoją kreatywność i tłumią Twój sukces

Ten post był najbardziej popularny w roku w kanałach mediów społecznościowych. Kreatywność jako temat zawsze ma się dobrze, zwłaszcza gdy jest połączona z innym przekonującym” negatywnym ” nagłówkiem. Jest to również trzeci post Deana Riecka w roku, który stworzył tę listę, na której inni autorzy Copybloggera szepczą o “wyzwoleniu” go. Nie wiem, co to znaczy.

50 Can ‘ t-Fail techniki znajdowania wspaniałych tematów na blogu

Co pisać, co pisać … to odwieczne pytanie, które dręczy blogerów. Carol Tice daje metody 50 do generowania silnych pomysłów na temat bloga,a żaden z nich nie polega na obserwowaniu kota pod kątem jego kolejnego uroczego zachowania.

7 wskazówek dotyczących autentycznego i produktywnego procesu pisania

Ten artykuł z Logan Zanelli stanowi świetny towarzysz postu Joy na temat znalezienia idealnego głosu pisarskiego. Tutaj Logan bada skrzyżowanie autentyczności i produktywności, co jest o wiele bezpieczniejsze niż skrzyżowanie 51st Street i Memorial Drive w Tulsa.

Pięć sposobów na napisanie wspaniałej kopii

Ten post od D Bnonn Tennant miał dwie naprawdę silne rzeczy dzieje się dla niego: (1) Rada pisać pijany i edytować trzeźwy, które wielu naprawdę chciał wziąć dosłownie z jakiegoś powodu, i (2) autor nazywa się D Bnonn Tennant. Mógłbym powtarzać ten cudowny przydomek w kółko, gdybym wiedział, jak go wymówić.

Jak pokonać”syndrom niewidzialnej treści”

Każdy ma do czynienia z syndromem niewidzialnej treści, gdy po raz pierwszy zaczyna. Ale jeśli to się dzieje zbyt długo, może chcesz sprawdzić kilka rad od Sonii. Ten post naprawdę uderzył w akord, najprawdopodobniej ze względu na ścisłą relację z ” syndromem niewidzialnych pieniędzy.”

Madonna ‘ s 6 Secrets to Personal Branding Mastery

Standford Smith używa the Material Girl, aby pokazać ci zasady tworzenia silnej marki osobistej. Żadnych wzmianek o stożkowych biustonoszach,ponurych książkach do kawy, czy Kabbalizmie.

Mad Men Przewodnik po zmienianiu świata za pomocą słów

Utwór Jona Morrowa wykorzystuje przebój Mad Men, aby pokazać, że zmienianie świata sprowadza się do trzech zasadniczych W: whisky, kobiecości i słów. Ok, tu chodzi tylko o słowa, ale czasami trzeba nakłonić te małe diabełki.

7 sposobów na poprawę pisania … teraz

Każdy może użyć odrobiny natychmiastowej poprawy do swojego pisania, więc ten artykuł od Jamesa Chartranda otrzymał wiele uwagi. A może dlatego, że jedna z nich to “Talk Food, Sex, and Danger”, a James to kobieta udająca mężczyznę. Wybierz dowolny hak, który działa dla ciebie.

8 niewiarygodnie proste sposoby, aby więcej osób przeczytało Twoje treści

Nie popełnij błędu, what you say jest najważniejsze, o ile ludzie faktycznie know what you said. Pamela Wilson wskazuje na 8 prostych sposobów, aby zaprezentować swoje słowa w najbardziej przyjazny sposób dla czytelników online, więc wiesz, oni naprawdę to czytają.

Właściwie blogowanie * jest * martwe

I na koniec kończymy rok moją małą gadką z języczkiem przeciwko tym nietykalnym ludziom, którzy bezskutecznie próbują ogłosić blogowanie martwym każdego roku. Niezależnie od tego, czy nazywasz to blogowaniem, content marketingiem, czy czymś innym … ludzie, którzy tworzą treści, czerpią największe korzyści z eksplozji w mediach społecznościowych. Więc kontynuuj.

Więcej w 2011 roku. 😉

Szczęśliwego Nowego Roku i bądźcie bezpieczni!

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts