Proszę bardzo. Po prostu nie możesz pomylić się czytając ten artykuł.
Gwarantuję Ci satysfakcję. To potężne słowa, Prawda?
Ale co tak naprawdę oznacza moja gwarancja? Co jeśli uważasz, że ten artykuł jest w najlepszym razie marginalny? Nie ma pieniędzy do zwrotu. I nie mogę ci oddać cennego czasu, jeśli uważasz, że był zmarnowany.
Lepiej, żeby było dobrze.
Brak Zasilania Bez Dowodu
Reklamy, które głoszą “satysfakcję gwarantowaną” są dość powszechne – i to jest problem. Stwierdzenie to może być po prostu kolejną pustą obietnicą, ponieważ często tak jest.
Każda obietnica zrobić perspektywę powinny być spełnione i gwarantowane. Kiedy sprzedajesz coś w zamian za czyjeś ciężko zarobione pieniądze, promise czy produkt lub usługa spełni lub przekroczy oczekiwania. Na gwarancja oznacza to, że zwrócisz pieniądze, jeśli kupujący uważa,że tak nie jest.
Słowo gwarancja is niezwykle potężny, ale tylko w połączeniu z dowodami na istnienie substancji. Na dowód za gwarancją realizuje dwie rzeczy-demonstruje zaufanie do Twojej oferty i zmniejsza ryzyko dla kupującego.
Zaufanie i ryzyko
Każdy planowany zakup niesie ze sobą ryzyko dla kupującego. Przed przepisami o ochronie konsumentów zasadą było caveat emptor (niech kupujący strzeże), a w dzisiejszych czasach kupujący są nadal ostrożni, nawet nieufni-zwłaszcza nieznanych sprzedawców. Nawet jeśli już emocjonalnie i logicznie zaangażujesz się w to, co masz do zaoferowania, kupujący nie chcą popełnić błędu. To do ciebie, aby pomóc im przejść przez garb.
Sposobem, aby ominąć niepewność kupującego, jest najpierw wykazanie zaufania do swojej oferty. Nie przez chwałę lub gadkę o sprzedaży, ale z dobrą, staromodną, bez zadawania pytań, gwarancją zwrotu pieniędzy “gdzie jest moja gęba”.
Okresy zwrotu 30, 60 lub 90 dni działają świetnie. Niektórzy marketingu bezpośredniego iść tak daleko, jak 6 miesięcy, rok, a nawet dożywotnia Gwarancja Zwrotu pieniędzy. Im dłużej, tym lepiej.
Inne techniki obejmują ” premię za zwrot.”Sprzedawca pozwala zachować wszystkie lub część materiałów dostarczonych nawet po zwrocie, lub obiecuje zapłacić podwójne pieniądze z powrotem (lub kilka innych wielokrotności).
Teraz to pewność siebie. I przemawia bezpośrednio do utrzymujących się zastrzeżeń kupującego.
Stworzyłeś środowisko zakupów bez ryzyka. Konwersja potencjalnych klientów do klientów / klientów wzrośnie w porównaniu do tej samej oferty bez gwarancji.
Gwarantowane Wyższe Zyski
“Whoa, Brian”, wielu z was mówi. “Nie mogę tego zrobić. To zbyt ryzykowne. dla mnie.”
Moją pierwszą odpowiedzią może być pytanie, ile masz wiary w swoją ofiarę. Jeśli brakuje ci wiary, Ulepsz swój produkt lub usługę. Jak widzieliśmy w przypadku Domino ‘ s Pizza i Federal Express, gwarancja była kluczem, który sprawił, że oferty były nieodparte.
Ale zauważyłeś istotę tej techniki-podejmujesz ryzyko kupującego i przenosisz je na siebie. Zakładając, że istnieje wiara w twoją ofiarę, oto dlaczego nie powinieneś się martwić:
- Po pierwsze, ty Wola uzyskaj pewne zwroty, bez względu na to, ile wartości dostarczysz. Powodem jest to, że twoja gwarancja wygeneruje znacznie większą liczbę sprzedaży. Odbierając ryzyko Kupującemu, niezmiennie sprzedajesz komuś, dla kogo produkt nie był odpowiedni. W porządku, liczby działają dla ciebie.
- Twoje zwroty będą niższe niż myślisz, nawet wśród tych, którzy doświadczają wyrzutów sumienia kupującego. Lubimy pozostać konsekwentny na podstawie psychologicznej, a nasze mózgi ciężko pracują, aby potwierdzić nasze wcześniejsze decyzje. Para, że z ambiwalencja ludzie doświadczają, gdy mają do czynienia z inicjowaniem procesu zwrotu (zwłaszcza w przypadku produktów fizycznych), a sprzedaż pozostaje na miejscu.
- Jeśli chodzi o produkty informacyjne, niektórzy ludzie Wola zedrzeć Cię. Chętnie skonsumują wiedzę, którą oferujesz, i nadal domagają się zwrotu pieniędzy. Jeśli twój produkt jest cyfrowy, niektórzy podzielą się twoją ciężką pracą z innymi ludźmi, a ty nie zarobisz ani grosza. Nie przejmuj się tym. Wierzcie lub nie, większość ludzi jest uczciwa. Nie trać snu przez tych, którzy nie są. Twoja sprzedaż (i zyski) są w górę, być może dramatycznie, ze względu na gwarancję. Taki był cel, prawda?
Zbadamy inne metody, aby klienci byli zadowoleni i zminimalizować zwroty w przyszłych artykułach Copybloggera (Subskrybuj tutaj, aby otrzymywać aktualizacje). Ale ogólną zasadą jest zawsze silna, merytoryczna gwarancja, która faktycznie przenosi ryzyko czytelnika z powrotem na Ciebie.
Nagłówek tego artykułu narusza regułę. Mam nadzieję, że nie uważasz, że zmarnowałem twój czas.
Wróć do Copywriting 101 seria.
Subskrybuj Copyblogger aby dowiedzieć się, jak stosować te podstawowe zasady do działań marketingowych online.